Suolatonta ruokaa ja verenpaine

Struuma

Lääkäri suositteli kolmisen vuotta sitten, että vältä suolaa verenpaineen takia. Näinhän tein. Luin jostain että jollei saa tarpeeksi suolaa kehoon, tulee struuma. Näin minulle on kehittynyt struuma. Tästäkin opin että ei lääkärit kaikkea tiedä.
Onko teillä käynyt näin?
(Tietysti voi olla muustakin).

6

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillee............

      Minulla on struuma ja käytän omasta mielestäni liikaakin suolaa. Kroppa vain vaatii sitä. Lääkäri sanoi, että kun elimistö haluaa sitä suolaa, niin ei vaikuta silloin ollenkaan sydämmeen tai verenpaineeseen.

    • jodi

      Suolassa olevan jodin pitäis vaikuttaa niin ettei tule struumaa, mutta nykyään on myynnissä suolaa jossa ei ole jodia ja valmis elintarvike teollisuus käyttää joditonta suolaa eli ehkä siksi struuma on lisääntynyt.-Keskustelua jodista on tällä saitillakin.

    • jozotellaan

      Tuossahan se ongelma varmaan onkin näiden muotisuolojen kanssa, että se jodi puuttuu?
      Olen tässä oireillut kanssa ja palannut jozoni luo. Ei sitä hulluna tarvi itseään suolata, mutta ei tarvi heittäytyä toiseenkaan laitaan.

      • Salus

        Muotisuola sulla on housuissas'

        Jozo on teollisuuden jätesuolaa, johon on lisätty jodia. Se paskasuola kumoaa jodin terveysvaikutukset. Ja koska se paskasuola nostaa verenpainetta, Puska käskee syödä paskaa vähemmän. Ihan loogista.

        Kokeile ottaa jodi purkista ( seleenit, sinkit ja magnesiumit ja b,c,ja d-vitamiinit omegat) ja jätä Jozo kaupanyhyllyyn ja lapioi vuori- tai merisuolaa kitaan ja olet siitä huolimatta terve.

        Maksaa noin euron kuukausi: https://www.hyvinvoinnin.fi/kelpamax


    • Salus

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/kilpirauhanen.htm

      Heitin Jozon roskiin, ja hankin tilalle vuori- ja merisuolaa ja https://www.hyvinvoinnin.fi/kelpamax - merileväkapselit, seleenin, sinkin, mangnesiumin d-, b- ja c-vitamiinit omegat. Noin 1kk muutoksesta aloin saada kummallista jomottavaa päänsärkyä. Simsalabim, puolitin verenpainelääkkeen, ja parin kk:n kuluttua uudelleen ja uudelleen.

      Päänsärky katosi ja 12 vuotta kestänyt yhteistyö Diovanin kanssa päättyi. Vaihdoin samaan aikaan Flooran oliiviöljyyn, jätin sokerit ja viljat pois. Maitotaloustuotteista käytän vain joitain hapanmaitotuotteita. Naposteluksi ostan kuorittuja auringonkukan- ja kurpitsan siemeniä sekä manteleita.

      Elämä on valintoja. "En voi luopua ruisleivästä" tai "rakastan pullaa" riittää monille syyksi olla muuttamatta elintapojaan ja pysyä sairaana. Kutsuisin sitä tietoiseksi valinnaksi.

    • lukekaa se

      Uusimmassa Voi Hyvin lehdessä se Jessica Grabowsky:n tarina, joka hoitaa vajaatoimintaansa ravinnolla.

      Lehti löytyy kirjastosta eli ei maksa mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe