NCC

hämmästynyt

Nyt on sitten sekin ihme nähty että NCC:llä oli Suomea puhuva inssi tai mestari.
Saattoi olla jopa syntyperäinen Suomalainen.Varmaan ilmoittanut olevansa venäläinen työhaastattelussa. Ei sinne muuten pääse töihin.
Laatu jyrää pentele.

9

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieli

      Kyllä ne suomea puhuvat kaikki ainakin tossa helsingin konttorilla. Ovat jopa suomalaisia. Taidat olla jokseenkin asenne vammainen. Ainahan firman pääkieli voidaan muuttaa vaikka miksi ja sinä et saa töitä/palvelua muulla kielellä, onko se sitten parempi.
      Miksi suomalaisten pitäisi ymmärtää/puhua ruotsia? Kieltä mitä ei juuri pohjoismaiden ulkopuolella ymmärrä kukaan.

      • edelleen hämmästynyt

        Et sitten ole ollutkaan lähivuosina rakennuksilla töissä jos tollaisia puhut.
        Työmaalla tänäpäivänä henkilökunta ja duunarit ovat 85%ulkomaalaisia lähinnä venäjältä tai virosta.
        Minä olen Suomalainen ja töissä joka päivä rakennuksilla joten tiedän mistä puhun.


    • kieli

      Joo en lähivuosina, vaan 35 vuotta vastaavana.

      • kauhian hämmästynyt

        Itse olen reilut 30 vuotta ollut rakennuksilla.
        Eikös siellä NCC :llä lopetettu ja irtisanottu suomalaista ammattiporukkaa ja tilalle otettiin "mestareiksi" koulupoikia.Puolalaisia sekä Venäläisiä tilalle.
        Senverran olen seurannut tätä touhua että ihmettelen että kukas nyt korjaa Venäläisten ja Puolalaisten sudet kun ei ole suomalaisia paikkaamassa?

        Senverran olen Virolaisten ja Venäläisten kanssa työskennellyt että tiedän niiden työmoraalin kyllä.Aina kun silmä välttää tehdään paskaa ..
        Voitko kiistää tämän.


      • Asukki
        kauhian hämmästynyt kirjoitti:

        Itse olen reilut 30 vuotta ollut rakennuksilla.
        Eikös siellä NCC :llä lopetettu ja irtisanottu suomalaista ammattiporukkaa ja tilalle otettiin "mestareiksi" koulupoikia.Puolalaisia sekä Venäläisiä tilalle.
        Senverran olen seurannut tätä touhua että ihmettelen että kukas nyt korjaa Venäläisten ja Puolalaisten sudet kun ei ole suomalaisia paikkaamassa?

        Senverran olen Virolaisten ja Venäläisten kanssa työskennellyt että tiedän niiden työmoraalin kyllä.Aina kun silmä välttää tehdään paskaa ..
        Voitko kiistää tämän.

        Samaa mieltä.
        Asun NCC:n rakentamassa talossa 6/2013 ja laatu on tätyttä kuraa.
        Yksivuotiskorjauksia odotellessa..

        Kotimme ympäristössä on useampi NCC:n työmaa ja varsinkin vaimo on huomannut kuinka nuo "ulkomaalaiset rakennusmiehet" ovat käytökseltään ajoittain teinipoikien tasolla.


      • herford

        ncc mestarit/työmaat on kotimaisille ammattilaisille täysin väärä paikka työskennellä,yhtiön politiikka on miksi teettää suomalaisella kun ulkolainen on puolet halvempi(tämän kuulin itse kyseisen firman pääkonttorilla) myös työmaiden mielivaltaiset säännöt ovat asia joihin päättäjien tulisi puuttua..muilla työmailla ei taida tulla 500eur sakkoja siitä jos sanoo ikävästi ns mestarille jolle kusi on noussut päähän pompotellessaan kielitaidottomia ulkolaisia..välttäkää jos mahdollista, pikkumaisempaa hölmöilyä en ole kohdannut ikinä muilla työmailla..mestarin mielivalta on täälä pääasa ei järki eikä realismi kuten onneksi vielä monissa muissa yhtiöissä,olen ollut alalla 20vuotta eikä muualla ole työntekijääni poistettu työmaalta sen vuoksi että kypärässä oli 2 remmin kiinnityspistettä kun mestarin mukaan piti olla 4..asiasta eriävän mielipiteen esittäminen maksaa 500eur..:)


    • Rakluja.

      Sinä Asukki et asu missään uudessa NCC:n talossa, olet sama trolli, joka palstalla näitä juttuja trollaa usein..
      Työskentelen itse alalla, Ncc:n laatu on hyvää ja valvottua ja suomalais enemmistö on työmailla tekemässä, jos joukossa pari ulkomaalaista, niin So What? Mestarit ovat myöskin aina Suomalaisia. aloituskin täysin Shittiä oleva provo.

      • Hännästyksen kauhist

        No johan nyt.
        Eikös NCC irtisanoi mestareita jotta voi palkata koulupoikia tilalle kun ovat halvempia.
        Elementtiporukalle kuten muillekkin kalusteasentajille kenkää vaan eikä palkanmaksustakaan ollut vielä takeita.
        Kiinteistöjä myyty alehintaan jotta saadaan kassaan rahaa.
        Tilalle vuokrafirman porukat jotka ovat poikkeuksetta venäläisiä ja puolalaisia.
        Suomen kansalaista harvemmin tapaat vuokrafirman listoilta ..Niin monesti olen yrittänyt mutta turhaa.
        Kunnon tekiät löytyvät muualta.
        Kuitenkin NCC:n työmaalla on tarkastuskäynneillä rekisteröity lähes kaikki paikallaoliat ulkomaalaisiksi.
        Laadusta esimerkiksi NCC rakensi yhtä valtavaa hallia lentökentän läheisyydessä.
        Sielle kaikki kattokaivot puuttuivat kun tuli rankkasade. Vesi meni villoihin ja sieltä toimistotiloihin jonka johdosta seinät homehtuivat..
        En viitsi jatkaa enempää mutta tunnistat kyllä kohteen.


      • Asukki

        Kyseessä ei ole NCC:n omistama talo vaan rakentama.
        Ja jos en asu NCC:n rakennuttamassa talossa niin sinä et varmasti ole "alalla" töissä..
        Tosin vaihdamme toisenlaiseen asuntoon lähivuosina, se on jo lähes varmaa.
        Ainakin Helsingin Jätkäsaaren työmailla on kantavana äänenä ollut viro/puola.

        NCC:n PR-miehet koittavat nyt pelastaa uusien huonosti rakennettujen asuntojen myynnin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe