Kun yhteistä tuleivaisuutta ei näe?

Huolestunutneiti

Mitä sillon? Kun ei ole tulevaisuutta?
Itse asun pääkaupunkiseudulla,mieheni pohjoisessa ja välimatkaa 800km.
Unelmoin omasta asunnosta yhdessä mutta mitä meideän elämiin tulee, ei ole mahdollista että jompikumpi muuttaa ja siis ihan järkeenkäyvät syyt molemmillla.
Itselläni vain se että jos joskus haluan oman asunnon pitäisi ruveta säästämään ihan urakalla ja kuten sanoin pääkaupunkiseudulla se on hintavaa,yhdelle.
Toinen haluaisi vaan matkustaa ja mennä kun oma kämppä jo löytyy ja hyväpalkkainen työ.
Ahdistaa ajatella koko tulevaisuutta,kun aina tulee itku kun katselee kämppiä,yksin,itselleen. Vaikka ollaankin parisuhteessa niin ei ole yhteistä tulevaisuutta.
Kertokaa miten eteenpäin? Miten voi muka ajatella vain päivä kerrallaan kun on oma elämä kyseessä?
Haluan perheen,haluan oman asunnon enkä mitään vuokra-yksiötä. Haluan ajatella tulevaisuutta hymyillen ja unelmoida häistä,mutta en voi kun haaveilla koska juuri nut tuntuu ettei mikään noista toteudu.

2

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justadreamer

      Siinä täytyy miettiä millaisiin kompremisseihin on valmis jos tämän miehen kanssa aikoo jatkaa. Itselläni on hieman samanlainen tilanne kun mies asuu 400 km päässä ja minä pääkaupunkiseudulla. Asuminen on oikeasti yksin aika kallista, ja eläminen muutenkin nykyään. Tuskailen itse saman asian kanssa. Harmi vaan, kun mies löytyi niin kaukaa eikä voi muuttaa tännekkään. Meillä on sitten se kun molemmilla on vielä lapsia. Ollaan sinua vanhempia todennäköisesti. Jos järkevästi ajattelisin niin yrittäisin löytää jonkun lähempää ja jonkun joka haluaisi yhdessä etsiä yhteistä asuntoa, jos ei nyt aivan heti niin ainakin muutaman vuoden päästä. Voithan puhua miehesi kanssa asiasta vielä ja ehkä päädytte sen perusteella johonkin mukavaan ratkaisuun.

    • T:gin Kekkeruusi

      Hesassa voit alkaa vaikka iloiseksi tytöksi ja näin saat helposti omaan asuntoon
      tarvittavat rahat!
      Sillä istuthan pankin päällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe