Jyväskylän eläinlääkärit? Tassuvaara?

Tietämätön

Minulle on tulossa pian koiranpentu ja pähkäilen että millähän eläinlääkäriasemalla sitä kannattaisi alkaa käymään?

Asun keskustassa ja minulla ei ole autoa, joten olisi mahtavaa jos lääkäri sijaitsisi kävelyetäisyydellä, sillä bussilla kulkeminenkaan edestakasin ei houkuttele. Tuhatjalkaan en ainakaan mene, sen verran paljon olen siitä kuullut kauhukokemuksia. Nettisivujen puolesta olen tykästynyt Eläinklinikka Tassuvaaraan, mutta onkos kenelläkään kyseisestä paikasta kokemusta?

17

4512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hau

      Älä tosiaan vie Tuhatjalkaan, hui olkoon! Tassuvaarassa en ole käynyt, mutta Viitaniemen Eläinklinikalla on käytetty vanhempieni koiria ja mm. yksi ystäväni leikkuutti siellä koiransa kirsikkasilmän. On ollut ihan hyvä ja suht edullinen. Itse olen käyttänyt joskus Tähdesssä (kypärämäki) ja se oli ihan ok. Kuokkalassa on Pet-Ami ja sen palveluihin olin tyytyväinen. Nykyään asun Jyväskylän ulkopuolella, joten käytän paikallista eläinlääkäriä johon olen supertyytyväinen. Lisäksi sain alkuvuodesta erinomaista palvelua Keski-Suomen Eläinklinikalla Palokan Kirrissä, taitaa olla nykyään Animagi. Leikkuutin narttukoirani tähystyksellä ja jos joskus tarvitsen koirilleni muita leikkauksia, niin vien ehdottomasti sinne! Kallis se kyllä on.. Perushommiin se Tassuvaara kuulostaa vallan hyvälle, sopivan pienelle paikalle. Käymällä se selviää, kyllä sitä huomaa heti onko paikassa mukava käydä..

      • Tietämätön

        Kiitos asiallisesta vastauksesta! :)

        Viitaniemen klinikkaakin olen ajatellut, sijainniltaan sopiva. Luulen että käytän pennun ainakin ekassa rokotuksessa Tassuvaarassa ja katson sitten millainen paikka se on. Tämä on ensimmäinen oma koirani, niin mulla ei ole ennestään lainkaan kokemusta ell:ssä asioinnista joten en oikein tiedä mitä odottaa, mutta sittenhän se selviää..


      • hau
        Tietämätön kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta! :)

        Viitaniemen klinikkaakin olen ajatellut, sijainniltaan sopiva. Luulen että käytän pennun ainakin ekassa rokotuksessa Tassuvaarassa ja katson sitten millainen paikka se on. Tämä on ensimmäinen oma koirani, niin mulla ei ole ennestään lainkaan kokemusta ell:ssä asioinnista joten en oikein tiedä mitä odottaa, mutta sittenhän se selviää..

        Kyllä sen tosiaan huomaa, että onko paikassa mukava käydä. Eläinlääkäreissä on eroja ja ell:istä riippuen toisille heistä toiset eläimet ovat läheisempiä kuin toiset ja sen myötä käsittely ja hoito onnnistuu paremmin tai huonommin. Nykyisessä eläinlääkärissämme on 2 ell:iä, joista toinen on todella hyvä koirien kanssa ja ilolla käytämme koko tuttavapiirini kanssa kyseistä ell:iä. Toinen ell on arka, koska on suuntautunut tuotantoeläimiin ja en vuoksi suht tottumaton koiriin. Rokotukset ym. perushommat toki luonnistuu häneltäkin ja oma koirani sai käytöksestään kovasti häneltäkehuja. Arkuuden takia kuitenkin aina toivotaan sormet ristissä, että osuu kohdalla tämä toinen ell. :)

        Tassuvaaraan itsekin soittelin, kun nartulleni oli leikkaus ajankohtainen. En vienyt koiraani sinne vain ja ainoastaan siitä syystä, että siellä ei sterilointia suoriteta tähystämällä. Kokemus oli kuitenkin tuolla Kirrissä niin loistava, että mikäli vastaava tilanne eteen tulee, niin varmastikin vien sinne ilman sen suurempia kyselyjä.

        Ainoa ehdoton ei on minulle tuo Tuhatjalka. Ja se johtuu omista kokemuksista, tosin puhelimen kautta. Siellä vastannut ell (ja oli oikeasti ell, ei hoitaja) tuntui olevan niin ulalla, että luojalle kiitos ei tarvinnut viedä sinne hätäpäivystykseen koiraa sunnuntaina. Olisi tullut kalliiksi ja liekö olisi koira saanut edes apua... Toki voin olla väärässäkin, kun en koiraani sinne joutunut onneksi viemään.

        Tsemppiä juuri teille oikean eläinlääkärin etsintään ja mukavaa kevään jatkoa! :)


      • Tietämätön
        hau kirjoitti:

        Kyllä sen tosiaan huomaa, että onko paikassa mukava käydä. Eläinlääkäreissä on eroja ja ell:istä riippuen toisille heistä toiset eläimet ovat läheisempiä kuin toiset ja sen myötä käsittely ja hoito onnnistuu paremmin tai huonommin. Nykyisessä eläinlääkärissämme on 2 ell:iä, joista toinen on todella hyvä koirien kanssa ja ilolla käytämme koko tuttavapiirini kanssa kyseistä ell:iä. Toinen ell on arka, koska on suuntautunut tuotantoeläimiin ja en vuoksi suht tottumaton koiriin. Rokotukset ym. perushommat toki luonnistuu häneltäkin ja oma koirani sai käytöksestään kovasti häneltäkehuja. Arkuuden takia kuitenkin aina toivotaan sormet ristissä, että osuu kohdalla tämä toinen ell. :)

        Tassuvaaraan itsekin soittelin, kun nartulleni oli leikkaus ajankohtainen. En vienyt koiraani sinne vain ja ainoastaan siitä syystä, että siellä ei sterilointia suoriteta tähystämällä. Kokemus oli kuitenkin tuolla Kirrissä niin loistava, että mikäli vastaava tilanne eteen tulee, niin varmastikin vien sinne ilman sen suurempia kyselyjä.

        Ainoa ehdoton ei on minulle tuo Tuhatjalka. Ja se johtuu omista kokemuksista, tosin puhelimen kautta. Siellä vastannut ell (ja oli oikeasti ell, ei hoitaja) tuntui olevan niin ulalla, että luojalle kiitos ei tarvinnut viedä sinne hätäpäivystykseen koiraa sunnuntaina. Olisi tullut kalliiksi ja liekö olisi koira saanut edes apua... Toki voin olla väärässäkin, kun en koiraani sinne joutunut onneksi viemään.

        Tsemppiä juuri teille oikean eläinlääkärin etsintään ja mukavaa kevään jatkoa! :)

        Kiitos! :) Mukavaa kevään jatkoa teillekin!


    • suosittelen

      Tassuvaarassa on lääkärinä muistaakseni Marjut Jormakka. Upea lääkäri, joka osaa asiansa, ja on minun koirani mm. ottanut hoitoon, kun kukaan muu ei uskonut. Selvitti ongelmaa ja hoitoa, vaikka harvinaista olikin. Muut sanoivat, että ei voi olla. KOirani eli sen jälkeen vielä 13-vuotta ilonamme. Ilman kyseistä henkilöä voisi tilanne olla paljon huonompi ollut. Voin siis todellakin suositella. Käyttäisin itsekkin, jos oma pitkäaikainen lääkärimme vaihtuisi. Kyseessä on suht. tuore klinikka. Mutta en ole kuullut huonoa. Sijainti meidän kannaltamme tosiaan hiukan huono, mutta käsittääkseni laitteistokin on kunnossa. Eli siellä pystytään kuvaamaan, ja myös leikkaamaankin.

      • Tietämätön

        Marjut on tosiaan ell:nä Tassuvaarassa. Mukava kuulla että hän osaa asiansa ja että on teidän karvakuonolle antanut pitkän elämän. Kiitos, nyt ainakin uskallan varata ajan sinne. :)


    • juu1

      Suosittelen Tassuvaaraa, Jormakka oli tosiaan ennen Viitaniemen eläinlääkärissä. Todella hyvä palvelu ja halvat hinnat verrattuna muihin, kaikkein paras hinta/laatu suhde. Parempaa palvelua kuin missään muualla Jyväskylässä.

    • Tassut alas

      Tuhatjalassa saimme loistavaa hoitoa koiramme hoidossa. Hoitajat varsinkin ihania !!! Voin suositella.

    • r5689596834555

      Tuhatjalasta kerrankin vajaa 300e lasku yllättäen (hinnoista ei mitään puhuttu toimenpiteiden yhteydessä) ja oikeastaan apuakaan vakavaan vaivaan ei saatu.

    • murrnau

      10 minuuttia myöhästyin varatusta ajasta minusta riippumattomasta syystä, jota myös pahoittelin minulle about 4 myöhästymisminuutin kohdalla soittaneelle hoitajalle, tälle puljun ainoalle palkolliselle, TET-harhoittajalle, tai mikä nyt olikaan.

      Siitäkin huolimatta maksava asiakas on maksava asiakas, eikä hän halua kuunnella rahojensa vastineeksi wittuilua myöskään itse lääkäriltä - vaikka rouva tohtorin hermot kuinka kireällä olisivatkin.

      (Marjut haukkasi ilmeisesti liian ison palan kakkua perustaessaan oman lafkan )

      On sääli, että nämä eläintohtoripalvelut ovat järestäin paskaa käteen. Tuhatjalassa on asiakaspalvelu kohdallaan, mutta lääkärit virolaisia amatöörialoittelijoita.

      Tassuvaarassa on ammatillisesti osaava lääkäri, mutta palvelu neuvostoliitosta.

      Valitse siitä sitten.

    • 2030

      Ääni Halssilarinteen Marjut Mallatille. Henkilökohtainen, kiireetön palvelu kohtuuhinnalla.

    • kanta-asiakas

      Tassuvaara on ehdoton ykkönen Jyväskylän eläinlääkäriasemista! Palvelu on ammattitaitoista ja aina yhtä ystävällistä. Lemmikki kohdataan aina upeasti. Hinta-laatussuhdetta ei voi edes kilpailuttaa muiden asemien kanssa. Suosittelen erittäin lämpimästi monen vuoden kokemuksella. Koskaan en ole joutunut pettymään!

    • Knowleg

      Tassuvaarassa hoituu rokotukset ja perus jutut. Mutta minkään erikois-tapauksen kanssa en sinne enää mene. Tekee kyllä haluamasi tutkimukset mutta niidenkin tulkinta on vähän niin ja näin, ellet itse jaksa asioita selvittää valitse ennemmin Animagi. Vaikka sielläkin ajoittain tuntuu olevan huono asiakaspalvelu. Ja toki aika kallis.
      Tähdessä löytyy taas osaaminen sydänpuolen juttuihin. Viitaniemessä taas silmäpuolen jutut.
      Tuhatjalka on tyhjää parempi, kun on hätä. Tosin lauantai päivystyksessä koiran verikoe ja lopetus 450 euroa oli minusta kohtuuttoman kallis.

    • jonnae

      Narttukoiran sterilisaatio olisi ajankohtainen jatkuvien emätintulehdusten takia. Tassuvaarassa käytetty aina ns. pienemmissä asioissa, mutta hieman pelottaa viedä sinne. Onko kellään kokemuksia tästä? Jormakka siis ainut lääkäri joka heillä leikkaa.

    • Anonyymi

      Kynsienleikkuuseen en Tassuvaaraa suosittele. Käytän koiraa leikkuussa, koska pelkää sitä. Kaksi kynttä meni heti verille. Jatkan käyntiä Mustissa ja Mirrissä, vaikka sinne on pidempi matka.

    • Anonyymi

      Tassuvaarasta tykkäsin. Varsinkin Marjut Jormakka ja Jouko Ridell on todella hyviä lääkäreitä. Mutta tiineysröntgen Iin ja ultraan suosittelen menemään muualle. Nuori Lääkäri ei osaa ollenkaan tulkita kuvia vaan arvailee ja pähkäilee. Aiemmin olin tyytyväinen Tassuvaaran.

    • Anonyymi

      Älä vie Tähteen. Oma koirani kuoli kun yliannostuksen sai saadessaan wpilepsisen kohtauksen. Empä sen jälkeen ole ko lafkaan jalallani astunut. Ainakin tarkkana kannattaa olla jos sinne viet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe