Tee hyvä päätös!

ihme ja kumma!

Ryhdy laihduttamaan. Kotikonstein. Syöt vaan rasvaista vähemmän. Niin hoikistut.

8

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diplomiliikuja

      Hyvä vinkki, En olis ikinä arvannut että noin laihtuu.

    • 20056

      Odotan sitä karppaajien herneenvetoa tästä aloituksesta.

      • juoksejuokse

        Ei kun käyt lenkillä veren maku suussa ja syö mitä haluat siinä yhen urpon ohje


    • Levä.

      Ihanko itse keksit?

      Tätä mantraahan ei ole hoettukaan kuin jostain 1970-luvulta lähtien
      ja kaupat on pullollaan vähärasvaisia ja rasvattomia ruokatuotteita mut silti ihmiset vain lihoo ja lihoo..

      Ihme ja kumma, todellakin.

      • Johtuiskohan siitä että niihin vähärasvaisiin tungetaan sitten tilalle sokeria? Laihtuminen on yksinkertaista henkilölle jolla on itsekuria.


    • PERUNAA

      "Odotan sitä karppaajien herneenvetoa tästä aloituksesta."

      Sitä odotan minäkin. Onneksi pahin karppaamis-hypetys on nyt ohi. Kaupallistui koko touhu liikaa ja lähti monella käsistä. Tuttavani lapset olivat mulla hoidossa ja pyysivät että saisivatko syödä PERUNAA. Mä olin vaan että täh... No paljastui että äiskä vähän laihdutteli ja oli pistänyt lapsetkin todella vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle. Sairaaksi mennyt joillakin touhu.

      Säästäkää edes lapsenne!!

    • 14+11

      Miksi rasvaista vähemmän? Jos jo valmiiksi käyttää kevyttuotteita (kuten aika moni suomalainen tekee ja on silti ylipainoinen), se liika energia ei kyllä rasvasta tule. Ja rasva on kuitenkin välttämätön ruoka-aine ihmisen terveydelle. Tämä ei ole mikään oodi karppaukselle, vaan ihan puhdasta järjenkäyttöä. Rasvalla ei tarvi läträtä, mutta sen määrää ei tule vetää ihan minimiinkään.

      Itse kyllä ensiksi tarkastaisin alkoholinkäytön määrän, annoskoot, ruokailurytmin ja kasvisten, einesten ja pikaruuan määrän ruokavaliossa. Sekä leivän.

      • Jeesbox balleriina

        200 grammaa päivässä rasvaa...Tai muuten saat opetella harpunsoiton alkeet ,oli sitä kuinka karppi tahansa..Mutta sen verran miehen aivot tarvitsevat vuorokaudessa..Naisen aivoista en tiedä onko tarve sama vai isompi/pienempi. Tuo 200 grammaa tulee aika herkästi mistä tahansa tuotteesta ja myös öljyt lasketaan...MUTTA jos sitä rasvaa ei kropalleen anna niin se repii sen sitten vaikka vatsasta mutta sen se ottaa ja haluaa ja tarvitsee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe