on kaupan kassalla töissä ?
itse olen tunnistanut ainakin 3 ja vieläpä samasta kaupasta :D
kuinka moni palstanaisista (huorista) täällä
19
236
Vastaukset
- saerasta
Lääkkeet! Et varmasti tunnista kuin pienessä mielessäsi. LÄÄKKEET!
- Palstapukki hommissa
Sä olet täällä tunnistajana töissä?Olemme tunnistaneet sinut.Vieläpä aina tällä samalla palstalla.
- Veikkaan että
olet yhden exä. Jokatapauksessa sairas olet, irtisanoudun tästäkin jutusta täysin.
- Se on taas kerran
palsta Wagner (sika) asialla.
Onko tuo kaikkia kotoa opittua nimittelyä naisista, vai ihan omatoiminenko olet ja hakenut jostain netin palstalta tuon nimittelykehyksen?- Tuo huorittelu
on luultavasti peruja huonosta äiti-suhteesta tai jotain. Veikkaanpa että kirjoittelija on joku jätetty tyyppi, ei kukaan kirjoita moista shaipaa tänne kello yksi yöllä, kuvastaa jotenkin katkeruuden määrää.
Ehdotan ylläpidolle viestiä, tommoset kuoleman toivomiset ja tunnistamiset ei kerro ihan henkisesti balansissa olevasta kaverista :).
- hei kuule,
tollaset avaukset kuuluu tonne katkeruuspalstalle!
- lötkölle
aloittaja, tiedän sulla ei seiso, eikä tule. Ahdasmielisyys rajoittaa sitäkin puolta sinussa.
- hyvää huomenta
Sulla on isoratas vaihtanut suunta pahasti.Millaiseksi tuntee henkilö itsensä joka naista huoraksi nimittelee.
Ja toiseksi kassaneidit ja tädit ja sedät on arvokas ammattikunta,asiakaspalvelun ammattilaisia, ei huoria. - 1+1
Mikä meistä kaupan työntekijöistä tekee huoria?
- en kaupan kassa
kassalla joo
- sairasta2
Aloittaja on nainen, työtön, päihdeongelmainen, lukihäiriöinen ja huonosti koulutettu, ihmissuhteessa menee huonosti, ei ole muuta elämää kuin tämä palsta. Ihmissuhteessa hänelle tärkeintä on miten paljon rahaa on tilillä ts. etsii vain elättäjää itselleen. Tuntee suunnatonta kateutta ja katkeruutta koulutettuja ja työssäkäyviä kohtaan.
- Nörttinen
voisin selvittää aloittajan ip:n ja kirjoittaa aloittajan nimen tänne mutta syyllistyisin rikokseen.
Kallistuisin kuitenkin lukihäiriöiseen mieheen ja siihen ex-asetelmaan ;D. - sairasta2
Nörttinen kirjoitti:
voisin selvittää aloittajan ip:n ja kirjoittaa aloittajan nimen tänne mutta syyllistyisin rikokseen.
Kallistuisin kuitenkin lukihäiriöiseen mieheen ja siihen ex-asetelmaan ;D.Lisäksi yritää iskeä muita ja kun ei saa tahtoaan läpi, alkaa muiden haukkuminen.
- Ed.
sairasta2 kirjoitti:
Lisäksi yritää iskeä muita ja kun ei saa tahtoaan läpi, alkaa muiden haukkuminen.
Miettisitte kenen kanssa alatte suhteeseen? Kiva ikuinen riesa kun sattuu olemaan noin sekaisin kun ap.
Omaa tyhmyyttä sanon minä. - sairasta2
Ed. kirjoitti:
Miettisitte kenen kanssa alatte suhteeseen? Kiva ikuinen riesa kun sattuu olemaan noin sekaisin kun ap.
Omaa tyhmyyttä sanon minä.En ikinä alkaisi tuollaisen kanssa suhteeseen. En muutenkaan olisi missään määrin kiinnostunut koko ihmisestä. Pyrkii suhteeseen hyödyntääkseen muita motiivina esim. raha. Ei usko, vaikka kieltäytyy hänen seurasta. Ikuinen riippakivi, roikkuu täällä varmaan elämänsä tappiin asti haukkuen katkerana muita kun eivät menneet hänen ansaan Eikö olekin sairasta?
- höpöhöpö sun kanssas
Kyllä aloituksen on joku mies kirjoittanut, tuskin naiset moisia tekstejä kirjottaisi. Kännissähän tuo varmasti on ollut, kun on tuon viestinsä kirjoittanut sen takia kirjoittaa väärin. Kyllä koulutetuissakin on luki-ja kirjoitushäiriöisiä, työkkärissäkin virkailijat välillä kirjoittaa mitä sattuu, sanoja väärin tai niitä puuttuu välistä kokonaan. Itse olen työtön, mutta en tunne katkeruutta työssä käyviä kohtaan. Olen mäkin kouluja käynyt, joten ei tarvi olla siitäkään katkera muille. Ei ole päihdeongelmaakaan, joten mä en ainakaan ole aloitusta väsännyt. Oikeasti joku mies on ollut ihastunut johonkin kaupan kassaan ja on pettynyt, kun tyttö ei ollutkaan hänestä kiinnostunut.
- et ole nörtti
Nörttinen kirjoitti:
Kallistuisin kuitenkin lukihäiriöiseen mieheen ja siihen ex-asetelmaan ;D.Tuskin kuule voisit, ellet ole ylläpidossa. Lähdekoodista ei näe ip-osoitteita.
- tunnistan
Ovela vaimo taas aloituksen takana?
- sanompa vaan
Sekopää! Sinä nyt näet huoran vaikka seisoit yksin metsässä eikä olisi kuin puita. Varmasti syyttäisit jotakin koivuista huoraksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat389592Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."353569Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks283129Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k202790Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve192355Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3381829- 951225
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131123- 931083
- 941013