Halpoja cruisereita

Skategirl99

Mistä saa halpoja cruisereita? Ku en viittis warppii ostaa ja junkyardis on se yks halpa nii onks kellaa siit kokemust onko hyvä cruiser?

25

775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oons

      ottaa wheelbitee, oon 62kiloo. oon varmaa liian painava junkyn cruiseril.

    • 10.v tyyppi

      mäkin mietin et mist saa kuu jankutin äitille että voidaanko ostaa cruiser mut onks noloo jos ostaa cruiserin 10 vuotiaana?

      • rullailija599ro

        skatepro.fi tilasin sieltä makso 50e on ollu tosi hyvä


      • skede tyty
        rullailija599ro kirjoitti:

        skatepro.fi tilasin sieltä makso 50e on ollu tosi hyvä

        Kannatta kattoo junkyardista,siel on halvimmat jtn 70-90es


    • hitsit

      junkun kruiserit ei siedä yli 50 kilosii, jumittaa rengas lautaan kiinni.

      • cruiser tyty

        Niin mutta siel on sweetin cruisereita esim. Ja ne on paljon laadukkaampia kuin junkun!


      • truckit kireelle

        Laitappas truckkeja kireämmälle niin ei tule wheelbiteä.
        toivottavasti autoin!


      • fnaffreddy

        warp o hyvä merkki osta warp. tää oli sit mun mielipide


    • hitsit

      sit ei käänny. ja ihan shaissee muuteski nää junkyt. annoin pikkusiskolle laudan :) nyt hakuses oikee lonkkari kruizailuun & matkantaittoon.

    • Skategirl03

      cruisereista en tiiää... sport directistä tilasin skaten etin lonkkua tai cruiseria... ei löyty mut ostin skeden 10 eurolla:) ota huomioon että renkaat uusitavat! hyvä lauta huonot renkaat, ei liiku omilla renkailla:) kertokaas ihmees onks missään alle 50 euron cruisereita? ja tsikatkaa Ebay siel on jotain:=D

    • ?????

      blue tomato tsekkaa sieltä

    • omena6

      Tampereella varastoliike Off shore niminen myy siellä kruisereita pois halvalla syys hintaan!! Raholan urheilukeskukselta 50m. Kolmannella kerralla oli vasta auki. 80e maksoin omasta, Kryptonics lukee pohjassa. Kääntyy tulosuuntaan pyörätiellä helpostikin.

      • awdwdawd

        Ihan varmaan joo kääntyy 180astetta pyörätien leveydellä vain normaalisti kääntämällä. Ei voi mennä mitenkään truckit niin "linkkuun".


    • katruuna

      Mistä saa halpoja cruisereita ?

    • Aadaax3

      Stadiumista :3 Itellä on
      REVOLUTION REV LGB 33
      Ihana mennä :3

    • Juuuhu

      Longboard on matkan tekoon ja toisin kuin cruiser cruisailuun kaupungilla c: Warp o ihan hyvä merkki :)

    • boss639

      cruiserit on just paras !!!

    • IamOutThereTomorrow

      Ostin warpin jälkeen kunnon kruiserin (135e), nyt käääääntyyyy sekä lauta että päät muilla. Ei pohjaa pumpatessa. Eilen oli jonossa "pääseeks testaan" tyyppejä Leppiksen skedeparkissa. Ihan mega stoukeissa. Krindasin ja rokkasin ekaa kertaa!

    • yyyyyyyyy

      pennyt o vitu hyvii mut ei halpoi. kantsii ostaa ponkesist tai sit tilaa pennyn nettisaitilt

    • 111111111

      skatepro:ssa on hyvii!

    • Tarja-Marja

      Muoviset kruiserilaudat sopii hyvin lapsille, tytöille ja pojille alle 10v.

    • Nukis

      Tokmannista saa ainaki tällä hetkellä 24.95 (ei ole varmaan aito)

    • anshen

      Noissa muovihärpäkkeissä ei ole krippiä eikä saa liimattua. Ja meneeks joku vielä muovilaudalla. Puisia dekkejä kaikki käyttää....

    • Ostin ite ihan vaan Prismasta.. Kyllä kääntyy hyvin.. Renkaatki menee hyvin tökköisellä tiellä

    • Aksu98

      Repesin....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3680
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2900
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2694
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2193
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1898
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1857
    Aihe