Etsin tupakoivaa ja ryyppäävää rantaremmiin

vm. -57

Löytyykö enää hauskaa seuraa reissuun??
Tuntuu että kaikki ovat nykyään himokuntoilijoita, karppaajia, savuttomia hiilihydraattomia ruokien kanssa nirsottelevia kaloreita laskevia laktoosiintoleransseja sykemittari kaulassa juoksijoita ikuisia ylipainoisia ja mitähän vielä.

Olisi kiva lähteä reissuun jonkun rennon rempsakan omillaan pärjäävän tavallisen mieshenkilön kanssa, savolaisuus olisi iso plussa.
S-postiin varma vastaus, oli se sitten mikä tahansa. (͡๏̯͡๏)​

10

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millonka ja minne suuntaus...

    • Aguardiente

      Kyllähän tällaiset suunnitelmat aina viehättää. Vaan oletko tosissasi...?
      Useissakin maissa on tullut röpöteltyä, joten mikä suunta kiinnostaa?

      • s-postia1

        Yksi reissu tehty akkaporukalla ja uutta matkakuumetta iskee taas. Äkkilähtö jonnekin mikä listalla on ylimmäisenä sillä hetkellä, ihan sama kun vaan tarkenee. Pikkusen tuli liioiteltua tuon ryyppäämisen kehumisen kanssa. Rauhallinen ja hidas loma on parasta lomaa tässä iässä, 58.


    • Chillisti

      Tottahan toki löytyy. Täällä olisi 39 vuotias tupakoiva rento mies. Olen eronnut vuosia sitten ( ryyppäsin) pitkästä suhteesta itseni ulos ja sen jälkeen tahti on vain kiihtynyt.
      Olen tosin työtön ja lievästi ylipainonen 10-20 kiloo mutta elämänilo on ja säilyy.
      Rantaremmissä olen enemmän kuin kotonani, ja saan olla sitä loppuvuodesta kenties enemmänkin kun työsuhdeasunto lähtee, töiden päätyttyä. ( en ryypännyt)
      Rannat tulevat olemaan siis kotini määrittelemättömän pitkäksi ajaksi tulevaisuudessa. Koska rantapummin elämä on kuitenkin kohtuullisen mukavaa niin ota tästä siipiesi suojaan retku isolla sydämellä.
      Lapset hoidetaan mut muuten ollaan chillisti.

    • Aguardiente

      Olen tosiaan syksymmällä lähdössä Portugaliin tai
      sinnepäin. Espanjaankin vois poiketa. Espanjassa
      ainakin on hyvät viinat ja ystävällinen palvelu
      (en siis tarkoita turistipaikkoja), kokemukseni
      mukaan. Suunta on siis etelään ja ehkä länteen
      (E- Amerikka)

    • oon nuori koijjari 26 vee ja heti kiinnostunu lähtemään remmiin :D

    • vm45

      Moi

      Joko on suunta ja ajankohta jäsentynyt?

      • vm.-57

        Ei mitään hajuakaan vielä. Olishan se mukavaa lähteä loka-marraskuussa jonnekin kun täällä on pimeää ja ankeaa, pari viikkoa olisi ihanneloma jotta ehtisi laiskotella ja ryypiskellä hitaasti ja varmasti. Pistä s-postia niin vois rupatella sen kautta enemmän.


      • vielä haaveissa

        Olishan se kiva reissuun lähteä rypemään, tai sitten ei.


    • vilppu88

      lähdetään espanjaan koska tiedän paikan ja olen asunut siellä ja tarkoitus olisi jäädä sinne, ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe