Sly5

Greasy Sweet

Koska Slyfani pyysi minulta kunniaa aloittaa uusi palsta, (taas) niin kaipa se sitten minun harteilleni jäi :)

Tässä linkit edellisiin palstoihin...
1/3: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11381690
2/3: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11971996

Toivottavasti tämä palsta tulisi olemaan kahta edellistä siistimpi ja tällä kerralla keskityttäisiin päivittämään mahdollisimman uutta tietoa, teoriat ovat mukavia sillointällöin, mutta minusta olisi jo aika jättää ne vanhat hyvät ajat taakse, meillä on jo raskaansarjan mustavyö tässä lajissa, olkaamme siis ylpeitä siitä!

Selvä sitten...katsotaan, mitä tuleman pitää, aloitetaan kolmas palsta ja pidetään hauskaa :D

339

5323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • clocwerkteory 15

      okei. eli mulle jäi uuden idean keksiminen. me ollaan oltu niinvpaljon teorioissa että me ei olla käyty yhtään perus juttuja. mitä jos lähettäis vaikka siitä, että mikä on teidän mielestä paras hahmo sly peleissä

    • Greasy Sweet

      Sly tietenkin, mutta tarkoitin kylläkin uuden tiedon päivittämisessä sitä, että tarkasteltaisiin Sanzarun ja muiden pelisivujen toimintaa seuraavan Sly pelin suhteen...

      • clocwerkteory 15

        ymmärrän, mutta en löydä enää ideoita. paitsi että ne clockwerkit voi olla easter eggejä. eli tavallaan boonuksia mitkä kuuluu löytää.

        ps;mun suosikki ei ole sly carmelita murray tai esi isät. se on bentley


      • Anonyymi
        clocwerkteory 15 kirjoitti:

        ymmärrän, mutta en löydä enää ideoita. paitsi että ne clockwerkit voi olla easter eggejä. eli tavallaan boonuksia mitkä kuuluu löytää.

        ps;mun suosikki ei ole sly carmelita murray tai esi isät. se on bentley

        Mun lemppari hahmot Sly-peleissä on Constable Neyla ja Carmelita Fox


    • Neyla

      Kyllä munkin mielestä Sly on ihan ylivoimainen ykkönen! :)
      Ja toivottavasti Sly vitosesta alkaa kuulua jotain, ettei tää jämähdä täysin. Olisi vain niin tyhmää lopettaa sly 5 keskustelut ennen kuin itse peli ilmestyy :D Elokuvastakin olisi kiva saada lisää tietoa, mutta sitä tuskin kannattaa lähiaikoina odottaa.
      Hienoa että Sly-keskustelut on olleet näin kauan pystyssä, ja toivottavasti onkin vielä pitkään. :)

    • clocwerkteory 15

      hei. löysin tosi siistin jutun sly kakkosesta. menkää kreivittären tokaan paikkaan, ja menkää sinne paha susi papitar holviin. kun siellä on niitä koira patsaita niin rikkokaa ne, hypätkää ihan vain jonkin niistä rikotuista patsaista, nii sen päälle ja pysykää sen päällä. ja katsokaa radio kiikarilla pahan susi papittaren arkun ylä puolelle. niin näette kyllä jotain!

      ps ne kaksi patsasta siinä ihan oven vieressä, ei liity temppuun mitenkään.

      ja se patsas jonka päälle pitää hypätä. on ainakin mulla oikea ylä kulma.

      • Aksuz

      • Tommikke
        Aksuz kirjoitti:

        Tätäkö tarkoitat? Kaikki ei varmaankaan jaksa itse mennä katsomaan :-)

        http://m.youtube.com/watch?v=kfQz8HjCpRQ

        Kiitos Aksuz.:)Kuten jo todettu en tällä hetkellä Collectionia omista, joten en voinut tuota katsoa...Jännä oli joo...
        Hyvä tarina SlyCooperTietäjältä :) jatka samaan malliin!


    • slycoopertietäjä

      Katsos uusi alku tällekkin keväälle. Kaikki jotka ovat lukeneet edellisen palsta muistavat kaikki ne parhaan ajan teoriat. Mutta vielä en yritä keksiä niitä vaan ajattelin jatkaa tarinaa jonka kirjoitin. (Anteeksi Greasy tämä on varmaan juuri sitä turhuutta mistä sinä meitä varoitit) Vanha ystävä vanha vihollinen osa2
      Sly ja Tenesee istuivat sellissä ja Tenesee kertoi miten hän ja Tootpick olivat päätyneet nykyhetkeen.
      Tenesee:Olin juuri ryöstänyt Seriffi Timothyn kassakaapin kun näin samaisen junaradan jolla Tootpick työskenteli. Kun näin sen lurjuksen eteen tulleen aikarepeämän. Hän meni siitä sisään ja PUFF! Häntä ei näkynyt enää missään.
      Sly:Ja seurasit häntä siihen aikarepeämään.
      Tenesee:Niin tein
      Bentley:Haloo Sly oletko siellä?
      Sly:Minä täällä onneksi ne vartiat eivät tajunneet että korvassanikin oli lähetin.
      Bentley:Niinpä meillä on kuitenkin pieni tarkoitan SUURI ongelma teidät vietiin euroopan tarkinpaan vankilaan siis samaan missä Penelopekin oli ennen pakoaan. Ja pahinta on etten millään voi saada teitä ulos sieltä koska minä en tiedä vankilan sijaintia enkä edes missä hakkerointi laitteeni on Murray varmaan istui sen päälle.
      Sly:No meidän on varmaan keksittävä suunnitelma itse HEI mikä tuo on?
      "Heidän eteensä oli ilmestynyt aikarepeämä"
      Tenesee:Menemmekö sisään?
      Sly:Meidän on pakko.
      Tenesee:Mutta entä aseet?
      "Sly oli jo mennyt sisään ja Tenesee meni perässä."
      He löysivät itsensä paikasta jossa oli kuumaa ja kuivaa.
      Sly:Tämä taitaa olla Villilänsi Vou mikä tuo oli?
      "Vankkurit menivät heidän ohitseen hurjaa vauhtia"
      ????:Mitä oikein ajot?!
      ????:Älä vaivaa sievää päätäsi Carmelita neiti kaikki on hallinnassa
      Sly:Kuule taidan tietää missä ajassa olemme.

    • clocwerkteory 15

      kyllä. mutta tuollaisia glitsejä on kaksi. toinen tehdään samalla tavalla mutta hypätään eri jalustalle. voin näytää kuvan heti kun joku kertoo miten se teehdää
      (oon sly expertti. en netti expertti)

      • JeeSly5

        Ketkä muute kattoo Rajaskelia (paitsi Greasy ja tommike?) Olis kiva kuulla teiltäki mitä mieltä ootte sen läpi peluu videoista? Mä tykkään niistä ihan älyttömästi ja varsinki Sly läpipeluut on ihan parhaita samoin se ite on hyvä tyyppi (sori Greasy ei kai haittaa jos vähän poiketaan aiheesta? Mä tiiän et haluut pysyy aiheessa mut sanzarun on hiljasta Sly5:n suhteen, käypä kurkkaa esim niitten sivuu, on siellä god war ja sonickki, mut ei mitään Sly5:sta)


      • Sieni
        JeeSly5 kirjoitti:

        Ketkä muute kattoo Rajaskelia (paitsi Greasy ja tommike?) Olis kiva kuulla teiltäki mitä mieltä ootte sen läpi peluu videoista? Mä tykkään niistä ihan älyttömästi ja varsinki Sly läpipeluut on ihan parhaita samoin se ite on hyvä tyyppi (sori Greasy ei kai haittaa jos vähän poiketaan aiheesta? Mä tiiän et haluut pysyy aiheessa mut sanzarun on hiljasta Sly5:n suhteen, käypä kurkkaa esim niitten sivuu, on siellä god war ja sonickki, mut ei mitään Sly5:sta)

        Katon, rajaskel on paras ! :D Varsinkin sillon jos on tylsää ja menee kattoo sen videoita, ja saa 5-minuutin naurukohtauksia..(taisittemullaononkelmia) ja se puhhuu asiaa :D ja toinen on just nämä spm videot


        pirkkomitäsinäelämältäsihaluatkanaaterian.


      • Uninen Sly
        Sieni kirjoitti:

        Katon, rajaskel on paras ! :D Varsinkin sillon jos on tylsää ja menee kattoo sen videoita, ja saa 5-minuutin naurukohtauksia..(taisittemullaononkelmia) ja se puhhuu asiaa :D ja toinen on just nämä spm videot


        pirkkomitäsinäelämältäsihaluatkanaaterian.

        spm sly halloween speciaali on hyvä :)


      • calmeliittalapsi
        JeeSly5 kirjoitti:

        Ketkä muute kattoo Rajaskelia (paitsi Greasy ja tommike?) Olis kiva kuulla teiltäki mitä mieltä ootte sen läpi peluu videoista? Mä tykkään niistä ihan älyttömästi ja varsinki Sly läpipeluut on ihan parhaita samoin se ite on hyvä tyyppi (sori Greasy ei kai haittaa jos vähän poiketaan aiheesta? Mä tiiän et haluut pysyy aiheessa mut sanzarun on hiljasta Sly5:n suhteen, käypä kurkkaa esim niitten sivuu, on siellä god war ja sonickki, mut ei mitään Sly5:sta)

        Mä ainaki


    • slycoopertietäjä

      Itse ainakin katon sen videoita pakko myöntää että ne on aika hyviä.Mutta ei ne Spm tai Stv voita.
      Kuinka moni teistä muuten kattoo Spm tai Stv. Niien tekiät ei kyllä ole tehnyt uusia videoita mies muistiin

      • clocwerkteory 15

        mäkin katon spm ja stv. mut on mun piireissä kolmaskin. sly copper.
        (nimi on ihan oikein). mut spm on paras.


      • Greasy Sweet

        Katson kyllä Spm ja Stv:tä varsinkin silloin, kun haluan kunnolla revetä, mutta minusta Rajaskeli on kuitenkin kaikkien aikojen paras tubaaja... (Yllätys?) koska häntä jaksaa katsoa riippumatta siitä, mitä hän pelaa tai mistä puhuu ja olipa TF2 asiavideo tai Sly Cooper läpipeluu ja hienointa tässä on se, että tuon ikäinen jätkä jaksaa vielä vetää näitä oldschoolisti, eikä siihen meidän jätkät pystyisi! Sen lisäksi hän pelaa niitä pelejä joita itsekin tykkäsin pelailla pienenä...Sly, Ty, Ratchet ja Jak ovat kaikki omalla tavallaan loistavia pelejä..Rajaskel on hieanomies! En pysty enempää sanomaan, toivottavasti ei tarvitsekaan :) Respect!


    • slycoopertietäjä

      Muutuipa tämä aihe taas jännästi. Ensin puhutaan Slystä ja ytäkkiä puhutaankin mikä youtube video on paras arvatkaapa mitä tämän takia teen tätä hyvien hetkien.

    • slycoopertietäjä

      Tämä on varmaan käyty läpi jo miljoona kertaa mutta Penelopehan oli jollain tavalla muokannut ääntään Sly3 kun hän esiintyi mustana paronina. Ja sama juttu Sly4 Mustana ritarina. Joten hän siis osaa muutaa ääntään siksi on hyvin mahdollista että Penelope on Clokwerk. Koska he eivät koskaan ilmestyneet samaan aikaan ja Penelope on älykäs niin hän olisi varmasti pystynyt rakentamaan itselleen robotti kehon miksi hän muka ytäkkiä päätti vihata Slytä ilman hyvää syytä
      Otin vaan asian puheeksi koska Cooperoonit tuntuvat lähteneen täältä

      • Greasy Sweet

        Niinpä, vanhojen ideoiden kierrättämistä...En ole lähtenyt, enkä usko että olisi aikomustakaan, ei vain ole mitään tähdellistä asiaa, josta voisi puhua! Tämän takia olisin halunnut aloittaa kolmannen palstan vasta sitten, kun Sly5 trailereita alkaa tulemaan...että olisi edes jotain mielenkiintoa puhua asiasta. Se tunne, kun enää et keksi aiheita/alat olemaan samaa aihetta kurkkua myöten täynnä samanalkaisesti...Jaksat mutta et jaksa...olen alkanut saada tiettyä tuntumaa sen asian kanssa..."kyllästyminen" ei kuitenkaan ole oikea sana kuvaamaan, sille on olemassa synönyymi, en muista mikä...

        Mutta ihan päivän piristykseksi...siskoni tutkaili historian kirjaansa ja löysi sieltä semmoisen nimen joka alkaa Otto Von (sukunimi X) Niinpä hän viivasi tussilla sen sukunimen yli ja pisti sen tilalle sukunimen Cooper...pitäneepä lainata sitä kirjaa ja tutkailla tutkailla sitä hiukan...Tennessee Kid Cooperkin on referenssi Billy the Kidistä, jota nähdään usein länkkäreissä :D


    • Greasy Sweet

      OMFG! JES! JES! JES! Onko tämä totta? Paras olla! löytyi facebookin sivuilta!

      Sony vahvisti juuri tiedon siitä, että viides Sly-peli on tekeillä. Sanzaru Games ja Sucker Punch tulevat jatkamaan aiempaa yhteistyötä Sly Copper: Legend of the Racoon -pelin kehityksessä. Lisätietoja pelistä saanemme E3-messuilta kesäkuussa.

      https://fi-fi.facebook.com/SlyCooperSuomi?ref=stream

      • Aksuz

        1. Huhtikuuta.. Ei taida olla totta :(
        Ja kaiken lisäksi "sly copper"


      • Greasy Sweet
        Aksuz kirjoitti:

        1. Huhtikuuta.. Ei taida olla totta :(
        Ja kaiken lisäksi "sly copper"

        No olisi voinut olla...en katsonut tuota päivämäärää, mutta hei ja kirjoittajalla on voinut olla jokin kirjoitus virhe..En ole itsekään nähnyt mitään sellaista, mikä voisi vahvistaa tuon väitteen, ei kaveri muistanut pistää LINKKIÄ, mistä tuon löysi :( mutta jos tuo on totta, niin better to wait E3 messuja...


      • Tommikke
        Greasy Sweet kirjoitti:

        No olisi voinut olla...en katsonut tuota päivämäärää, mutta hei ja kirjoittajalla on voinut olla jokin kirjoitus virhe..En ole itsekään nähnyt mitään sellaista, mikä voisi vahvistaa tuon väitteen, ei kaveri muistanut pistää LINKKIÄ, mistä tuon löysi :( mutta jos tuo on totta, niin better to wait E3 messuja...

        Oh, luin vain alun Greasyn ekasta viestistä ja hypin jo riemusta... :)
        Sitten luin muut viestit... :( Lisäksi viestissä sly 5 oli racoon.sehän on raccoon.
        Jep, ei ollut missään muualla kyseistä tietoa. Mutta E3n aikaan päästään ehkä riemuitsemaan...


      • carmelita

        Sitten kun saan sly 5pussailen sitä


    • clocwerkteory 15

      I am not net expert. but say. mikä on E3 messut.
      en haluais näyttää poissa olevalta. mutta mä en vain tiedä.

      • Greasy Sweet

        Et oo tosissas? Maailman suurin pelitapahtuma, jossa kerrotaan esimerkiksi tulevien pelien julkaisuja ja tiedotteita...Olisikohan tänä vuonna isoin aihe uuden sukupolven koneet? Hmm...luulisin ainakin...


    • JeeSly5

      Voi, kumpa tuo oliskin totta :D vaikkei oliskaa niin pistäkää siitä huolimatta peukut pystyy!

      • Neyla

        Nyt vaan kauheaa jännitystä muutama viikko! :D On kuitenkin taas kauhea pettymys, jos sieltä E3:sta ei kuulukaan mitään... Olisin kyllä tyytyväinen jos edes saisi varmistuksen siitä, että Sanzaru on tekemässä Sly 5:sta


    • slycoopertietäjä

      Juuhuu tiesin kyllä että sly5 on tulossa mutta nyt se on varmaa. Sääli vaan että sitä pitää oottaa niin kauan mutta hyvä että on tulossa.
      JIHUU SILTI

    • Greasy Sweet

      Minä en usko 100%, ennenkuin näen trailerin tuosta! Peukkuja voin pitää kyllä pystyssä!

      Mutta kuitenkin, löytyisiköhän mitään tietoa Infamous Second Son:ista? Sucker Punch:han on ennenkin laittanut siihen peliin easter eggejä Sly Cooperista...Elokuva teatterin kyltti, Colen repussa on Slyn maski...jne...Meinaa, jos Sucker Punch jatkaa yhteistyötä Sanzarun kanssa, kuten tuossa luki, niin eikö olisi sitten hyvä etsiä vastauksia myös sieltä? Voihan se ajanhukkaakin olla, mutta, onko kellään mitään käryä, mitä Sucker Punch aikoo tehdä tuon Second sonin jälkeen? Ei minulla ainakaan...

    • clocwerkteory 15

      mhh.. sanoitko cole? en ole oikein miettinyt slyta kun on ollut
      playstation all star batle royal mielessä. mutta, siinäkin on colella varuste pusissaan slyn merkki.

      • Aksuz

        Ja edelleen se facebookissa ollut teksti on jonkun itse keksimä, ei todellakaan totta!


      • clocwerkteory 15
        Aksuz kirjoitti:

        Ja edelleen se facebookissa ollut teksti on jonkun itse keksimä, ei todellakaan totta!

        mua on huijattu niin monta kertaa tässä asiassa, että sano, mistä tedät että se on valetta?


      • Aksuz
        clocwerkteory 15 kirjoitti:

        mua on huijattu niin monta kertaa tässä asiassa, että sano, mistä tedät että se on valetta?

        Se on APRILLIPILA, huomaa, kirjoitettu 1.4
        Jos se olisi totta, siitä olisi ilmoitettu muuallakin kun vain facebook sivulla jolla on vain pari kymmentä tykkääjää..


      • Greasy Sweet
        Aksuz kirjoitti:

        Se on APRILLIPILA, huomaa, kirjoitettu 1.4
        Jos se olisi totta, siitä olisi ilmoitettu muuallakin kun vain facebook sivulla jolla on vain pari kymmentä tykkääjää..

        No niin...Enhän minä tuota muistanut että 1.4 on aprillipäivä...

        Aksuz on oikeassa, Sanzaru olisi kertonut tästä ensimmäisenä ja se olisi levinnyt muuallekin nettiin. Mitä se Rajaskel taas aikoinaan opetti? "Kannattaa seurata VIRALLISIA sivuja ja ei pidä mennä uskomaan mitä tahansa huhuja..." Ironista tämän palstan osalta, koska nämä juuri ovat niitä "Mitä tahansa huhuja" tiedän...mutta on täällä kuitenkin edes yritetty pitää mahdollisimman ajan tasalla. Kannattaa unohtaa tuo juttu, hyvän keskustelu aiheen siitä olisi saanut ja nyt harmittaa että viestilaatikoita kului TAAS!? hukkaan...


    • clocwerkteory 15

      jos tuo on totta, niin elämäni murskautui pieniksi palasiksi.
      (no joo) mutta jos sly 5 ei tule, meidän pitää varmaan keskittyä muihin
      pelihin joissa
      on sly. mutta mä en keskity siihen nyt,

    • sieni

      Nö vöi....ehin vetää riemuhyppimiskohtauksen..8( No kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä vielä ehtii tulla :D

      ...tuli mietittyä tätä slypelien evoluutio hommaa..
      Tuntuu vielä ihan loogiselta jos kaksi karvaturria siellä saisi jälkeläisiä (esim.slyjacarm:D) tai toiste päin vaikkapa kana ja joutsen...Mutta sitte esimerkiksi pena ja penelope, jos kilpikonnalle ja hiirelle tulis jälkeläisiä, mitä mutantteja niistä tulis :D
      tai vaikka hevonen ja lintu, oisko niitte lapsoset jomman kumman näkösiä vai sekotusssstttt....WOYWOUYH! JOS OIS SARVIKUONO JA SITTE HEVONEN JA NE SAIS LAPSEN, NIITTEN LAPSESTA TULIS YKSISARVINEN JA SITTEN SE MENEE LINNUN KANSSA JA NIITTEN JÄLKELÄISISTÄ TULEE LENTÄVIÄ YKSISARVISIA....! Janäin syntyi yksisarviset.

      Tämä taisi olla ns. Turha viesti mutta...

    • Martsiri

      Hehei, oon nyt stalkannu teitä all night long, ja tajusin että mä en oo ikinä kirjottanu tänne mitään tarinaa. (Oonko sanonu jo aiemmin) :D Pitäis joskus kokeilla.. Mutta niin, kun luin Greasyn viestin joka myöhemmin olikin aprillipila, alussa kun luin sen viestin hätäsesti niin rupesin suunnilleen hyppimään riemusta kotona (kaikkihan me kylläkin) kun luulin että se on totta xD Ja sitte tuli mieleen että slyteoria24/7aa ei oo näkyny täällä päin, liekö lopettanu lopullisesti?

      • Mulmeli

        Juu, minäki oon täällä ollu stalkkaamassa :D

        Ainiin slyteoriaki on olemassa...miten on voinu unohtua :o
        Voihan olla että se ei oo vaa löytäny tänne tai sitten se on just vaan lopettanu :/

        Toivottavasti sillä kuitenki menee paremmin, kun viimeksi oli kavereitten kanssa ongelmaa :(

        muutesta, ite en halua, että jari salo tulee dubbaa sly elokuvan (jos se nyt tulee suomenkielisenä) koska sehän on ekasta pelistä ja sly ja kumppanit on sitä ikäluokkaa 18, joten menis ääni liian vanhahtavaksi :D sama homma elisellä..

        aika jännää, että kaikki bentleyn vanhat ääninäytteliät on kuollu..vanhuus vai sattumaa? ...vai onko..HETKINEN EI eiku joo ei En tiiä ihansma :D


    • Tommikke

      Äh, aprillipila... ääh @#$&*!!!!
      Martsiti kirjota vaan :)
      Eipä oo slyteoriaa näkyny, oon ajatellu kysyy jossain sen YT-videossa, että tulisko se takas, enpä oo kyllä vielä tehny.
      Ihan turha viesti tämäkin, muttei tässä oikeen muutakaa voi oikei postailla...

    • Greasy Sweet

      Äh... Hei! Pitää yritellä hiukan selvittää tätä Bentleyn ääninäyttelijä juttua!

      About vuosi sitten, kun etsin tietoja Sly4:sta Raja ja Fragi tekivät Sly4 demosta oman mielipide videonsa...(Se tosiaankin oli aikaa kun katsoin molempien kanavia vain randomisti...) No minäpä menin youtubeen ja jommankumman (taisi olla FragSinatran) viestilaatikon viesteistä luki sellainen viesti kuin "Joonas Suominen ja Pauli Virta eivät palaa dubbaamaan Bentleytä ja Dimitriä sattuneesta syystä" Sitä aikaisempaa tiesin Pauli Virran kuolleeksi ja siinä viestin yhteydessä luulin: Mitä? Ei kai vain Joonaskin? Se oli minulle hirveä shókki, kun järkytyin pelkästään jo Hackpackissä..."Mitä ne on tehnyt mun pelille?" Kyllä siihen Antti Jaakkolan ääneen tottui, mutta ei Bentleyn alkuperäistä ääntä noin vain korvatakaan! Tosin myöhemmin täällä selvisi ettei Joonas kuollutkaan, vaan vaihettiin...sanoin, että en ollut VARMA asiasta! En kovin mielelläni haluaisi puhua asiasta, koska säikäytin aika monet (itsenikin) ja olen edelleen hyvin pahoillani sekaannuksesta! Muuten, uskokaa pois, Rajan R&C TOD videossa tuli säikähdettyä aika pahasti, kun muistin, että Joonas ääninäytteli myös siinä!

      Juu Sly5teoria on lähtenyt ihan uusille urille...Näyttäisi siltä että hän on ruvennut vlogaamaan...toivottavasti ura rupeaa siitä urkenemaan :D

    • clocwerkteory 15

      hitto. kaikki on keksitty, mitä on vielä käyttämättä? mutta pitää myös pättää uskooko sly 5 tulevan. (olen odottanut 3 vuotta)

      • Aksuz

        Oletteko miettineet että entä jos Sly Collectionin vita versiossa on piilotettu Sly 5 teaser tms? Samanlailla kun Sly Collectionin ps3 versiossa oli Sly 4 teaser.


      • Aksuz
        Aksuz kirjoitti:

        Oletteko miettineet että entä jos Sly Collectionin vita versiossa on piilotettu Sly 5 teaser tms? Samanlailla kun Sly Collectionin ps3 versiossa oli Sly 4 teaser.

        Tai no periaatteessahan Sly 4 lopussa oli jo Sly 5 teaser, mutta siitä ei paljoa tietoa irronut (ei tullut Sly 5? :D)


    • Greasy Sweet

      Olen kyllä miettinyt tuota vita teaseria myös...mutta en periaatteessa näe siinä mitään järkeä, että minkä takia Vitan omistajat saavat jonkinlaisen trailerin ja Playstationin omistajat ei? Se ei olisi reilua pleistationin omistajille. Sitä paitsi, jos Vitalle olisi tullut traileri, ylimääräinen easter eggi, yms...niin eikö se olisi ajat sitten pistetty youtubeen myös pleikkarin omistajien katsottavaksi? Entä tuliko Vita version mukana Sanzarun "salainen" Sly4 traileri, kun olit päässyt kaikki kolme peliä läpi?
      Ei siinäkään mitään järkeä ole, koska Sly4 ei ole enää niin salainen...ellei sitten mainostamisen kannalta...

      Niinpä kysynkin Vitan omistajilta, joilla on Sly trilogy siinä...Oletteko huomanneet mitään normaalista poikkeavaa? Arvaukseni on kuitenkin että ei.

    • Slyfani

      Hei taas kaikilleeee... En oo taas tuttuun tapaani pitkään aikaan täällä käynyt, mutta nyt tuli taas Sly fiilis! Omistan Playstation Vitan mutta mulla ei ole siihen sitä collectionia, nimittäin mulla on se ps3:lle... Ps4:lle mulla ei oo ku vasta 5 peliä, Slyta odotellessa!

    • slycoopertietäjä

      Tuli just mieleen että oisko teistä kivaa jos Sly5 Slylle tulis semmone asu valittavaksi missä ois samanlaiset siivet kun Ratchet & Clank Tools of destructionissa.
      Minusta olisi ainakin kiva lennellä ympäriinsä jossain kentässä.

      • Aksuz

        Jos tulisi niin ensin pitäisi varmaan saada peli läpi 100% (niinkuin megahyppy Sly 2)
        Muuten olisi tehtävät liian helppoja ja aarteiden/pullojen keräys myös.


    • Greasy Sweet

      Se on kyllä ihan totta...Olisi sellaiset siivet kyllä ihan kivat,mutta minusta kyllä Sly peleihin kuuluu liitovarjo!
      -Mutta entä rakettikengät? Tai hiukan paranneltu versio?= eli leijusaappaiden tyyppiset kengät Slylla? Jos jotain gadgettiä rakastan Ratchet sarjassa, niin sitten niitä, niillä pääsee kymmenen kertaa nopeammin, kuin rakettikengillä...jos rakettikenkiä pystyisi päivittämään pelin edetessä...

      Tosin, omalta osalta harmittaa hiukan tämä Sly4:n pullo/aarre/maski sijoittelu...Ne eivät innosta samalla tavalla, kuin Sly1 ja Sly2 peleissä.

      Pullot jaksaa yhä kerätä ja onhan tässä pelissä mahdollisuus myös huijata, jos kerää sieltä lumimaasta ensin, mutta yleisesti ottaen...Onko kenttä liian iso, vai kenties pelannut niin vähän tätä uusinta Slyta, ettei helposti muista näitä pullojen sijaintia? Kyllähän ne ensimmäiset löytyy äkkiä, mutta jos et ole käynyt hakemassa "huijausaarretta" niin viimeisen kanssa menee puolesta tunnista tuntiin...Vai onko pullojen aarteista nämä "helpotukset" niin turhan tuntuisia, ettei pullot innosta? Sly 1:n ja 2:n kassakaapeista saadut taidot olivat oikeasti hyödyllisiä ja niitä oli oikeasti hauskaa etsiä! Ei tässä pelissä!

      Aarteita on omasta mielestäni ihan liikaa, jo niiden etsimisessä menee hirveästi aikaa...sanoisin, että 12 aarretta per kenttä on aika raskasta ja vielä pitää tulla takaisin pelin jälkeen, jos haluaa saada kaikki...

      Maskit, yhtä ovelasti sijoteltuja, kuin kultapultit ja niitä on myös tehtävä alueilla...Näyttäisi edes mistä tehtävästä puuttuu maski ja sitten saisi etsiä sen itse, ja jos varmasti haluaa saada kaikki, ensin on kerättävä aarteet! Puhun kokemukseta, kun jahtasin trohyjä hiki hatussa!

      Trophyt: Hmm no joo, mutta niitähän on joka pelissä...Mutta jos jotain ei enää missään nimessä tähän peliin niin sitten Navigoi kuin Drake!

      Onneksi nämä eivät ole pakollisia, mutta mieluusti keräisin kaikki...Onneksi minun osaltani ei tarvitse enää trophyjä huntata...mutta kumpa vain Sly5:een tulisi vähän vähemmän tätä keräystä, ettei suurin osa peliajasta keskittyisi siihen, onhan se tietenkin extraa joillekin, mutta tekisivät keräyksetä edes vähän kiinnostavampaa!
      Pullot...saa olla, mutta niistä saaduille aarteille enemmän merkitystä, aarteita vähemmän, Maskit...hmm, olisiko se liian helppoa, jos kerrottaisiin, mihin tehtävään ne on piilotettu/käyty hakematta?

      En osaa selittää paremmin, mutta jokin tässä silti mättää...taidatte tietää sen itsekin...Semmoinen mielipide teksti sitten minulla :)

      • Aksuz

        No joidenkin mielestä on varmaan hyvä ettei pelistä lopu tekeminen ihan heti.
        Itse en ole yrittänyt kerätä trophyjä, enkä varmaan jaksa ruveta keräämäänkään. Maskejakin puuttuu varmaan yli puolet.
        Pitäisi jaksaa pelata peli ensin loppuun asti (toinen tallenus, olen siellä arabiassa (5.jakso))


    • Tommikke

      Jaahas, no jos minäkin kannan oman korteni kekoon.

      Pullot, Sly-pelien suola.TiT:ssa ihan sopivan vaikeat, viimeisiä sai yleensä etsiä.

      Aarteet, joku 5-6 olisi parempi määrä per kenttä, tosin kyllä 12 kerätään (ainakin täällä päin)

      Maskit, ihan kiva lisä mutta kuten Greasy sen meille kertoi pelissä voitaisiin kertoa mistä tasosta kukin löytyy.

      Trophyt, taas Greasylta ;) Ei noita Navikoi kuin Drake yms. Mutta sellaiset kuten paiskaa 100? vihollista, kiipeä lohikäärmeen luola 90 sekunnissa, JJJEEEEEEPPP

    • Neyla

      No, mun mielestä sly 4:n keräilyissä on aika paljon parannettevaa.

      Pullot oli ihan kiva kerätä, vaikka etsimisessä kesti kyllä tosi kauan verrattuna sly kakkoseen.

      Aarteita oli ihan liikaa, puolet vähemmän olisi ollut hyvä!

      Maskit tuntui aika turhilta. Niiden etsimistä olisi voinut helpottaa tai vaikka jättää kokonaan pois.

      Trophyjen kerääminen oli aika vaikeaa, mutta sain ne sitten lopulta kerättyä. Jotkut niistä oli tosiaan ihan kauheita, kuten se missä piti pelata sillä arcadelaitteella...

      • Greasy Sweet

        Pitäisiköhän vetää SlyJakRatchet collection maratoni ihan näin loman (alkoi tänään) kunniaksi?
        Tekisi mieli pelata niitä kaikkia, mutta en tiedä mistä pelistä aloittaa? :[

        Sly Collectionista ei ole kauan aikaa, kun sen vedin läpi...Mutta Damn, kun on niin kova pelisarja!
        Jakia ehkä voisi...vai voisiko?
        No, hemmetti...eilen pelasin kesken jääneen Crack in timen loppuun...silti tekisi mieli vetää näitä alkuperäisiä pitkästä aikaa...


      • Aksuz
        Greasy Sweet kirjoitti:

        Pitäisiköhän vetää SlyJakRatchet collection maratoni ihan näin loman (alkoi tänään) kunniaksi?
        Tekisi mieli pelata niitä kaikkia, mutta en tiedä mistä pelistä aloittaa? :[

        Sly Collectionista ei ole kauan aikaa, kun sen vedin läpi...Mutta Damn, kun on niin kova pelisarja!
        Jakia ehkä voisi...vai voisiko?
        No, hemmetti...eilen pelasin kesken jääneen Crack in timen loppuun...silti tekisi mieli vetää näitä alkuperäisiä pitkästä aikaa...

        Mulla vielä perjantaina ja lauantaina koulua :/
        Mä aattelin nyt alkukesästä alottaa gta v;n alusta ja pelata läpi, ja sitten sen jälkeen (jos jaksan pelata läpi) voisi harkita Sly 1-3 peluuta :p
        Pakko myöntää, ensimmäistä Slyta en ole ikinä pelannut läpi :D


      • Neyla
        Aksuz kirjoitti:

        Mulla vielä perjantaina ja lauantaina koulua :/
        Mä aattelin nyt alkukesästä alottaa gta v;n alusta ja pelata läpi, ja sitten sen jälkeen (jos jaksan pelata läpi) voisi harkita Sly 1-3 peluuta :p
        Pakko myöntää, ensimmäistä Slyta en ole ikinä pelannut läpi :D

        No kannattaa pelata! :D Mä en oo oikeestaan itsekkään pelannut sen kun yhden kerran, mutta tällä hetkellä on toinen kerta menossa Kiinan kohdalla. Mulla kun käy usein niin, että sly collectionia pelatessa tulee siirryttyä suoraan kakkoseen...
        Täälläkin on vielä lauantaihin koulua, mutta lomalla vedän vihdoinkin kaikki Slyt taas pitkästä aikaa läpi :)


      • clocwerkteory 15
        Neyla kirjoitti:

        No kannattaa pelata! :D Mä en oo oikeestaan itsekkään pelannut sen kun yhden kerran, mutta tällä hetkellä on toinen kerta menossa Kiinan kohdalla. Mulla kun käy usein niin, että sly collectionia pelatessa tulee siirryttyä suoraan kakkoseen...
        Täälläkin on vielä lauantaihin koulua, mutta lomalla vedän vihdoinkin kaikki Slyt taas pitkästä aikaa läpi :)

        moikka. minä tässä. (ette kai ole unohtanut)
        mutta mä olen pelannut kaikki slyt läpi.
        1,2 ja 4 vitalla ja 3 pleikka 2 mutta mun mielestä 2 vie voiton


      • Greasy Sweet
        clocwerkteory 15 kirjoitti:

        moikka. minä tässä. (ette kai ole unohtanut)
        mutta mä olen pelannut kaikki slyt läpi.
        1,2 ja 4 vitalla ja 3 pleikka 2 mutta mun mielestä 2 vie voiton

        Oho, näin unta Slysta ja nyt voin kerrankin sanoa muistaneeni siitä jotain...loput yritän keksiä itse...

        Sly:Vauhtia Bentley, tämä käy hurjaksi!
        Bentley: Sly, en pääse tämän lujempaa, olen pyörätuolissa ja olen kaiken lisäksi kilppari!
        Sly:Anteeksi, mutta muistaakseni sinulla on neljä supernopeaa serkkua...kilppariksi. (wut?)
        Murray:Sly, oliko sinun...ihan pakko...suututtaa Carmelita? (Läähättäen) O-ou!
        Carmelita:No niin Cooper, seinä tuli vastaan, sinä pääsisit kiipeämään ylös, mutta ystäväsi eivät, jos karkaat, pidätän heidät, mutta annan olla, jos suostut tulemaan vapaaehtoisesti kädet ylhäällä! Valinta on sinun, sinä vai ystäväsi?
        Bentley kuiskaten: Sly, juokse, niin kuin olisi jo...keksin kyllä jotain!
        Sly takaisin: En voi jättää teitä, ilman aivojasi minä...
        Carmelita laukaisi shokkipistoolinsa ja osui sillä Bentleyyn ja Murrayyn.
        Bentley heikosti: Sly...mene jo!
        Sly lähti juoksemaan katsomatta taakseen, hänen täytyi vapauttaa Bentley ja Murray, mutta nyt hänen täytyi toimia yksin!

        Myöhemmin: Sly oli seurannut Carmelitaa poliisi-asemalle, kun tämä ei saanut Slyta kiinni. Hänen oli turha pitää ystäviinsä radioyhteyttä, sillä se paljastaisi hänet. Sly oli ilmastointi putkessa ja tarkkaili tilannetta. (Huomio! Tässä kohtaa tulisi normaalisti tiedustelukuvat!) Hän näki Bentleyn ja Murrayn sellin, Vartijoita, Carmelitan joka laittoi avaimet toimistonsa kassakaappiin, naulakon jossa oli muutama poliisin uniformu. Tilanne vaatisi hämäystä. Vartijat ja Carmelita pitäisi saada pois kassakaapin ja Bentleyn ja Murrayn sellin luota.

        Sly hiippaili varovasti naulakkoa päin ja pukeutui poliisiksi. Sen jälkeen hän otti megafoonin ja huusi siihen muuntaen ääntään hiukan korstomaisemmaksi:" Anteeksi keskeytys, Sly Cooper on nähty hetki sitten tekemässä ryöstöä poliisiaseman lähellä, kaikki yksiköt liikkeelle!" Vartijat juoksivat ulos ryminällä, kuin leijonan jahtaamana. "Heheh, nyt voin keskittyä kassakaappiin" Sly sanoi ja meni Murrayn ja Bentleyn sellille.
        "Jätkät, minä tässä Sly, tulin vapauttamaan teidät, otin varmuuden varalta tietokoneesi mukaan, pääsetkö käsiksi kassakaappia ympäröiviin valvontakameroihin?"
        "Kyllä, mutta tietokantaan pääseminen voi viedä hetken...odota...hmm...57Z85X35Y...Voila!"(Kesti oikeasti hiukan kauemmin...)
        "Hyvä, odottakaa siinä ja pukekaa nämä päälle. Käyn avaamassa kassakaapin."
        Sly juoksi Carmelitan toimistoon, 937 (sama, kuin Sly1:ssä eka holvi) aukesi!
        "Carmelita ei sitten ole muistanut vaihtaa tuota numeroyhdistelmää, miltäköhän hänestä tuntuu, kun hän palaa takaisin tajuttuaan, että se oli väärä hälytys?"Sly mumisi itsekseen.
        Carmelita: "Itseasiassa, olen aivan takanasi. Et kai luullut, että olisin niellyt tuon valehälytyksen? Paljastit itsesi, tunnen sinut niin hyvin, osasin odottaa että tulisit pelastamaan ystäväsi.Haluatko liittyä heidän seuraansa?"
        Sly heitti savupommin ja juoksi Bentleyn ja Murrayn sellin ovelle. Carmelita seurasi perässä.
        Carmelita: "Tällä kertaa ette pääse pakoon!"
        "Eikö? Vilkaisepa huviksesi, mistä kuvakulmasta oikein näet minut." Sly vastasi ja hänen kasvoilleen levisi ilkikurinen virnistys"
        Carmelita oli sellin sisällä ja Sly lukitsi oven avaimella.
        Tämä kostetaan vielä, ja silloin minä nauran viimeiseksi! Carmelita vastasi ärtyneenä!
        Sly:Älä hätäile, palautan avaimen takaisin, kun alan kaivata sinua, mutta nyt saat hiukan aikaa rauhoittua. Seuraavaan ryöstöreissuun Carmelita!
        Sly huudahti ja hän, Bentley ja Murray astuivat ovesta ulos Carmelitan huudot perässään.


      • Uninen Sly
        Greasy Sweet kirjoitti:

        Oho, näin unta Slysta ja nyt voin kerrankin sanoa muistaneeni siitä jotain...loput yritän keksiä itse...

        Sly:Vauhtia Bentley, tämä käy hurjaksi!
        Bentley: Sly, en pääse tämän lujempaa, olen pyörätuolissa ja olen kaiken lisäksi kilppari!
        Sly:Anteeksi, mutta muistaakseni sinulla on neljä supernopeaa serkkua...kilppariksi. (wut?)
        Murray:Sly, oliko sinun...ihan pakko...suututtaa Carmelita? (Läähättäen) O-ou!
        Carmelita:No niin Cooper, seinä tuli vastaan, sinä pääsisit kiipeämään ylös, mutta ystäväsi eivät, jos karkaat, pidätän heidät, mutta annan olla, jos suostut tulemaan vapaaehtoisesti kädet ylhäällä! Valinta on sinun, sinä vai ystäväsi?
        Bentley kuiskaten: Sly, juokse, niin kuin olisi jo...keksin kyllä jotain!
        Sly takaisin: En voi jättää teitä, ilman aivojasi minä...
        Carmelita laukaisi shokkipistoolinsa ja osui sillä Bentleyyn ja Murrayyn.
        Bentley heikosti: Sly...mene jo!
        Sly lähti juoksemaan katsomatta taakseen, hänen täytyi vapauttaa Bentley ja Murray, mutta nyt hänen täytyi toimia yksin!

        Myöhemmin: Sly oli seurannut Carmelitaa poliisi-asemalle, kun tämä ei saanut Slyta kiinni. Hänen oli turha pitää ystäviinsä radioyhteyttä, sillä se paljastaisi hänet. Sly oli ilmastointi putkessa ja tarkkaili tilannetta. (Huomio! Tässä kohtaa tulisi normaalisti tiedustelukuvat!) Hän näki Bentleyn ja Murrayn sellin, Vartijoita, Carmelitan joka laittoi avaimet toimistonsa kassakaappiin, naulakon jossa oli muutama poliisin uniformu. Tilanne vaatisi hämäystä. Vartijat ja Carmelita pitäisi saada pois kassakaapin ja Bentleyn ja Murrayn sellin luota.

        Sly hiippaili varovasti naulakkoa päin ja pukeutui poliisiksi. Sen jälkeen hän otti megafoonin ja huusi siihen muuntaen ääntään hiukan korstomaisemmaksi:" Anteeksi keskeytys, Sly Cooper on nähty hetki sitten tekemässä ryöstöä poliisiaseman lähellä, kaikki yksiköt liikkeelle!" Vartijat juoksivat ulos ryminällä, kuin leijonan jahtaamana. "Heheh, nyt voin keskittyä kassakaappiin" Sly sanoi ja meni Murrayn ja Bentleyn sellille.
        "Jätkät, minä tässä Sly, tulin vapauttamaan teidät, otin varmuuden varalta tietokoneesi mukaan, pääsetkö käsiksi kassakaappia ympäröiviin valvontakameroihin?"
        "Kyllä, mutta tietokantaan pääseminen voi viedä hetken...odota...hmm...57Z85X35Y...Voila!"(Kesti oikeasti hiukan kauemmin...)
        "Hyvä, odottakaa siinä ja pukekaa nämä päälle. Käyn avaamassa kassakaapin."
        Sly juoksi Carmelitan toimistoon, 937 (sama, kuin Sly1:ssä eka holvi) aukesi!
        "Carmelita ei sitten ole muistanut vaihtaa tuota numeroyhdistelmää, miltäköhän hänestä tuntuu, kun hän palaa takaisin tajuttuaan, että se oli väärä hälytys?"Sly mumisi itsekseen.
        Carmelita: "Itseasiassa, olen aivan takanasi. Et kai luullut, että olisin niellyt tuon valehälytyksen? Paljastit itsesi, tunnen sinut niin hyvin, osasin odottaa että tulisit pelastamaan ystäväsi.Haluatko liittyä heidän seuraansa?"
        Sly heitti savupommin ja juoksi Bentleyn ja Murrayn sellin ovelle. Carmelita seurasi perässä.
        Carmelita: "Tällä kertaa ette pääse pakoon!"
        "Eikö? Vilkaisepa huviksesi, mistä kuvakulmasta oikein näet minut." Sly vastasi ja hänen kasvoilleen levisi ilkikurinen virnistys"
        Carmelita oli sellin sisällä ja Sly lukitsi oven avaimella.
        Tämä kostetaan vielä, ja silloin minä nauran viimeiseksi! Carmelita vastasi ärtyneenä!
        Sly:Älä hätäile, palautan avaimen takaisin, kun alan kaivata sinua, mutta nyt saat hiukan aikaa rauhoittua. Seuraavaan ryöstöreissuun Carmelita!
        Sly huudahti ja hän, Bentley ja Murray astuivat ovesta ulos Carmelitan huudot perässään.

        Mälin näin unta sly cooperista...

        Mä olin sly cooper ja me oltiin tekemässä vikaa keikkaa keskiaikaisessa-englanssa...

        Mä katoin peiliin olin hieno ja Bentley tulee sanomaan mulle

        Bentley: Ootko valmis Sly vikaan keikkaan.
        Sly: Oon mutta mä en unohda teitä vaikka unohtaisin
        Murray: Mä saatan unohtaa teidät kun syön vaahtoleipää
        Bentley: Se on paahtoleipää Murray
        Murray: Ai joo unohdin siis paahtoleipää
        Sly: Kuinka kauan me jatketaan tätä juttelemista meiltä menee aikaa hirveesti jo muutenkin
        Murray ja Bentley sano: Selvä mennään

        Sly meni Clockwerkin luo joka on linnan muureilla.

        Clockwerk: Tapaamme jälleen Cooper mutta tällä kertaa minulla on jotain mistä sinä et tiedä paljoa muistatko isäsi Cooper.

        Clockwerk heitti Slyn kuolleen isän Slylle

        Sly: Mitä oletko säilyttänyt isäni ruumista koko sen ajan?!
        Clockwerk: Mitä sinä luulet?
        Sly: Tämä päättyy nyt jos ei koskaan senkin metallinen lelu
        Clockwerk: Oliko tuo muka vitsi Bentleykin osaa parempia
        Sly otti radioyhteyden Bentleyn: Bentley pystytytkö hakkeroimaan Clockwerkin osat?
        Bentley: Öh valitettavasti en Sly

        Clockwerk ampui Slytä
        Sly ehti ottaa kiinni muurista ja näki kolon Sly meni sinne
        Clockwerk ampui ohjuksen seinään ja meni sisään
        Sitten tulee Boss taistelu kuolin X5 koko homma alusta vaikka olisin voinu tehdä checkpointeja omassa unessa sitten voitin Clockwerkin

        Sly ja kumppanit meni eläkkeelle Sly meni naimisiin Carmelitan kanssa he saivat lapsia Murray sai naisen Bentley ei jäänytkään yksin vaan Penelope ja Bentley pitävät usein vankila treffejä ja tää oli vaan unta ihan oma uni ei pittaa yhtään koko peli sarjaan tai sen faktoihin ainakaan vielä


      • Uninen Sly
        Uninen Sly kirjoitti:

        Mälin näin unta sly cooperista...

        Mä olin sly cooper ja me oltiin tekemässä vikaa keikkaa keskiaikaisessa-englanssa...

        Mä katoin peiliin olin hieno ja Bentley tulee sanomaan mulle

        Bentley: Ootko valmis Sly vikaan keikkaan.
        Sly: Oon mutta mä en unohda teitä vaikka unohtaisin
        Murray: Mä saatan unohtaa teidät kun syön vaahtoleipää
        Bentley: Se on paahtoleipää Murray
        Murray: Ai joo unohdin siis paahtoleipää
        Sly: Kuinka kauan me jatketaan tätä juttelemista meiltä menee aikaa hirveesti jo muutenkin
        Murray ja Bentley sano: Selvä mennään

        Sly meni Clockwerkin luo joka on linnan muureilla.

        Clockwerk: Tapaamme jälleen Cooper mutta tällä kertaa minulla on jotain mistä sinä et tiedä paljoa muistatko isäsi Cooper.

        Clockwerk heitti Slyn kuolleen isän Slylle

        Sly: Mitä oletko säilyttänyt isäni ruumista koko sen ajan?!
        Clockwerk: Mitä sinä luulet?
        Sly: Tämä päättyy nyt jos ei koskaan senkin metallinen lelu
        Clockwerk: Oliko tuo muka vitsi Bentleykin osaa parempia
        Sly otti radioyhteyden Bentleyn: Bentley pystytytkö hakkeroimaan Clockwerkin osat?
        Bentley: Öh valitettavasti en Sly

        Clockwerk ampui Slytä
        Sly ehti ottaa kiinni muurista ja näki kolon Sly meni sinne
        Clockwerk ampui ohjuksen seinään ja meni sisään
        Sitten tulee Boss taistelu kuolin X5 koko homma alusta vaikka olisin voinu tehdä checkpointeja omassa unessa sitten voitin Clockwerkin

        Sly ja kumppanit meni eläkkeelle Sly meni naimisiin Carmelitan kanssa he saivat lapsia Murray sai naisen Bentley ei jäänytkään yksin vaan Penelope ja Bentley pitävät usein vankila treffejä ja tää oli vaan unta ihan oma uni ei pittaa yhtään koko peli sarjaan tai sen faktoihin ainakaan vielä

        Ja ne olis unohtanu toisensa kun ne on menossa eläkkeelle kun siin unes ne oli melkein eläkeläisii miten Carmelita ja Sly voi saada lapsii jos ne on nii vanhoi tosi outo uni!!!!!!!!!!!!!!!!


    • clocwerkteory 15

      hahaa! koulu on ohi! nyt voin pyöriä täällä yötä päivää!
      ps; missä kaikki on?

      • JeeSly5

        Lomalla? ×D

        Greasyltä taas hyvä tarina, jatkaes samaa mallii...


    • Slyfani

      Viimein peruskoulu eli 9. luokka on ohi! Ei ole huolia, ei murheita, vain lomaa!

      • Greasy Sweet

        Hyvä kun sanoit, minulla ei ole mikään ongelma herätä sihen aikaan, edes kesällä ja tabletti on ihan sängyn vieressä, joten ei tarvitse mennä alakertaan (esimerkiksi youtube videoiden katsomisesta on tullut kaksi kertaa kivempaa jos katsot jonkin videon mennessäsi nukkumaan, tai herätessäsi...) Ei, tarvitse avata konetta ja odottaa ikuisuutta että netti avautuu...Tässä netti on vain sekunnin päässä :)

        Niin, jää nähtäväksi, tuleeko Sanzarulta Sly5:sta mitään E3:n kautta...Ei pidä laskea kauheasti kuitenkaan sen varaan, mutta kyllähän nuo peliuutiset kiinnostavat ilman sitäkin :D


    • slycoopertietäjä

      Kesä loma alkoi täälläkin.Nyt aijon vain nukkua, syödä, katsoa tv, käydä Särkänniemessä, uida, saunoa ja rentoutua.Muuten missä ja millä E3 messuja voi seurata?

      • clocwerkteory 15

        hitto... toiset pääsee jo ysiltä mut mä meen vasta kutoselle


    • Slyfani

      Tuossa on linkki live E3 messuille :) http://www.ign.com/events/e3
      Ja ajankohta tosiaan oli se 10.6.2014 klo:04.00 :) mutta jos katotte tuosta linkistä ton "how to watch e3 2014" videon, nii siellä näkyy pieni "paljastus" nimittäin KYMMENIÄ "secret e3 game" ilmoituksia! Siis siinä näkyy aikataulu, tyyliin:
      10.00 - EA Reactions
      10.30 - Secret E3 Game
      11.00 - Secret E3 Game
      11.30 - Sony Reactions
      Tuo oli siis hihasta tempastu eli ei pidä paikkaansa :D mutta toivottavasti älysitte! Toivon todella että joku noista salaisista paljastuksista on Sly 5!

    • MURRmelih

      Whee, kesää...(: pittääpä alkaa säästää rahhaa ps4 jos Sly5 tulee siihen...koko kesähän tässä on aikaa tehä töitä :D

      • Aksuz

        Rasittaa jos tulee oikeesti vaan ps4, sillä ei kiinnostas ostaa taas pelikonsolia slyn takia..


    • Slyfani

      Mää ostin PS4:n Sly 5, Uncharted 4, The Last of Us 2, Killzone Shadow Fall, Call of Dutyen, Battlefield 4:n, Assassin's Creed: Black Flagin, Watch_Dogsin jne. jne. takia :D

    • Slyfani

      Pahoittelen toista viestiä heti perään :( Mutta löysin tietoa Sly elokuvasta! :) http://www.pelaajalehti.com/uutiset/talta-nayttaa-sly-cooper-animaatioelokuvassaan
      Avatkaa tuo linkki ja siellä lukee "Sly Cooperin omaa pätkää on kuvailtu humoristiseksi ja kineettiseksi ryöstöelokuvaksi. Se seuraa Slyn ja tämän ystävien pyrkimyksiä varastaa haltuunsa päähenkilön suvulle kuuluneen mestarivarkaiden kirjan, jota myös ilkeä robottimainen pöllöotus Clockwerk tavoittelee." Eli Clockwerk nähdään tuossa elokuvassa!

      • Rakuuna

        Kiva nähdä clockwerk siinä elokuvassa, jännittää vaan vähän minkälaisen äänen ne sille löytää. Ja eikös sly ykkösessä fiendish five varastanu thievius raccoonuksen slyn kotoa? Elokuvassa kuitenkin clockwerk tavoittelee sitä kirjaa. Ja elokuvan sanotaan vielä perustuvan sly ykköseen mutta näyttää siltä että se on ainakin siltä osin ristiriidassa pelin kanssa.

        No, siinä oli vähän mun mietteitä elokuvasta. Kirjoittelen täälä ensimmäistä kertaa mutta oon ollut aktiivisesena lukijana jo toisen palstan alusta lähtien :D yritän alkaa kirjoittelemaankin enemmän nyt kun loma alko ja on aikaa enemmän :)


      • Greasy Sweet
        Rakuuna kirjoitti:

        Kiva nähdä clockwerk siinä elokuvassa, jännittää vaan vähän minkälaisen äänen ne sille löytää. Ja eikös sly ykkösessä fiendish five varastanu thievius raccoonuksen slyn kotoa? Elokuvassa kuitenkin clockwerk tavoittelee sitä kirjaa. Ja elokuvan sanotaan vielä perustuvan sly ykköseen mutta näyttää siltä että se on ainakin siltä osin ristiriidassa pelin kanssa.

        No, siinä oli vähän mun mietteitä elokuvasta. Kirjoittelen täälä ensimmäistä kertaa mutta oon ollut aktiivisesena lukijana jo toisen palstan alusta lähtien :D yritän alkaa kirjoittelemaankin enemmän nyt kun loma alko ja on aikaa enemmän :)

        No voi rähmä! Slyfani, miten ihmeessä olet onnistunut skippaamaan tuon tiedon, josta Tommikke kertoi edellisessä palstassa? Sehän on ollut pelaajalehden sivulla jo kauan.

        Oletteko huomanneet että jos etsitte Sly Cooper elokuvasta mitään tietoa, aina, jopa englannin kielisiltä sivuilta löytyy sama teksti: "Sly Cooper elokuvaa kuvataan humoristiseksi...jne"

        Mutta niin, hienoa, että olette lomafiilingeissä, mutta keskitytään olennaiseen...Toivottavasti E3:lla on meille jotain annettavaa...mutta silti ei kannata edelleenkään hätiköidä :D

        Ja eiköhän ne ole ihan alkuperäiset äänet kuitenkin (ainakin originaalissa) ole. Dubatusta en sitten tiedä, mutta toivon äänten pysyvän samoina (vaikka en todenäköisesti tule kyseistä versiota edes katsomaan) (kuka suomen Clockwerkiksi? En halua edes tietää! Alkuperäisenä se on niin like a boss...) Sydäntä pikkuisen riipaisi, kun Kevin Miller vaihdettiin Ian James Corlettiksi, mutta sen kestää...Murrayn ulkonäköä...taas ei! Vaikka Murray syökin paljon, ei siitä siltikään olisi mitään diabeetikkoa pitänyt tehdä...KYSE ON SENTÄÄN LASTEN PELISTÄ.

        "Viimeisen kerran Murray, sinun pitäisi tavata tohtori koska tuo...tuo ei ole normaalia Murray! Näin aina käy kun jätät päivän *LÄÄKKEESI?!* väliin..." Mistä lähtien?! Kertokaa mistä lähtien Murrayllä on ollut lääkitys ja näyttänyt tuolta? Mitä on oikein tapahtunut? Mitä? Missä? Milloin?Miksi? Arvatkaapa, mikä lause minun tekisi mieli laittaa tähän jatkoksi...

        Kevin sanoi Faneilleen ettei hän haluaisi etteivät fanit saisi tuhlata energiaa hahmojen ulkonäköön tai siihen että hänen äänensä vaihdettiin, mutta juuri nuo kaksi asiaa häiritsevät eniten...Pakko se on kuitenkin yritettävä kestää. Toivottavasti Fixaavat tuon Murrayn ulkonäön, muuta niiden ei ainakaan trailerin perusteella tarvitsisi tehdä. Ainakaan minun mielestäni.


      • Neyla
        Greasy Sweet kirjoitti:

        No voi rähmä! Slyfani, miten ihmeessä olet onnistunut skippaamaan tuon tiedon, josta Tommikke kertoi edellisessä palstassa? Sehän on ollut pelaajalehden sivulla jo kauan.

        Oletteko huomanneet että jos etsitte Sly Cooper elokuvasta mitään tietoa, aina, jopa englannin kielisiltä sivuilta löytyy sama teksti: "Sly Cooper elokuvaa kuvataan humoristiseksi...jne"

        Mutta niin, hienoa, että olette lomafiilingeissä, mutta keskitytään olennaiseen...Toivottavasti E3:lla on meille jotain annettavaa...mutta silti ei kannata edelleenkään hätiköidä :D

        Ja eiköhän ne ole ihan alkuperäiset äänet kuitenkin (ainakin originaalissa) ole. Dubatusta en sitten tiedä, mutta toivon äänten pysyvän samoina (vaikka en todenäköisesti tule kyseistä versiota edes katsomaan) (kuka suomen Clockwerkiksi? En halua edes tietää! Alkuperäisenä se on niin like a boss...) Sydäntä pikkuisen riipaisi, kun Kevin Miller vaihdettiin Ian James Corlettiksi, mutta sen kestää...Murrayn ulkonäköä...taas ei! Vaikka Murray syökin paljon, ei siitä siltikään olisi mitään diabeetikkoa pitänyt tehdä...KYSE ON SENTÄÄN LASTEN PELISTÄ.

        "Viimeisen kerran Murray, sinun pitäisi tavata tohtori koska tuo...tuo ei ole normaalia Murray! Näin aina käy kun jätät päivän *LÄÄKKEESI?!* väliin..." Mistä lähtien?! Kertokaa mistä lähtien Murrayllä on ollut lääkitys ja näyttänyt tuolta? Mitä on oikein tapahtunut? Mitä? Missä? Milloin?Miksi? Arvatkaapa, mikä lause minun tekisi mieli laittaa tähän jatkoksi...

        Kevin sanoi Faneilleen ettei hän haluaisi etteivät fanit saisi tuhlata energiaa hahmojen ulkonäköön tai siihen että hänen äänensä vaihdettiin, mutta juuri nuo kaksi asiaa häiritsevät eniten...Pakko se on kuitenkin yritettävä kestää. Toivottavasti Fixaavat tuon Murrayn ulkonäön, muuta niiden ei ainakaan trailerin perusteella tarvitsisi tehdä. Ainakaan minun mielestäni.

        Ärsyttää toi Kevin Millerin vaihtaminen! En vaan pysty ymmärtämään, miten joku voi korvata sen, koska Kevin Miller ON Sly. Onko tietoa, että miksi se vaihdettiin?

        Ja tosiaan, mikä Murraytä vaivaa? Vaikka elokuva perustuukin Sly ykköseen, missä Murray oli raukkamaisempi, niin ei se nyt tuota tarkoita! Kyllähän myös Slyn ja Bentleyn ulkonäkö vaatii totuttelua, mutta uusi Murray on ihan omaa luokkansa ;__;

        Nyt uhmasin Kevinin toivetta pahimman kerran...


      • Greasy Sweet
        Neyla kirjoitti:

        Ärsyttää toi Kevin Millerin vaihtaminen! En vaan pysty ymmärtämään, miten joku voi korvata sen, koska Kevin Miller ON Sly. Onko tietoa, että miksi se vaihdettiin?

        Ja tosiaan, mikä Murraytä vaivaa? Vaikka elokuva perustuukin Sly ykköseen, missä Murray oli raukkamaisempi, niin ei se nyt tuota tarkoita! Kyllähän myös Slyn ja Bentleyn ulkonäkö vaatii totuttelua, mutta uusi Murray on ihan omaa luokkansa ;__;

        Nyt uhmasin Kevinin toivetta pahimman kerran...

        Niin taitavat uhmata kaikki muutkin...Vaikka yritän kunnoittaa Kevinin toivetta yrittämällä kestää se...Ei tule olemaan helppo homma!

        En muista oliko se second funniest bodcastissä (oletteko muuten nähneet Sly and the Gang robs KFC videon youtubesta? Meinasin kuolla nauruun, kun sen kuulin ensimmäistä kertaa. ) vai oliko se i want Sly Cooper his own animated series facebook sivulla, jossa Kevin sanoi jotain siihen suuntaan että Ian James Corlett olisi häntä menestyksekkäämpi ääninäyttelijä ja vaihtaminen johtui jostain hollywood rankingistä...No, en tiedä sitten ihan kunnolla, Bentleyllä ja Murrayllä on sentään omat ääninäyttelijät, ja niin on myös Ratchet elokuvassakin. Kevin on myös sanonut ettei asiaa olla täydellisesti päätetty, mutta jos häntä pyydetään takaisin Slyksi, niin menee sinne aivan mielellään...mutta on enemmän sarjan fani kuin ääninäyttelijä ja Keviniä ei haittaa, että joku veisi hänen paikkansa Slyna, koska hän toivoo yhä menestystä sarjalle...Jopa ilman Keviniä...


      • Uninen Sly
        Greasy Sweet kirjoitti:

        No voi rähmä! Slyfani, miten ihmeessä olet onnistunut skippaamaan tuon tiedon, josta Tommikke kertoi edellisessä palstassa? Sehän on ollut pelaajalehden sivulla jo kauan.

        Oletteko huomanneet että jos etsitte Sly Cooper elokuvasta mitään tietoa, aina, jopa englannin kielisiltä sivuilta löytyy sama teksti: "Sly Cooper elokuvaa kuvataan humoristiseksi...jne"

        Mutta niin, hienoa, että olette lomafiilingeissä, mutta keskitytään olennaiseen...Toivottavasti E3:lla on meille jotain annettavaa...mutta silti ei kannata edelleenkään hätiköidä :D

        Ja eiköhän ne ole ihan alkuperäiset äänet kuitenkin (ainakin originaalissa) ole. Dubatusta en sitten tiedä, mutta toivon äänten pysyvän samoina (vaikka en todenäköisesti tule kyseistä versiota edes katsomaan) (kuka suomen Clockwerkiksi? En halua edes tietää! Alkuperäisenä se on niin like a boss...) Sydäntä pikkuisen riipaisi, kun Kevin Miller vaihdettiin Ian James Corlettiksi, mutta sen kestää...Murrayn ulkonäköä...taas ei! Vaikka Murray syökin paljon, ei siitä siltikään olisi mitään diabeetikkoa pitänyt tehdä...KYSE ON SENTÄÄN LASTEN PELISTÄ.

        "Viimeisen kerran Murray, sinun pitäisi tavata tohtori koska tuo...tuo ei ole normaalia Murray! Näin aina käy kun jätät päivän *LÄÄKKEESI?!* väliin..." Mistä lähtien?! Kertokaa mistä lähtien Murrayllä on ollut lääkitys ja näyttänyt tuolta? Mitä on oikein tapahtunut? Mitä? Missä? Milloin?Miksi? Arvatkaapa, mikä lause minun tekisi mieli laittaa tähän jatkoksi...

        Kevin sanoi Faneilleen ettei hän haluaisi etteivät fanit saisi tuhlata energiaa hahmojen ulkonäköön tai siihen että hänen äänensä vaihdettiin, mutta juuri nuo kaksi asiaa häiritsevät eniten...Pakko se on kuitenkin yritettävä kestää. Toivottavasti Fixaavat tuon Murrayn ulkonäön, muuta niiden ei ainakaan trailerin perusteella tarvitsisi tehdä. Ainakaan minun mielestäni.

        Voitteko kertoa tuliko sly cooper5 kun oon ihan pihalla koko jutusta ja missä ne messut on vai tuleeko se kanavalta


    • slycoopertietäjä

      Murraystä tuli ensimäisenä mieleen joku kadulla nukkuva juoppo. Minua ei niin kiinosta kuka ääninäyttelee Slytä englanin kielisessä versiossa sillä taidan mennä katsomaan vasta suomenkielisen version jos se ylipäätään käänetään suomeksi. (Tällä en tarkoita etten muka osaisi puhua englantia) (:

    • Selko menneestä

      Oottekos huomannu tai siis ootte huomannu kai sly thieves in time:sä toi clockwerk on elossa clockwerk ei oo menny ajassa taakse päin vaan kun sly 1:sä toi clockwerk sano että se eli koko slyn esi-isien aikana clockwerk oli menneisyydessä alun perin jos ymmärätte nii se clockwerk oli omassa menneisyydessään ennen slyn kohtaamista ton olis pitäny selventää asiaa kun clockwerk oli omassa ajassaan ja mietityttää että mä toistan itteeni sanokaa jos ymmärsitte tilkkaakaan

      • Neyla

        Kyllä tuosta nyt ymmärtää, mutta pilkut ja pisteet auttaisivat huomattavasti. :)

        Entä miten selität metallisen Clockwerkin Bobin ajassa? En usko että jääkaudella on robottipöllöjä. Ja miksi Clockwerk ylipäätään olisi Bobin luona, koska eihän se ole vielä edes varsinainen Cooper? Veikkaisin, että joko Clockwerk on aikamatkustaja -teoria on totta, tai tosiaan Sanzaru on sekoillut ja aika pahasti... :D


      • Selko menneestä
        Neyla kirjoitti:

        Kyllä tuosta nyt ymmärtää, mutta pilkut ja pisteet auttaisivat huomattavasti. :)

        Entä miten selität metallisen Clockwerkin Bobin ajassa? En usko että jääkaudella on robottipöllöjä. Ja miksi Clockwerk ylipäätään olisi Bobin luona, koska eihän se ole vielä edes varsinainen Cooper? Veikkaisin, että joko Clockwerk on aikamatkustaja -teoria on totta, tai tosiaan Sanzaru on sekoillut ja aika pahasti... :D

        Tai sitten Clockwerk on Slyn tulevaisuudesta ja aikamatkasi jää kaudelle ja Clockwerkin aikakone meni rikki ja odotti aikakone aikaan asti


    • clocwerkteory 15

      moro. mutta joo, murray näyttää kyllä jupolta. mutta siinä poiketaan monesta muustakin asiasta, esimerkiksi milloin slyn keppi on alkanut näytää kotitekoiselta, ja milloin slylle on tullut housut tai bunkkis saappaat?

      • Selitys menneestä

        Sly näyttää sudelta mustien poski karvojen kanssa ja kun viikset näkyy niin se näyttää kissalta


    • Uninen Sly

      Mähän luulin kun heräätte nii katotte tänne keskusteluun.

      • Selitys menneestä

        onkse live e3 joku kanava kertokaa nyt jotain


      • JeeSly5
        Selitys menneestä kirjoitti:

        onkse live e3 joku kanava kertokaa nyt jotain

        Joo se on live jonka voi kattoo netistä ja tossa Slyfani näyttikin vähän tietoo eli miten sinne päästää ja millo se on :) mut nopeemmin löytäisit vastauksii jos käyttäisit googlee ensin


      • Tieto Sly
        JeeSly5 kirjoitti:

        Joo se on live jonka voi kattoo netistä ja tossa Slyfani näyttikin vähän tietoo eli miten sinne päästää ja millo se on :) mut nopeemmin löytäisit vastauksii jos käyttäisit googlee ensin

        Mun nimi on peräsin unisesta slysta mutta vaihdoin parempaa öömm niin asiaan
        Menkää kirjottaa googleen Sly Cooperin suku sitten se ylin niistä ja siel on tunnetuiden cooperien lisäks näitä
        Drake Cooper, Sally Cooper, Dev Cooperinda, Chris Cooper, Karen Coopergiwa, Rob McCooper, B.F. Cooper, Suzanne Cooper, Sir Andrew Cooper,
        Kelle McCooper, Bruce O'Coop, Matthew de la Coopeur, Huckleberry Cooper, Colonel Reid Cooper Augustine Cooper sitten väitetään että tulee Slyn isä ja sitten Sly mutta kyse on onko se totta että sanzaru oli keksiny nämä sanomat esi-isät koska sillä nettisivulla ei ollu missään mainittu sanzarun merkkiä tai nimeä!


      • Tommikke
        Tieto Sly kirjoitti:

        Mun nimi on peräsin unisesta slysta mutta vaihdoin parempaa öömm niin asiaan
        Menkää kirjottaa googleen Sly Cooperin suku sitten se ylin niistä ja siel on tunnetuiden cooperien lisäks näitä
        Drake Cooper, Sally Cooper, Dev Cooperinda, Chris Cooper, Karen Coopergiwa, Rob McCooper, B.F. Cooper, Suzanne Cooper, Sir Andrew Cooper,
        Kelle McCooper, Bruce O'Coop, Matthew de la Coopeur, Huckleberry Cooper, Colonel Reid Cooper Augustine Cooper sitten väitetään että tulee Slyn isä ja sitten Sly mutta kyse on onko se totta että sanzaru oli keksiny nämä sanomat esi-isät koska sillä nettisivulla ei ollu missään mainittu sanzarun merkkiä tai nimeä!

        Luettelemasi Cooperit ovat Sly 1:n kassakaappiheppuleita.(kassakaapeista sai heidän liikkeitänsä, esim. Sally Cooperin pyöriminen jne.)


      • Tieto sly
        Tommikke kirjoitti:

        Luettelemasi Cooperit ovat Sly 1:n kassakaappiheppuleita.(kassakaapeista sai heidän liikkeitänsä, esim. Sally Cooperin pyöriminen jne.)

        Niin ne oli oikeita coopereita tosi outo sukunimi kyll O'Coop


      • Tieto Sly
        Tieto sly kirjoitti:

        Niin ne oli oikeita coopereita tosi outo sukunimi kyll O'Coop

        Greasy Sweet miks sä et oo pelannu yhtään slyta sun ps3:lla? :D kun pyysin sua kamuks siell nii nään sun trophyt vertaamalla mun trophyja sun omiin ja siel näyttää että sä et oo laittanu ees koko levyy koneeseen


      • Tieto Sly
        Tieto Sly kirjoitti:

        Greasy Sweet miks sä et oo pelannu yhtään slyta sun ps3:lla? :D kun pyysin sua kamuks siell nii nään sun trophyt vertaamalla mun trophyja sun omiin ja siel näyttää että sä et oo laittanu ees koko levyy koneeseen

        sun käyttäjä kuva on sly kolmosen sly ja et oo viel vastannu kaveripyyntöö


      • Greasy Sweet
        Tieto Sly kirjoitti:

        sun käyttäjä kuva on sly kolmosen sly ja et oo viel vastannu kaveripyyntöö

        Anteeksi, mutta luuletko tosiaan, että käyttäjätunnukseni olisi sama myös muissa palveluissa?

        Se en tosiaankaan ole minä, enkä aio ps3 accounttiani kertoa, voin tässä kohtaa kuulostaa vähän Rajaskelilta, mutta en ole yhtään armollisempi "hyväksy mut kaveriksi" asioissa...

        pelasin Slyta eilen Ps3:lla :D


    • Tieto Sly

      Mun tietääksee me vedetää kaks puhetta yhes päiväs ei ennen tullu jotain kymmenen päivän vetoo

      • Tieto Sly

        Vaan enemmän


    • Tommikke

      Nyt ollaan taas spämmäilyn puolella?Eu muistella pahalla :D Tästä on puhuttu aikaisemminkin ja tähänkin valitettavasti kuluu viesti, joten kaikki kerralla yhteen viestiin, eikä viittä kolmen sanan mittaista viestiä.Enkä nyt (välttämättä :D) puhu yksittäisistä henkilöistä.Olkoon ohjeena uusillekkin eli :

      1.Pysytään aiheessa (jos on jotain ot:ia niin kerro se muun asian yhteydessä)
      2.Kaikki asia samaan viestiin

      Ei siinä mitään, kyllähän keskustelu yms. on ihan mukavaa puuhaa, mutta kuten Greasy Sweet sen meille kertoi olisi NELJÄS palsta jo hieman naurettavaa.

      PS. Olipa jännä kirjoittaa tälläinen vaihteeksi, itsekin tuli nimittäin alkuaikoina spämmäiltyä , aiheesta ja sen vierestä. :DDD

    • Tieto Sly

      Nii mitäköhän esi-isiä siihen 5 tulee ainakin se Slytunkhamen II tai Slytunkhamen I
      Tai kummatkin mut Slytunkhamen II voi olla vauva en uskois

      • Tommikke

        Ei millään pahalla ;) mutta tästäkin on puhuttu aikaisemmin.

        Kuitenkin, luultavasti esi-isät ynnä -äiti :
        1. Slytunkhamen I / II n. 1300 eaa
        2.Henriette "One Eye" Cooper 1616
        3. Slaigh MacCooper 1700-luku
        4.Thaddeus Winslow Cooper III 1893
        5.Otto von Cooper 1900-luku
        6.Connor Cooper (eli tuttavallisemmin Slaikan iskä)


    • Tietämätön Sly

      Ollaanko me ainoot jotka puhuu enää täällä kun mä kysyn ja sä vastaat ja pitäisin kahta nimee silloin kun kysyn tai en tiedä vastausta mun nimi on tietämätön sly ja silloin kun vastaan tai puhun omiani niin silloin on tieto sly

      • Aksuz

        Mä luen, mutten kirjottele turhanpäiväsiä juttuja.
        Älkää tekään kirjottele mitään mitä ei liity aiheeseen.
        Katsotaan kerrotaanko E3ssa mitään Slysta.
        Odotellaan, ja ei kirjoitella turhanpäiväistä enää!


    • Slyfani

      Oletteko te muut löytäneet tietoa tosta E3 live esityksestä?? Sillä en oo varma että että aloittaako IGN suomen aikaan klo. 04.00 vai joskus myöhemmin, kertokaaaaaaa!Enää pari päivää ja pakko nähdä alusta asti E3!

    • Slyfani

      Olen taas hyvin hyvin pahoillani toisesta viestistä perään :(
      Mutta Suomen aikaan voi tuolta IGN:ältä siis seurata SONYN esitystä alkaen klo. 04.00 Suomen aikaan. Mutta tuossa on lista kellonajoista jotka näkee IGN:ltä, todella sekava viesti taas, mutta kysykää jos ette ymmärtäneet :D väsyttääää.......
      19.30 Maanantai Microsoft
      22.00 Maanantai EA
      01.00 Tiistai Ubisoft
      04.00 Tiistai Sony
      13.00 Tiistai Konami
      19.00 Tiistai Nintendo

    • Tieto Sly

      Hei te tiesitte kai tän mutta Clockwerk ja Le Paradox teki yhteis työtä siinä clockwerkin nimikirjoitus Sly 4 ekassa keikassa haistan rotan nii kun oot häksäämässä bentleyllä nii siinä tietokone vasemmal ruudulla luke clockwerk jossain kohtaa sen kirjotuksen näkee radiokiikareilla etsikääs tekin älkää lopettako jos lukee vaan clock vaan sitä alemmas ja oikeammalle siinä vasemmal ruudull lukee clockwerk

      • Tieto Sly

        Ja radiokiikarit pitää olla täysillä


    • Killerikala

      Kysymys niille joilla on Trilogy Vitalle... Kuulin että Englatia puhuvat ääninäytteliät on nauhottanu lauseita uusiks vastaamaan Vitan kosketusnäyttöä ja takapneelia. Mitenkäs Suomenkielinen versio? Etenkin Bentley. Jos on nauhottanu Suomeksi uusiks, onko siinä uusi vai vanha Bentleyn ääninäyttelijä?En välttämättä osta jos ne on kääntänyt kokonoaan uusiks uudella Bentleyllä. Ei mitään sitä uutta tyyppiä vastaan, mutta jos on uusiks käännetty ne eivät ole enär ne samat pelit joita pelasin joskus.

    • Aksuz

      Meikä veti äsken pelin läpi kun se Le Paradox on niin Boss.

      • Aksuz

        Ja oon tyttö Greasy Sweet ei oo ainoo


      • Killerikala
        Aksuz kirjoitti:

        Ja oon tyttö Greasy Sweet ei oo ainoo

        Mäkin oon tyttö hmm... Onkohan kaikki keskustelijat täällä tyttöjä?


      • Tieto Sly
        Killerikala kirjoitti:

        Mäkin oon tyttö hmm... Onkohan kaikki keskustelijat täällä tyttöjä?

        Mä oon ihan poika keskustelen tyttöjen kanssa just kai tommikekin on poika kun nimikin on pojan ainakin täällä


      • Tieto Sly
        Tieto Sly kirjoitti:

        Mä oon ihan poika keskustelen tyttöjen kanssa just kai tommikekin on poika kun nimikin on pojan ainakin täällä

        Outo havainto on se että sly cooperin keksi Sucker Punch Production ja teki sly raccoon,sly 2 konnakoppla,sly 3 konnien kunnia,ja sitten tulee sanzaru games ja tekee sly trilogyn sitten sanzaru tekee sly cooper thieves in time.


    • Neyla

      Vihdoinkin sain kerättyä jokaisesta Slysta platinum trophyn! Nelosesta sain sen tosin jo aikaisemmin, ja se olikin ylivoimaisesti rankin. Ykkönen ja kakkonen olivat helppoja, mutta sitten taas ne kolmosen mestarivarashaasteet... :D

      Ja aivan kuin Tommikke ja AksuZ jo sanoivatkin, yritetään oikeasti vähentää viestien määrää. Tätä menoa ollaan keskustelussa numero 500 kun Sly 5 vihdoinkin ilmestyy!

      • Aksuz

        Mitä vittua joku on mun nimellä kirjotellu o_o mä oon kyllä poika..


      • Neyla
        Aksuz kirjoitti:

        Mitä vittua joku on mun nimellä kirjotellu o_o mä oon kyllä poika..

        Joo, aattelinkin että et varmasti ole sä. :D Mutta viittasin siis edellisessä viestissä tonne vielä ylemmäs, vai oliko sekin jonkun muun? Jollakin on ollut kyllä tosi hauskaa nimimerkkien kanssa -_-


      • Aksuz
        Neyla kirjoitti:

        Joo, aattelinkin että et varmasti ole sä. :D Mutta viittasin siis edellisessä viestissä tonne vielä ylemmäs, vai oliko sekin jonkun muun? Jollakin on ollut kyllä tosi hauskaa nimimerkkien kanssa -_-

        Jep, kyllä mä tajusin et meinasit kauempana yllä olevia viestejä. En nyt muista ketkä kaikki siitä on maininnut, mutta kyllä mäki jotain :D
        Ketkä täällä aikoo katsoa E3 Sonyn 'esityksen' :D
        En ole paljoa perehtynyt, mutta eikös se ala klo 4 tiistai aamuna? Onko tietoa kauan se kestää?


    • Killerikala

      Kuules siellä ylempänä oleva itseään killerikalaksi kutsuva. Älä käytä nimimerkkiäni valheiden levittämiseen. En ole tyttö. Vasta yksi viesti julkaistu Suomi24n ja nimimerkkiä jo väärinkäytetään. Täytyy muistaa etten tule tänne enää... Tietääkö kukaan mitään vastausta aikaisempaan kysymykseeni?

    • Tommikke

      Jaa, no tästähän tulee kunnon vastausviesti.

      Mistäköhän sitä aloittaisi...

      ★No, kyllä Tieto Sly, olen poika.
      ★E3a valitettavasti en ehdi katsoa, vaikka kuinka haluaisin, ei neljältä pystyn kyllä heräämään ei siinä mitään, mutta kun tiistaina pitää olla vireessä nähkääs ;)
      ★Jep, Clockwerk ja Le Paradox -juttu keksitty miljoona vuotta sitten :D
      ★Kas kun kukaan ei ole käyttänyt minun nimim.

      ★Ja viimeisenä, NYT OIKEASTI VIESTIMÄÄRÄ KURIIN, YLI 110 VIESTIÄ!!! VAJAASSA KUUKAUDESSA!!! (Facepalm) Siis... äh.... 7.6 -->>NYT n. 20 VIESTIÄ!!! Neljäs palsta on pian todellisuutta, kyllä.

    • Toisten nimet /:d

      Ööm tuo en ollut mä koska en oo lähetelly tollasii vaikka käytänkin muiden nimee niin sun ei kuule tarvii itse tehdä tota

      • Toisten nimet /:d

        Tai sitten on tullu toinen muiden nimiä käyttävä kyll mä tiiän että clockwerkteory 15 on tehnyt itselleen ton tyypin clockwerk teory 15:stan


      • Toisten nimet /:d
        Toisten nimet /:d kirjoitti:

        Tai sitten on tullu toinen muiden nimiä käyttävä kyll mä tiiän että clockwerkteory 15 on tehnyt itselleen ton tyypin clockwerk teory 15:stan

        Ja toi ei oo mun aksenti tollanen en käytä pisteitä enkä mitään merkkejä tosta hyvästä mä teen näin


      • ...
        Toisten nimet /:d kirjoitti:

        Ja toi ei oo mun aksenti tollanen en käytä pisteitä enkä mitään merkkejä tosta hyvästä mä teen näin

        .


      • ...
        ... kirjoitti:

        .

        .


      • ...
        ... kirjoitti:

        .

        .


      • Hhhhh
        ... kirjoitti:

        .

        H


      • Aaaaaaa
        Hhhhh kirjoitti:

        H

        A


      • Hhhhh
        Aaaaaaa kirjoitti:

        A

        H


      • Aksuz
        Hhhhh kirjoitti:

        H

        Löytyskö keltään Kik messengeriä? Siellä voisi tehdä ryhmäkeskustelun jossa voisi keskustella, kun täällä näyttää olevan näitä jotka spammaa ja käyttää toisten nimimerkkejä..


      • Tieto Sly
        Aksuz kirjoitti:

        Löytyskö keltään Kik messengeriä? Siellä voisi tehdä ryhmäkeskustelun jossa voisi keskustella, kun täällä näyttää olevan näitä jotka spammaa ja käyttää toisten nimimerkkejä..

        Niinpä ihan kiva mutta mikste muka mut kikkaisitte oon se oikee ja jos kikkaatte mut nii tääl ei kuulu enää yhtään tieto Slyn kirjotusta


    • slycoopertietäjä

      Kuka! KEHTAA laittaa tänne niitä pilaviesttejä. Sille joka niitä pistää niin minulla on sille vain yksi asia! Haista pila kirjottelia pitkä vittu! Sori toi mun suuttuminen pistää vaan niin vihaksi sellaset jotka vaan kirjottaa toisten nimissä jotain älytöntä (Ps tarkoitin sitä mitä kirjotin ja kyllä oon oikee slycoopertietäjä.

      • Aksuz

        Kohta se alkaa!
        Nyt toivon että se sly5 julkaistaan kun tänne asti on valvottu, mutta ei kyllä nukutakkaan :)


    • Slyfani

      Näyttää vähän siltä... että ei Slyta vielä vähään aikaan....

      • Tieto Sly

        No tuliko sly 5 selville en voinu kattoo kun mull on aikasin leiri


      • Uuscoopper
        Tieto Sly kirjoitti:

        No tuliko sly 5 selville en voinu kattoo kun mull on aikasin leiri

        Ei tullu


      • Uuscoopper
        Uuscoopper kirjoitti:

        Ei tullu

        Voisiko clockwerk olla lohikäärme?


      • Mulmeli
        Uuscoopper kirjoitti:

        Voisiko clockwerk olla lohikäärme?

        Lohikäärme? Millä perusteella :D ?


    • Greasy Sweet

      Nyt toivoisi että Suomi24:ssa voisi ruveta heiluttamaan bännivasaraa niin kuin youtubessa! Ihan järkyttävää käytöstä! Enää ei saa antaa edes miinus ääniä, vaikka näkisin sen joissain tilanteissa tarpeelliseksi!

      Tämän takia sanonkin:

      "Mihinkään keskusteluun tai mielipiteen vaihtoon ei kuulu toisten ihmisten mollaaminen tai yhtä tyhjän kanssa oleva pelleileminen. Toivon, että jonain päivänä Youtube (meidän tapauksessamme suomi24) voisi olla paikka, jossa harjoitetaan älykästä keskustelua ja ollaan ystävällisiä toisillemme. Se ei onnistu, jos annamme tälläisten joukon ääliöitä puuhastella keskuudessamme levittäen saastaisia ilmaisuja pitkin kommenttilootaa ja tuhoten aivosolujamme yksi kerrallaan." ~TheRajaskel~

      Vaikka olemmekin suomi24:ssa, niin sama pätee täällä! Kirjoittaisin samantyyppisen, hiukan muunnellun nollatoleranssin, mutta en tiedä, onko se sittenkään tarpeen, koska se ei edes liity aiheeseen...

      Mutta nyt hiukan enemmän aiheeseen. Yritin valvoa eilen ja puoli neljän aikoihin nukahdin. Minua ei haittaa, vaikka Sly5:sta ei tänä vuonna tulisikaan, onhan meille sentään annettu Sly Cooper elokuva traileri...Tällä hetkellä odotan sitä enemmän, kuin itse peliä. Minua nyt kiinnostaisi enemmän tietää mitä muuta E3:lla oli annettavissa...God of war 4:sta ja Uncharted 4:sta osasin eniten odottaa, ainakin mikäli juuri vilkaisemaani Sonyn announcer listaa on uskominen...

      On myös sellainen asia jonka haluaisin sanoa...en tiedä oletteko jo huomanneet, mutta minusta alkaa tuntua siltä, että nyt riittää. Totta kai käyn täällä yhä, mutta alkaa tuntua siltä, kuin olisin puhunut suuni täysin puhtaaksi...This doesn´t motivate me anymore, olen sanonut tästä ennekin ja nyt sanon sen taas...Totta kai se on Slyn osalta mielenkiintoista tietää mitä tapahtuu seuraavaksi...vuosi sitten tämä olisi tuntunut tärkeältä, mutta nyt...ei enää. En tiedä, mitä minulle on tapahtunut, on kuin en enää välittäisi...Minua ei tunnu edes kiinostavan tuleeko Sly5 vai ei...tai tietenkin haluan Sly5:n tietenkin tulevan, mutta jokin vain ei tunnu enää..."siltä".

      Ja kyllä, i am the real one!

    • bhjligfd

      Ei minuakaan haitannut se, ettei pelistä tullut mitään. Tuli sieltä ainakin muita pelejä.

    • Slyfani

      En ymmärrä että miksi Ratchet & Clank Film Trailer näytettiin messuilla, mutta ei Slyn leffaa! :O Ja pyydän Greasy sua jatkamaan...

      • Aksuz

        Ehkä siksi että se tulee aikaisemmin kuin Sly elokuva.
        Nyt ehkä tuntuu sille että Sly ei kiinnosta kovin paljoa, mutta kun se julkaistaan ja tulee ensimmäinen traileri/kuvat niin sitten ei voi muutakuin laskes päiviä!


    • Greasy Sweet

      http://www.youtube.com/watch?v=FbuBEbu4pd4

      Jösses! Ratchet and Clank E3 Traileri näyttää ihan helkkarin loistavalta, Anteeksi, että pistän tämän tänne,koska tämä on Sly palsta mutta tämä on kyllä sitä jotain! Kumpa vain Sly elokuvakin saisi oman tarinan...en olisi muuten pistänyt, mutta en voi muuta sanoa...Ensi vuoden E3:sta samanlainen traileri Sly elokuvasta jossa näytetään muut hahmot ja fixattu Murray feat Kevin Miller!

      Meinaan vaan sitä, että jos joku ei vielä nähnyt, niin katsokaa ihmeessä, onhan nämä sentään samalta tekijältä! Se ensimmäinen Ratchet traileri oli hyvä, mutta voi Jukranpujut, tämä se vasta onkin jotain!

      Slyfani muuten, en puhunut lopettamisesta, vaan motivaation puutteesta...

      • Tieto Sly

        Haha toi loppu oli hauska se pikku lapsi oli ihana peräsin siitä ratchet & clank time jotain mull on se 100% mutta en oo pelannu kauaan kun siinä lopus ei pääse pois sieltä museosta ikinä ja oon tutkinu kaiken myös museossa


      • Mulmeli

        Ratchet on niin sulonennnnn :3

        Ja juu..on alkanu vähän tuntua siltä että "Kyllä se joskus tulee..menee vielä kauan että sly 5 julkaistaan " Ennen odotti innommalla mutta nyt on vähän ihansama meinigillä.. :d Mutta uskoisin että heti kun alkaa tulee traileria niin *hyppimisilopurkaus* (:


      • Greasy Sweet
        Mulmeli kirjoitti:

        Ratchet on niin sulonennnnn :3

        Ja juu..on alkanu vähän tuntua siltä että "Kyllä se joskus tulee..menee vielä kauan että sly 5 julkaistaan " Ennen odotti innommalla mutta nyt on vähän ihansama meinigillä.. :d Mutta uskoisin että heti kun alkaa tulee traileria niin *hyppimisilopurkaus* (:

        Tämä on sly foorumi. Joten täällä keskustellaan vain slysta, koen aiheeksi huomauttaa asiasta.


      • ...
        Greasy Sweet kirjoitti:

        Tämä on sly foorumi. Joten täällä keskustellaan vain slysta, koen aiheeksi huomauttaa asiasta.

        Sinä kyllä alotit ensimmäisen puhumaan Ratchetista.....


      • Greasy Sweet
        ... kirjoitti:

        Sinä kyllä alotit ensimmäisen puhumaan Ratchetista.....

        Kyllä, mutta TEIDÄN viesteihin menee arvokasta foorumi tilaa.


      • Greasy Sweet
        Greasy Sweet kirjoitti:

        Kyllä, mutta TEIDÄN viesteihin menee arvokasta foorumi tilaa.

        Eipä pöllitä siellä toisten nimimerkkejä, nuo kaksi edellistä "feikki Greasy Sweettiä" ei edes ollut minä!! Ihmeen oikeassa kyllä olet "sinä, joka et ole oikea Greasy Sweet" mutta tuo ei riitä läheskään minun tekstieni jäljittelyyn...



        Minä olen se oikea Greasy Sweet!


      • Greasy Sweet
        Greasy Sweet kirjoitti:

        Eipä pöllitä siellä toisten nimimerkkejä, nuo kaksi edellistä "feikki Greasy Sweettiä" ei edes ollut minä!! Ihmeen oikeassa kyllä olet "sinä, joka et ole oikea Greasy Sweet" mutta tuo ei riitä läheskään minun tekstieni jäljittelyyn...



        Minä olen se oikea Greasy Sweet!

        Mitä täällä tapahtuu? Kirjoitin kyllä nuo 2 ylempää viestiä. Tämä yllä oleva on feikki. Pitäisi varmaan rekisteröidä tämä nimimerkki niin loppuisi tuollainen pelleily. Alkaa käydä jo rasittavaksi.

        Terveisin se oikeasti oikea Greasy Sweet.


      • Aksuz
        Greasy Sweet kirjoitti:

        Mitä täällä tapahtuu? Kirjoitin kyllä nuo 2 ylempää viestiä. Tämä yllä oleva on feikki. Pitäisi varmaan rekisteröidä tämä nimimerkki niin loppuisi tuollainen pelleily. Alkaa käydä jo rasittavaksi.

        Terveisin se oikeasti oikea Greasy Sweet.

        Nyt menin sekasi. Rekisteröi se mimimerkki nii helpompaa :p tai sit jos feikki ehtii ensin, nii joku muu ja sit tuut kertoo.


      • aksuz
        Aksuz kirjoitti:

        Nyt menin sekasi. Rekisteröi se mimimerkki nii helpompaa :p tai sit jos feikki ehtii ensin, nii joku muu ja sit tuut kertoo.

        Nimimerkkiä meinasin, ja mä päätin nyt rekisteröidä tän! Ja aito oon!


      • Greasy Sweet
        aksuz kirjoitti:

        Nimimerkkiä meinasin, ja mä päätin nyt rekisteröidä tän! Ja aito oon!

        Voisin sen tämän tai huomisen päivän aikana tehdä kun en meinaa jaksaa tälläistä pelleilyä. Joillakin ei ole kyllä elämää kun pitää tulla tänne kirjoittelemaan mukamas minuna.

        Ja kyllä olen aito Greasy Sweet!


    • Mulmeli

      Taitaa muuten tämä palsta tulla täyteen ennenkun sly 5:sta tulee mitään..:I

      ...aamuöitä (:

      • Greasy Sweet

        Tää on munkin mielestä sekavaa :D haha
        Oon se oikea Greasy Sweet


    • Et ole! Minä olen AITO Greasy Sweet, koska minäkin rekisteröidyin kuten Aksuz. Tästä lähin se on greasysweet pienellä, koska Suomi24 ei valitettavasti antanut minulle tilaisuutta käyttää isoja alkukirjaimia ja erikseen!

      Miten muuten aiot todistaa olevasi aito?

      • aksuz

        Mäki mietin et miks isoja alkukirjaimia ei voi muka käyttää. Haha :D
        Haluan nyt tehä pikku testin teille kaikille Greasy Sweeteille ;
        Mikä on tän pikku ryhmän nimi, ketkä täällä on aktiivisimpia :D
        Kuka lähetti fanipostia Sanzarulle, ja kuka piirsi siihen kuvan?


    • Helppo!

      1: Ihmeelliset Cooperoonit
      2:Aikoinaan ainakin: Minä, Tommikke, Sinä, Martsiri, Sly5teoria24/7 (lopettanut) ); Murmeli...On meitä paljon :)
      3:Greasy Sweet =eli minä lähetin Sanzarulle postia, feikiltä voisin kysyä, mitä minä siihen kirjoitin? Vain aito Greasy Sweet tietää vastauksen...ja oikeasti jätin paljon teillekin kertomatta...
      4: Martsiri piirsi kuvan/Tai ainakin näin lupaili :D

      • aksuz

        No nyt ei taida olla epäilystäkään kuka on aito greasysweet.
        Ja meinasin tolla "ketkä ovat aktiivisimpia" et ne kuuluu siihen ryhmään.. Äh, en osaa selittää :D


    • tietosly

      Hahaa yrittäkääpäs enää käyttää mun nimeä

      • tietosly

        Hei odotas miks mä rekisteröidyin kun kukaan ei vielä ollut ees käyttäny mun nimee?


    • Murmeli.

      Pakko jakaa tämä kauan häirinnyt asia teillekkin; Miksi minusta tuntuu että Murray on homo? :D

    • clockwerkteory 15

      moi. mä jatkoin sitä ulkopuolista tutkimusta ja oon ettinyt kaikke slyhyn viittaavaa. ja kun sain p.a.s.b.r. pelin niin siinäkin on ollut vihjeitä. (colen reppu. aldenin torni infamouksessa. sly itse (no joo. helppo vitsi)

      ja arvatkaa mistä pelistä toi lyhennys on ja kattokaa letsplayta!

      • tietämätönsly

        Kattokaa toi dimitri on tuolla takana http:SlyCooper4.jpg


      • tietämätönsly
        tietämätönsly kirjoitti:

        Kattokaa toi dimitri on tuolla takana http:SlyCooper4.jpg

        Ja minä en matki sinua tietosly


      • tietämätönsly
        tietämätönsly kirjoitti:

        Ja minä en matki sinua tietosly

        Se oli SlyCooper4.jpg
        Ei jdg kun tos oli d


      • tietämätönsly
        tietämätönsly kirjoitti:

        Se oli SlyCooper4.jpg
        Ei jdg kun tos oli d

        http://SlyCooper4.jpg
        Kuvat se jossa on sly ja sen porukka niitten pakun edessä sielä takana on dimtri joka näyttää se kepillä


      • tietämätönsly

      • ....

      • aksuz
        .... kirjoitti:

        Onks kaikki hylänny tän nettisivun??!!

        Ei, vaan kellään ei ole uutta tietoa Slysta.
        Jatketaan sitten kun saamme jotain tietoa Slysta.


    • vhjygh

      Ei se mitään, Sly -innostus on alkanut muutenkin hiipumaan minun osaltani. Pelejä kun riittää ja lisää aikanaan tulossa. On se silti kiva pelattava, en kiistä sitä kuitenkaan mutta se vain kun minulla ei ole samaa vetoa enää siihen kuin ennen. Tuntuu kuin se viivästys johtuu juurikin siitä tulevasta elokuvasta...

      • clockwerkteory 15

        hei oikeesti! näin pitkää taukoa ie oo ollu koskaan! onko kaikki muka oikeesti häipyny! ny tsemppiä! ja oon varma että kaikki vaan odottaa että joku muu kirjottaa tänne! nyt ideoita keksimään!


    • slycoopertietäjä

      Oikeassa olet mutta ideoita ei varmaan kellään enää paljoa ole ja Sly into on omalla kohdallani alkanut jo sammua huoh. Parempiakin päiviä on tällä sivulla nähty mutta sille ei vain voi mitään järkevintä on varmaan kirjottaa tänne vaan silloin kun saa uutta tietoa Sly 5 ilmestymisestä
      slycoopertietäjä kuittaa.

    • TheMurmeli

      Turha tänne on palstaa taas kirjotella täyteen, kun samat asiat kiertää vain ympyrää...

      • Chrisuston

        Onks jo palsta sly cooper elokuvasta?


    • bhunli

      Taitaa olla parempi kirjoitella jossain muualla, kuten esim. Skype kun on niin paljon juttuja.

      • Chrisuston

        Mitä jos tehtäis tietovisoja slysta hahaa :D


    • slycoopertietäjä

      Muuten kun siinä Sly 5 kerätään niitä naamioita ja saa niiten keräilystä aina jonkun palkinon niin mitä saa kun kerää kaikki naamiot (en oo vielä löytänyt kaikkia)

      • Chrisuston

        Se on 4 ei 5. Vitosta ei oo viel tullut kauppoihin tai julkastukkaan.


    • slycoopertietäjä

      oho huomasin sen vasta nyt kyllä tarkoitin Sly nelosta

      • Martsiri

        Heipähei, the himostalkkaaja täällä taas! :D Täällä on näköjään LOTS OF spämmiviestejä, joten mä kannattaisin sitä Kik-keskustelua jota Tommikke (muistaakseni) ehdotti. Ainakaan ei oo pulaa aktiivisuudesta, at least. Mulla on ollut aivan kauheen kiireinen kesäloma, tuntuu melkeen samalta kun koulu. xD Ääshggghh se piirustus. *irvistää* Mistä mä löydän ne teidän kuvaukset itsestänne kun on jo 3 (kohta 4 varmaankin) kessaa Sly 5:sta? Noh, syynäämään vaan! *pomppii riemusta* :D But well, Greasy, onkos tullut mitään vastausta kirjeestä? (Oisit varmaan jo ilmottanu että hiukka turha kysymys) :D Tommikke tietää jo mun kikin, jos ihmiset ilmottelis omiaan nii saatais ryhmä kasaan :3


      • Aksuzz
        Martsiri kirjoitti:

        Heipähei, the himostalkkaaja täällä taas! :D Täällä on näköjään LOTS OF spämmiviestejä, joten mä kannattaisin sitä Kik-keskustelua jota Tommikke (muistaakseni) ehdotti. Ainakaan ei oo pulaa aktiivisuudesta, at least. Mulla on ollut aivan kauheen kiireinen kesäloma, tuntuu melkeen samalta kun koulu. xD Ääshggghh se piirustus. *irvistää* Mistä mä löydän ne teidän kuvaukset itsestänne kun on jo 3 (kohta 4 varmaankin) kessaa Sly 5:sta? Noh, syynäämään vaan! *pomppii riemusta* :D But well, Greasy, onkos tullut mitään vastausta kirjeestä? (Oisit varmaan jo ilmottanu että hiukka turha kysymys) :D Tommikke tietää jo mun kikin, jos ihmiset ilmottelis omiaan nii saatais ryhmä kasaan :3

        Mä sitä kik-ryhmäkeskustelua ainakin ehdotin, en jaksas mitää keskustelua ainakaan vielä, ehkä sitku se julkastaan ja on enemmän puhuttavaa.

        Terveisin Aksuz, joka ei jaksa kirjautua :-D


      • TheMurmeli
        Martsiri kirjoitti:

        Heipähei, the himostalkkaaja täällä taas! :D Täällä on näköjään LOTS OF spämmiviestejä, joten mä kannattaisin sitä Kik-keskustelua jota Tommikke (muistaakseni) ehdotti. Ainakaan ei oo pulaa aktiivisuudesta, at least. Mulla on ollut aivan kauheen kiireinen kesäloma, tuntuu melkeen samalta kun koulu. xD Ääshggghh se piirustus. *irvistää* Mistä mä löydän ne teidän kuvaukset itsestänne kun on jo 3 (kohta 4 varmaankin) kessaa Sly 5:sta? Noh, syynäämään vaan! *pomppii riemusta* :D But well, Greasy, onkos tullut mitään vastausta kirjeestä? (Oisit varmaan jo ilmottanu että hiukka turha kysymys) :D Tommikke tietää jo mun kikin, jos ihmiset ilmottelis omiaan nii saatais ryhmä kasaan :3

        Kuinka kauan voi mennä yhden piirustuksen piirtämiseen? :D
        Toisaalta...miulla mennee enintään ikuisuus jolloin se ei valmistu ikinä ...:d

        Menesnytnurkkaanhäpeämäänjaälähoputatoisia.

        Mrhh ;-;


      • Martsiri
        TheMurmeli kirjoitti:

        Kuinka kauan voi mennä yhden piirustuksen piirtämiseen? :D
        Toisaalta...miulla mennee enintään ikuisuus jolloin se ei valmistu ikinä ...:d

        Menesnytnurkkaanhäpeämäänjaälähoputatoisia.

        Mrhh ;-;

        Haha, no ei siinä kauaa menis jos jaksaisin tehä! :D Oon aina ollu semmonen laiskimus, taitaa olla sukuvika. (Veljestä päätellen) Ja noh, sitä on vähän hankala näyttää koska tänne sitä ei voi laittaa ja en just nyt jaksa ottaa kuvaa & mennä esim. Deviantarttiin yms. xd Mutta älkääs huolehtiko, se edistyy tasaisen hiljaisesti mutta varmasti! (y)


    • clockwerkteory 15

      niin kun tuolla aikaisemmin puhuttiin niinstä naamioista niin mulla on kaikki
      (olimuuten vaikeeta) ja miltä se piirustus näyttää?

    • Alluttajasly

      möö

      • sieni

        Elokuu. .. Voeh D:


    • Chrisuston

      Tylsää!

      • JeeSly5

        Greasy, käytkö viel täällä? No ku mä näin sen sun kommentin Eikö Raja muka puhunu siinä videossa asiaa? Sitä paitsi eihän se kieltäny ketää tulemasta tänne, se vaan painosti että täältä ei kannata ettiä sitä tietoa joku voi keksiä ja levitellä ihan tosta vaan, siis vaikka kyllä mä luulen et seuraat niitä virallisii sivuja, mistä raja puhu. Et sä ainakaa mun mielestä mitään väärin ole tehny, musta on hyvä että edes JOKU oli valmis puhumaan tästä, mieti ny vähän mitä kaikkee säkin olet tehnyt. Älä rupee katumaan sitä enää tässä vaiheessa.


    • clockwerk teory 15

      moikka kaikille pelaajille. Pelasin just sly2 läpi ja tajusin jotain.
      Miten arpeggio voi käyttää revontuli enerkiaa?

      1;energia on 5oo kilometrin päässä avaruudessa maan magneetti kentässä.
      2;sly ja jengi tyhjesi akun miten arpeggio voi käyttää valoja ilman energiaa?
      josniin on niin mikä kiire niillä oli jos hypnootista vihan valo showta ei tule

      • tietäjä

        Se on videopeli, kaikenlaista maagista voi tapahtua aivan ilman logiikkaa.


    • sipulijänisorava

      luin vähän näitä teidän viestejä ja on kyl iha ihmeellistä pelleilyä :DD Clockwerk on lohikäärme ja slyn isä, mitä hittoa :D Kuvitteletteko olevanne itellenne tai jollekki toiselle hyödyks, tai ees jotenki fiksuja? Ei voi uskoo et kehtasitte viel lähettää jonku kirjeen jostain teidän iha randomeista arveluista, et mite satunnaisen, nyt jo suosiotaa menettänee lastenpelin juoni meni tai pitäs mennä. :DD

      • Huoh...Kuule JeeSly5, Tiedän että Rajaskel puhui siinä videossa asiaa , ensin olin vähän hämmentynyt, että kehtasikin sanoa meitä (pahimmassa tapauksessa tarkoitti MINUA, vaikkei sitä ihan ääneen sanonutkaan...) epäluotettavaksi, vaikka tiedän varsin hyvin mitä sillä meinasi. Eihän meitä kukaan usko peleihin keskittyvien sivustojen sijasta...Mikä sitten estää meitä seuraamasta kyseisiä sivuja? Tyyliin, jos Sanzaru/Sucker punch tekisi Sly5:n niin, kyllä itse ainakin osaisin etsiä kyseisen tiedon ensimmäisenä sieltä...opin virheestäni tuon aprillipila viestin kautta! Mutta entäpä sitten, vaikka virallisille sivuille ilmestyisikin Sly5 ilmoitus? Mikä estäisi linkkaamasta sitä tänne? Varsinkin, jos tieto annetaan viralliseksi ja lähde on löydetty oikeasta paikasta. Silloinhan tieto olisi oikeaa! Ensi kerralla jos linkkaan tänne jotain, jossa mainitaan Sly5:n julkaisupäivä, niin lupaan varmistaa tiedon oikeaksi,

        Samalla tunnen itseni syypääksi siihen, että Raja saa noita Sly5 tulee päivänä X kommentteja...Sille en voi yhtään mitään, että huhu lähtee kiertoon, mutten sentään itse huhuile, jos mä nyt heittäisin että menee varmaan VUOSI tai PARI, onhan tuon mainitseminen paljon lievempää, kuin se että se tulee tasan vuotena, kuukautena ja päivänä X. Silti, nyt tuntuu siltä että, tämä oli liian varhaista, sillä muistan tulleeni tänne HETI sen jälkeen, kun sain Sly4:n pelattua loppuun, muistan, että pelasin sen liian hätiköidysti, enkä vaivautunut edes keräämään pulloja tai mitään muutakaan, kunhan vain sain sen tarinan äkkiä loppuun ja sitten mulla oli vain se kamala tunneryöppy ja se oli yksinkertaisesti PAKKO saada ulos tavalla tai toisella!

        Nyt sitten sipulijänisoravan viestiin...En nyt sanoisi että tämä on ollut KOKONAAN pelleilyä, kolmas palsta on myönnettävästi kyllä mennyt sen puolelle, mutta minkäs sille voi? Pelkäsin muuten, että joku antaisi noottia kirjeestä, mutta kaipa se olikin odotettevissa...Minulle juolahti vasta myöhemmin, että mitä jos joku ei pidäkään meidän ideoista? Sitten kaikki Sly Cooper fanit heittäisivät viha kommentit päälleni ja huutaisivat: "Olisit vaan pitänyt sen lärvis ummessa ja antanut Sanzarun tehdä siitä omanlaisen" Eipä juolahtanut silloin mieleen, kun kaikista TÄÄLLÄ olevista se oli hyvä idea, huomaa että alunperin heitin sen vaan läpällä, mutta kaikki innostuivat siitä.Sitä paitsi lähetin vain ne "parhaat" eikä mitään yli-älyvapaata, en nyt uskoisi itsekään Clockiksen olevan mikään lohikäärme, sehän ei syökse tulta ja kaiken huipuksi se on PÖLLÖ! :D Mutta joo, Ei voi olla varmaa että ottaako Sanzaru edes pyyntöjä vastaan, en usko, me pikemminkin haluttiin että lukisivat sen kirjeen, vaikka se olisikin helkkarin siistiä saada oma idea peliin, niinkuin kävi sen aarrekilpailun kanssa...Enkä edes tiedä onko kirje päässyt perille, kun mitään ei ole tullut takaisin...helkkarin Sonyn salassapito sopimukset...y know...


    • ölkjd

      mitä väliä millon tulee, pilaavat kuitenki ja tekevät samanlaista kakkaa ku sly 4

      • Murray

        On totta että koömea ensimmäistä sly-peliä ei voita mikään, ja että sly 4 oli melko paljon erilainen. Huomattavin ero oli ehkä grafiikat. Slyn grafiikkojen ei kuulu olla huippuhyvät vaan juuri sellaiset kuin ennenkin. Sly 4 on silti parhaita koska se on sly. Tosin ehkä uudet slyt eivät voi edes tuntua samoilta kuin vanhat vaikka olisi lähes täydellinen kopio sillä ne kolme ensimmäistä ovat legendaarisimmat. Etenkin sly 2 on maailman legendaarisin peli. Mutta sly-pelejä täytyy tulla lisää olivat ne minkälaisia hyvänsä...


    • supersly

      sly 5 ei tuu varmaan piiitkään aikaan ehkä 2016 ois semmon aika mitä ite odotan

      • TheMurmeli

        Kai sen nyt ennen elokuvaa pitää tulla...?


      • Moips
        TheMurmeli kirjoitti:

        Kai sen nyt ennen elokuvaa pitää tulla...?

        tietääkö kukaan millo Sly5 tulee?


      • Nyt se on varmaa
        Moips kirjoitti:

        tietääkö kukaan millo Sly5 tulee?

        Varmistettu tieto pelin tekijöiltä: Sly Cooper: The master of thieves julkaistaan 14.3.2015 Ps3- sekä Ps4 konsoleille.


    • Trolli taas asialla! >:( Just joo, onpa "aito" julkaisupäivä. Ja HITOT! Virallista julkaisupäivää ei ole missään julkaistu,joten voitte unohtaa sen julkaisupäivän itsekeksimisen ja kyselyn!

      Noh mutta...Just listen to teacher!

      Alan vasta nyt kunnolla ymmärtämään mitä Raja tarkoitti:
      https://www.youtube.com/watch?v=31Ok73kDCIc&list=UUWWaHeO7qz13cL7hi2m3L-g

      • Nyt se on varmaa

        Täysin totta. Ei vielä julkaistu missään mutta minulla on sisäpiiritietoa.


    • Sly5teoria24/7

      PS3 ---> DARKHERO-FIN ---> NHL14-15
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Vaive The Goaltender....



      L_ _D_ _ _E _ _T _ _3:_ A_ _ _LA

      • TheMurmeli

        SINÄÄÄÄ OLET ELOSSAA .o.


    • Sly5Teoria24/7

      Jep. JES 3Läpiajotorjuntaa ja 1Rankkaritorjunta :). TEKI Gutaa

    • Greasy Sweet

      Joopajoo....Motivaation puute ei ole enään haitta, koska tajusin juuri että.....Ääh....Mitä yritän....Tulin 4päivää sitten lukee näitä enkä haluu että Greasy...Vanha kamu lopettais :b. TEEN tän viestin nopee kännykäl mut Greasy....Haluun vielä et jatkat....Olit hetki sitten palanen mun "VIRTUAALI NÖRTTIELÄMÄSTÄ",,,, Ainiin ja Martsiri ♥♡♥♡

      • clockwerkteory15

        Moi kaikki! Ettekai unohtanu minun laistani yhteis kunta kelvotonta luuseria/nörttiä joka ei ikinä saa mitään aikaseks, ja on muutenkin täysi idiootti! Ja en. En ole kuollut, mutta asiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
        en pyöriny sivulla kahteen kuukauteen kun on ollu paljon tekemista (pelit,ohjelmat ja tietysti pelit)mitä kaikkee ootte tehny


    • lolololollolololo

      Minkä ikäsii ootte? :D

      • Themurmeli

        Tarpeeksi penikoita óuò


        ...14 :d


    • clockwerkteory 15

      no.... "vain" 12. mutta ei pysähdytä siihen. löysin siltä clockwerk
      do somethinc taululta jotain uutta. en oo varma mutta liittyiskö sekin
      clockwerkiin. mutta siinä on päivä määrä. 10.7.8.8.4
      auttaako tämä?

    • Sly5teoria24/7

      Palasinx takas vähä liia myöhaa? xD. Kukaa muu paitsi Clockwerk"Mestari" ei chattaa enää :P. Luin tuolt hieman ylempääbette unohtanu mua....lololol....Musta on tullu kauhee NHL-Jonne....Pelaax muute kukaa teist änärii? xD. MUT BTW: PALATKAA TAKAIZIN NIIKU MINÄKKI!

      • clockwerkteory 15

        Mun kaveri pelaa mutta eteen päin. Onko tosta mun löytämästä jutusta apua?


      • TheMurmeli

        *nostaa huomaamattomasti kätensä ylös*


    • Sly5teoria24/7

      Ette ees huomaa, tai muista mua enää :/.

      • clockwerkteory

        Me kyllä huomataan sut (tämä ei etene mihinkään)


      • sly5

        Minä huomaan sinut. Ja muistan myös :) ha toivoisin että palaisit takaisin teorioimaqn :)


    • TheMurmeli

      Ei etene ei (╯°□°)╯︵ ┻━┻

      • clockwerkteory

        Hei kaikki, tänään tulin ajatelleeksi,
        Että olen odottanut kohta 3 vuotta SLY 5:tosta, ja nyt alkaa tuntua pikku hiljaa, kun kaveritkin on siitä melkein varmoja, että slyn
        Loppu osa ei ehkä.... vain.... tule. :'(


    • naah
    • MUN4GOGGEL4FIN
      • mixerboy

        Ja ei perkele potin peliä sly Cooper : thievies in timen läpäisystä lähtien joten tuli sitä ragetettua vähän aikaa. Mun kaveri sano että sitä ei tehä. Olin seurannu kaiken jo ekasta keskustelusta lähtien. Nämä oli ainoat mitkä piti sly 5 toiveissa. Mutta nyt se on kuollut täydellisesti...


    • yhyyy

      itken :( odotin peliä niin paljon

    • Cooperintesti

      Voikohan storesta ostetusta pelitiedostossa olla vikaa? Oli kieltämättä hyvin perseestä pelata Sly 4 läpi kun ainoat äänet mitä kuulu oli melkeimpä vaan musiikki. Muut pelit kyllä toimii normaalisti vaikkakin sieltä myös ostettu.

    • TheMurmeli

      .......Haluaisin vain heittää jonkun nyt seinään.



      HUAHGIOJHIGFJGOWKFMFA

    • Kellowerkki

      Höh :/

      • R.I.P Sly

        Kyllä tää jäi harmittaa ku sanzaru ei sitä tehnytkään. Nää oli kyl tosi hyvii palstoi ja porukka oli tosi mahtavaa ja näit oli kivaa lukea. Nyt Sly on oikeesti poissa :'(
        Ootin pelii ja oli näitten palstojen asiota että jaksoin oottaa.
        Hyvästi Sly!


    • clockwerkteory 15

      missä kaikki vanhat kirjottajat on?

    • TheSuperNorppa

      En oo käynyt täälläkään vähään aikaan... :/

      • clockwerkteory

        Oonko ainoa alkuperäinen kirjottaja joka ei ole jättänyt tätä palstaa?


      • TheSuperNorppa
        clockwerkteory kirjoitti:

        Oonko ainoa alkuperäinen kirjottaja joka ei ole jättänyt tätä palstaa?

        Ehkä...


        Eihän sitä koskaan voi tietää jos joku vielä käy täällä, muttei ole vaan kommentoinut



        Millon sä muuten tulit tänne mukaan?
        En siis tarkoita pahalla, olin suunnileen vaan 1 palstalla mukana, ja en muista että sä olisit ollut siellä, joten jäin vaan ihmettelemään..


      • CassieSmith
        TheSuperNorppa kirjoitti:

        Ehkä...


        Eihän sitä koskaan voi tietää jos joku vielä käy täällä, muttei ole vaan kommentoinut



        Millon sä muuten tulit tänne mukaan?
        En siis tarkoita pahalla, olin suunnileen vaan 1 palstalla mukana, ja en muista että sä olisit ollut siellä, joten jäin vaan ihmettelemään..

        Kuinka surullinen oonkaan. Oon lukenu tätä palstaa hiljaa mukana ja nyt on pakko kans sanoo että itkettää ja suututtaa ja vatuttaa. Ihan niinku joku valopää päättäis julkasta kirjan vaan puoleen väliin asti. Tää on sama asia! Ei Sly voi jäädä sinne aavikolle ikuisesti makaamaan, ja entäs Carmelita tai loput jengistä? Eikö Sanzaru yhtään mieti sitä LOGIIKKAA että pelisarja pitäisi saada kunnialla päätökseen?


      • TheSuperNorppa
        CassieSmith kirjoitti:

        Kuinka surullinen oonkaan. Oon lukenu tätä palstaa hiljaa mukana ja nyt on pakko kans sanoo että itkettää ja suututtaa ja vatuttaa. Ihan niinku joku valopää päättäis julkasta kirjan vaan puoleen väliin asti. Tää on sama asia! Ei Sly voi jäädä sinne aavikolle ikuisesti makaamaan, ja entäs Carmelita tai loput jengistä? Eikö Sanzaru yhtään mieti sitä LOGIIKKAA että pelisarja pitäisi saada kunnialla päätökseen?

        Sanzaru haluaisi jatkaa slyn tekemistä, se on sony joka ei anna sanzarulle lupaa tehdä sly 5...


        ja musta tuntuu muutenkin että sly 5 tulee vielä joskus, mutta nyt kun slysta on tulossa se elokuva, niin ne odottaa että se tulee ensin ja alkaa sitten tekemään sitä peliä.


      • CassieSmith
        TheSuperNorppa kirjoitti:

        Sanzaru haluaisi jatkaa slyn tekemistä, se on sony joka ei anna sanzarulle lupaa tehdä sly 5...


        ja musta tuntuu muutenkin että sly 5 tulee vielä joskus, mutta nyt kun slysta on tulossa se elokuva, niin ne odottaa että se tulee ensin ja alkaa sitten tekemään sitä peliä.

        Toi kuullostaa oikeelta, mut miks Sony ei antais jatkaa? Sly on kuitenki kruunattu pelimaailman mestarivarkaaks ja koko pelisarja on suosittu sekä tyttöjen että poikien keskuudessa. Uskon, että leffan jälkeen Sly tulee jatkumaan ehkä 70% varmuudella, koska oon optimisti, mut miks Sony ei anna jatkaa? Tietääkö kukaa?


    • Kellowerkki

      Ai että näitä juttuja on ollu niin hauska lukee vaikken oo sillain keskusteluun liittynykkään mutta kuitenkin mitäs jos sly 5 pelin tekeekin joku muu.

      • uusi1

        Eihän se poissuljettua ole. Ihmetyttäisi kyllä miksi Sanzaru luopuisi oikeuksistaan sarjaan. Toisaalta onhan sarjan kehittäjä jo kerran vaihtunut, kun Sucer punchilla ( vai miten kirjoitetaankaan) oli kiirettä muutenkin.
        Sitten toinen juttu luin tämän ja aiemmat palstat, kun satuin löytämään. Olisi kiva, jos keskustelu aktivoituisi ja Sly 5 tulisi. Olisi mukava lukea tätä palstaa jatkossakin. Roskaviestejä en kuitenkaan toivo.


      • clockwerkteory
        uusi1 kirjoitti:

        Eihän se poissuljettua ole. Ihmetyttäisi kyllä miksi Sanzaru luopuisi oikeuksistaan sarjaan. Toisaalta onhan sarjan kehittäjä jo kerran vaihtunut, kun Sucer punchilla ( vai miten kirjoitetaankaan) oli kiirettä muutenkin.
        Sitten toinen juttu luin tämän ja aiemmat palstat, kun satuin löytämään. Olisi kiva, jos keskustelu aktivoituisi ja Sly 5 tulisi. Olisi mukava lukea tätä palstaa jatkossakin. Roskaviestejä en kuitenkaan toivo.

        Noniinmuttaaaaaaasiaan sony ei halua jatkaa koska ei kai usko sen menestyvän (ihme kyll) ja thesupernoppa, tulin mukaan kakkos palstan loppu puolella


      • clockwerkteory
        uusi1 kirjoitti:

        Eihän se poissuljettua ole. Ihmetyttäisi kyllä miksi Sanzaru luopuisi oikeuksistaan sarjaan. Toisaalta onhan sarjan kehittäjä jo kerran vaihtunut, kun Sucer punchilla ( vai miten kirjoitetaankaan) oli kiirettä muutenkin.
        Sitten toinen juttu luin tämän ja aiemmat palstat, kun satuin löytämään. Olisi kiva, jos keskustelu aktivoituisi ja Sly 5 tulisi. Olisi mukava lukea tätä palstaa jatkossakin. Roskaviestejä en kuitenkaan toivo.

        Noniinmuttaaaaaaasiaan sony ei halua jatkaa koska ei kai usko sen menestyvän (ihme kyll) ja thesupernoppa, tulin mukaan kakkos palstan loppu puolella


      • clockwerkteory
        uusi1 kirjoitti:

        Eihän se poissuljettua ole. Ihmetyttäisi kyllä miksi Sanzaru luopuisi oikeuksistaan sarjaan. Toisaalta onhan sarjan kehittäjä jo kerran vaihtunut, kun Sucer punchilla ( vai miten kirjoitetaankaan) oli kiirettä muutenkin.
        Sitten toinen juttu luin tämän ja aiemmat palstat, kun satuin löytämään. Olisi kiva, jos keskustelu aktivoituisi ja Sly 5 tulisi. Olisi mukava lukea tätä palstaa jatkossakin. Roskaviestejä en kuitenkaan toivo.

        Noniinmuttaaaaaaasiaan sony ei halua jatkaa koska ei kai usko sen menestyvän (ihme kyll) ja thesupernoppa, tulin mukaan kakkos palstan loppu puolella


      • clockwerkteory
        uusi1 kirjoitti:

        Eihän se poissuljettua ole. Ihmetyttäisi kyllä miksi Sanzaru luopuisi oikeuksistaan sarjaan. Toisaalta onhan sarjan kehittäjä jo kerran vaihtunut, kun Sucer punchilla ( vai miten kirjoitetaankaan) oli kiirettä muutenkin.
        Sitten toinen juttu luin tämän ja aiemmat palstat, kun satuin löytämään. Olisi kiva, jos keskustelu aktivoituisi ja Sly 5 tulisi. Olisi mukava lukea tätä palstaa jatkossakin. Roskaviestejä en kuitenkaan toivo.

        Noniinmuttaaaaaaasiaan sony ei halua jatkaa koska ei kai usko sen menestyvän (ihme kyll) ja thesupernoppa, tulin mukaan kakkos palstan loppu puolella


      • CassieSmith
        clockwerkteory kirjoitti:

        Noniinmuttaaaaaaasiaan sony ei halua jatkaa koska ei kai usko sen menestyvän (ihme kyll) ja thesupernoppa, tulin mukaan kakkos palstan loppu puolella

        Ompas tyhmää! :D Uskoisin kuitenkin Sonyn tulevan järkiinsä jos/kuin esm. Leffa myy hyvin. Tai sitten pitää vaan odottaa ja katsoa.


      • TheSuperNorppa
        clockwerkteory kirjoitti:

        Noniinmuttaaaaaaasiaan sony ei halua jatkaa koska ei kai usko sen menestyvän (ihme kyll) ja thesupernoppa, tulin mukaan kakkos palstan loppu puolella

        Itsekkin uskon että jos elokuva myy tarpeeksi hyvin niin sly 5 on aika varmasti tulossa.


        Nyt vaan toivotaan että se elokuva tuottaa tarpeeksi rahaa.


      • CassieSmith
        TheSuperNorppa kirjoitti:

        Itsekkin uskon että jos elokuva myy tarpeeksi hyvin niin sly 5 on aika varmasti tulossa.


        Nyt vaan toivotaan että se elokuva tuottaa tarpeeksi rahaa.

        Me voidaan vaikuttaa siihen itsekkin! :) paitsi että uskoisin sen olevan menestys ainakin Suomessa!


      • Aksuuz
        CassieSmith kirjoitti:

        Me voidaan vaikuttaa siihen itsekkin! :) paitsi että uskoisin sen olevan menestys ainakin Suomessa!

        Mä luen tätä keskustelua aina sillon tällöin, mutta kuten aijemmin useaan otteeseen olen tainnut mainita etten kommentoi ellei ole oikeaa asiaa :)
        Oon siis Aksuz nimimerkillä täällä pyörinyt, mutten jaksa kirjautua :'D


      • SipuliHarakka
        Aksuuz kirjoitti:

        Mä luen tätä keskustelua aina sillon tällöin, mutta kuten aijemmin useaan otteeseen olen tainnut mainita etten kommentoi ellei ole oikeaa asiaa :)
        Oon siis Aksuz nimimerkillä täällä pyörinyt, mutten jaksa kirjautua :'D

        Täääh D: ei sly vitosta? D': voihan ***** .. oon lukenu tän palstan nyt kahessa päivässä kokonaan (ykkösestä asti :3) ja oon venaillu jos saisitte tietää millon se tulee ja kaikki (varsinki) ekat teoriat oli iha parhaita ja sillee vois oikeestikki tapahtuu ;D tajuun kyl ku ei keksi nii ei keksi jne.. :p harmi et tääl on nyt tavallaa aika hiljasta ..:/ mut eiköhän se sly sieltä tulla tupsaha jonai päivänä :3


      • greasysweet1
        Aksuuz kirjoitti:

        Mä luen tätä keskustelua aina sillon tällöin, mutta kuten aijemmin useaan otteeseen olen tainnut mainita etten kommentoi ellei ole oikeaa asiaa :)
        Oon siis Aksuz nimimerkillä täällä pyörinyt, mutten jaksa kirjautua :'D

        Sama täällä, vaikka en ole käynytkään täällä aikoihin, enkä jaksa enää koko aihetta, ajattelin silti tulla tervehtimään. Mukava nähdä edelleen vanhaa porukkaa :)

        Ihmettelen tässä kuitenkin että nyt kun Sanzaru on ilmoittanut laittavansa hansikkaat tiskiin, niin MITÄ hemmettiä te vielä täällä teette? Näiden palstojen toimintaa on toiminnan kannalta turha jatkaa. Sly5:sta ei ole tulossa, Deal with it. Vaikka elokuva myisikin, niin rahat eivät mene Sanzarulle eikä muullekkaan pelifirmalle, vaan elokuvan tekijöille joten Sly5:sta on turha haikailla sen jälkeenkään, jos kerta Sly4 ei myynnyt maailmanlaajuisesti hyvin (400 000kpl ei ole taloudellisesti riittävä määrä) niin oletatteko sitten elokuvan myyvän paremmin? tietenkin Sony voi sysätä sen jollekin vapaaehtoiselle firmalle, mutta because there is no plans for continuing series joten en menisi vannomaan.

        Ja jälleen kerran saanen huomauttaa että TheRajaskel teki aiheesta videon jossa hän käsitteli asiaa. (Toivottavasti täällä on porukkaa jonka sen on nähnyt) niin olen täysin samaa mieltä Rajan kanssa. Raja painotti nimenomaan tuota huonoa myyntiä ja ettei toinen pelifirma välttämättä halua Slyn menekkiä omakseen, sanzaru otti sen sen takia että valmista ideaa oli helppo lähteä kehittämään, koska sanzaru on tehnyt vain toisten pelien lisenssejä, joten mitä tästä voimme päätellä? Sucker Punch on tietysti lähin mahdollinen sarjan luojana, mutta tietääkseni heilläkin on jokin projekti parhaillaan meneillään ja se tuskin on Sly.

        Niin ja lopuksi: En jää tänne pidemmäksi aikaa, voin silti yhä käydä pitämässä silmällä palstaa, joten älkää tehkö mitään mitä minä en tekisi! Enää ainut syy miksi haluaisin sarjan jatkuvan on se että haluaisin Slyn kotiin egyptistä ja kirjeen lähettäminen oli kyllä turha homma joka on ainut asia mikä on jäänyt hiukan harmittamaan (varmaankin myös teitä muitakin.) Juuri nyt en jaksa ajatella koko sarjaa, kuten Rajakin sen videollaan sanoi: Siitä voi kasvaa yli. Sen lisäksi sen kuluttaminen liikaa on kuin jauhaisi purkkaa. Maistuu rapealta ja raikkaalta ensin suussa ja lopuksi se menettää makunsa.

        Siinä teille teille miettimistä. Kiitos ja kuittaus.
        p.s en minäkään jaksa (tai pikemminkin pysty kirjautumaan koska tabletti!)


      • SipuliHarakka
        greasysweet1 kirjoitti:

        Sama täällä, vaikka en ole käynytkään täällä aikoihin, enkä jaksa enää koko aihetta, ajattelin silti tulla tervehtimään. Mukava nähdä edelleen vanhaa porukkaa :)

        Ihmettelen tässä kuitenkin että nyt kun Sanzaru on ilmoittanut laittavansa hansikkaat tiskiin, niin MITÄ hemmettiä te vielä täällä teette? Näiden palstojen toimintaa on toiminnan kannalta turha jatkaa. Sly5:sta ei ole tulossa, Deal with it. Vaikka elokuva myisikin, niin rahat eivät mene Sanzarulle eikä muullekkaan pelifirmalle, vaan elokuvan tekijöille joten Sly5:sta on turha haikailla sen jälkeenkään, jos kerta Sly4 ei myynnyt maailmanlaajuisesti hyvin (400 000kpl ei ole taloudellisesti riittävä määrä) niin oletatteko sitten elokuvan myyvän paremmin? tietenkin Sony voi sysätä sen jollekin vapaaehtoiselle firmalle, mutta because there is no plans for continuing series joten en menisi vannomaan.

        Ja jälleen kerran saanen huomauttaa että TheRajaskel teki aiheesta videon jossa hän käsitteli asiaa. (Toivottavasti täällä on porukkaa jonka sen on nähnyt) niin olen täysin samaa mieltä Rajan kanssa. Raja painotti nimenomaan tuota huonoa myyntiä ja ettei toinen pelifirma välttämättä halua Slyn menekkiä omakseen, sanzaru otti sen sen takia että valmista ideaa oli helppo lähteä kehittämään, koska sanzaru on tehnyt vain toisten pelien lisenssejä, joten mitä tästä voimme päätellä? Sucker Punch on tietysti lähin mahdollinen sarjan luojana, mutta tietääkseni heilläkin on jokin projekti parhaillaan meneillään ja se tuskin on Sly.

        Niin ja lopuksi: En jää tänne pidemmäksi aikaa, voin silti yhä käydä pitämässä silmällä palstaa, joten älkää tehkö mitään mitä minä en tekisi! Enää ainut syy miksi haluaisin sarjan jatkuvan on se että haluaisin Slyn kotiin egyptistä ja kirjeen lähettäminen oli kyllä turha homma joka on ainut asia mikä on jäänyt hiukan harmittamaan (varmaankin myös teitä muitakin.) Juuri nyt en jaksa ajatella koko sarjaa, kuten Rajakin sen videollaan sanoi: Siitä voi kasvaa yli. Sen lisäksi sen kuluttaminen liikaa on kuin jauhaisi purkkaa. Maistuu rapealta ja raikkaalta ensin suussa ja lopuksi se menettää makunsa.

        Siinä teille teille miettimistä. Kiitos ja kuittaus.
        p.s en minäkään jaksa (tai pikemminkin pysty kirjautumaan koska tabletti!)

        Bläääh :c
        Ennenku olin lukenu näitä nii aattelin et sen takii kesti nii kaua tehä sly 4 koska sanzaru ois ollu ovela ja suunnitellu nelosen ja jo vähän vitostaki (koska clockwerk jutut :3) ja sit tehny nelosen, sit vitosen .. ja mietin vaa et miks sly 4 ei sit myyny hyvin jos sly fanei on kerta nii paljo o;


      • TheSuperNorppa
        greasysweet1 kirjoitti:

        Sama täällä, vaikka en ole käynytkään täällä aikoihin, enkä jaksa enää koko aihetta, ajattelin silti tulla tervehtimään. Mukava nähdä edelleen vanhaa porukkaa :)

        Ihmettelen tässä kuitenkin että nyt kun Sanzaru on ilmoittanut laittavansa hansikkaat tiskiin, niin MITÄ hemmettiä te vielä täällä teette? Näiden palstojen toimintaa on toiminnan kannalta turha jatkaa. Sly5:sta ei ole tulossa, Deal with it. Vaikka elokuva myisikin, niin rahat eivät mene Sanzarulle eikä muullekkaan pelifirmalle, vaan elokuvan tekijöille joten Sly5:sta on turha haikailla sen jälkeenkään, jos kerta Sly4 ei myynnyt maailmanlaajuisesti hyvin (400 000kpl ei ole taloudellisesti riittävä määrä) niin oletatteko sitten elokuvan myyvän paremmin? tietenkin Sony voi sysätä sen jollekin vapaaehtoiselle firmalle, mutta because there is no plans for continuing series joten en menisi vannomaan.

        Ja jälleen kerran saanen huomauttaa että TheRajaskel teki aiheesta videon jossa hän käsitteli asiaa. (Toivottavasti täällä on porukkaa jonka sen on nähnyt) niin olen täysin samaa mieltä Rajan kanssa. Raja painotti nimenomaan tuota huonoa myyntiä ja ettei toinen pelifirma välttämättä halua Slyn menekkiä omakseen, sanzaru otti sen sen takia että valmista ideaa oli helppo lähteä kehittämään, koska sanzaru on tehnyt vain toisten pelien lisenssejä, joten mitä tästä voimme päätellä? Sucker Punch on tietysti lähin mahdollinen sarjan luojana, mutta tietääkseni heilläkin on jokin projekti parhaillaan meneillään ja se tuskin on Sly.

        Niin ja lopuksi: En jää tänne pidemmäksi aikaa, voin silti yhä käydä pitämässä silmällä palstaa, joten älkää tehkö mitään mitä minä en tekisi! Enää ainut syy miksi haluaisin sarjan jatkuvan on se että haluaisin Slyn kotiin egyptistä ja kirjeen lähettäminen oli kyllä turha homma joka on ainut asia mikä on jäänyt hiukan harmittamaan (varmaankin myös teitä muitakin.) Juuri nyt en jaksa ajatella koko sarjaa, kuten Rajakin sen videollaan sanoi: Siitä voi kasvaa yli. Sen lisäksi sen kuluttaminen liikaa on kuin jauhaisi purkkaa. Maistuu rapealta ja raikkaalta ensin suussa ja lopuksi se menettää makunsa.

        Siinä teille teille miettimistä. Kiitos ja kuittaus.
        p.s en minäkään jaksa (tai pikemminkin pysty kirjautumaan koska tabletti!)

        Olihan sly 3 ja sly 4 välilläkin 7 vuotta (muistaakseni)
        joten on mahdollista että pelistä tulee vielä jatko-osa...


        Mutta toisaalta olen samaa mieltä Greasyn kanssa...


      • SipuliHarakka
        TheSuperNorppa kirjoitti:

        Olihan sly 3 ja sly 4 välilläkin 7 vuotta (muistaakseni)
        joten on mahdollista että pelistä tulee vielä jatko-osa...


        Mutta toisaalta olen samaa mieltä Greasyn kanssa...

        Mun ei oo tarvinnu ootta sitä nii kaua sillo koska alotin kolmosesta eikä se ollu sillonkaa ihan uus..;D sir pelasin ykkösen ja nelosen ja kakkosta en ookkaa viel pelannu .. mut nyt on pakko ku ootte tääl hehkuttanu sen parhautta :Dd


      • TheSuperNorppa
        SipuliHarakka kirjoitti:

        Mun ei oo tarvinnu ootta sitä nii kaua sillo koska alotin kolmosesta eikä se ollu sillonkaa ihan uus..;D sir pelasin ykkösen ja nelosen ja kakkosta en ookkaa viel pelannu .. mut nyt on pakko ku ootte tääl hehkuttanu sen parhautta :Dd

        Joo, se kakkonen on kyl kaikista niistä peleistä paras :D


      • SipuliHarakka
        TheSuperNorppa kirjoitti:

        Joo, se kakkonen on kyl kaikista niistä peleistä paras :D

        Äää en malta oottaa että saan sen ♥ :'D


    • clockwerkteory

      moro minustakin on vaikea elaa sen kannssa (pirun espanjan baari tietsikat naissa ei ole kuin perus kirjaimet) mutta joo sen yli vi paasta jotenkin, olen itekkin odotta nut 5:tosta tosi kauan. sei ei tule, ja pitaiskohan mun kin opetella pitkia ja ytimekkaita kirjoituksia kuten greasy sweet

      • TheSuperNorppa

        miks te kaikki ootte noin masentavia?

        Itse ainakin uskon että se peli tulee joskus, ihan sama vaikka joutuisi odottamaan 10 vuotta.

        Sly 4 jäi sellaiseen kohtaan että ei sitä sarjaa voi noinvaan lopettaa.
        Kyllä se peli tulee, pitää vaan jaksaa odottaa.


      • CassieSmith
        TheSuperNorppa kirjoitti:

        miks te kaikki ootte noin masentavia?

        Itse ainakin uskon että se peli tulee joskus, ihan sama vaikka joutuisi odottamaan 10 vuotta.

        Sly 4 jäi sellaiseen kohtaan että ei sitä sarjaa voi noinvaan lopettaa.
        Kyllä se peli tulee, pitää vaan jaksaa odottaa.

        Samaa mieltä. :) Uskoisin että koko Sly-sarja sais paljon huonoo mainetta, jos se jätettäis kesken.


      • SipuliHarakka
        CassieSmith kirjoitti:

        Samaa mieltä. :) Uskoisin että koko Sly-sarja sais paljon huonoo mainetta, jos se jätettäis kesken.

        Nimenomaa ! :-D


    • clockwerkteory

      musta tuntuu että maineella ei ole väliä jos se loppuu, mitä maineesta, se on jo myytybniin että harva ostaa, joten en usko että jos se ei tule niin ne välittää maineesta

    • TheSuperNorppa

      Tiiän ettei tänne kirjoteta enään teorioita, mutta mulla olisi yksi:


      Mitä jos Clockwerkin pystyi tuhoamaan vain jos se koottaisiin yhteen, ja sitten vihasiru tuhottaisiin?
      tai siis se silmä jonka sly tuhosi ja jota ei läytetty Clock-la:han niin sehän on aarteena sly 4, mikä tarkoittaa että se (toisin kuin muut clockwerkin osat) ei tuhoutunut.
      Ja mitä jos neyla tiesi tämän kaiken?
      Neyla vaan tajusi yhdessä vaiheessa että slyn ja kopla vain hidastaisivat hänen suunitelmaansa, tai siis neylallahan oli jo puolellaan poliisi sekä Klawkang , ehkä sly ja kopla olivat vaan tiellä. Joten neyla pidättine, mutta neyla tiesi että mestarivaras pääsisi kyllä vankilasta karkuun, joten ei sly sinne olisi loppuelämäkseen jäänyt.

      Mutta neylan haltuun saamat osat alkoivat vaikuttaa häneen, ja pian clockwerk oli ''vallannut'' neylan mielen. Mutta koska neylalla ei ollut vielä kaikkia osia, ei clocwerk hallinut häntä kokonaan, vain hieman ajatuksia. Clockwerk vakuutti neylalle että sly oli tuhottava, ja neyla uskoikin häntä, mutta saatuaan clockwerkin silmän slyn pakenemisen jälkeen, neyla tajusi clockwerkin suunnitelman, ja tällöin jäi tahallisesti kiinni hämähäkin verkkoon. Sly sai silmän ja koitti tuhota sen, tietämättä että Clockwerkkiä wi pysty tuhoamaan noin helposti.

      Tästä lähtien Clockwerk hallitsee neylaa, vaikkakin neyla koittaa taistella vastaan. Neyla ei pysty hallitsemaan enää itseään, mutta saa silloin tällöin sanottua koplalle vinkkejä jolla tuhota hänet, ja Clockwerk.
      Tai siis eihän neyla niin tyhmä olisi että menisi huutamaan cooperille ainoan heikkoutensa, vihasirun, ilman kunnollista syytä.

      Ja mitä olen wikeistä sekä pelistä itsestään ymmärtänyt, niin neylahan oli arpegion hyvä ystävä, eikä varmasti olisi häntä tappanut raa'asti nokalla murskaten.


      Tässä kuvat jotka todistaa sen että slyn tuhoama silmä on se sama silmä joka löytyy sly 4 aarteena:

      http://vignette1.wikia.nocookie.net/sly/images/5/54/Clock-la.jpg/revision/latest?cb=20130326191327

      http://vignette3.wikia.nocookie.net/sly/images/0/08/Sly_4_clockwerk's_eye_2.png/revision/latest?cb=20130509192343





      Tiiän että teksti on huonoa ja kirjoitusvirheitäkin löytyy kymmenittäin, mutta toivottavasti ymmärsitte.
      ja kertokaa heti jos keksitte tästä teoriasta jonkun vian, niin koitan korjata sen :D

      • TheSuperNorppa

        Oho, tosta alusta puuttui se osa että aluksi neyla luuli että koplasta olisi hyötyä osien hankinnassa, mutta sitten tajusi että he vain hidastaisivat suunnitelmaa.


        Anteeksi kun tuli muutenkin noin kakkaa tekstiän, olisi pitänyt ehkä odottaa että olisin kokonaan hereillä :/


      • CassieSmith

        Toi on tosi siistiä! :D muuten, missä osissa tätä keskusteluketjua (1, 2 vi 3) löytyy eniten hyviä teorioita? Niitä on mahtavaa lukea!


      • JeeSly5
        CassieSmith kirjoitti:

        Toi on tosi siistiä! :D muuten, missä osissa tätä keskusteluketjua (1, 2 vi 3) löytyy eniten hyviä teorioita? Niitä on mahtavaa lukea!

        TheSuperNorppa muuten joo, mutta jos noi osat vaikuttais yhteen henkilöön niin sitte varmaa kaikkiin tai siis meinasin sitä et Sly keräs niitä osia ja ei siitäkään mitään mielipuolta tullu :D eikä myöskään muista klawgangin jäsenistä ku niilläkin oli niitä osia. Hyvä teoria kummiskin :D
        Cassie smith parhaat teoriat on ekoissa palstoissa harmi kun mikään niistä ei vaa toteudu, mut onhan neki tyhjää parempia (eiku hiton hyviä) :D mut vittu ku sanzaru ei tee Sly5 ootin pelii niin paljon toivottavasti se tulis viel joskus :
        Ja mä oon kans ollu tääl koko ajan en oo vaan viittiny kommata mitään :P


      • SipuliHarakka
        JeeSly5 kirjoitti:

        TheSuperNorppa muuten joo, mutta jos noi osat vaikuttais yhteen henkilöön niin sitte varmaa kaikkiin tai siis meinasin sitä et Sly keräs niitä osia ja ei siitäkään mitään mielipuolta tullu :D eikä myöskään muista klawgangin jäsenistä ku niilläkin oli niitä osia. Hyvä teoria kummiskin :D
        Cassie smith parhaat teoriat on ekoissa palstoissa harmi kun mikään niistä ei vaa toteudu, mut onhan neki tyhjää parempia (eiku hiton hyviä) :D mut vittu ku sanzaru ei tee Sly5 ootin pelii niin paljon toivottavasti se tulis viel joskus :
        Ja mä oon kans ollu tääl koko ajan en oo vaan viittiny kommata mitään :P

        Btw oonko ainoo tääl kenest sly raccoon (siis ykkönen) on paras smh peli :o pelasin kakkosen äskettäi mut ei se ollu yhtäö nii eeppine ku aattelin D: iha hyvö silti


      • SipuliHarakka
        SipuliHarakka kirjoitti:

        Btw oonko ainoo tääl kenest sly raccoon (siis ykkönen) on paras smh peli :o pelasin kakkosen äskettäi mut ei se ollu yhtäö nii eeppine ku aattelin D: iha hyvö silti

        Sly eikä mikää smh


      • SipuliHarakka
        SipuliHarakka kirjoitti:

        Sly eikä mikää smh

        Ja oho puolet tekstistä puuttuu mut en jaksa kirjottaa koska se oli jtn iha turhaa .. :D


      • TheSuperNorppa
        JeeSly5 kirjoitti:

        TheSuperNorppa muuten joo, mutta jos noi osat vaikuttais yhteen henkilöön niin sitte varmaa kaikkiin tai siis meinasin sitä et Sly keräs niitä osia ja ei siitäkään mitään mielipuolta tullu :D eikä myöskään muista klawgangin jäsenistä ku niilläkin oli niitä osia. Hyvä teoria kummiskin :D
        Cassie smith parhaat teoriat on ekoissa palstoissa harmi kun mikään niistä ei vaa toteudu, mut onhan neki tyhjää parempia (eiku hiton hyviä) :D mut vittu ku sanzaru ei tee Sly5 ootin pelii niin paljon toivottavasti se tulis viel joskus :
        Ja mä oon kans ollu tääl koko ajan en oo vaan viittiny kommata mitään :P

        Mitä jos ne osat alkaisivat vaikuttaa vain jos niitä on tarpeeksi, ja slyhyn ei vaikuttanut koska se on aina bentlyn ja murayn kanssa (eli niiden osien vaikutukset jakautuisivat kolmelle henkilölle, jolloin ne eivtät perjaatteessa vaikuttaisi yhtään)

        tai mitä jos ne osat eivät vaikuta slyhyn koska hän on cooperin suvusta?


      • CassieSmith
        JeeSly5 kirjoitti:

        TheSuperNorppa muuten joo, mutta jos noi osat vaikuttais yhteen henkilöön niin sitte varmaa kaikkiin tai siis meinasin sitä et Sly keräs niitä osia ja ei siitäkään mitään mielipuolta tullu :D eikä myöskään muista klawgangin jäsenistä ku niilläkin oli niitä osia. Hyvä teoria kummiskin :D
        Cassie smith parhaat teoriat on ekoissa palstoissa harmi kun mikään niistä ei vaa toteudu, mut onhan neki tyhjää parempia (eiku hiton hyviä) :D mut vittu ku sanzaru ei tee Sly5 ootin pelii niin paljon toivottavasti se tulis viel joskus :
        Ja mä oon kans ollu tääl koko ajan en oo vaan viittiny kommata mitään :P

        Ai, kiitos! :)


    • TheSuperNorppa
    • TheSuperNorppa

      Hei ihmiset ei anneta tän kuolla :/

      • CassieSmith

        Ei todellakaan! :)


      • sly5lover

        Ei todellakaan!!!!!!!!!! Tästä on ollut tosi paljon hyötyä!


    • clockwerkteory

      hei, mä olen tullut päätökseen. kaikki ideat, kaikki teoriat, se on joko kaikki tai ei mitään. sly5, tulee tai ei. ja olen entistä varmempi eräästä teoriasta. penelope liittyy siihen jotenkin, koska eikö pelin tekijät noudata faninen toiveita, no kattelin koko yön kuvia jotka liittyvät sly 5:seen, ja suurin osa oli penelopesta tehtyjä kuvia. kertoisko joku miten kuva lisätään, löysin nimittäin aika vakuuttavan kuvan!

    • TheSlyFan_9

      Minua kiinnostaisiko hon sly5teorian YouTube kanavan nimi kun en jaksanut lukea kaikki tuhatta kahtasataa viestii

    • clockwerkteory

      eikös se ollut axa tai jotain

    • clockwerkteory

      nyt riitti! pitääkö kaikkia taas potkia pystyyn!?! joku kirjoiti viimeeksi viime kuussa, ja se jokukin olin minä!

      • TheSuperNorppa

        Anteeksi, unohdin käydä täällä :/

        pitää keksiä joku puheen aihe...

        Ketkä on teidän lempi hahmot koko sarjasta?


        itelläni
        1. Neyla
        2. Bob
        3. Sly
        4. Mz.ruby
        5. Clockwerk


    • sly5

      Moi! Olen aika uusi täällä ja tämä on minun ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne. Olen seurannut varsin aktiivisesti aikaisempia palstoja ja huomasin kuinka upeaa toimintaa tällaisella palstalla voi esiintyä. :O haluaisin tietää että vieläkö täällä käy aktiivisia sly pelaajia?
      Sillä mietin että voisin itsekkin liittyä mukaan miettimään ja pohtimaan sly 5 teorioita kanssanne?.

    • clockwerkteory

      1: pena (koska olen itsekkin nörtti)

      2:clockwerk (noyllätysyllätys)

      3:sly cooper ,the thief. (Koska olen itsekin hyvä hiippailemaan)

      4:tennesee kid. Koska hän on humoristinen..

      5:carmelita (koska en vain keksi muuta enää)

      Ja supernoppa esitti hyvin uuden keskustelun aloituksen (nostaa hattua)

    • sly5

      Noniin. Onhan täällä vielä kirjoittajia,joka on tietty mukava kuulla tai no nähä :D mutta luin tosta ylempää että sanzaru olisi vahvistanut pelin valmistamisen ja samassa viestissä kerrottiin jostakin E3 messuista ja että tieto varmistettaisiin siellä. No miten siellä kävi onko se peli tuolossa???

    • sly5

      Mä oon miettiny, että voisko sly faneille täs keskustelusta vaikka tehä johonki chat sovelluksee ryhmän esim.whatsapp . koska se ei tulisi koskaan täyteen ja kaikille tulisi ilmoitus jos joku puhuisi. Olisiko se hyvä idea? Vastatkaa kommentteihin.
      Ps. Voiko mahtaviin ja ihmeellisiin cooperoneihin liittyä? Vai onko sitä enää edes olemassa?

    • En itse tiedä E3 messuista mitään, mutta tietääkseni ihmeelliset cooperonit on perjaatteessa lopettanut greasyn lähdettyä, mutta osa vanhoista cooperonien jäsenistä käy vielä täällä.

      whatsapista en ole varma, sillä kaikkien pitäisi antaa numeronsa ja se saattaa olla hankalaa kaikki eivät välttämättä halua.
      Kik voisi toimia, siellä voi etsiä toisen käyttäjänimen perusteella.
      Facebook on myös mahdollinen, ja jos joku ei halua kertoa omaa nimeään, voi aina luoda feikki profiilin.

      • mw3

        Se olisi kyllä hyvä idea! Mutta pitäis vaan saada kaikki eka tänmä


    • clockwerkteory

      nii,i. moni coopperooni ei käy täällä, olenkohan minä itse asiassa ainoa vai onko täällä muitakin jäseniä? ja nyt pitää muistuttaa että onko kaikki muistaneet sen "the sly movie" jutun, (eli mennään katton leffa hesaan kai.

    • sly5

      Voisinko mää liittyä cooperoneihin? :)

      • JeeSly5

        Ääh R.I.P cooperoonit :c ne oli hyvii aikoi joo, mut hemmetti ku haluais ne ihan alkuperäset(sly5teoria Greasy Sweet martsiri ja Tommikke takas) mitä teille on tapahtunu? Ei cooperoonit ole mitään ilman niitä ja ilman niitä ei ole cooperooneja tai jäihän meille jäsenyys mut tajuuks kukaan mitä mä meinaan? Tosin kyl mä vähän ymmärrän tota greasyn viimistä viestii jos ei jaksa ja Sly5 ei tuu :´/ mut siltikin...onko tästä enään mitää jäljellä?


    • TheSuperNorppa

      Miksei olis?
      Täällä käy ihmisiä vielä, joten pakko täällä on jotain olla jäljellä :D

      mutta siitä ryhmä jutusta...
      Voisin luoda facebook ryhmän, jos se sopii?
      Vai haluaako joku enemmän kiinnostunut ottaa vastuulleen ryhmän tekemisen?

      mutta toi elokuva juttu olis ihan kiva, keille kaikille sopisi?
      Itse pääsen varmaan hesaan, riippuen kellonajasta.

      • sly5

        Mulle käy että sää tekisit sen ryhmän! Ja siitä elokuvasta, mää en ainakaa pääse koska asun noin 300 kilsan päässä... Mutta jos se ei olis helsingissä niin voisin päästä...


    • sly5

      Ja mietin että ois paras jos tehtäis ryhmä kikkiin koska siellä ei tarvitse tietää kun käyttäjänimi....

    • clockwerkteory

      noniin joku käy täällä yhä, ja laitoin muuten sly cooperin google kääntäjään kun kuulin yhessä gravity falls jaksossa sen mainittavan long story. mutta sly on englannista suomelle..... sly=ovela, mutta se ei ihmetytä minua ainakaan. enemmänkin tämä
      cooper=tynnyrintekijä.




      ‚_‚ täh? mitä se meinaa? ovela tynnyrintekijä??????

    • Sly5

      Miten olisi se ryhmä???
      Mää voisin tehdä sen kikkiin...
      Jos käy vaan teille muille....

      Ja ei se ole välttämättä oikein koska google kääntäjä on aika huono...

    • clockwerkteory

      hei nyt selittäkää joku kuka noita mainoksia laittaa! se ärsyttää! joten lopeta! ei mua kiinnosta tabletti tai kamera!

    • TheSuperNorppa

      Eli siis kenelle kaikille EI sovi se elokuva helsingissä, ja sanokaa mikä kaupunki sopisi.
      sillä ehkä me voitais vaihtaa kaunpunkia?

      mutta jos koitetaan pitää se pääkaupunki seudun lähettyvillä?

    • TheSuperNorppa

      Ihmiset plz

    • TheSuperNorppa

      Puhun täällä sitten itsekseni :I

      Muuten siitä elokuvasta tuli mieleen että sehä perustuu sly 1 peliin, mutta bently ei osannut ajaa autoa vielä silloin, mutta trailerissahan se ajaa autoa?

    • slygirl

      luin yhessä päivässä nää teijän kaikki viestit, ja jotenki harmittaa etten päässyt mukaan puhumaan teijän kanssa slysta. mut kuitenkin rupesin miettimään, että miksi ette jatka vaikka niitten tarinoiden keksimistä? ei tarvitse mitään teorioita tai yhtään mitään muutakaan, kunhan keksitte tarinoita. niitä on ja olisi mukava lukea ja jos itsekkin jopa niitä rupeaisi keksimään :) vaikka sly 5 ei tulekkaan niin miksi lopetatte tän näin vain? :/ kuitenkin kun se elokuva on tulossa.

      • JeeSly5

        Joo varsinkin Greasyn tarinat oli ihan parhaita. Mullese Greasyn vanhempi Sly ja Carmeliitta story vois olla se oikee loppu vaikkei Sly5 tulekaan...niitä olis oikeesti kiva lukee jatkossaki


    • TheSuperNorppa

      Toivottavasti tää keskustelu herää eloon viimeistään sen elokuvan tultua :/

    • höööh

      Moi mä kirjottelen täällä ekaa kertaa ja tulin tänne taas äsken lukemaan näitä ja huomasin että vanhoista texteistä puuttuu tekstiä :( tai en tikä näkyykö muilla kokonaisina mut esim ne jotka joskus kirjoitti esim niitä top kymppi bossi ja kenttä listoja niin huomasin että sieltä ainakin puuttui teksti ja kyllä myös vähän muualtakin. Harmi ku täällä on niin hiljaista, vaikka nää palstat on niin mahtavia. Mikä sais teidät taas innostumaan näistä?

      • TheSuperNorppa

        Joo tää on aika kuollut palsta
        oon itsekkin koittanut miettiä tapaa jolla herättää tää eloon :O

        Kiinnostava puheen aihe vois auttaa, tai jos tapahtuisi jotain slyhyn liittyvää esm uusi traileri elokuvalle.


    • MMZGames

      Saattaa se Sly 5 tulla, jos joku muu yhtiö tekee sen. Tässä samasssa tilanteessa oltiin, kun Sucker Punch ilmoitti lopettavansa Slyn tekemisen ja siirtyvänsä Infamous pelien puolelle. Loppujen lopuksi Sanzaru tuli tekemään Sly 4:jää.

      • TheSuperNorppa

        Totta, vaikkakin itse pidin thieves in timesta niin se muutti asioita ehkä vähän liikaa.
        Jos joku toinen yhtiö tekee sly 5 niin toivottavasti he koittavat tehdä siitä ''perinteisemmän''


    • clockwerkteory

      jooooooo... kattelin nettiä ja löysin jonkun kilpailun "suunnittele aarre tulevaan sly cooper peliin" se on tosi vanha mutta silti siinä annettiin fanien suunnitella aarteita, 8 otettiin kilpailuun mukaan löysin vain yhden voittajan koska se oli suomalainen mutta epäilen että se "clockwerk was here" on fanin suunnittelema

      • TheSuperNorppa

        Onko sulla linkkiä sinne sivulle josta löysit ton kisan?
        oon ite koittanut ettiä sitä joskus. Koitin jopa osallistua, mutta en ehtinyt mukaan ja en oo löytänyt sitä kisan sivua mistään :I


    • Bentleyninjaturtle

      Se dragonclaw statue jossa luki "clockwerk was here" ei muuten ollut fanin suunnittelema! Ne jotka otettiin kilpailussa mukaan oli:

      Slytutankamenin vaasi
      joku kaukoputki
      kompassi
      kilpparipatsas (näyttää meditoivalta bentleyltä)
      joku "muinainen kebabkone?" näyttää vähän carmelitan shokkipistoolilta
      Apinapatsas ( tätä luulin sanzarun aikaansaannoksi)
      aikaratas
      Mona lita (tämä muuten oli se suomalainen aarre)

      • Sly5odotellessa

        Kesä! Ja mitäköhän se tarkoittaa? Että uudet game relaset tulevat :) olisikohan sly5 tänä kesänä ?


      • JeeSly5

        Ai niin tän vuoden E3! Tietääks kukaa millo se on? Mut jää vähän epävarmuuden varaan et tuleeks sitä kuitenkaa.


    • slymovie

      Ainakin se Sly Coopperin elokuvasta varmaa tulee E3 traileri, ku tulihan se E3 traileri Ratchetistäkin viimevuonna, tosin en tiiä millo E3 messut on.

    • SlyTyyppi123

      Oon uus ja en oo lukenu tätä keskustelua ja en jaksa lukee 300 viestii oon silti lukenut vanhan keskustelun niin ois kiva tietää mItä ihmeellisille Cooperoneille kuuluu.

      No Clockwerk tappoi Slyn isän
      mutta kun häviää Tohtori M se sanoo olet yhtä heikko kuin isäsi onko se tappanut Slyn isän vai onko se vaan tapellu sen kans??

    • clockwerkteory

      hyvä huomio muuten... ja pistin jotain merkille, olenko se vain minä vai sanooko sly "pako" tehtävässä "mahtasiko rioichi koskaan tavata clockwerkkiä" ???

    • SlyTyyppi123

      En muista tarkalleen mutta saattaa hyvinkin sanoa

    • SlyTyyppi123

      Voiko joku kertoo mitä Ihmeelisille Cooperoneille tapahtu

      • TheSuperNorppa

        Suurin osa ihmisistä lopetti täällä käymisen.


    • SlyTyyppi123

      Tulin liian myöhään olisin halunnut olla ihmeellinen Cooperoni mulla ois ollu hyvii teorioita miks lopetitte tulkaa takas! Rip Sly ja ihmeelliset Cooperonit Rip Greasy Sweet Slyteoria24/7 ja muut.

      • TheSuperNorppa

        Kyllähän tänne voi lisätä omia teorioitaan jos haluaa, musta ainakin olisi kiva lukea muiden ideoita, ja ehkä tänne alkaa tulee sit lisää ihmisiäkin jos tää olisi aktiivisempi :)


    • slyfani

      itse olen sly fani mutta en ole kerennyt ikinä tulla keskusteluihin ja mun mielestä sly 5 pitää tulla :) en ole itse kuullut että se tulee mutta, en ole myöskään lukenut kaikkia viestejä täältä joten onko se tulossa?

      • TheSuperNorppa

        Ei ole varmisettua tietoa, vain huhuja.
        Aijemmin tuolla jo todettiinkin että jos peli tulee niin se tulee luultavasti elokuvan jälkeen, eli aikaisintaan 2016 loppupuolella.


    • slyfani

      ok. kiitti

    • kysyjä

      onko tää enään aktiivinen keskustelu paikka

    • SlyTyyppi123

      Jos tekisin jonkun Sly fani ryhmän liittyisittekö? ?
      Voisin esim. tehdä sen Skypeen.
      Oiskos hyvä idea? ?

    • Sly5fan

      Minä voin tehdä sly 5 ryhmän kikkiin joten laittakaas käyttäjänimiä tähän niin lisäilen☺

    • Sly5fan

      Ja vielä tiedoks että pitää tulla mun lisäks vähintään 3 että teen....☺

    • Myöhäinenpesukarhu

      En tiennyt slystä kun nää keskustelut alotettiin, mutta kun kuulin pelistä innostuin heti ja pelasin sly 4 läpi ja sitten sly 1-3 ja pelit oli mahtavia. Luin nämä viestit vasta pari kuukautta sitten. Piti tulla sanomaan että nuo teoriat mitä luin olivat todella mahtavia. Harmittaa ettei tämä taida enää olla kunnolla elossa. Kyllä se vähän toi surullisen olon kun menin netin syövereihin ettimään tietoa sly 5 julkaisusta ja löysin vain tiedon siitä ettei se tule varsinkin kun tuli itkettyä sly 4 lopussa varsinkin kun Carmelita löysi sen kuvan. No, mutta te muut sentään odotitte sitä todella paljon pidempään kun minä, itse tässä vain sellaset puolisen vuotta. Silti toivon että sly 5 tulee ja toivon että tekin jaksatte uskoa vaikka siihen asiaan alkaakin menemään uskomus...

    • SlyTyyppi123

      Moi kaikki

    • clockwerkteory

      Kuolkaa vaan pois kaikki

    • clockwerkteory

      Käykö täällä kukaan edes lukemass näitä viestejä

    • SlyCooperTietäjä

      Mä oon tääl viel... Satuin muistelemaan tätä. Eiks sly cooper movie tuu tänä vuonna

      • SlyTyyppi123

        Joo tulee


    • SlyTyyppi123

      Ja tää elokuva tulee Joulukuussa ja jos Sly 5 tulee se tulee kesä-joulukuussa.

    • Eli tehdäänpä yks juttu uudestaan.

      En ole täysin varma miksi tuo aikaisempi viestini poistettiin, luultavasti sanoin jonkun sanan mitä en tässä mainitse uudestaan ja ehkä en tälläkertaa aio linkata kyseisiä sivuja.

      Eli joo, pikakelauksella laitoin viestissäni että olisi kiva tietää mitä vanhoille foorumikavereille kuuluu, sanoin että itselle kuuluu hyvää ja paljon on niistä ajoista tapahtunut. Vaikka palsta onkin aika epäaktiivinen nykyään niin kuitenkin, mikäli täällä on vielä kävijöitä ja sanoin että jos joku haluaa käydä moikkaamassa, tai juttelemassa yms...niin Discord niminen pelaajille keskittynyt chät jota Rajaskel ylläpitää ja linkki sinne löytyy ainakin hänen YouTube sivuiltaan. Tosiaan, se on puhelimella pikkusen silläviisiin että toimiiko se vai ei, joillakin se toimii, mutta esimerkiksi itselle se ei ole yhteesopiva kännykällä. Koneella pitäisi kuitenkin toimia.

      Ja toisekseen sanoin erään sanan puolivahingossa, kun tarkistin säännöistä minkä takia se luultavammin on poistettu, niin en tarkoittanut sitä ihan täysin sillä tavalla...Mutta kuitenkin siinä alemmassa osiossa mainitsin VTNVIVI nimisen youtube chännelin joka tekee Sly aiheisia teorioita videomuodossa, eli tämä sitten niille jotka haluaisi vielä nähdä teorioita tähän aiheeseen liittyen, eli toisinsanoen tekee samaa mitä me ennen tehtiin...Se vaan ihan semmossena nappulatietona jonka ajattelin tässä ohimennen mainita.

      Jos tässäkin on jotain, minkä takia viesti poistetaan niin seuraavalla kerralla annan olla...yleensä käyttäydyn itse aika sääntöjen mukaisesti ja tuo kömmähdys mikä edellisessä oli, tapahtui vahingossa...

    • SlyTyyppi123

      Oisko "mainostamisen" takia. En tiiä.

      Ois kiva tulla juttelee, mut ei voi.

    • SlyTyyppi123

      Ei kukaan käy täällä enää

    • alyfan4ever

      Tuliskohan sly2/3 ps4 koskaan? Olisi mukavaa jos tulis...

    • Tietokone.xy

      Se ei tule

    • BloxXor

      kuollu

    • Mä löysin myös sly kakkosest iha sika jännän jutun!! Menkää sinne jakso neloseen (eli siis sinne kreivittären ekaa paikkaa). Alottakaa myös peli alust, koska tää temppu ei muute toimi. Ostakaa bentleyl varasverkost sen leijuntareppu enne, ku meette siihen jakso nelosen ekaa keikkaa, mis bentleyn pitää salakuunnella kreivitärtä. Sit ku te meette sil bentleyl sinne keikan hologrammin luo, minkä sijainti on sen yhen vanhan talon olevan lautasantennin kohal, jonne pääsee sen verkkotrampoliinin avul. Samal, ku hyppäätte silt verkkotrampalt siihe lautasantennin keikan hologrammil, nii jättäkää pommi siihe lautasantennin pääl enne, ku se bentleyn osumine siihe hologrammii käynnistää sen keikan alottaa sen keikan alkuvälinäytöksen. Sit, ku se bentley on samal jättäny sen pommin siihe lautasantennil, nii sit se keikan välinäytös voi alkaa. Sen välinäytöksen aikana sen pommin pitäs räjähtää vahingoittamatta tietenkään bentleyä. Sit, ku se välinäytös on ohi, nii älkää alkako ampuu sitä kreivitärtä niil bentleyn unitikoil, vaa tulkaa kokonaa pois sielt lautasantennin päält, etsikää sen kreivittären vankilan katol reitti ja menkää sinne sen bentleyn leijuntarepun avul. Sit koittakaa valita joku niist paikoist, mihi se kreivitär välil tulee ja pysykää siel ja joka kerta, ku se kreivitär tulee sinne, nii antakaa vaa palaa ja vetäkää sitä turpaa nii paljo ku mahollist. Muistakaa se, et bentleyn pommit ei tehoo ollenkaa kreivittäree, mut bentley pystyy kyl sen varsijousel sitä vahingoittaa, eikä kreivitär pysty myöskää ollenkaa vahingoittaa bentleyä. Kannattaa testaa tätä kikkaa, toimi ainaki mul

      • Anonyymi

        Tiedän tämän kreivittärn Bentleyllä tappamis glitchin jo valmiiksi, keksein sen jo vuonna 2011 vaikka olisitkin sen nyt ite keksiny


    • Anonyymi

      Moikka! Greasy Sweet täällä!
      (onpas tää Suomi24 muuttunu kun ei anna käyttää enää nimimerkkiä, mut en sen takia jaksa nyt kirjautua)
      Ei sillä että jaksaisin enää herättää tätä jurakautisen fossiilisen kuollutta keskustelua henkiin, mutta jos joku vielä käy täällä lukemassa vanhoja viestejä tai jostain kumman syystä eksynyt tänne niin mulla olis sellaselle pieni ylläri liittyen näihin meikän tarinoihin.

      Muistaako joku vielä sen stoorin jossa Sly ja Carmelita joutuu samoihin käsirautoihin? Mulle yks päivä tuli jännä fiilis kokeilla käsinpiirrettyä animointia joten tuumasta toimeen. Ihan prikulleen samanlailla se ei mene kuten tarinassa, mutta lähelle kuitenkin...Toivottavasti kelpaa

      https://youtu.be/bvVQSHDvUxA

      • Anonyymi

        Okei, sitä sly5:tä ei tule ellei joku sanzarun paskayritys perseile sellasta ulos, sly4 on kiin yttä paskaa, että se täytyy uusia ennen kuin kukaan haluaisi tätä sarjaa jatkaa, muuten se on yksinkertaisesti kuollut, luulen kuitenkin että nyt nostalgiset sly2 ja 3 ovat riittaviä meille kun kerran niihin ne fanut tulivat, tykkän iteki pelkästään Ratchet and Clank ykkösestä rehellusesti enkä ole enää lapsi joten voi tämän sarjan herättää henkiin mutta sly4 uusiks ja sit vast sly5 ja sellasta, ompa surullista että sarja suht kuoli kahden hyvän pelin jälkeen mutta ei voi mitään. T:Sly2 ja 3:n entinen pelaaja (ne oli lempi pelit sillon)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sitä sly5:tä ei tule ellei joku sanzarun paskayritys perseile sellasta ulos, sly4 on kiin yttä paskaa, että se täytyy uusia ennen kuin kukaan haluaisi tätä sarjaa jatkaa, muuten se on yksinkertaisesti kuollut, luulen kuitenkin että nyt nostalgiset sly2 ja 3 ovat riittaviä meille kun kerran niihin ne fanut tulivat, tykkän iteki pelkästään Ratchet and Clank ykkösestä rehellusesti enkä ole enää lapsi joten voi tämän sarjan herättää henkiin mutta sly4 uusiks ja sit vast sly5 ja sellasta, ompa surullista että sarja suht kuoli kahden hyvän pelin jälkeen mutta ei voi mitään. T:Sly2 ja 3:n entinen pelaaja (ne oli lempi pelit sillon)

        Jaahas suomi24 on näköjään täysin paskana kun ei ostu julkasemaan mitä kirjottaa oikein ja väittää että kirjoitin väärin, suosittelen täältä lähtemistä kun tarvitsi tämäkin suomi24:n nykyisten omistajen tehdä jos ymmärrät edes mitä tässä tekstissä lukee.


    • Anonyymi

      uutta idistä tulille:__ sly dub

    • Anonyymi

      hei olen hiski "radiokiikari" mehiläinen olen lukenut viestejänne innokkaasti nyt noin 2 päivää haluan herättää tämän ketjun kuolleesta ja keskustella sly:sta kiihkolla tässä on herännyt kysymys mikä on lempi sly cooper tyttö hahmo minun on penelope koska hän on kuuma nörttityttö kachow

    • Anonyymi

      Ja tähän Ihmeellisten Cooperonien tarina. Kiitos ja näkemiin. Ka Chow!!!

    • Anonyymi

      Onko se nyt totta että sly ja garmelita fox saa lapsen sly Cooper vitosessa

      • Anonyymi

        Tulin tänne lukemaan viestejä nähtyäni youtubesta JakkiMiimikon Ihmeelliset Cooperoonit videon! Sly Cooper fanina tää oli tosi mielenkiintosta ja nähtävästi täällä on enemmänkin juttuu ollu :D Täytyy kyllä propsit antaa Cooperooneille, hyviä teorioita oli porukalla ja oli mielenkiintoista nähdä tämän palstan kulku, hyvin porukka myös jaksoi olla täällä niin pitkään! Olivatpa missä tahansa, toivon heille kaikkea hyvää!

        JakkiMiimikon video: https://www.youtube.com/watch?v=yfT5GFqk0-4&t=270s


    • Anonyymi

      Oletteko täälä
      enää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hellou! Greasy Sweet täällä taas näin pitkästä aikaa!

      Siitä onkin tovi kun viimeksi olen tänne kirjoitellut, mutta niinbuskomatonta kun tää onkin, olen saanut tiedon että Kirje oli päässyt perille. Lupasin tulla vaikka keskellä yötä, kunnia sanalla. Niin kiva kun huomasitte viestin

      Eräät Uskomattomat tahot otti yhteyttä ja kysäisin, että tiedättekö pääsikö kirje perille ja vastauksena kuului että pääsi. Kysyin myös heidän suosikkiteoriaa ja sehän oli tietysti minun Future stoori, tekijät kuulemma tykästyivät vaikkei Sanzaru Sly5sta teekkään niin koko ilmoitus asiasta nosti hymyn huulilleni. Ja tiedättekö mitä? Mun vanhat kaverit on mun nykysiä tuttuja

      Sly5teoria TheApproman/Matiaslikesvideogames Hei tilatkaa tää jätkä pitää hauskoi striimei
      Greasy Sweet jou eli minä
      Trollijäbä/ Raja niin tekee tääkin ;)
      Aksuz/Kuutti ja tääää
      Tommikke/Kuusakat mä arvasin tän dude, oisit vaa kertonu


      Oliko sattuman kauppaa? I think not! Anyways lupasin että vaikka keskellä yötä tulla kertomaan vaikka keskel yötä kunniasanalla! En kerro mistä sain tiedon, mutta kiitokset heille!

      Siksi en kertonut koska koin, että tuskimpa kukaan tänne tulee, mutta kerta on kunniasana, niin pitihän se tulla kertomaan ja nyt lupaus on pidetty. Pidin vastausta lähinä siinä että Sly5 tiedotteesta oli maailmanlaajunen vastaus kirjeeseen. He pitivät muistakin teorioista ja juuri siksi olin iloinen että he tykkäsivät. Jamille ja Franssillekin terveisiä, sillä esitin pääosaa heidän Cooperoni videossaan by Jami ja olihan se melkonen shokki, positiivisella tavalla. Franssille voisin sanoa, että ei viitsisi ainakaan mun läsnäollessa mitään sanoo Joonas Suomisesta ainakaan sarkastisessa vitsimielessä, mä en haluu että tästä vitsaillaan.Kuutin kulmilta päin se tulee. Muuten olet hyvä tyyppi ja tosi hyvii striimei! Thanks guys!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe