FUCKIFUU kuriin

Ateismi tappaa

Miksei tuota ihmisiä halveksuvaa trollipaskiais FUCKIFUUta laiteta kuriin?

Onko hän ylpeys vapareille?

51

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitin fucki

      On. Kaikki yliälykkäät ovat ylpeitä hänestä!

      Harva yltää samalle tasolle.

    • 4 + 2

      FUCKIFUUlla kieltämättä tyylitaju ei ole aina ihan kohdallaan mutta ei pieni ruoste kals.... eiku paatin kyljessä sitä täysin pilaa.

      Hyvä olisi ymmärtää, että viesti uppoaa paremmin, on uskottavampi, jos vastaanottajien reseptoreita ei tukita töryllä.

      Harva pystyy sisäistämään fiksun mielipiteen jos ensin on saanut laskiämpärillisen naamaansa.

      Enemmänkö rautalankaa, FUCKIFUU?

    • heh ;)

      Fuckifuussa ja fiksuudessa ei ole muuta samaa kuin f-kirjain.

    • kiitos FUCKIFUU

      FUCKIFUU tarjoaa sitä julkisesti minkä muut vaparit yrittävät kääriä jonkinlaiseen pakettiin piiloon. Onneksi yksi on sentään rehellinen ja tuo koko sontaläjän muiden haisteltavaksi.

      Kuitenkin:
      sama kaiku on askelten, kyllä vaistomme tuntee sen...

    • Kun vertaa

      Kiitos FUCKIFUU:lle, kristinusko tuntuu entistä paremmalta vaihtoehdolta!

    • Millä tavalla hänet ylipäätään voisi laittaa kuriin? Millaisilla valtuuksilla yksityishenkilö voisi rajoittaa toisen yksityishenkilön sananvapautta?

      Ei tietenkään ole ylpeys. En tiedä kyseisen henkilön henkilöllisyyttä, joten en osaa edes kommentoida sitä onko hän vapaa-ajattelija vai ei. Meitä ihmisiä on moneen junaan ja jotkut jää laiturille. Jos hän ei lakia varsinaisesti riko esim. syyllistymällä kansankiihotukseen tai kunnianloukkaukseen niin ei ole keinoja rajoittaa toisen ihmisen sananvapautta.

    • FUCKIFUU

      Trolli itkee kun murskaan hänet ketjun toisensa perään, muutama katkera zyrt myös vinkuu kun heidän humaistispuuhalaustaan ei kummarreta. Minä olen saanut kristityt pahempaan jamaan kuin muut ateistit palstalla yhteensä, joten sen sijaan että ateisteilta tulee kritiikkiä "väärin sammutettu" niin voisitte tehdä jotain mm. vaparien aloite seisoo paikallaan ette ole varmaan vaivautuneet edes allekirjoittamaan, vai onko esittämäni pelko työllistymisestä yliopistoihin, kuntiin ja valtiolle niin persiin alla ette uskalla.

    • Malka silmässä.

      Kummaa katkeruutta palstalla. FUCKIFUUN aloitukseset näyttävät olevan aina "liekeissä" palstalla että kummasti kuitenkin hänen mielipiteensä näyttävät kiinnostavan ja kiihottavan. Hän selvästi tekee sen mihin palstan trolli pyrkii mutta epäonnistuu. FUCKIFUUN retoriikka on varmasti epämiellyttävää mutta uskon että hän tekee sen tahallaan.

    • trollin elämä

      Täynnä katkeraa lapsellisuutta. Ei hän muutu, ellei itse halua, ja tuskin haluaa. Mitä jäisi jäljelle?

      Nytkin on vain pelkkä trolli. :D

      • hahahahahahh

        Miksi naurat elätkö vajaalla pakalla?


      • kenellä tahansa
        hahahahahahh kirjoitti:

        Miksi naurat elätkö vajaalla pakalla?

        Enemmän on kortteja kun sulla.


    • faktaa peliin

      Mitä uutta ja mullistavaa olet muka palstalle tuonut, Fucki-parka?

      "Minä olen saanut kristityt pahempaan jamaan kuin muut ateistit palstalla yhteensä"

      En ole huomannut sinulta yhtäkään kommenttia, jolla olisi ollut tuollainen vaikutus.

      Linkitäpä pari kommenttia, joilla olet uskonut saavasi jotakin aikaan, muutakin kuin että sinua pidetään huonosti käyttäytyvänä ääliönä.

      • FUCKIFUU

        Nyyh, nyyh jos minä olen ääliö se tekee sinusta vieläkin säälittävän otuksen kuin ali-ihminen joka olet, jopa Jeesuksesi olisi häpeissään sinusta ja kommenteistasi. Ole hyvä jälleen murskasin sinut katkeran ja kateellisen kristityn,


      • faktoja odotellessa
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Nyyh, nyyh jos minä olen ääliö se tekee sinusta vieläkin säälittävän otuksen kuin ali-ihminen joka olet, jopa Jeesuksesi olisi häpeissään sinusta ja kommenteistasi. Ole hyvä jälleen murskasin sinut katkeran ja kateellisen kristityn,

        Kateellinen sinulleko, mistä? Typeryydessä sinulle ei pärjää tällä palstalla kukaan, siinä olet ylivertainen yksilö.

        Mutta ne kommentit, joilla olet uskonut todella saaneesi jotain aikaan, onko niitä?

        Älä nyt reppana kuvittele, että tuo edellisesi oli sellainen.


      • Jänkkäävät Trollit
        faktoja odotellessa kirjoitti:

        Kateellinen sinulleko, mistä? Typeryydessä sinulle ei pärjää tällä palstalla kukaan, siinä olet ylivertainen yksilö.

        Mutta ne kommentit, joilla olet uskonut todella saaneesi jotain aikaan, onko niitä?

        Älä nyt reppana kuvittele, että tuo edellisesi oli sellainen.

        Mahtimuffella ei ole varaa puhua reppanoista. Sinut on tunnistettu. Harmittaako paljonkin että BB on tauolla?


    • Jori Mäntysalo

      Yritä ilmoittautua palstan valvojaksi. Itse yritin taannoin pari kertaa, mutta ilman vastausta.

      • FUCKIFUU

        Pitääkö tämä ymmärtää niin että Jori tahtoo sensuroida suorasanaisen nimimerkin FUCKIFUU?

        Se että trolli kirjoittaa nimimerkeistä aina kun jää tappiolle kuten yllä hänen käyttämästään nimimerkistä "faktoja odotellessa" päätyy vielä säälittävään itkupotkuraivariin, niin se tuskin on peruste sensuroida faktapohjaisia kirjoittelijoita vain siksi etteivät he kumarra kristittyjen "arvoja"-


      • tsot tsot
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Pitääkö tämä ymmärtää niin että Jori tahtoo sensuroida suorasanaisen nimimerkin FUCKIFUU?

        Se että trolli kirjoittaa nimimerkeistä aina kun jää tappiolle kuten yllä hänen käyttämästään nimimerkistä "faktoja odotellessa" päätyy vielä säälittävään itkupotkuraivariin, niin se tuskin on peruste sensuroida faktapohjaisia kirjoittelijoita vain siksi etteivät he kumarra kristittyjen "arvoja"-

        " se tuskin on peruste sensuroida faktapohjaisia kirjoittelijoita"

        Ei toki, mutta nyt olikin kyse sinun kirjoittelustasi.


      • Jori Mäntysalo
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Pitääkö tämä ymmärtää niin että Jori tahtoo sensuroida suorasanaisen nimimerkin FUCKIFUU?

        Se että trolli kirjoittaa nimimerkeistä aina kun jää tappiolle kuten yllä hänen käyttämästään nimimerkistä "faktoja odotellessa" päätyy vielä säälittävään itkupotkuraivariin, niin se tuskin on peruste sensuroida faktapohjaisia kirjoittelijoita vain siksi etteivät he kumarra kristittyjen "arvoja"-

        Ei tässä faktoista ole kyse. Esimerkki:

        A: Kuu on juustoa.
        B: Eihän ole, vaan kiveä.
        A: Se on keltainen, kuten juusto. Siis kuu on juustoa.
        B: Saatanan idiootti, käännät implikaation väärin. Typerys. Menikö tippa kusta sekaan sinua tehdesä?

        Tämän jälkeen B tulee moderoida pois.


      • FUCKIFUU
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Ei tässä faktoista ole kyse. Esimerkki:

        A: Kuu on juustoa.
        B: Eihän ole, vaan kiveä.
        A: Se on keltainen, kuten juusto. Siis kuu on juustoa.
        B: Saatanan idiootti, käännät implikaation väärin. Typerys. Menikö tippa kusta sekaan sinua tehdesä?

        Tämän jälkeen B tulee moderoida pois.

        Ja Jori tahtoo asialliset viestit siksi pois että palstatrolli vaparivihakampaaja kirjoittaa ketjuun asiattomuuksiaan ja siten poistaa koko ketjun? Tiedähän Jori kuinka palsta toimii, niin netti vastaa kuin kristitty kirjoittaa.


    • FUCKIFUU

      Tahdon vielä ilmaista teille tiedon siitä että vaikka teillä olisi valta ja keinot puuttua minun esittämiini faktoihin. Niin pystyn kiertämään teidän "estot ja bannit" alle kolmessa sekunnissa. Kas, kristityn aivokapasiteetti ei riitä sellaiseen toimintaan joka voisi tehdä minuun vaikutuksen.

      Jos tahdotte KUMOTA minut niin ehdotan että lyötte faktoja pöytään niin minäkin teen.

    • tässä faktoja

      Fuckifuu, sinun laittamasi faktat on poimittu muiden keskustelijoiden viesteistä. Toisinaan tosin onnistut kaivamaan jonkun tiedonmurun Wikipediastakin.

      Todella häikäisevää.

    • tässä faktoja

      Ai niin, linkitäthän sinä välillä myös uutisia Iltalehdestä. Vau.

      • FUCKIFUU

        Kristitylle on ongelma se että antaa viitteet joihin viittaa?

        No, kristityn ÄO on tunnetusti alhainen. Tarvitseeko viitettä?


      • illanviettoon
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Kristitylle on ongelma se että antaa viitteet joihin viittaa?

        No, kristityn ÄO on tunnetusti alhainen. Tarvitseeko viitettä?

        fuckifucki,

        tässä sulle harrastus ;)

        "Leikkaa tästä! tarjoaa aloittelevalle paperinleikkaajalle 50 valmista kaavaa, joiden avulla työt syntyvät helposti. Kokeneemmat paperitaiturit taas voivat haastaa itsensä ideoimalla omia malleja kirjan vinkkien pohjalta."

        http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9517968396

        Kivaa pääsiäistä!


      • 333777111
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Kristitylle on ongelma se että antaa viitteet joihin viittaa?

        No, kristityn ÄO on tunnetusti alhainen. Tarvitseeko viitettä?

        höpöhöpö itse pääsisin Mensan jäseneksi jos haluaisin

        kannattais sunkin vähän aikuistua


    • ne faktat...

      Joo, laita jos haluat. Laita ainakin linkit omiin kommenteihisi, jotka todistavat sinun todella avartaneen palstaa faktoilla. En ole huomannut, että olisit tuonut tänne uutta tietoa esim. kirkon taloudesta, hautaustoimesta tms, joita kuitenkin olet usein kommentoinut. Näyttöä, kiitos.

      • Jänkkäävät Trollit

        Mahtimuffe on tunnistettu. Big Brother varoitus. Nyt on tauko BB ja silloin mahtimuffe kiertää muilla palstoilla jänkkäämässä.


      • FUCKIFUU
        Jänkkäävät Trollit kirjoitti:

        Mahtimuffe on tunnistettu. Big Brother varoitus. Nyt on tauko BB ja silloin mahtimuffe kiertää muilla palstoilla jänkkäämässä.

        En tiedä kyseisestä nimimerkistä mutta onhan tuo selvää ja säälittävää että jänkkääjästä on kyse.


      • kiitos fucki
        FUCKIFUU kirjoitti:

        En tiedä kyseisestä nimimerkistä mutta onhan tuo selvää ja säälittävää että jänkkääjästä on kyse.

        Ei voi olla totta: Fucki kitisee jänkkäämisestä!

        Kiitos hyvistä nauruista. :D


    • Tukkisuu
      • Ohoh?

        Vieläkö joku käyttää vanhanaikaista paperipostia?


      • 11 + 20
        Ohoh? kirjoitti:

        Vieläkö joku käyttää vanhanaikaista paperipostia?

        Joo, krisselit ahdistuu jos posti kulkee nopeammin kuin ajatus...


      • yepyeps
        Ohoh? kirjoitti:

        Vieläkö joku käyttää vanhanaikaista paperipostia?

        moni näköjään käyttää koska itellalla riittää töitä


    • ööö ööö ?
      • Jänkkäävät Trollit

        Mahtimuffen illanvietosta annettua kuvaa, kiitos todella tarpeellista!


      • yepsyeps

        kiva että katsot hengellisiä ohjelmia


    • Onko...?

      Onko Mahtimuffe kristitty?

      • Jänkkäävät Trollit

        Jänkkääjistä ei tiedetä mitään, koska he puhuvat muista nimimerkeistä eivätkä vastavuoroisesti paljasta itsestään mitään. Mahtimuffen tunnistaa aina siitä että hän joko osallistuu keskusteluun arvostelemalla muita tai osallistuu vain sen vuoksi että keskusteluussa arvioidaan muita, Siksi muffen lempiohjelma on BB.


      • muffetunnistus
        Jänkkäävät Trollit kirjoitti:

        Jänkkääjistä ei tiedetä mitään, koska he puhuvat muista nimimerkeistä eivätkä vastavuoroisesti paljasta itsestään mitään. Mahtimuffen tunnistaa aina siitä että hän joko osallistuu keskusteluun arvostelemalla muita tai osallistuu vain sen vuoksi että keskusteluussa arvioidaan muita, Siksi muffen lempiohjelma on BB.

        "Mahtimuffen tunnistaa aina siitä että hän joko osallistuu keskusteluun arvostelemalla muita tai osallistuu vain sen vuoksi että keskusteluussa arvioidaan muita"

        Samasta syystä näyttää moni kirjoittavan tännekin, päästäkseen haukkumaan kirkkoa ja kristittyjä.


    • Nasse.

      Sösselströmin vihtaan on kustu. Voi ja nyyh!

    • sösselström

      Yllättäen huomasin ohikulkiessani toiselle palstalle, jossa henkisesti terveet ja tasapainoiset ihmiset keskustelevat, että täällä kosketeltiin jaloa persoonani.

      Vapareilla on ilmeisesti tullut jotain keskinäistä kiistaa saunassa kun ovat kuseksineet toistensa vihtoihin.
      Onneksi Sösse ei osallistu pervojen saunatouhuihin, joten vihtakin on pysynyt puhtaana.

      Muutoin olen sitä mieltä, että FUCKIFUU on teistä ihmisen kehityspuussa lähimpänä normaalia ihmistä.

      • totta 1

        Minun käy sääliksi fuckifuuta sen vuoksi että hänen tyylilajinsa on hyökkäävä ilman päteviä perusteita ja on itse sokeutunut omaan mahdottomuuteensa pitäen viisaana tyhmyyksiään. Minua myös harmittaa se yksinkertaisuus hänessä hänen itse kehunsa kun tiedetään että ihminen ei oikeesti itse voi arvioida luotettavasti omaa erinomaisuuttaan vaan sen paremmin arvioi ympäristö. Lisäksi hänen aihealueensa on minimaalisen kapea alaista ja siihen hänen raivonsa purkautuu vihana ja raivona joka johtaa siihen että yhteistyö mahdollisuudet lopahtaa alkuunsa.
        En sanonut tätä vahingoittamis tarkoituksessa vaan siksi että on hyvä joskus harjoittaa itse tritiikkiä sillä se opettaa karsimaan itsestään haittaavat tekijät vähemmälle ja sosiaalinen toiminta kehittyy joka on erittäin tärkeää meille kaikille.
        Perään kuuluttaisin muiden kunnioittamista vaikka he olisivat eri mieltä.
        Tunnen sinut 7. vuoden ajalta siksi uskallan ottaa kantaa.Jos loukkasi niin pyydän anteeksi.


    • mulle ihan uutta

      "Minä olen saanut kristityt pahempaan jamaan kuin muut ateistit palstalla yhteensä"

      Olet siis perustanut palvelun, jonka kautta on eronnut enemmän ihmisiä kuin Eroakirkosta kautta? Kas kas, en ole kuullutkaan.

    • palautetta...

      FUCKIFUU,

      Onko joku muu täällä sanonut sinua yliälykkääksi vai vainko sinä itse?

      Onko kukaan koskaan sanonut? Missä tilanteessa?

      • Sösse tappaa

        Eikö tuo älykkyys selviä ihan henkilön kirjoituksista. Kun niitä vertaa sinun tuotoksiisi sösse niin on ilmeistä että ainakin sinuun verrattuna hänen älynsä on suurempi.


    • sösselström

      Sösse jalona ja hienotunteisena ihmisenä ei kiellä vaparien ja varsinkin FUCKIFUU:n älykkyyttä.
      Mutta jalona ihmisenä sösse on huolissaan heidän mielenterveydestä ja suosittaa käyntiä lääkärillä.
      Saisitte varmaan yksityispuolella jopa paljousalennuksen.

      • Hahahahahahh

        Se on hienoa että toiset hullut kantavat kohtalon toveriensa mielenterveydestä huolta. Tuo on todellakin jaloa ja sösselström henkilökohtaisesti tietää millaista on elää elämänsä mielenvikaisena.


      • sösselström
        Hahahahahahh kirjoitti:

        Se on hienoa että toiset hullut kantavat kohtalon toveriensa mielenterveydestä huolta. Tuo on todellakin jaloa ja sösselström henkilökohtaisesti tietää millaista on elää elämänsä mielenvikaisena.

        Vihdoinkin löytyy toinen, joka myös on tunnistanut vaparien mielenvikaisuuden.

        Rakkaat vaparien omaiset, toimittakaa sairaat sukulaisenne heti nauttimaan mielenterveyspalveluista ja lääketehtaiden tuottamista uusista lääkeinnovatioista.

        Tällöin on myös mahdollista siirtää vapari pois työttömyyskortista työkyvyttömyyseläkkeelle ja siten sosiaalituen piiriin, jos ei vielä siinä ole.


      • Hahahahaahhh
        sösselström kirjoitti:

        Vihdoinkin löytyy toinen, joka myös on tunnistanut vaparien mielenvikaisuuden.

        Rakkaat vaparien omaiset, toimittakaa sairaat sukulaisenne heti nauttimaan mielenterveyspalveluista ja lääketehtaiden tuottamista uusista lääkeinnovatioista.

        Tällöin on myös mahdollista siirtää vapari pois työttömyyskortista työkyvyttömyyseläkkeelle ja siten sosiaalituen piiriin, jos ei vielä siinä ole.

        Sinähän sen tiedät kun olet koko elämäsi ollut työkyvyttömyyseläkkeellä ja elänyt sossun tuilla.


    • sösselström

      Tulee pieni tauko kirjoitteluun, koska on niin kaunis ilma että täytynee lähteä pienelle lenkille bemaripyörällä.
      Siinä kun alla kehrää 175 hevosvoimainen neloskone ja pakoputkista kuuluu matalan kireä bassoääni, niin vaparien henkisiin murheisiin kantaaottamisessa voi pitää pienen tauon.
      Sorry, bojat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe