Nyt riittää nämä Bemarit!

ex bemarimies

Joo nyt olen tullut siihen pisteeseen mihin en koskaan uskonut tulevani.
Itsellä ollut vaikka minkälaista bemaria vuosien varrella.
Mutta kärsivällisyys alkaa riittää. jouduin ostamaan toisen auton kun tämä minun viimesin bemari on koko ajan korjattavana. viimeisen korjaus remontti hinta oli 4,500
ja kun se tuli korjaamolta sen jälkeen ilmeni uusi vika. ja tämä uusi vika maksaa nyt sen 1000,- ja nyt se on taas siellä korjattavana ja ajan tällä minun "kakkos autolla" ilman minkäänlaista vikaa.
lisäksi korjaamo ilmoitti että autossa on menossa muutama muukin osa varmasti lähitulevaisuudessa vaihtoon.
Hinnaksi korjaamo sanoi että lähemmäs 4000,- tulee vähintään olemaan.
BMW on ollut aina laadukas ja ajoltaan hyvä mutta kestävyydessä BMW ei kyllä pärjää ollenkaan.
Kysymys ei ole rahasta voin toki tonni tolkulla syytää korjaamo laskuihin mutta onko se pidemmän päälle järkevämpää? EI!
No minä sitten sanoin että laittakaa nyt se auto kuntoon!
Ja kun se auto tulee korjaamolta niin aivan varmasti lähtee auto vaihtoon.
Olen ajatellut seuraavaksi Lexusta.
Viesti ei ollut sitten provo vaikka monet vastaavat tähän viestiin provosti.
Halusin vain kertoa oman version kyseisestä merkistä ja mitä olen siitä mieltä tällä hetkellä.
Hyvää kevättä kaikille!

54

6067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW vielä

      Millainen Bemari sinulla on ja minkä ikäinen? Mikä siinä on vikana? Olen tyytyväinen oman Bemarini ajo-ominaisuuksiin, mutta korjattavaa on runsaanpuoleisesti. Ja kyllä se rahasta on kiinni, varakkaaksi tulee vain jos on nuuka ja tarkka. Hyvätuloisenkin lompakkoa rasittaa kalliit korjauskulut ja autokorjaamolla juokseminen vie aikaa muilta asioilta.

      • ex bemarimies

        Tervehdys!

        Minulla on tämä X5 4.8is vuoden 2005 aj.160tkm
        Tulevat viat ovat vaihdelaatikko turbiini vaihtoon sekä ohjauksen ristikko nivel.
        Lasten tautina on pidetty yleensä näissä X5 vuoden 2000 - 2003 vaihteistoa ja yleensä siellä 200tkm ajettuina.
        Mutta nähtävästi näissä facelifteissäkin on tämä ongelmana.
        Aikaisemmin ollut M3 E46 ainut vika oli mitä joutui vaihtaa oli koiranluut, no se oli ok kuluva osa.
        Sekä vuosia sitten vuoden 2000 X5 4.4 koneella ja toimi kun enkeli.
        takavuosien takaa oli myös M5 e60 korinen ja siihen tuli vanos remontti ja hinta oli sitä luokkaa kanssa.
        Mutta tämä nykyinen 4.8is on kyllä huipputapaus muutaman vuoden varrella huollettu jo pienen omaisuuden verran ja vikaa pukkaa kun liukuhihnalta
        alkaa pikkasen jo mietityttää olisikohan merkin vaihto jo edessä!?
        Tämänkin 4.8is historia on se että suomiauto yksi aikaisempi omistaja sekä täydellinen huoltokirja.
        Toki se voi olla sekin että sattuu vain olemaan todella vika listainen yksilö hallussa.
        Mutta olen kyllä vakavasti alkanut katsomaan jotakin tehokampaa Lexus Is tai Lx maasturia Saksasata.
        Itse olen valtavasti tykännyt BMW ajo-ominaisuuksista, harva se pystyy tuossa ominaisuuksia BMW tasolle.
        Mutta niin kuin sanoit niin tottahan se on pidemmän päälle että se alkaa käydä lompakon päälle nuo korjauskulut ja pidemmän päälle se menee vain miinuksen puolelle.


      • BMW vielä
        ex bemarimies kirjoitti:

        Tervehdys!

        Minulla on tämä X5 4.8is vuoden 2005 aj.160tkm
        Tulevat viat ovat vaihdelaatikko turbiini vaihtoon sekä ohjauksen ristikko nivel.
        Lasten tautina on pidetty yleensä näissä X5 vuoden 2000 - 2003 vaihteistoa ja yleensä siellä 200tkm ajettuina.
        Mutta nähtävästi näissä facelifteissäkin on tämä ongelmana.
        Aikaisemmin ollut M3 E46 ainut vika oli mitä joutui vaihtaa oli koiranluut, no se oli ok kuluva osa.
        Sekä vuosia sitten vuoden 2000 X5 4.4 koneella ja toimi kun enkeli.
        takavuosien takaa oli myös M5 e60 korinen ja siihen tuli vanos remontti ja hinta oli sitä luokkaa kanssa.
        Mutta tämä nykyinen 4.8is on kyllä huipputapaus muutaman vuoden varrella huollettu jo pienen omaisuuden verran ja vikaa pukkaa kun liukuhihnalta
        alkaa pikkasen jo mietityttää olisikohan merkin vaihto jo edessä!?
        Tämänkin 4.8is historia on se että suomiauto yksi aikaisempi omistaja sekä täydellinen huoltokirja.
        Toki se voi olla sekin että sattuu vain olemaan todella vika listainen yksilö hallussa.
        Mutta olen kyllä vakavasti alkanut katsomaan jotakin tehokampaa Lexus Is tai Lx maasturia Saksasata.
        Itse olen valtavasti tykännyt BMW ajo-ominaisuuksista, harva se pystyy tuossa ominaisuuksia BMW tasolle.
        Mutta niin kuin sanoit niin tottahan se on pidemmän päälle että se alkaa käydä lompakon päälle nuo korjauskulut ja pidemmän päälle se menee vain miinuksen puolelle.

        Terveydys

        Tämä on vähän hassua, mutta jotkut BMW:n mallit toimivat ihan siedettävästi ja jotkut ovat kuin eri tehtaassa tehtyjä. Autosi on jo muutaman vuoden ikäinen, mutta tosiaankaan ei pitäisi olla mitään vaihteistoremontteja. Mykistävä oli tuttavanaisen ulostulo; "niin olihan meilläkin se Bemari, sehän piti koko auto käydä läpi!"

        M3-malli on kaikkien nuorten poikien unelma-auto. Uutena ja asiallisesti pidettynä se voikin toimia, mutta vanhemmiten se sopii vain oikeasti rikkaiden harrasteautoksi, korjattavaa nimittäin riittää ja osat ovat kalliita. Suuritehoinen moottori rasittaa kaikkia mahdollisia ja mahdottomia paikkoja.


      • F360Modena
        ex bemarimies kirjoitti:

        Tervehdys!

        Minulla on tämä X5 4.8is vuoden 2005 aj.160tkm
        Tulevat viat ovat vaihdelaatikko turbiini vaihtoon sekä ohjauksen ristikko nivel.
        Lasten tautina on pidetty yleensä näissä X5 vuoden 2000 - 2003 vaihteistoa ja yleensä siellä 200tkm ajettuina.
        Mutta nähtävästi näissä facelifteissäkin on tämä ongelmana.
        Aikaisemmin ollut M3 E46 ainut vika oli mitä joutui vaihtaa oli koiranluut, no se oli ok kuluva osa.
        Sekä vuosia sitten vuoden 2000 X5 4.4 koneella ja toimi kun enkeli.
        takavuosien takaa oli myös M5 e60 korinen ja siihen tuli vanos remontti ja hinta oli sitä luokkaa kanssa.
        Mutta tämä nykyinen 4.8is on kyllä huipputapaus muutaman vuoden varrella huollettu jo pienen omaisuuden verran ja vikaa pukkaa kun liukuhihnalta
        alkaa pikkasen jo mietityttää olisikohan merkin vaihto jo edessä!?
        Tämänkin 4.8is historia on se että suomiauto yksi aikaisempi omistaja sekä täydellinen huoltokirja.
        Toki se voi olla sekin että sattuu vain olemaan todella vika listainen yksilö hallussa.
        Mutta olen kyllä vakavasti alkanut katsomaan jotakin tehokampaa Lexus Is tai Lx maasturia Saksasata.
        Itse olen valtavasti tykännyt BMW ajo-ominaisuuksista, harva se pystyy tuossa ominaisuuksia BMW tasolle.
        Mutta niin kuin sanoit niin tottahan se on pidemmän päälle että se alkaa käydä lompakon päälle nuo korjauskulut ja pidemmän päälle se menee vain miinuksen puolelle.

        Tuossa mallissa ei ole turboa!!! Et taida tietää autoista hevonjaskaa tai sit todennäköisempää on se, että oot stanan kateellinnen naapurille joka ajaa tuollaisella ja sä ajat Nissan kaskailla-


      • jusupetteri 15v
        F360Modena kirjoitti:

        Tuossa mallissa ei ole turboa!!! Et taida tietää autoista hevonjaskaa tai sit todennäköisempää on se, että oot stanan kateellinnen naapurille joka ajaa tuollaisella ja sä ajat Nissan kaskailla-

        Kuulepas modenaf360 poitsu, turbiini ja turbo ovat kaksi eri asiaa.
        Opettele lukemaan ja kommentoi vasta sitten.
        Turbiini automaattilaatikko kuuluvat yhteen kuten
        Clerasil itkupotkuraivarit
        Kaikentietävä ja osaava teini 13-23v ikä
        Beemeri aknesta kärsivä nuori


        on ymmärrettävää että kun "kruununjalokiveä" moititaan on se isku nousevan nuoren itsetunnolle ja se pitää heti kiistää, kun maailma on vielä niin musta-valkoinen.


    • saako olla tyhmä?

      Se sitä saa kun hankkii ruuvatun romun Saksasta, et ole ensimmäinen tai näköjään viimeinen joka menee tuohon samaan halpaan. Noita uittoautojen ongelmia on niin paljon, että luulisi jo tyhmänkin uskovan, mutta kun ei uskota vaan jo suunnitellaan josko merkin vaihto auttaisi asiassa.

      • BMW vielä

        Osaatko lukea? Aloittaja kertoi toisessa viestissää auton olevan "Suomi-auto". Itse olen ostanut Saksasta käytettynä tuodun auton ja auto oli aivan huippuhieno. Sisältä, päältä, moottoritilasta ja erityisesti alustasta kuin uusi. Erityisesti alustan kunto teki vaikutuksen suomalaisia kuravelliautoja nähneelle. Mutta tosiaan, niitä vikoja on sitten ollut paljon, kaikenlaisia antureita, vesipumppu kaksi kertaa ja jarrusatulakin meni jumiin.


      • Saksalainen

        Taidat olla vaan kateellinen kun itsellä ei oo varaa bemariin..Kyllähän Saksastakin löytyy hyviä autoja mutta ne maksaa , hyvää ja halpaa kun ei ole olemassa


      • Miinuksista päätelle
        Saksalainen kirjoitti:

        Taidat olla vaan kateellinen kun itsellä ei oo varaa bemariin..Kyllähän Saksastakin löytyy hyviä autoja mutta ne maksaa , hyvää ja halpaa kun ei ole olemassa

        poikaset eivät näytä uskovan että Saksan halvin ei koskaan ole Saksan paras eikä edes sinnepäin. Koskee myös monia muita tuontiautoista haaveilevaa.


      • aivan oikeen;D
        Saksalainen kirjoitti:

        Taidat olla vaan kateellinen kun itsellä ei oo varaa bemariin..Kyllähän Saksastakin löytyy hyviä autoja mutta ne maksaa , hyvää ja halpaa kun ei ole olemassa

        Olet ihan oikeassa, kyllähän saksasta löytyy hyviä autoja jos ei bemaria lasketa ;DDD ettekö te ihmiset oo vieläkää oppinu yhtää mitää automerkeistä ???

        Mikä tahansa muu automerkki pieksee p*skat pihalle bemarista, siihen ei paljo vaadita :) eikä tarvi vastas olla edes kallis auto :D


    • toy ota

      Paskojaa ovat totesi insinööri!

    • einari nari...

      X5 on tehty jenkeissä ja nykyajan jenkkiautojen laatu nyt on mitä sattuu. Saksassa tehdyissä bemuissa on varmasti vikoja, mutta vähemmän kuin jenkkivehkeissä. Onhan Meksikossakin kootut muutamat volkkarin mallit vielä huonommassa maineessa kuin ne mitä sakemannit on kasanneet.

      X5 on myös malli mikä on täynnä elektorniikkaa ja kaikenlaista sähköhimmeliä varusteita, joten vanhempana on odotettavissa harmeja.

      160.000km on nykyajan autolla jo aika paljon ajettu ja ei tuo auto vuosienkaan mukaan mikään ihan uusi enää ole, joten ei ihme ole jos on jo jotain. Painava, isomoottorinen auto täynnä sähköherkkuja.

      • 324234234

        Miksi Jenkeissä tehdyssä olisi enemmän vikoja? Ei kaikilla merkeillä asia noin ole. Onkohan BMWllä jotain ongelmaa tuotantoprosessien kanssa...


      • mmm...ooo
        324234234 kirjoitti:

        Miksi Jenkeissä tehdyssä olisi enemmän vikoja? Ei kaikilla merkeillä asia noin ole. Onkohan BMWllä jotain ongelmaa tuotantoprosessien kanssa...

        Epätasanen LAATU, kuten monessa Saksalaisessa. Ja Sakujen ylpeys estää tunnustamasta, vaikka näyttöä on. Maineestaan huolehtiva tehdas tekis kunnon autoja.


      • Näinhän se....
        mmm...ooo kirjoitti:

        Epätasanen LAATU, kuten monessa Saksalaisessa. Ja Sakujen ylpeys estää tunnustamasta, vaikka näyttöä on. Maineestaan huolehtiva tehdas tekis kunnon autoja.

        Muun muassa VAG konsernille on varmasti tullut palautetta noista TSI/DSG ongelmista,mutta jostain syystä laatua ei ole onnistuttu parantamaan yhtään,samaa kuraa työnnetään yhä markkinoille.


    • oikein on

      Noi kaikki chelsea traktorit ovat samoja paskoja, mersut vielä huonompia.

      • ei ole oikein

        Älä ny mersua munanjatkeeseen vertaa hyvä miäs, vähä eri asia


    • jorkki 47

      Itselläni alla nyt 9:s bemari, huoltokulut 0 euroa, ajettu 14000 km. Edellisellä bemulla ajoin 38000 km huolto 55,00 e, ostin itse Mobil 1. Yhdelläkään aiemmista autoista ei mitään valittamista. Millä tahansa autolla jos on tarpeeksi kilometrejä, tulee myös kuluja. Tosin se riippuu myös ajotavoista ja hieman myös automerkistä.

    • Bemaristi

      En tiedä onko provo vai ei, mutta itselläni ollut viisi bemaria ja kaikilla ajettu reilusti yli 100000 km. Eli jotkut ostettu uutena ja vaihettu noin 130000 mittarissa ja yhden ostin 80000 ajettuna ja myin 200000 mittarissa. Kaikki mennyt perus huolto-ohjelmilla ilman mitään ongelmia.
      AutoBildin 100000 km testeissä kolme autoa päässyt matkan ilman vikoja ja näistä kaksi on bemareita.
      Lexusta en suostuisi ostamaan.

      • paljon kilometrejä

        Eihän 200 000 km ole autolle vielä matka eikä mikään. Kyllä auton ainakin semmonen 500 000 km pitää kestää. Siihen mennessä on tietysti voitu kerran vaihtaa iskunvaimentimet, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja toki jakoremmi ja kiristinpyörä 100 000 km välein. Siinäpä ne kalleimmat osat ovatkin. Tarkoitan sellaista henkilöautoa, jolla ajetaan vuodessa n. 20 000 km en mitään taksia.


      • tämmöstäkin kuraa
        paljon kilometrejä kirjoitti:

        Eihän 200 000 km ole autolle vielä matka eikä mikään. Kyllä auton ainakin semmonen 500 000 km pitää kestää. Siihen mennessä on tietysti voitu kerran vaihtaa iskunvaimentimet, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja toki jakoremmi ja kiristinpyörä 100 000 km välein. Siinäpä ne kalleimmat osat ovatkin. Tarkoitan sellaista henkilöautoa, jolla ajetaan vuodessa n. 20 000 km en mitään taksia.

        http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?t=2986#p31753

        Dieselbemuihin, jossa on N47 moottori, on moottori vaihdettava 150 000 km:n välein jakopäärempan takia, koska kampiakselin ratas on kiinteä osa kampuraa.
        Uutta ketjua ei kannata laittaa kuluneelle rattaalle, ketju hajoaa ennen aikojaan.


    • pohdintaa

      Kuullostaa siltä, että kannattais vaihtaa korjaamoa. Heillä taitaa olla meneillään ns. "rahat pois uunolta" projekti. Itse en kyllä keksi millään, että miten bemariin vois saada menemään nuo listaamasi rahasummat. Toki jos autosta on yhtäaikaisesti menny moottori, vaihdelaatikko ja sitten vielä puolet sytytyselektroniikasta, niin nuo summat vois jotenkin käydä järkeen.

    • Saku osaa

      Ketjun aloittaja ei ole nähnyt Bemareita muuaalla kuin motarilla kun ne suhahtavat ohi hänen 90-luvulla tehdystä japsitekeleestään !

      • toyota mies

        Miks sitte ykskää bemari oo mun celican ohi päässy? motarilla viimeks hävis x5 bemu. perseestä noi bemarit,ostaakaa ny oikeesti jo oikeita autoja, eikä noita munanjatkeita!


      • Peugeot 106 xsi

        Kasvattakaa jo muna housuis niin ei tarvi baijerilaasilla mutterivirityksillä ajaa vitun kesken kasvuuset itteään täynnä olevat teini bemari h*nttarit !!
        Tartte muita automerkkejä koko ajan halveksua ku bmw:kää mikää täydellinen oo läheskää ku kansi aina halki ja siihen loppuki sitte se ketjukoneen hyöty !!
        Täysiä paskoja tollaset mutteriviritykset !


      • hoh...

        Saku osaa tehdä "autoja" joilla pidetään huoli että autonasentajille riittää töitä.


    • bueno

      Laittaisivat hiukan tuota japsi tekniikkaa sekaan niin ei olis promleemoksia!

      • Toiset osaa

        Bemari myy tojolle koneita, kun eivät itse osaa. Tätäkö sää tarkoitit?


    • E46.328omistaja

      Mun mielestä kyllä toi X5 katumaasturi Bemari on ihan törkeen makea etenkin e53 e70 X5!
      Jonain päivänä sitten...

    • eskonoty

      BMW on kyllä aina ollut laadukas saksalainen Premium luokan auto!

    • toiset ei osaa

      "Bemari myy tojolle koneita, kun eivät itse osaa. Tätäkö sää tarkoitit?" Japanissa valmistetaan monia muitakin merkkejä, kuin toyotia, eikä niillä ole mitään tekemistä BMW:n kanssa. Sitäpaitsi Toyota myy taas vastavuoroisesti hybriditekniikkaa BMW:lle, kun ilmeisesti itse eivät osaa.

    • Z-O-"-o>

      Merkkiliikeessä on osat ja huolto suolaisia,suorastaan sairasta,eipä näy takseissa enään bemuja juurikaan ! Hinnoiteliva itsensä pihalle.

    • konu

      rätykin sanoi aikoinaan saksa on paska maa
      sieltä ei ole tullut koskaan mitään hyvää.

    • Kyllä saksasta tulee paljon hyviä asioita, ne nauraa kyllä tällaiselle suomalaiselle autoilu kulttuurille,nastarenkailla pilataan tiet ja ilmat,negatiivisiä vaikutuksia vaikka miten paljon,ihan vaan sen takia kun suomalaiset on niin idiootti ja avutonto- ja arvioimis kyvytöntä kansaa keskimäärin, ja niitä täällä inannoidaan.

    • BMW made in heaven

      Buahhahhaaa.. mitä pidemmälle viesti ketjua lukee, loppuu järkevät kommentit. Olkoot auto mikä hyvänsä, niihin mahtuu myös ns. maanantai versiot-> ku tehtaalla pomo vittuilee jne. Sitte kostetaan viattomille... Nii ja tänki voi laittaa vähemmän järkeviin vastauksiin mut itellä on -97 E38 . Ja en vaihtais pois.

    • Paskavittua

      Minusta autokorjaamot pitäisi saada tarkempaan kontrolliin. Asiakas ei voi valvoa korjaustyötä. Korjaajien on niin helppoa kusetella asiakasta ja itse aiheuttaa lisää kustannuksia sabotoimalla autoja, että löytyy "uusia vikoja". Ehdotan kuolemantuomiota saatanan vituille, jotka sellaista toimintaa harjoittavat.

    • E39BMW540!

      Mun oma bemari on kyllä toimnnut ihan hyvin vaikka ajettu 230tkm ja tuotu saksasta 2005. vuosihuollot tehty aina ajallaan ja ei ole muuta tarvinnut kun bensaa tankkiin.

    • Tässä olis

      hyvä ohje, BMW prässiin ja kuskille nenuun!! Tehooa tosi hyvin!

    • 6-syl

      Omalla Bemarilla ajettu 330 tkm. Viimeiset 5v. ilman vikoja. Suora kutonen vaan jyrisee. Ei vie öljyä, eikä paljon bensaa. Keksikää parempi kutonen. BMW kutonen on samaan aikaan kiukkunen ja taloudellinen.

      • oli mikä oli

        Oli se minkä tahansa bmw malli ja kuinka kiukkuunen ja taloudellinen hyväänsä, se on kuitenki mutterikasa hyväksykää se. Ei auta tollaaset puolustuskommentit tähän juttuun nyt ;)


    • Järki päähän

      Käytkö provolemassa myös Mersu ja Audi palstoilla? Eihän kukaan järkevä elätä korjamoa yksin. BMW:n varaosat ja korjauskulut ovat kohtuulliset jos ei käytä kalleinta maahantuojan korjaamoa eikä ylläpidä ikäloppua yksilöä.

    • oli mikä oli

      Ottaako bemmiteroa nuppiin noin kovaa ? itekki taidat käydä osoottaas mieltäs muilla autopalstoilla... BMW on sisäänajettunaki ikäloppu yksilö oikeestaan koko automerkki taitaa olla yhdensortin ikäloppu yksilö jos oikeen ruvetaan pilkkua viilaa siinä ei korjaamot paljo auta, mutta hyvä jos bmw:n varaosat ja korjauskulut ovat kohtuullisia, taitaa korjauskuluja olla bemareis tosi paljoki niin pystyvät pitämään näin hinnat kohtuullisis määris, bmw ei vaan kestä ja korjaamoilla riittää töitä :D

      • Näkemiin!

        Onkohan tämä oikeasti BMW-palsta vai ainoastaan kateellisten purkautumispaikka? Eipä näytä paljon BMW:n omistajia liikkuvan näillä palstoilla ymmärrettävästi. Mukavampi nauttia autoilusta kuin lukea roskaa.


      • tosi kuin vesi
        Näkemiin! kirjoitti:

        Onkohan tämä oikeasti BMW-palsta vai ainoastaan kateellisten purkautumispaikka? Eipä näytä paljon BMW:n omistajia liikkuvan näillä palstoilla ymmärrettävästi. Mukavampi nauttia autoilusta kuin lukea roskaa.

        Mutta kävit kuitenkin lukemassa ja kommentoimassa, ja totta puhut myös, onhan se mukavampaa nauttia autoilusta kuin lukea tällaista potaskaa ja hei koskee myös muita automerkki palstoja eikä vaan bmw palstoja.

        Monet p*skanpuhujat saa kiittää itteensä että tällaasta p*skaa liikkuu näillä suomi24:n hienoilla autoista tietävillä palstoilla, mettä vastaa ku sinne huudellaan luonnollisesti, bemaristit levittää yhtä lailla p*skaa muista automerkeistä ku muidenki autojen omistajat, ja kateellisten purkautumispaikka näyttää olevan nykyään koko tää suomi24:n autopalstat


    • Iloinen tojotisti

      Asian positiivinen puoli on se, että korkeat huoltokulut eivät köyhää kirpaise, kun kyse on bemarikuskista...

    • onneksi olkoon

      Hyvå hyvä olet tullut järkiisi kokemuksen kautta, suomalainen ei usko ennen kun se kokkeilee!

    • bmwrakastaja

      köyhät kykkyyn

    • Juuh_

      Huomaa täälläkin,kuinka teinit saa itkupotkuraivarin,kun BMW:stä on jollain huonoja kokemuksia. Onhan se oma 325:n paska vm.-88 sitä samaa saksalaista "laatua" toki..... :)

    • Nämä on taas näitä mielikuvitus autoja. Etkö viittisi haaveilla yhtään paremmasta todellisuudesta?

      • Bemarismi_on_sairaus

        BMW:n kanssa se haaveeksi jääkin,parempi todellisuus ja tulevaisuus...


    • BMW-Power

      Kaksi BMW:tä omistanut. Ensimmäinen 530d E61 ja nyt X5 35d E70. Ylivoimaisesti parhaat omistamani autot eikä meidän talouteen enää muita merkkejä tule. Huvittaa köyhien kateellisten kommentit joilla BMW jää vaan haaveeksi. Enhän minäkään hauku, Toyota on ihan kiva auto ;)

      • Järkikäteen

        Itse en ole nähnyt täällä yhtään kateellista kommenttia bemareista. He, jotka haukkuvat kyseistä autoa ovat kuskin penkillä olevien syytä, jotka eivät osaa ajaa baijerilaisellaan liikennesääntöjen mukaan.

        Onha uudet bemmut hienoja manuaaleina ja näin mut ei ny kukaan ole kade alle 100 000autoille!


    • ExBiimeri

      Samanlaiset kokemukset kuin aloittajalla. Lisäksi Bemarin korimallit vanhenevat nopeasti. Uutena ovat kyllä komeita.
      Vaihdoin merkkiä neljä vuotta sitten enkä ole päivääkään katunut!

      • ExHaaveSulla

        Ai lopetit bemarista haaveilun? Kiva jos löydät auton mihin sinulla on varaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe