Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Matkaseuraa mökille kesän aikana.

Kalastaja-Kalle

50 mies hakee matkaseuraa mökille reippaasta naisesta vaikka koko kevät-kesä-syksy kaudelle. Mökki pohjois-pirkanmaalla.
Siis mökkeilen silloin kun töistä vapaata. Olen fiksu, osaan käytöstavat, osaan pitää näppini erossa matkakumppanista, mutta en ole kyllä nössökään jos kipinät lentelee - siis tilanteen mukaan.
Olen eronnut, lapset silloin tällöin mukana mökkireissulla. Iälläsi ei sinänsä ole väliä, kunhan tunnet olevasi samalla aaltopituudella. Itse sinun on myös tiedettävä onko suhdestatuksesi sopiva tähän tarkoitukseen, minä en ala siinä asiassa moraalinvartijaksi.
Ilmoitukseni saattaa herättää joillakin tarvetta asiattomiin vastauksiin, mutta noteeraan vain asialliset.

13

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökkeily

      Olen kiinnostunut 50 . Voiko sinulle viestitellä S-postiin?

    • kiinnostunut-

      Millaisia kustannuksia mökkiseuralle tulisi, onko jonkinlainen vuokra? En ole persaukinen mutten myöskään pyöriskele rahassa.

      • Kalastaja-Kalle

        Ei ole tarkoitus rahastaa, riittää kun "omia eväitä" on mukana.
        s-posti: [email protected]


    • virpi1

      Onko matkaseuraa jo tiedossa?

      • toivottavasti lähdet

        Lähtisikö Virpi pyörähtämään Euroopassa kassani ?


      • virpi1
        toivottavasti lähdet kirjoitti:

        Lähtisikö Virpi pyörähtämään Euroopassa kassani ?

        Joskos minä nyt kuitenkin ensteks aloittelisin mökkireissaamisella!


      • Terfetuloa
        virpi1 kirjoitti:

        Joskos minä nyt kuitenkin ensteks aloittelisin mökkireissaamisella!

        Annatko sitten Virpi varmasti , muutaman kerran illassa?


      • virpi1
        Terfetuloa kirjoitti:

        Annatko sitten Virpi varmasti , muutaman kerran illassa?

        Älähän nyt euroopan matkaaja siitä suutu, jos en lähde kanssasi Eurooppaan pyörähtämään. En ois uskonut että olisit tuolle ap:lle noin kateellinen - ja aivan syyttä, sillä en ainakaan hänen kanssaan ole sopinut mökkireissuja.
        Minun kohdallani miehellä tulee olla joitakin muita ominaisuuksia kuin mahtaileminen.


      • hyvä Virpi
        virpi1 kirjoitti:

        Älähän nyt euroopan matkaaja siitä suutu, jos en lähde kanssasi Eurooppaan pyörähtämään. En ois uskonut että olisit tuolle ap:lle noin kateellinen - ja aivan syyttä, sillä en ainakaan hänen kanssaan ole sopinut mökkireissuja.
        Minun kohdallani miehellä tulee olla joitakin muita ominaisuuksia kuin mahtaileminen.

        Muista ostaa henskelit , että saat ison perseesi vedettyä polvitaipeistasi ylöspäin.


      • virpi1
        hyvä Virpi kirjoitti:

        Muista ostaa henskelit , että saat ison perseesi vedettyä polvitaipeistasi ylöspäin.

        Voi pikku euroopanmatkaaja rassukkaa kun ei millään pysty hyväksymään ettei ihan outo nainen lähde tosta noin vaan ihan oudon - ja todella OUDON miehen kanssa eurooppaan piipahtamaan. Toivottavasti äitisi vielä elää, että pääset hänen helmoinhin suojaan pahalta maailmalta.


    • Jeeeeeeeeees
      • Sulo Karju

        Minä haluun ton...!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe