Äitini vaatii minua tekemään abortin!

mistä kiikastaa ?

Olen 20-vuotias nuori nainen ja olen raskaana.
Olen seurustellut 4 vuotta miesystäväni kanssa ja suunnittelemme naimisiinmenoa.
Lasta olemme yrittäneet jo jonkin aikaa ja vihdoin onnisti ja nyt olemme molemmat onnemme kukkuloilla.
Toisin kuin äitini...
Menin käymään vanhemmillani, pyysin äitiäni (50-vuotias) istumaan keittiön pöydän ääreen, sillä minulla oli tärkeää asiaa.
Esitin asiani rauhallisesti, koska en ollut varma, miten äiti reagoisi.
Äitini oli hetken hiljaa ja tokaisi sitten "Noh, vahinkoja sattuu, voin varata kanssasi ajan aborttiin."
Menin aivan sanattomaksi! Siitä sitten syntyi kunnon riita kun molemmat esittivät omia mielipiteitään.
Äitini mielestä olen aivan liian nuori. Itse en näe sitä niin, haluan olla nuori äiti, en halua olla 50-vuotias kun lapseni on 20-vuotias!
Minulla on ammatti ja olen hyvässä työpaikassa. Miehelläni on vakituinen työpaikka ja rahaa tulee riittävästi joka kuukausi.
En siis vain yksinkertaisesti saanut selville, miksi äitini vastustaa raskauttani niin vahvasti, ja haluaa minun tekevän abortin!?

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm-kisa

      Sinulla on paha äiti. Miten sä pystyt elämään, ku olet tuollasen mutsin saanu??

    • olet säälittävä penikka

      Kuuntelisit äitiäs. Pilaat elämäsi tyystin ja viimeistään parin vuoden päästä oot sit yh:na ku ukkos jättää sut ja äpäräs ku ei haluu olla pelkkänä lompakkona teille.
      Aikuistuisit ensin muutaman vuoden ja alkaisit sit miettii uusiks niiden äpärien ähellystä.

      • Teillä on kaikki rahkeet

        sekä ennenkaikkea halu pitää tämä yritettykin lapsi. Ehkä äitisi, joka on saanut sut siis n.30-vuotiaana, peilaa siihen mitä oli itse ikäisenäsi. Mikälie alkushokki, mummoutumispelko, en ymmärrä... Oma katkera yh-äitini taas mellasti mulle kuinka yhtäkään aborttia ei sitten tehdä!!! -Olin 13 ja tietoinen lesboudestani. Näinkin päin voi olla... Mutta, se siitä, neuvoisin että pidät distanssia äitiisi, antaa jäädä miettimään sanojaan. Neuvoja tulet saamaan varmasti muiltakin, kaikki tulevat äidit halunnevat kuulla jo-äitien kokemuksia. Joskus myöhemmin voit ehkä yrittää pehmitellä äitiäsi lähettämällä ultrakuvan, tekstaamalla vauvan ja omaa vointiasi. Ehkä asenne on jo toinen.
        Kurja tilanne, mutta onnea ja iloa teille odotukseen!!!!! :):):)


      • SAIRASTA sontaa, huh

        tollasta siitä oamanapasesta lastenmurhailusta sitten seuraa, elämäs on pilalla, hautaas saakka.... kuka haluaa sun seuraks sinne onnettomuuksien sysimustan suos syövereihin..? Sekopollanen pelle parka :D


      • ~~~~~~~~~~
        SAIRASTA sontaa, huh kirjoitti:

        tollasta siitä oamanapasesta lastenmurhailusta sitten seuraa, elämäs on pilalla, hautaas saakka.... kuka haluaa sun seuraks sinne onnettomuuksien sysimustan suos syövereihin..? Sekopollanen pelle parka :D

        Hyvää huomenta sinullekin. Käsittääseni aloittaja ei ole teettämässä aborttia vaan hänen äitinsä yrittää pakottaa siihen. Olet taas niin kiihtynyt että että et malta luea aloitusta kun on niin kiire solvaamaan.
        Minusta tuntuu että sorvailet itse noita aloituksia että pääset taas mellastamaan täällä.
        Aloitus on jotenkin epäuskottava, aikuinen parisuhteessa oleva nainen päättää itse synnyttääkö lapsensa.


      • ilopillerille huomen
        SAIRASTA sontaa, huh kirjoitti:

        tollasta siitä oamanapasesta lastenmurhailusta sitten seuraa, elämäs on pilalla, hautaas saakka.... kuka haluaa sun seuraks sinne onnettomuuksien sysimustan suos syövereihin..? Sekopollanen pelle parka :D

        "Käsittääseni aloittaja ei ole teettämässä aborttia"

        Koita nyt niiltä kiihkos sumeilta harhoilta kertoo missä mitään sellasia oli luultukaan tai väitetty?? Vai eiks taaskaan löydy....

        "Minusta tuntuu että sorvailet itse noita aloituksia"

        Mutumutu ;) taitaa vaan nää provotrollailut olla enempi sun sakkis hupia kun tulee liian hiljasta muuten..


      • naurun paikka.
        ilopillerille huomen kirjoitti:

        "Käsittääseni aloittaja ei ole teettämässä aborttia"

        Koita nyt niiltä kiihkos sumeilta harhoilta kertoo missä mitään sellasia oli luultukaan tai väitetty?? Vai eiks taaskaan löydy....

        "Minusta tuntuu että sorvailet itse noita aloituksia"

        Mutumutu ;) taitaa vaan nää provotrollailut olla enempi sun sakkis hupia kun tulee liian hiljasta muuten..

        :DDDDD
        Toistat kuin papukaija ite oot, ite oot


    • provoko taas..?

      Siis oletko jotenkin täysi-ikäisenä holhottava vai miksi äidilläs ois mitään sanomista sun elämääs ja valintoihin? Mikä häntä riivaa kun hinkuaa lapsenlastaan manan majoille? Onko hän ihan terve?!
      Suositeltavaa tosiaan on ottaa etäisyyttä ja jättää hänet nyt mätänemään omaan katkeruuteensa, psyyken vaivoihin, kateuteen tai mitä lie sairasta taustalla onkin. Lasta tuskin kannattaa aikoihin viedä hänen lähelleen. Myöhemmin kun joskus esittelet lapsesi hänelle, muistutat sitten vielä että "tämän sinä halusit tappaa"...

      Älä kuuntele muitakaan aborttiin viekottelevia kalmanhönkiä tällä palstalla (eräs surullinen esimerkki ylempänä..), joita taatusti parvelee paikalle vielä lisääkin, he hoidattavat täällä vain niitä omia kirveltävän katkeria lapsenatappamistraumojaan. Heihin kannattaa suhtautua vain surkuhupaisan varottavina esimerkkeinä mukavuusabortin kaiken hajottavista ja elämän totaalisesti pilaavista seuraksista.

      Onnea odotukseesi!

    • aika outoa?

      Äitilläs taitaa olla menopaussi? Hän voi ajatella menettävänä sinussa kaverin kun sinusta tulee äiti, itsenäinen ihminen. Haluaa pitää sinusta otteen ja vallan koukuttaa: jopa yhdessä aborttiaikaa hakemaan. Henkilö jolla on ammatti, työ, parisuhde ei kaipaa äitään lääkärireissuille.
      Ole nyt viisas; anna äitis olla. Sinä päätät aikuisena elämästäsi.

      • Pidä lapsi, niinkuin

        olette pitämässäkin. Äitisi sattui nyt paljastamaan aivopierullaan jotakin katkeraa itsestään. Harmitelkoon sanomisiansa, kun olette onnellinen perhe. Välit jäähylle.
        Onnea teille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe