Söin Mäkkärissä

niinseonvaan

Siitä on kyllä aikaa jo pari vuotta. Viime yönä heräsin kuitenkin karmivaan painajaiseen. Olin tavaratalossa, ympärillä hyllyjä täynnä kaikenlaista. En halunnut ottaa mitään, vaikka siellä oli ituja, hampurilaisia, jopoja, Dodgeja ja vaikka mitä. Sitten heräsin erektioon ja otin hörpyn kokista.

5

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apu lähellä

      Jatka vaan pillerien ottoa edelleen !

    • kumpivaikampi

      Väärä lääkitys vai lääkkeet unohtuneet?

    • ei hajuakaan

      Hessu hopo höpo jee jee hassu hepo huhuhgagaghgahga

      Mulleki kävi noin kerran hehee paitsi se oli burger king jossa kävin ainii burger kingii ei ees ollu silloin olemassa:( hmm mulla on semmoinen muistikuva että tota ei ees tapahtunut joten just ignore this message, enkö mä sanonu että just ignore this message joten miksi luet , etkö sää osaa enganTTia ? :0 noh mä suomennan sen teille vtun anarkistihuörat saatna. Hmm en osaa kyllä suomentaa tota täydellisesti joten nuuhkin omaa pepussa käynyttä sormeani hmm taisi jopa käydä suussani ja mun pierut on nii hyvän hajuisia. Arvoisa vltun yleisö, miksi vltussa te vieläkin luette tätä viestiä ?? Oottekste vltun tyhmiä?? Ainiin mun piti suomentaa se yks juttu hmm se taisi olla että voisitte jättää viestini lukematta koska vihaan teitä ja vihaan suomea ainiin kannattaa kattoo tossa anarkisti palstassa semmone viestiketju kun Syy miksi vihaan SUOMEA siin on ihan vltun asia video joka on vIttu täyttä faktaa btw haistakaa kaikki paksa paksa haistakaa vlttu miks vitussa luitte tän viestin loppuun ?? Ps . kerran mä kusin pulloon ja join hörpyn siitä arvatkaa oliko hyvää no vlttu ei ollu . kerran levitin mun paksat mun vartalolle mut menin kyl viiden minan päästä suihkuun btw ansaitsette palkinnon siitä hyvästä että luitte mun paksa viestin . ps en ole aloittaja vaan oon ihan vltusti hullumpi ihminen ja oon vasta 18 v jos psykiatrit sais tietää et oon näin mielisairas nii joutuisin pakkohoitoon mutta btw pysyn kotona kosk en uskalla mennä ulos oon ihan vtun pilipali nytten meen nukkumaan koska kello on 2.41 öitä saatna

      • peppuhaju

        :D mäki kerran levitin paskaa mun keholle ja sit viel oksensin. Mul levis sitä paskaa vahingos mun kalliiseen quicksilver merkkiseen pitkähihasee joka oli viel valkone jamakso about 72.36€ . (Oon ton ylläolevan viestin kirjoittaja) oli kyl aik haartkoor ja juu jee nii joo ee hehee pieeruuuu pieruuu. Moikka kaikki hyvää yötä ja syökää omaa kakha. Öitä kaikille!


      • ei hajuakaan
        peppuhaju kirjoitti:

        :D mäki kerran levitin paskaa mun keholle ja sit viel oksensin. Mul levis sitä paskaa vahingos mun kalliiseen quicksilver merkkiseen pitkähihasee joka oli viel valkone jamakso about 72.36€ . (Oon ton ylläolevan viestin kirjoittaja) oli kyl aik haartkoor ja juu jee nii joo ee hehee pieeruuuu pieruuu. Moikka kaikki hyvää yötä ja syökää omaa kakha. Öitä kaikille!

        Btw syön mun spegut joka kerta kun runkkaan ja tuli kysymys mieleen .
        Slalalallahahaha joo nii se kysymys et : onks sperma haitallist hampaille jos on pessy hampaat ? Odotan innolla vastausta sillä välin kun sormitan mun peppua. :) kyllä, slrmitan mun peppua sinne mahtuu melkeen 4 sormea :) just eilen leikkasin mun kynnet joten ei satu. Mul on pska tahra mun valkosessa lakanassa koska kuukaus sitte ku sormitin mun reikää nii sielt valu vähän paskaa :/ en oo vielkää vaihtanu hitsi ku en osaa imee mun omaa munaa semmonen juttu on varma että en oo trolli ja oon vast 18 v ja semmonenki on totta että oon mies ja semmo ja semmo ägdägdägd öö prutptut. Hyvää yötä kaikille vttu vihaan elämää no en vihaa vaan rakastan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe