Jeesus antaa rauhan!

Uskova ei koskaa aiheuta toiselle uskovalle kärsimyksiä. Uskova ei koskaan halveksi toisen uskoa. Vain maailma mielellään kiusaa ja koittaa jopa tuhota uskovia.
Mutta kun tämän pienen uskovan sydämmessä sykkii vain Jeesus, niin maailman kieroudet ja valheet häntä kohtaan raukeavat tyhjiin. Uskovan ei tarvitse kärsiä maaiman tähden.

Joh. 14:27
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

32

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profetta

      Harvan sydämessä on Jeesus Kristus Jumalan Poika. Ps.kolminaisuusoppi ja kolme jumalaa on niin monen sydämessä. SOKEA,SOKEITA TALUTTAA JA NIIN MONET KUOPPAAN PUTOAA.

      • Hei profetta.

        Minun on mukava elellä näin että voin hyväksyä opilliset erilaisuudet. Meillä on kaikilla jokatapauksessa sama Taivaan Isä Jumala ja hänen poikansa Jeesus. Heiltä me saamme uskomme ja siunaukset uskomisestamme. Opillisista riidoista saamme ehkä pahan mielen ainakin jos sanoskelemme ilkeästi.

        Kaikkea hyvää Jeesuksessa.


      • profetta
        tomumaja- kirjoitti:

        Hei profetta.

        Minun on mukava elellä näin että voin hyväksyä opilliset erilaisuudet. Meillä on kaikilla jokatapauksessa sama Taivaan Isä Jumala ja hänen poikansa Jeesus. Heiltä me saamme uskomme ja siunaukset uskomisestamme. Opillisista riidoista saamme ehkä pahan mielen ainakin jos sanoskelemme ilkeästi.

        Kaikkea hyvää Jeesuksessa.

        Minulla ja sinulla on Isä ja Poika.aamen. Ps.KOLMINAISUUSOPPI ON VALETTA JA SIITÄ ON HYVÄ VAROITTAA. KUULKOOT TAI OLKOOT KUULEMATTA.


      • Sanon taas

        Nimimerkki "profettan mukaan ei ole Isää Poikaa eikä Pyhää Henkeä. Koska hänen mukaansa..... >> Ps.KOLMINAISUUSOPPI ON VALETTA


      • Mohikaani_27 ei kirj
        profetta kirjoitti:

        Minulla ja sinulla on Isä ja Poika.aamen. Ps.KOLMINAISUUSOPPI ON VALETTA JA SIITÄ ON HYVÄ VAROITTAA. KUULKOOT TAI OLKOOT KUULEMATTA.

        * profetta, sinä pilkkaat Jumalaa, Hän on Isä Poika ja Pyhä Henki . Kenet näistä kolmesta heität romukoppaan, koska He yhdessä ovat Jumala Kaikkivaltias. Jeesus käski kastaa, Isän Pojan ja Pyhän Hengen N I M E E N, miksiköhän, eikö Jeesus muka osannut sanoa asiaa oikein, että olisi yksilöinyt Heidät, kunkin omalla nimellään ? Olet itse sokea ja et itseltäsi näe asioita Raamatun valossa.

        * Tomumaja, " En minä anna teille, niin kuin maailma antaa, minun rauhani, sen minä annan teille." ! Kiitos hyvästä ajatuksesta.


    • riidat pois

      Turha on tällä saitilla kiistellä jehovaisuuden ja kristinopin eri näkemyksistä, ei niistä kuitenkaan sopuun päästä.

    • poikkeus.

      "Uskova ei koskaa aiheuta toiselle uskovalle kärsimyksiä. Uskova ei koskaan halveksi toisen uskoa."

      ... paitsi jos toinen on vääräuskoinen, eli 99.99999% maailman ihmisistä.

    • Uskosta osallinen

      ""Uskovan ei tarvitse kärsiä maaiman tähden.""

      Kyllä maailma aiheuttaa uskoville monenlaisia kärsimyksiä ja ahdistuksia, vaikka sydämessä vallitsisikin Jeesuksen antama rauha. Jeesus sanoi, että "jos he ovat minua vainonneet niin he teitäkin vainoavat". Raamatussa on paljon kohtia ja esimerkkejä uskovien kokemista vainoista ja kärsimyksistä, mutta "niissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut". Maailma ei voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

      Halpa nyt morsian, siellä saa kunnian
      pukunsa valkoinen on hohtava.
      Heikoinkin laulunsa, siellä soi kirkkaana
      kuin vetten pauhu se on valtava.

      • tomis...

        Jeesushan juuri lupaa RAUHAA omilleen. Tuo yliluonnollinen Rauha voittaa ahdistukset ja katkeruudet, joita maailma aihettaa uskovalle. Itse tuon rauhan olen kokenut viimeaikoina. Ei tarvitse välittää enää pilkkaamisista, valheista, peloista ei mistään joka aihetttaa mielipahaa.

        Joh. 14:27
        Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.


      • .kyllä
        tomis... kirjoitti:

        Jeesushan juuri lupaa RAUHAA omilleen. Tuo yliluonnollinen Rauha voittaa ahdistukset ja katkeruudet, joita maailma aihettaa uskovalle. Itse tuon rauhan olen kokenut viimeaikoina. Ei tarvitse välittää enää pilkkaamisista, valheista, peloista ei mistään joka aihetttaa mielipahaa.

        Joh. 14:27
        Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        antaa


      • Uskosta osallinen
        tomis... kirjoitti:

        Jeesushan juuri lupaa RAUHAA omilleen. Tuo yliluonnollinen Rauha voittaa ahdistukset ja katkeruudet, joita maailma aihettaa uskovalle. Itse tuon rauhan olen kokenut viimeaikoina. Ei tarvitse välittää enää pilkkaamisista, valheista, peloista ei mistään joka aihetttaa mielipahaa.

        Joh. 14:27
        Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        Kyllä, Jeesus lupasi antaa seuraajilleen oman rauhansa. Ahdistuksista ja kärsimyksistä hän ei luvannut vapautusta tässä pahassa maailmanajassa, mutta Jumalan rauha varjelee niiden keskelläkin sydämemme ja ajatuksemme Kristuksessa Jeesuksessa.

        Oikein hyvä, että saat elää Jumalan armossa ja rauhassa.


      • lenny.
        tomis... kirjoitti:

        Jeesushan juuri lupaa RAUHAA omilleen. Tuo yliluonnollinen Rauha voittaa ahdistukset ja katkeruudet, joita maailma aihettaa uskovalle. Itse tuon rauhan olen kokenut viimeaikoina. Ei tarvitse välittää enää pilkkaamisista, valheista, peloista ei mistään joka aihetttaa mielipahaa.

        Joh. 14:27
        Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        Vuosien lääkitys vihdoin tuo apua tomumajalle.
        Hän on saanut itselleen uskon ja valeraskauteen verrattavan väärän rauhan.
        allah saves?.


      • Mohikaani_27 ei kirj
        .kyllä kirjoitti:

        antaa

        * Aivan noin, tomis !


    • keskiyön ilmestys.

      tomiksella on rauha maailman kanssa, myös harhaoppisten ja julkisyntisten kanssa. Ovat paheellisia maailman lapsina tekemässä palstalla tuhoa ja hävitystä ainakin ajamassa helluntailaiset pois.

      • tomis...

        keskiyön ilmestys.

        Ystäviä täytyykin olla, muttei pilkkaajien kanssa tarvitse seurustella. Foorumi on vapaa keskustelu paikkana kaikille, muttei mihinkään rikolliseen käyttöön kuten toisten kiusaamisiin, herjaamisiin, valehteluun jne...

        Jos on erilainen mielipide uskostaan, oppiriidat ovat ihan turhia. Käsityksensä voi opistaan ilmaista vapaasti että siitä joku joutuisi kärsimään foorumilla. Näin ole käsittänyt foorumin säännöt.

        Mutta nyt en halua enään jatkaa. Hyvää kevättä kaikille Jeesuksessa ja uskomattomillekkin kevättä.


      • Rauhaa ja miekkaa
        tomis... kirjoitti:

        keskiyön ilmestys.

        Ystäviä täytyykin olla, muttei pilkkaajien kanssa tarvitse seurustella. Foorumi on vapaa keskustelu paikkana kaikille, muttei mihinkään rikolliseen käyttöön kuten toisten kiusaamisiin, herjaamisiin, valehteluun jne...

        Jos on erilainen mielipide uskostaan, oppiriidat ovat ihan turhia. Käsityksensä voi opistaan ilmaista vapaasti että siitä joku joutuisi kärsimään foorumilla. Näin ole käsittänyt foorumin säännöt.

        Mutta nyt en halua enään jatkaa. Hyvää kevättä kaikille Jeesuksessa ja uskomattomillekkin kevättä.

        Tomumaja on ”Uskovat, lähtekää pois…” –ketjussa jo antanut ymmärtää, että hän haluaa poistua näiltä palstoilta ja tässä hän ymmärtääkseni asiaa vahvistaa. Ymmärrän suuresti häntä, sillä tämä foorumi on niin täynnä saastaa ja Jumalan vastaisuutta, että sen säännöllinen kohtaaminen on hyvin raskasta. Kukapa meistä ei kaipaisi sisäistä rauhaa, josta Jeesus puhuu ja haluaisi välttää rauhattomuutta ja väärähenkisyyttä.

        Jeesuksen puhuma rauha tarkoittaa sisäistä varmuutta Jumalan lapseudesta, pelastuksesta ja siitä, että olemme matkalla Isämme luokse Taivaaseen. Tämä rauha on omantunnon rauhaa ja turvaa sielunvihollisen syytöksiltä synneistämme – olemme saaneet kaikki syntimme Jeesuksen veressä anteeksi. Jeesus lupaa rauhan, mutta ei suinkaan rauhaa arkeemme ja tunne-elämäämme. Jeesus jopa sanoo: Matt. 10:34 ”Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.” Kristityn terve omatunto kokee synnintuntoa, sillä kaikki me monin tavoin lankeamme sanoin, teoin, ajatuksin ja laiminlyönnein – rauha säilyy elämällä jatkuvasti Jeesuksen ristin luona, jonne saamme kaikki kuormamme kantaa.

        Sana liha on Raamatussa useissa merkityksissä. Usein se viittaa meidän sielullisuuteemme, persoonalliseen minäämme, jossa koemme asioita. Paavali tunnustaa, kuinka Jeesuksen lupaus miekasta rauhan sijaan oli toteutunut hänenkin elämässä. 2. Kor. 7:5 ”Sillä ei Makedoniaan tultuammekaan lihamme saanut mitään rauhaa, vaan me olimme kaikin tavoin ahdistetut: ulkoapäin taisteluja, sisältäpäin pelkoa.”

        ”Uskosta osallinen” kirjoittaa erittäin hyvin tästä asiasta. Maailma tarjoaa nimenomaan uskoville vihaa ja monenlaisissa muodoissa vainoa. Nimimerkki ”Keskiyön ilmestys” tarjoaa toisen valitettavan suunnan, mikä meitä voi ahdistaa ja se on väärässä hengessä toimivat kristityt, jotka voivat olla Paavalin kuvaamia ”valheveljiä”. Eivät kaikki, jotka puhuvat Jeesuksesta ja uskostaan ole Jeesuksen omia. Keskiyön ilmestyksen kuvaamia harhaoppisia ja julkisyntisiä on näinä luopumuksen aikoina enenevässä määrin eri seurakunnissa.

        Ne, jotka Jeesus omikseen tuntee, rakastavat toisiaan – jos niin ei ole, niin jotain on pahasti pielessä. Uskovilla on sydämen halu elää totuudessa ja puhtaudessa sekä yhteydessä Jeesukseen, että muihin uskoviin. Tätä yhteyttä Tomumaja näyttää kaipaavan ja sitä kaipaan minäkin. Se on myös syy siihen, miksi näillä palstoilla on usein raskasta vierailla ja hyvin monet uskovat poistuvat täältä kaiken saastan ja pahuuden keskeltä.

        On hienoa, että Tomumaja elää juuri näinä aikoina sisäisesti rauhaa ja tasapainoa kokien. Sellaisina aikoina haluaa elää kaukana tämän foorumin niin usein vihamielisestä ja uskoa vastustavasta hengestä. Ole Tomumaja siunattu tästä ajasta, jolloin hyvä Paimen on johdattanut sinut lepäämään vihreille niityille ja virvoittavien vetten tykö! Kaiken taistelun ja ”miekan” keskellä Jumala antaa meille myös tarvitsemiamme levon hetkiä.


      • keskiyön ilmestys.
        tomis... kirjoitti:

        keskiyön ilmestys.

        Ystäviä täytyykin olla, muttei pilkkaajien kanssa tarvitse seurustella. Foorumi on vapaa keskustelu paikkana kaikille, muttei mihinkään rikolliseen käyttöön kuten toisten kiusaamisiin, herjaamisiin, valehteluun jne...

        Jos on erilainen mielipide uskostaan, oppiriidat ovat ihan turhia. Käsityksensä voi opistaan ilmaista vapaasti että siitä joku joutuisi kärsimään foorumilla. Näin ole käsittänyt foorumin säännöt.

        Mutta nyt en halua enään jatkaa. Hyvää kevättä kaikille Jeesuksessa ja uskomattomillekkin kevättä.

        Oikein uskoville helluntailaisille nuo "profeetat, kolminaisuuden kieltäjät. paskajehnut, atventistit, ateistit joita sinä käyt nuoleskelemassa sen puhelimesi kautta ja varsinkin palstalle tulet kuin kuppatautinen pakanasyntinen.24
        Ei sinun turvastasi nouse muuta kuin huulten pärinää ja paskkan hajua.
        Minä en olen suomen lakia ja palstan sääntöjen orja vaan olen vapaa Kristuksessa jota tomisparka tuskin on.
        Raamatun tuntemus on heikkoa suomessa.


      • *Jukka
        keskiyön ilmestys. kirjoitti:

        Oikein uskoville helluntailaisille nuo "profeetat, kolminaisuuden kieltäjät. paskajehnut, atventistit, ateistit joita sinä käyt nuoleskelemassa sen puhelimesi kautta ja varsinkin palstalle tulet kuin kuppatautinen pakanasyntinen.24
        Ei sinun turvastasi nouse muuta kuin huulten pärinää ja paskkan hajua.
        Minä en olen suomen lakia ja palstan sääntöjen orja vaan olen vapaa Kristuksessa jota tomisparka tuskin on.
        Raamatun tuntemus on heikkoa suomessa.

        >>Raamatun tuntemus on heikkoa suomessa


      • tomis...
        Rauhaa ja miekkaa kirjoitti:

        Tomumaja on ”Uskovat, lähtekää pois…” –ketjussa jo antanut ymmärtää, että hän haluaa poistua näiltä palstoilta ja tässä hän ymmärtääkseni asiaa vahvistaa. Ymmärrän suuresti häntä, sillä tämä foorumi on niin täynnä saastaa ja Jumalan vastaisuutta, että sen säännöllinen kohtaaminen on hyvin raskasta. Kukapa meistä ei kaipaisi sisäistä rauhaa, josta Jeesus puhuu ja haluaisi välttää rauhattomuutta ja väärähenkisyyttä.

        Jeesuksen puhuma rauha tarkoittaa sisäistä varmuutta Jumalan lapseudesta, pelastuksesta ja siitä, että olemme matkalla Isämme luokse Taivaaseen. Tämä rauha on omantunnon rauhaa ja turvaa sielunvihollisen syytöksiltä synneistämme – olemme saaneet kaikki syntimme Jeesuksen veressä anteeksi. Jeesus lupaa rauhan, mutta ei suinkaan rauhaa arkeemme ja tunne-elämäämme. Jeesus jopa sanoo: Matt. 10:34 ”Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.” Kristityn terve omatunto kokee synnintuntoa, sillä kaikki me monin tavoin lankeamme sanoin, teoin, ajatuksin ja laiminlyönnein – rauha säilyy elämällä jatkuvasti Jeesuksen ristin luona, jonne saamme kaikki kuormamme kantaa.

        Sana liha on Raamatussa useissa merkityksissä. Usein se viittaa meidän sielullisuuteemme, persoonalliseen minäämme, jossa koemme asioita. Paavali tunnustaa, kuinka Jeesuksen lupaus miekasta rauhan sijaan oli toteutunut hänenkin elämässä. 2. Kor. 7:5 ”Sillä ei Makedoniaan tultuammekaan lihamme saanut mitään rauhaa, vaan me olimme kaikin tavoin ahdistetut: ulkoapäin taisteluja, sisältäpäin pelkoa.”

        ”Uskosta osallinen” kirjoittaa erittäin hyvin tästä asiasta. Maailma tarjoaa nimenomaan uskoville vihaa ja monenlaisissa muodoissa vainoa. Nimimerkki ”Keskiyön ilmestys” tarjoaa toisen valitettavan suunnan, mikä meitä voi ahdistaa ja se on väärässä hengessä toimivat kristityt, jotka voivat olla Paavalin kuvaamia ”valheveljiä”. Eivät kaikki, jotka puhuvat Jeesuksesta ja uskostaan ole Jeesuksen omia. Keskiyön ilmestyksen kuvaamia harhaoppisia ja julkisyntisiä on näinä luopumuksen aikoina enenevässä määrin eri seurakunnissa.

        Ne, jotka Jeesus omikseen tuntee, rakastavat toisiaan – jos niin ei ole, niin jotain on pahasti pielessä. Uskovilla on sydämen halu elää totuudessa ja puhtaudessa sekä yhteydessä Jeesukseen, että muihin uskoviin. Tätä yhteyttä Tomumaja näyttää kaipaavan ja sitä kaipaan minäkin. Se on myös syy siihen, miksi näillä palstoilla on usein raskasta vierailla ja hyvin monet uskovat poistuvat täältä kaiken saastan ja pahuuden keskeltä.

        On hienoa, että Tomumaja elää juuri näinä aikoina sisäisesti rauhaa ja tasapainoa kokien. Sellaisina aikoina haluaa elää kaukana tämän foorumin niin usein vihamielisestä ja uskoa vastustavasta hengestä. Ole Tomumaja siunattu tästä ajasta, jolloin hyvä Paimen on johdattanut sinut lepäämään vihreille niityille ja virvoittavien vetten tykö! Kaiken taistelun ja ”miekan” keskellä Jumala antaa meille myös tarvitsemiamme levon hetkiä.

        "Rauhaa ja miekkaa"

        Kiitän sinua hyvästä kirjoituksesta. Hyvää Pääsiäistä!


      • keskiyön ilmestys. kirjoitti:

        Oikein uskoville helluntailaisille nuo "profeetat, kolminaisuuden kieltäjät. paskajehnut, atventistit, ateistit joita sinä käyt nuoleskelemassa sen puhelimesi kautta ja varsinkin palstalle tulet kuin kuppatautinen pakanasyntinen.24
        Ei sinun turvastasi nouse muuta kuin huulten pärinää ja paskkan hajua.
        Minä en olen suomen lakia ja palstan sääntöjen orja vaan olen vapaa Kristuksessa jota tomisparka tuskin on.
        Raamatun tuntemus on heikkoa suomessa.

        "keskiyön ilmestys"
        >>Kristuksessa jota tomisparka tuskin on.


      • Mohikaani_27 ei kirj
        *Jukka kirjoitti:

        >>Raamatun tuntemus on heikkoa suomessa

        * Totta, ainakin, jos tätä palstaa pitää yhtään sen arvosanan antajana ?


    • jöröjukka

      No siat ja koirat kyllä ilmentävät itsensä koirat haukkuvat siat röhkivät ja niitä riittää palstalla.
      Ei Raamattu anna muuta lahkolaisille.

      • Mohikaani_27 ei kirj

        * Olet tyypillinen luterilais uskova, itsekäs ja rakkaudeton, viha kaikkia muita uskovia kohtaan, aivan niinku oppi-isälläsi Martin Lutherillakin oli !


      • Ich bin...
        Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:

        * Olet tyypillinen luterilais uskova, itsekäs ja rakkaudeton, viha kaikkia muita uskovia kohtaan, aivan niinku oppi-isälläsi Martin Lutherillakin oli !

        Tomiksen todistus mohiksen baarikaapin runsaudesta on kaikkien tiedossa ja siinä on vaarana että tomis tarttuu pulloon tai pontikkavehkeisiin ja lopuksi puntariin.
        ps. saaatana vihaa mohiksen kautta mutta sanoo minua kuitenkin uskovaksi tosin itsekkääksi ja rakkaudettomaksi.
        Niin sanoivat paskkaluterilaisetkin aikanaan(hempukat)
        Kyllä tunnen samankaltaisuutta monissa asioissa lutterin kanssa.
        En ole niin viisas Raamatussa vaikka elämässä saatan olla luitterin kaltainen....taistelija.(ei lahkolainen)


      • tomis...
        Ich bin... kirjoitti:

        Tomiksen todistus mohiksen baarikaapin runsaudesta on kaikkien tiedossa ja siinä on vaarana että tomis tarttuu pulloon tai pontikkavehkeisiin ja lopuksi puntariin.
        ps. saaatana vihaa mohiksen kautta mutta sanoo minua kuitenkin uskovaksi tosin itsekkääksi ja rakkaudettomaksi.
        Niin sanoivat paskkaluterilaisetkin aikanaan(hempukat)
        Kyllä tunnen samankaltaisuutta monissa asioissa lutterin kanssa.
        En ole niin viisas Raamatussa vaikka elämässä saatan olla luitterin kaltainen....taistelija.(ei lahkolainen)

        Ich bin...

        >>Tomiksen todistus mohiksen baarikaapin runsaudesta on kaikkien tiedossa ja siinä on vaarana että tomis tarttuu pulloon tai pontikkavehkeisiin ja lopuksi puntariin.


    • kysymyksenasettelu

      Mistä se "väärä rauha" tulee? Sellaista on myös. Oletko varma että sinun on oikeaa?

      • jöröjukka.

        käy sikalassa tai koiratarhassa ehkä joku osaa sanoa jotain siitä?


    • tomis...

      Vielä laulu Mestarini Jeesuksen kunniaksi, nyt on se aika...

      http://www.youtube.com/watch?v=-j_6GNRCuqQ

      • Ich bib...

        tomis: ei se uskovaksi tee jos konsta pylkkänen vääntää viuluaan kuin piru ja vuodattaa krokokyyneleitään.
        Ei sinunkaan eikä mohikaanin pseudousko vakuuta ketään.
        Huomautan että ihmiset ne joita te vihaatte ovat ystävällisiä minulle vaikka olen varsinkin lakia julistanut heille voimallisesti.
        Minusta ei uskova luterilainen on ihminen joka käyttäytyy ystävällisesti mutta te perkk. ette niin tee.(en varsinaisesti tarkoita helluntailaisia huom!)


      • tomis...
        Ich bib... kirjoitti:

        tomis: ei se uskovaksi tee jos konsta pylkkänen vääntää viuluaan kuin piru ja vuodattaa krokokyyneleitään.
        Ei sinunkaan eikä mohikaanin pseudousko vakuuta ketään.
        Huomautan että ihmiset ne joita te vihaatte ovat ystävällisiä minulle vaikka olen varsinkin lakia julistanut heille voimallisesti.
        Minusta ei uskova luterilainen on ihminen joka käyttäytyy ystävällisesti mutta te perkk. ette niin tee.(en varsinaisesti tarkoita helluntailaisia huom!)

        Ich bib... (ilmeinen Eenokki)


      • tomis...
        tomis... kirjoitti:

        Ich bib... (ilmeinen Eenokki)

        uusiksi...

        >>>Huomautan että ihmiset ne joita te vihaatte ovat ystävällisiä minulle vaikka olen varsinkin lakia julistanut heille voimallisesti.
        Minusta ei uskova luterilainen on ihminen joka käyttäytyy ystävällisesti mutta te perkk. ette niin tee.(en varsinaisesti tarkoita helluntailaisia huom!)Huomautan että ihmiset ne joita te vihaatte


    • liethua

      Kuka pitää mohikaania ja tomista veljenään?
      Ei kukaan muu kuin itse perkunas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe