Koiralauma

18+0

Seurasin tuossa autossa parkkipaikalla istuessa kuinka nainen ulkoilutti neljän koiran laumaa. Ihan hyvin pidetyn oloisia hoidettuine turkkeineen jne. eli varmaan ihan aidosti koiraihmisiä. Yksi koira siinä sitten väänsi paskat sairaalan pihaan. Nainen jatkoi matkaa ylväänä laumansa johtajana ja paskat jäivät siihen. En voi tajuta. Onhan se ehkä vähän vielä vittumaisempaa kerätä neljän ison koiran paskat kuin yhden, mutta jotain rotia! Jos on lauma hommattava niin on sen jälkeen myös siivottava.

Pitäisi perustaa blogi, johon keräisi kuvia näistä koiransa jätökset jättävistä tapauksista. Voisi olla kaupungittain ja kaupunginosittain eriteltynä. Tai vaikka kansainvälisesti monia maita sisältävä "naamakirja", johon ihmiset voisivat postata häiriköitä. Tuollaisella blogillahan voisi tehdä rahaa! Kuva tortunväännön aikana ja kuva omistajasta kävelemässä pois. Säännöllisistä tapauksista oikein kunniagalleria. Saisikohan edes tällainen julkinen häpeä näitä paatuneempia opettelemaan yhteiskunnan pelisääntöjä?

33

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskakyttä

      Mikset vaan anna olla? Miksi pitää jopa tänne nettiin tulla purkamaan ja angstaamaan, jos joku ei kerännyt kakkaa? Valtakunnassa kaikki hyvin, vaikka se paska siellä vielä nököttääkin.
      Melko sairaaksi menee tuollainen armoton paskankyyläys.

      • Kyllä tuo

        on kuule vaan aika törkeetä. Ihmisellä pitäisi sen verran järkeä olla että ymmärtää lakia noudattaa.


      • Kyllä tuo kirjoitti:

        on kuule vaan aika törkeetä. Ihmisellä pitäisi sen verran järkeä olla että ymmärtää lakia noudattaa.

        Ihan kuultu tuollaisilta koirankusettajilta: näitä on niin monta ettei jaksa kaikkea kerätä.
        Toinen on kun ponin kokoista elukkaa talutellaan kadulla vastaa: noi on niin isoja läjiä että kuka sellaisia viitsii kerätä...

        Sitten ihmetellään mistä niitä koiravihaajia sikiää.


      • 6+14
        Kyllä tuo kirjoitti:

        on kuule vaan aika törkeetä. Ihmisellä pitäisi sen verran järkeä olla että ymmärtää lakia noudattaa.

        Niin luulisi, vaan silti juoksennellaan päin punaisia, kanniskellaan puukkoja taskuissa, ostetaan viinaa alaikäisille, hakataan, tapetaan, raiskataan, ryöstetään, ajetaan kännissä.

        Itse kerään koirani jätökset, mutta silti tuollaisen numeron tekeminen kakasta on ihan naurettavaa.


      • Suomutaa:lle vastausta
        suomutaa kirjoitti:

        Ihan kuultu tuollaisilta koirankusettajilta: näitä on niin monta ettei jaksa kaikkea kerätä.
        Toinen on kun ponin kokoista elukkaa talutellaan kadulla vastaa: noi on niin isoja läjiä että kuka sellaisia viitsii kerätä...

        Sitten ihmetellään mistä niitä koiravihaajia sikiää.

        Kuulehan, koiraviha, ainakaan tuollainen dh_sairaalloinen, ei todellakaan sikiä mistään kakkojen keräämättäjättämisistä tai harvoista raateluista, tai haukkumisesta. Se sikiää tyyppien sisäisestä pahasta olosta, äidin tissin saamattomuudesta, rakkauden puutteesta. Noilla ihmisillä ei ole kaikki kotona, purkavat paskaa elämäänsä joka tapauksessa johonkin, jos ei koiriin niin vaikka naisiin. Dh purkaa sen molempiin. Jonkin asian sairaalloinen halveksiminen on hirveän kuluttavaa, ja mitä syvemmin vihaat sitä syvemmin uppoat sinne. Koirankakkojen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.
        Itse kerään myös kakat hoidetuilta alueilta, metsässä tai ojanpohjalla saavat olla, jos sinne joku onnistuu menemään naamaansa hieromaan niin oma on ongelmansa.


      • paskakikkareet
        Suomutaa:lle vastausta kirjoitti:

        Kuulehan, koiraviha, ainakaan tuollainen dh_sairaalloinen, ei todellakaan sikiä mistään kakkojen keräämättäjättämisistä tai harvoista raateluista, tai haukkumisesta. Se sikiää tyyppien sisäisestä pahasta olosta, äidin tissin saamattomuudesta, rakkauden puutteesta. Noilla ihmisillä ei ole kaikki kotona, purkavat paskaa elämäänsä joka tapauksessa johonkin, jos ei koiriin niin vaikka naisiin. Dh purkaa sen molempiin. Jonkin asian sairaalloinen halveksiminen on hirveän kuluttavaa, ja mitä syvemmin vihaat sitä syvemmin uppoat sinne. Koirankakkojen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.
        Itse kerään myös kakat hoidetuilta alueilta, metsässä tai ojanpohjalla saavat olla, jos sinne joku onnistuu menemään naamaansa hieromaan niin oma on ongelmansa.

        Hoitamattomiin alueisiin kuuluu naapurimme mielestä myös meidän piha okt-alueella! Piha on luonnontilassa, se ei kuitenkaan tarkoita että haluamme sinne koirankakkaa. Haluamme kävellä itse mustikkamättäillä ja sammalilla, jne. Piha on siis ihan normaalikokoinen okt-piha, emme laittaneet ihan joka paikkaan nurmikkoa, pihan reunat on silti näkyvissä.

        Aloittajalla ihan superhyvä ehdotus!!! Kannatan 100% ja jos joku sivuston pystyttää, niin kuvaan sinne täytettä oman pihan kulmalta. Pitäisikö laittaa sinne jo joku kyltti Hymyile - olet kamerassa!


      • 6+14 kirjoitti:

        Niin luulisi, vaan silti juoksennellaan päin punaisia, kanniskellaan puukkoja taskuissa, ostetaan viinaa alaikäisille, hakataan, tapetaan, raiskataan, ryöstetään, ajetaan kännissä.

        Itse kerään koirani jätökset, mutta silti tuollaisen numeron tekeminen kakasta on ihan naurettavaa.

        Sanonko: kerään oman koiran kakat, siinä sivussa keräilen pitkin puistonurmikoita sitä itteään joittenkin jäljiltä, välillä lenkkikaverin kanssa otetaan oikein projekti ja siivotaan joku puistokäytävä läjistä joittenkin jäljiltä, ja siinä vaiheessa alkaa ottaa pikkasen kupoliin kun joku on paskattanut koiransa juuri oveni eteen... Vai pari kikkaretta, muutama kymmen kilo pitkin puistoa vastaa todellisuutta.

        Ja joku hassu koiran päällekäyminen vai, planeetta maa kutsuu: Joka turkasen vuosi vähintään kerran jonkun irtorakki tulee kiinni, välillä niin että siinä on joutunut sekä minä että koirani leikkaukseen, ja joku kukkahattu selittää että nämä ovat erittäin harvinaisia...?!

        Kyllä nykypäivänä on niin sekalaisia elukan hamstraajia,että jokainen vastaantuleva koirankusettaja saa omalla käytöksellään ja koiran ohjauksella ensin todistaa hallitsevansa eläimensä ennen kuin tuo sitä lähellekään.

        Suosittelen kaikille asunnostaan ulos ja kadulle astuville turvasumutetta.


      • Smile, U're candid
        paskakikkareet kirjoitti:

        Hoitamattomiin alueisiin kuuluu naapurimme mielestä myös meidän piha okt-alueella! Piha on luonnontilassa, se ei kuitenkaan tarkoita että haluamme sinne koirankakkaa. Haluamme kävellä itse mustikkamättäillä ja sammalilla, jne. Piha on siis ihan normaalikokoinen okt-piha, emme laittaneet ihan joka paikkaan nurmikkoa, pihan reunat on silti näkyvissä.

        Aloittajalla ihan superhyvä ehdotus!!! Kannatan 100% ja jos joku sivuston pystyttää, niin kuvaan sinne täytettä oman pihan kulmalta. Pitäisikö laittaa sinne jo joku kyltti Hymyile - olet kamerassa!

        Jep, laita vaan valvontakamera sinne. Lisää kylttiin vielä teksti "suora lähetys netissä".


      • kipale
        Kyllä tuo kirjoitti:

        on kuule vaan aika törkeetä. Ihmisellä pitäisi sen verran järkeä olla että ymmärtää lakia noudattaa.

        Noudattaako muissakaan asioissa? No ei, joten lopettakaa riiheeminen, te ette varmaan voi asialle mitään. Tai voitte, jos valtavasti ahdistaa, menkää ja kerätkää itse! Näin minä meinasin jo omassa kotipiirissäni tehdä (muuten kakat ei haittaa, mutta kun koirani vaan meinaa pistää poskeen), mutta joku ehti ensin.


      • 20+7
        6+14 kirjoitti:

        Niin luulisi, vaan silti juoksennellaan päin punaisia, kanniskellaan puukkoja taskuissa, ostetaan viinaa alaikäisille, hakataan, tapetaan, raiskataan, ryöstetään, ajetaan kännissä.

        Itse kerään koirani jätökset, mutta silti tuollaisen numeron tekeminen kakasta on ihan naurettavaa.

        Ei se kuule niin mene, että ihmisellä olisi vain yksi rike ja that's it. Koiraansa jossain leikkipuistossa paskattava on todennäköisemmin myös liikennesäännöistä piittaamaton ja kenties lapsilleen viinaa ostava mulkku kuin joku sellainen, joka säntillisesti noudattaa hyviä tapoja ja sääntöjä. Yhteiskunnan rappio alkaa pienistä asioista. Ei sekään ole sattumaa, että Kulosaaressa tai Eirassa ei paljon koiranpaskoja ole, mutta Jakomäessä tai Kontulassa sitäkin enemmän. Se vaan vaatii tietynlaisen moraalikoodiston, että edes kehtaa jättää ne paskat sinne jalkakäytäville.


      • 16+18
        kipale kirjoitti:

        Noudattaako muissakaan asioissa? No ei, joten lopettakaa riiheeminen, te ette varmaan voi asialle mitään. Tai voitte, jos valtavasti ahdistaa, menkää ja kerätkää itse! Näin minä meinasin jo omassa kotipiirissäni tehdä (muuten kakat ei haittaa, mutta kun koirani vaan meinaa pistää poskeen), mutta joku ehti ensin.

        Kerran palautin paskakasan jättäjän ovelle kun sattumalta tiesin missä kaveri asui. Eihän sitä koskaan tiedä, jos on vahingossa unohtanut sen sinne luontoon.


      • En ymmärrä
        suomutaa kirjoitti:

        Ihan kuultu tuollaisilta koirankusettajilta: näitä on niin monta ettei jaksa kaikkea kerätä.
        Toinen on kun ponin kokoista elukkaa talutellaan kadulla vastaa: noi on niin isoja läjiä että kuka sellaisia viitsii kerätä...

        Sitten ihmetellään mistä niitä koiravihaajia sikiää.

        Jos tuosta koiravihaajia sikiää, niin mitä pahaa se *koira* nyt sitten on tehnyt, että *sitä* pitää vihata? Ei koira tiedä muusta kuin että kun on hätä, niin on kakattava. Jos ei ole opetettu tien viereen kakkimaan, niin ei sekään koiran vika ole.
        Aikuisten ihmisten pitäisi osata ajatella nämä asiat järjellä.


      • koirallinen
        En ymmärrä kirjoitti:

        Jos tuosta koiravihaajia sikiää, niin mitä pahaa se *koira* nyt sitten on tehnyt, että *sitä* pitää vihata? Ei koira tiedä muusta kuin että kun on hätä, niin on kakattava. Jos ei ole opetettu tien viereen kakkimaan, niin ei sekään koiran vika ole.
        Aikuisten ihmisten pitäisi osata ajatella nämä asiat järjellä.

        kysymyshän on koiranomistajista, jotka ei viitsi paskoja kerätä, ei koirista. niitä epäkelpoja omistajia vihataan. kannatan aloittajan ehdotusta. tämmöiset jutustelutkin kuuluvat juuri näille palstoille


      • 16+5
        En ymmärrä kirjoitti:

        Jos tuosta koiravihaajia sikiää, niin mitä pahaa se *koira* nyt sitten on tehnyt, että *sitä* pitää vihata? Ei koira tiedä muusta kuin että kun on hätä, niin on kakattava. Jos ei ole opetettu tien viereen kakkimaan, niin ei sekään koiran vika ole.
        Aikuisten ihmisten pitäisi osata ajatella nämä asiat järjellä.

        Onhan niitä autovihaajiakin, vaikka auto nyt ei taatusti ole ajanut kenenkään päälle ja tyhjäkäyntikin on varmasti ihmisen vika. Ei se kone edes starttaa ellei joku sitä käynnistä.


      • entinen keräilijä
        kipale kirjoitti:

        Noudattaako muissakaan asioissa? No ei, joten lopettakaa riiheeminen, te ette varmaan voi asialle mitään. Tai voitte, jos valtavasti ahdistaa, menkää ja kerätkää itse! Näin minä meinasin jo omassa kotipiirissäni tehdä (muuten kakat ei haittaa, mutta kun koirani vaan meinaa pistää poskeen), mutta joku ehti ensin.

        Mä tein monta vuotta keväällä kierroksen, jossa keräsin niitä. Oli muuten iso virhe. Kun vihdoin kyllästyin siihen, että joku jättää läjänsä muiden kerättäväksi, ja aattelin, että olisi vihdoin jonkun muun aika tehdä se, niin mitä tekee ihmiset. Syyttävät meitä. Vaikka olenkin käyttänyt pussikeräysmenetelmää todella tarkkaan, paljon laajemmin kuin tartteisikaan, jo vuosikausia. Mutta ilmeisesti nämä yksinkertaiset ihmiset pikkuaivoissaan kuvittelivat, että omien koirieni läjiä keväisin keräilin. Että sellaisessa hyväntahtoisessa omasta elinympäristöstä vapaaehtoisesti huolehtimisessa on miinuksensa. Itseasiassa oli minulla ihan omakin syy aikaisemmin, inhoan nimittäin niitä läjien kulkeutumisia omien muksujenkaan ja omien kenkien pohjassa kotiini. Nyt kun ongelmaa ei enää juuri ole omien muksujen kasvamisen myötä, niin aikataulusyistä jätin tuon väliin. Tiedättekö, mihin saa ne valtavan määrän koiranpaskaa hävittää? Ei mihinkään? Virallinen ohjeistus oli, että vie ne säkit autollasi kaatopaikalle. Noh, en todellakaan heitä säkkikaupalla ylivuotista koiranpaskaa autooni. Kun ne omat menevät jo jokatapauksessa sekajätteen mukana sinne. Kaiken muun roskan saisi keräyspäivinä jättää odottelemaan sitä talkookeräysten keskitettyä kunnan järjestämää keräystä. Mutta se ei koske koiranpaskoja. Ymmärrän kyllä, että ei se hygieenistä ole. Ja pitää suojella niitä ihmisiä, jotka ne jätteet keräilevät. Mutta hävittämisongelma on olemassa. Omaan autooni en niitä todellakaan aio ottaa.


      • 16+16
        20+7 kirjoitti:

        Ei se kuule niin mene, että ihmisellä olisi vain yksi rike ja that's it. Koiraansa jossain leikkipuistossa paskattava on todennäköisemmin myös liikennesäännöistä piittaamaton ja kenties lapsilleen viinaa ostava mulkku kuin joku sellainen, joka säntillisesti noudattaa hyviä tapoja ja sääntöjä. Yhteiskunnan rappio alkaa pienistä asioista. Ei sekään ole sattumaa, että Kulosaaressa tai Eirassa ei paljon koiranpaskoja ole, mutta Jakomäessä tai Kontulassa sitäkin enemmän. Se vaan vaatii tietynlaisen moraalikoodiston, että edes kehtaa jättää ne paskat sinne jalkakäytäville.

        Nuo mainitut kaupunginosat Eira ja Kulosaari saavat kyllä kaupungilta aivan oman erikoiskohtelun. Puistot pidetään siisteinä ja nätteinä sekä auraukset aloitetaan sieltä ajoissa, jalkakäytävät hiekoitetaan kunnolla jne. Rikkaiden asukkaiden ja turistien vuoksi. Samanlaista huolenpitoa kaupunki ei voi osoittaa rahojen niukkuuden takia Jakomäessä ja Kontulassa jotka ovat pelkkiä slummeja ja "puistot" ryteikköjä lähinnä narkeille piikityspaikkoja tarjoten.

        Mutta kyllä se on harvoin kun hienostokaupungin rikkaat rouvat näkee kyykyssä noukkivan Fifin tuotoksia maasta.


      • Jos alueellasi
        entinen keräilijä kirjoitti:

        Mä tein monta vuotta keväällä kierroksen, jossa keräsin niitä. Oli muuten iso virhe. Kun vihdoin kyllästyin siihen, että joku jättää läjänsä muiden kerättäväksi, ja aattelin, että olisi vihdoin jonkun muun aika tehdä se, niin mitä tekee ihmiset. Syyttävät meitä. Vaikka olenkin käyttänyt pussikeräysmenetelmää todella tarkkaan, paljon laajemmin kuin tartteisikaan, jo vuosikausia. Mutta ilmeisesti nämä yksinkertaiset ihmiset pikkuaivoissaan kuvittelivat, että omien koirieni läjiä keväisin keräilin. Että sellaisessa hyväntahtoisessa omasta elinympäristöstä vapaaehtoisesti huolehtimisessa on miinuksensa. Itseasiassa oli minulla ihan omakin syy aikaisemmin, inhoan nimittäin niitä läjien kulkeutumisia omien muksujenkaan ja omien kenkien pohjassa kotiini. Nyt kun ongelmaa ei enää juuri ole omien muksujen kasvamisen myötä, niin aikataulusyistä jätin tuon väliin. Tiedättekö, mihin saa ne valtavan määrän koiranpaskaa hävittää? Ei mihinkään? Virallinen ohjeistus oli, että vie ne säkit autollasi kaatopaikalle. Noh, en todellakaan heitä säkkikaupalla ylivuotista koiranpaskaa autooni. Kun ne omat menevät jo jokatapauksessa sekajätteen mukana sinne. Kaiken muun roskan saisi keräyspäivinä jättää odottelemaan sitä talkookeräysten keskitettyä kunnan järjestämää keräystä. Mutta se ei koske koiranpaskoja. Ymmärrän kyllä, että ei se hygieenistä ole. Ja pitää suojella niitä ihmisiä, jotka ne jätteet keräilevät. Mutta hävittämisongelma on olemassa. Omaan autooni en niitä todellakaan aio ottaa.

        ei vielä ole roskiksia, niin pyydä hyvä ihminen kotikuntaasi järjestämään sellaisia. Maisema pysyy paremmin puhtaana. Ja silloin voit huoletta laittaa kerätyt sonnat sinne. Ihminen on peruslaiska, eikä montaa kilometriä ala paskapussia kantaa, jos roskista ei parin sadan metrin säteellä löydy niin se jää sinne mihin putoaa.

        Hyvä roskisverkosto on maisemanhoitoa parhaimmillaan, vaikka sen käyttöä idiootti tuski oppii, mutta edes ne joilla toivoa on.


    • 4+17

      kukas kerää luonnoneläinten jätökset? alkaakaa keräämään niitä

      • yksinkertaista

        Luonnoneläimet eivät ole ihmisen vastuulla, joten niiden jäljistä turha purista. Sen sijaan lemmikkien jätökset tietyiltä alueilta kuuluu korjata.


    • 16--

      koirien kakat maatuu kyllä sinne maahan turha niistä valittaa

      • narinat

        nehän tulee kengänpohjissa kotiin. turha on näistä keskusteluista valittaa. mielestäni on muuten tärkein se, mistä kerää ja mihin jättää keräämättä


    • jes.

      niin tulee jos ei kato mihin kävelee. samoin voi mennä lasinsiru koiran jalkaan kadulta kun jotkut viisaat rikkoo pulloja

    • kylkul

      Iteki kauhistuin ku pienen nujakan jälkeen jouduin sairaalaan paikattavaks. Keskenkaiken johtava lääkäri toi Pittbullinsa leikaussaliin paskalle ja sitte ite kusi nurkkaan. Jotenki tuntu, että kummalliseks on maailma menny.....

      • aurinkolamppu

        Pitbull leikkaussalissa on kuule vaan joku terapiakoira! Lääketiede on nykyään mennyt semmoiseksi että koirat antavat terapiaa. Se on tämä SOTA-uudistus. Lisäksi hoitomuotoina enkeliterapia ja kukkatipat. Viimemainittu on ehdottomasti tehokkain, potilaat kasvattavat kukat itse ikkunalaudalla tai lisävalon avulla vaatekomerossa.


    • hups'?

      Erään tuttavan rivitalon asukas omisti 2 koiraa, keskikokoista.
      aamuisin ovi auki ja koirat irti pihalle kuselle ja paskalle.

      Kun tulivat autolla jostakin taas ovi auki ja koirat irti pihaan paskalle, ei siinä mitään.
      Mutta, samassa pihassa asui myöskin leikki-ikäisiä muksuja.
      Leikkikenttä oli koiras kuses ja paskas, kuin myöskin hiekkalaatikko.

      Toinen tapaus oli, kun sokean opaskoira teki läjät kadun reunaan, vastaan kävellyt mies pysäytti sokean ja sanoi: Koiran paskat pitää siivota pois.
      Siihen sokea tuumasi: Olen sokea.
      Mies sanoi: Saatanan sokeat.

      • aivot paskassa

        Niin kato tollasia ne kitisevät kakkakyylät on, ei edes sokeaa kunnioiteta, kun se paska on vaan mielessä ensimmäisenä.


      • 6+13

        Kysymys kuuluukin pitääkö sokean siivota paskat. Muistelisin, että joku vapautus heillä oli tämän asian suhteen.


    • Proud dog`s owner

      Voi hyvänen aika, miten koiran paskat voi olla ihmisille niin iso murhe....
      Ei sillä, onhan tuo iljettävää, kun katujen ja kävelyteiden varret on täynnä sontaläjiä, tulee mieleen ihan noitten Jurassic Park-elokuvien dinosaurusten sontaläjät noista koiran paskoista, vaikka ne ei yhtä suuria ookkaan, mutta kyllä niitä voisi verrata niitten hirmuliskojen paskoihin, kun niitä tuolla lojuu...;D
      yhdessä kohtaa näkee yhden paskaläjän ja vähän matkan päässä taas toisen paskaläjän...:d
      mutta kun mun pointti on se, että koiran ulosteet ei ole ainoita paskoja, mitä luonnosta löytyy, miksi ihmiset aina valittaa koiran paskoista, muttei ikinä siitä, että ihmiset heittelee roskia luontoon, sylkee maahan tai kun pulit kusta luikauttaa jonkin liikkeen ikkunaan tai seinään? mua ellottaa koiran paskoja enemmän ihmisten sylkeminen ja räkiminen, vaikka eihän se mitään, kunhan ei sylje ihan minne tahansa, onhan maassa eritteitä, kuten luonnon eläinten sylkeä, mutta kyllä, jos mä oon uimassa ja joku sylkee siihen rantaveteen, varmasti huomautan sellaselle asiasta ja roiskutan vedet sen päälle, jos pitää jopa tulla sylkemään sinne, missä ihmiset ui, onpa kiva mennä sellaseen veteen uimaan, olkoonkin, että järvivedessäkin on kaikkea....
      suoraan sanottuna mua ärsyttää kaikki maahan sylkevät siat, hitto, ku saisin tunkee niitten naaman omaan sylkeenä kostoa, ni ois kiva, mutta jospa nyt ei kuitenkaan...:-)
      hitto mun mielestä tuosta räkimisestä vääriin paikkoihin pitäis antaa 90 euron sakot niille...
      siinä mielessä mietin, että on hyvä, että näitä kukkahattutätejä on olemassa, jos pitävät yllä kuria ja järjestystä, puuttuvat roskaamiseen ja koirien ympäristön sontimiseen, ei tietenkään siihen, jos koirat tekee jonnekin pusikkoon, jos se jotakuta haittaa, ni sit on kyllä vähän hölmö___;-D
      vaikka onhan kukkahattutädit vähän höpsöjä, mutta hyvä, jos pitävät yllä vähän järjestystä, kunhan eivät turhasta nipottaisi :-)
      ymmärtääköhän joku mun näkökulman noista kukkahattutätien hyvistä puolista? :)
      toivottavasti....:-)
      Mä mietin tässä, että pitäisköhän ite ruveta kukkahattutätipoliisiks, joka puuttuis kaikkeen roskaamiseen, siis en puuttuis turhiin asioihin, vain siihen, että kaupan seiniin kustaan, syljetään bussipysäkkien edustoille, roskataan ja annetaan koirien sontia pihanurmikoille ja kerrassaan minne vain
      siksi ihmettelen, miksi koiraparkoja syytetään ja vihataan, kun ne on ne ihmiset, jotka sotkee ja tuhoaa kuitenkin ympäristöä paljon enemmän kuin eläimet?
      Aina ne on ne koiran paskat, joista kitistään ihan kuin ei olisi muuta väärää ja inhottavaa tässä elämässä....kumma juttu....:O

    • tyhmät

      vitsi ootte tyhmiä ihan oikeasti maailmassa tapahtuu kaikkea pahenpaa kuin joku koiran paska esim. tapetaan ihmisiä tai raiskataan ja te valitatte koiran jätöksistä onko teillä joku ongelma..........

      • ndlnkdnkdlnd

        Joo ja koska holocausti, niin mä en kierrätä. Enkä noudata nopeusrajoituksia (koska holocausti).


      • paskakyylät
        ndlnkdnkdlnd kirjoitti:

        Joo ja koska holocausti, niin mä en kierrätä. Enkä noudata nopeusrajoituksia (koska holocausti).

        Niin surkeeta rueta aina tuollalailla laukomaan. Holocausti ei vaikuta kierrätykseen mitenkään, saatika nopeusrajoituksiin. Olet vaan hyvin hyvin aivoton idiootti. Sen sijaan koirankakka on oikeasti PIENI asia, ja on melkoisen pikkumaista, jos siitä tulee jollekin murhe tai peräti ongelma. Etenkin toisten koirien kakoista, kuinka jaksattekaan potea sellaista kakkakuumetta.


      • Proud dog"sowner
        paskakyylät kirjoitti:

        Niin surkeeta rueta aina tuollalailla laukomaan. Holocausti ei vaikuta kierrätykseen mitenkään, saatika nopeusrajoituksiin. Olet vaan hyvin hyvin aivoton idiootti. Sen sijaan koirankakka on oikeasti PIENI asia, ja on melkoisen pikkumaista, jos siitä tulee jollekin murhe tai peräti ongelma. Etenkin toisten koirien kakoista, kuinka jaksattekaan potea sellaista kakkakuumetta.

        hih.....kakkakuumetta-ei sentään himoa ja pakkomiellettä koiran kakkoihin?....:D
        no ei kai, kuka himoitsee koiran paskoja?
        oli vaa nii hauskasti sanottu tuo kakkakuume...:))


      • nmkslknasdf
        paskakyylät kirjoitti:

        Niin surkeeta rueta aina tuollalailla laukomaan. Holocausti ei vaikuta kierrätykseen mitenkään, saatika nopeusrajoituksiin. Olet vaan hyvin hyvin aivoton idiootti. Sen sijaan koirankakka on oikeasti PIENI asia, ja on melkoisen pikkumaista, jos siitä tulee jollekin murhe tai peräti ongelma. Etenkin toisten koirien kakoista, kuinka jaksattekaan potea sellaista kakkakuumetta.

        Miten pihalla sitä voikaan ihminen olla... Varsinainen kansankynttilä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe