6 syytä...

jeBAM

..jättää ostamatta Nokia Lumia 610.
olen nää kaikki itse saanut kokea, joten älkää syyttäkö jos vielä omalle kohdalle ei ole näitä tapahtunut.

1•hajoaa älyttömän herkästi.
Itse kun sain tämän vuonna 2013, käytin pari kuukautta kunnes tippui penkiltä, takakansi irtosi-akku lähti-laitoin akun takaisin ja koko puhelin pimeni. Siitä sitten korjaukseen. kulmasta lähti pala kun tippui lattialle.
2•ei saa hyviä sovelluksia.
Nokiallahan on siis tuo marketplace, jonka takia siihen ei ESIM saa: oikeaa pouta, Instagramia, Candy Grush Saga, Facebook...ymsyms. SURKEAA!
3•lagaa kauheasti. Jos vaikka on Whatsapp:ssa, niin yks kaks heittää ulos tuohon aloitusnäytölle. Ja ITSELLÄNI AINAKIN tekee niin että jos painaa tuota kuvat-laatikkoa, niin heittää ulos, painaa uudestaan, heittää ulos jnejne...
4•ENNUSTUSKIRJOITUS on jotain niin hirveää! :D kirjoitan vaikkapa että "moi mami voinks käyä tänää nopeesti siel...."(en tiiä mistä ton repäsin xD, lol)nii tää vääntää sen tekstin esim tälläiseksi: "moi maku voima jätä tänää nopeesti siel..." ärsyttävää.
5.KAMERA/VIDEO kamerahan on itsessään hyvä, ja tehosteitakin saa jonkun verran. Mutta video...MINUN ainakin pitää ottaa tyyliin 10 kuvaa iha jostai huitsin nevadasta, että pääsen aukaisemaan videokameran!-.-muuten puhelin heittää tuohon aloitusnäyttöön, ja ei kun aloita alusta...ja videota ei voi edes stopata kesken videon, vaan se pitää kuvata ilman taukoja..(tämä aivan typerää!)
6. Yksi ERITTÄIN PIENI SIVUSEIKKA, lumia 610 ei saa melkeinpä mistään kuoria! Aina myydään vain noita Samsung s 3/4/5, tai iPhone kuoria. Tälläiseen vanhaan bullshittiin ei saa mitään mistään, paitsi jostain torista ehkä joskus...
Tuossa oli vain pieni osa kaikista ongelmista...mutta sormet puutuu, enkä jaksanut kirjoittaa enempää... ;D

Tätä tekstiä oli hirveetä tuskaa kirjoittaa tällä puhelimella, enkä edes tiedä miksi tämän tein. Ja sori kun puhun tällein oudosti (omasta mielestäni ainakin.) mutta jotkut vanhemmat ilmeiset ei vältsist tajuu tällästä puhetta ku ne o tottunu semmosee kirjakielee... :D
ANTEEKSI JOS TULI KIRJOITUSVIRHEITÄ AIVAN KAMALASTI, TEKSTIN KYLLÄ TARKISTIN ETTÄ EI NIITÄ KYLLÄ PITÄISI OLLA...:P

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bilmnklnbhg

      Hyvä kun älysit pyytää anteeksi, sillä vuodatuksesi on kokonaisuudessaan kirjoitusvirhe.

    • Nykyaikaan
    • JustMyFivePenny

      Yksi hyvä syy jättää ostamatta 610, sama kuin T-mallin Ford. Se on wanha ja ongelmia on varmasti tiedossa molempien kanssa.

      • 128t7

        Tyhmä. Eihän 610 ole myyty enää pitkään aikaa kaupoissa. WP7 malli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe