Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hinnat nousussa Varkaudessa.

Faktaa.

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8373205 110 miljoonan satsaus Varkauteen toi uutta pöhinää asuntomarkkinoille ja hinnat alkavat olla jo etelän tasoa. Yllä yksi esimerkki. Psssst Tästä ei saa kertoa Varkkilalle, ettei hän saa taas itkukohtausta.

53

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HInta ↓

      Tuolta voit seurata kuinka hinnat "nousee" sellaista vauhtia, että ei meinaa pysyä perässä... :D


      https://www.etuovi.com/

    • Ajatusten Osmajoki
    • Varkkila1

      Miksi tätä samaa asuntoa hypetetään, jäikö sulla jotain saamatta, vai mikä on syynä?
      Faktaa-naurajasi-hihittelijä jne. hahmo ei ole saanut yhtään asiaa oikein täällä palstalla ja sen on faktaa se. Jos tuon tason asuntoguru täällä uhoaa asioista, niin kannattaa muistaa, missä vaiheessa se tili tehdään.

      • toukok.vuokra kiitos

        Ei täällä ole porukalla varaa asuntoja ja taloja ostella,kun ei pystytä suoriutumaan edes vuokrista.Ostajien on tultava muualta.


      • tyhjät talot
        toukok.vuokra kiitos kirjoitti:

        Ei täällä ole porukalla varaa asuntoja ja taloja ostella,kun ei pystytä suoriutumaan edes vuokrista.Ostajien on tultava muualta.

        Kun kaikilla on jo katto pään päällä ja asukasluku laskee samalla koko ajan, niin eipä ole enää ostajia tarpeeksi. Seurauksena asuntoja ilman asukkaita.


      • Faktaa.

        Varkkila 1 nikki on esimerkki siitä, että kun on tarpeeksi tyhmä niin valheesta jää vääjäämättä kiinni. Kaikkihan me muistamme ne "myymäsi" asunnot, joiden sijainti ja osoite olivat liian vaikeita ilmoittaa, eli ne olivat mielikuvituksesi tuotetta. Haluasit olla menestyvä sijoittaja, mutta olet todistettavasti pelkkä luuseri. Olet myös kaikkien aikojen parkuja täällä. Oli kiva nolata sinut, sillä olet koko ajan ollut sitä mieltä, ettei Varkauteen sijoiteta, vaan kaikki taantuu.
        Minä olen ollut sitä mieltä, ettei koskaan voi etukäteen tietää, sijoitetaanko Varkauteen tai ei ja olin oikeassa. 110 miljoonan satsaus Varkauteen oli sinulle siis järkytys, sillä kävi aivan päin vastoin kuin sinä olet täällä ennustellut. Väittelyn voittajan on siis helppo hymyillä:-)))


      • Varkkila1
        Faktaa. kirjoitti:

        Varkkila 1 nikki on esimerkki siitä, että kun on tarpeeksi tyhmä niin valheesta jää vääjäämättä kiinni. Kaikkihan me muistamme ne "myymäsi" asunnot, joiden sijainti ja osoite olivat liian vaikeita ilmoittaa, eli ne olivat mielikuvituksesi tuotetta. Haluasit olla menestyvä sijoittaja, mutta olet todistettavasti pelkkä luuseri. Olet myös kaikkien aikojen parkuja täällä. Oli kiva nolata sinut, sillä olet koko ajan ollut sitä mieltä, ettei Varkauteen sijoiteta, vaan kaikki taantuu.
        Minä olen ollut sitä mieltä, ettei koskaan voi etukäteen tietää, sijoitetaanko Varkauteen tai ei ja olin oikeassa. 110 miljoonan satsaus Varkauteen oli sinulle siis järkytys, sillä kävi aivan päin vastoin kuin sinä olet täällä ennustellut. Väittelyn voittajan on siis helppo hymyillä:-)))

        Eli minä voin siis hymyillä leveästi, koska olen aina sanonut, että YKSITYISEN sektorin investoinnit ovat tervetulleita ja toivoin uusia projekteja SE:n aitojen sisälle. MOT
        Sinun nolaaminen täällä on ollut niin helppoa, kun itse itsesi ensin nitkautat pahaan kyykkyyn ja siitä sitten pikkuisen auttamalla lennähdät voltilla rapaojaan uikuttamaan.
        Kerro meille nyt kerrankin, miten sait laskettua tuon 295 asukkaan lisäyksen vuodessa. Kerro :)


      • Faktaa.
        Varkkila1 kirjoitti:

        Eli minä voin siis hymyillä leveästi, koska olen aina sanonut, että YKSITYISEN sektorin investoinnit ovat tervetulleita ja toivoin uusia projekteja SE:n aitojen sisälle. MOT
        Sinun nolaaminen täällä on ollut niin helppoa, kun itse itsesi ensin nitkautat pahaan kyykkyyn ja siitä sitten pikkuisen auttamalla lennähdät voltilla rapaojaan uikuttamaan.
        Kerro meille nyt kerrankin, miten sait laskettua tuon 295 asukkaan lisäyksen vuodessa. Kerro :)

        Olet aivan liian tyhmä nolaamaan ketään. Minä laitoin 295 asukkaan lisäyksen huvikseni, että saisit edes yhden asian ihmettelyn aiheeksi ja samalla kyykähdit, koska vieläkin kommentoit asiaa. Kai jokainen täällä tietää, ettei Varkauden väkiluku ole lisääntynyt, eikä myös paljoa vuodessa vähentynyt. Olet jatkuvasti porannut, ettei tänne synny uusia investointeja ja alamäkeen mennään jatkuvasti. 110 miljoonaa on työttömälle tyhjäntoimittajalle niin iso raha tajuta, ettet siitäkään ole ollut tyytyväinen. Ai joo. Joko ne "myymiesi" asuntojen osoitteet ovat julkaisukelpoisia, vai oletko yhä syväkyykyssä niiden suhteen ? Me odotamme, mutta odotammeko turhaan? Heheh!


      • Varkkila1
        Faktaa. kirjoitti:

        Olet aivan liian tyhmä nolaamaan ketään. Minä laitoin 295 asukkaan lisäyksen huvikseni, että saisit edes yhden asian ihmettelyn aiheeksi ja samalla kyykähdit, koska vieläkin kommentoit asiaa. Kai jokainen täällä tietää, ettei Varkauden väkiluku ole lisääntynyt, eikä myös paljoa vuodessa vähentynyt. Olet jatkuvasti porannut, ettei tänne synny uusia investointeja ja alamäkeen mennään jatkuvasti. 110 miljoonaa on työttömälle tyhjäntoimittajalle niin iso raha tajuta, ettet siitäkään ole ollut tyytyväinen. Ai joo. Joko ne "myymiesi" asuntojen osoitteet ovat julkaisukelpoisia, vai oletko yhä syväkyykyssä niiden suhteen ? Me odotamme, mutta odotammeko turhaan? Heheh!

        Kyykähdin...Hoh hoijakkaa. Samalla tavoin selitit, että yritykset eivät tee pitkän linjan suunnitelmia, niin sanottuja 5-vuotis suunnitelmia...Paskaa haukkasit niin että naapurit nauravat vieläkin....Vai ei tee yritykset pitkän linjan suunnitelmia. Kuules pelle, näitä esimerkkejä sinun kykenemättömyydestä näihin keskusteluihin Varkaus-palstalla riittää, tarviitko lisää esimerkkejä...? Vai huviksesi laitoit valheellista tietoa tänne...Buaahhaaaaa. Syvä kyykky sulle ja kuten huomaat, uskottavuutesi on enää olematon.


    • sössö pössö

      myyjä on tärähtänytttttt

    • Löytäjä
      • Varkkila1

        Tili tehdään myydessä. Ostohinta remontti lainojen korot. Se on bruttohinta osapuilleen. Jos saat enemmän, teet voittoa, jos vähemmän, teet tappiota.
        Hintapyyntö ei ole tae todellisesta myyntihinnasta. Onnea myyntiin.


      • arvo vasta myydessä

        Asunnon arvo määräytyy vasta sitten kun joku ostaa myyjän sen haluamalla hinnalla. Jos talo roikkuu vuosikaupalla myynnissä, niin arvo ei ole silloin pyyntöhinta. :)


      • Faktaa.
        Varkkila1 kirjoitti:

        Tili tehdään myydessä. Ostohinta remontti lainojen korot. Se on bruttohinta osapuilleen. Jos saat enemmän, teet voittoa, jos vähemmän, teet tappiota.
        Hintapyyntö ei ole tae todellisesta myyntihinnasta. Onnea myyntiin.

        Missä osoitteessa ne "myymäsi" asunnot sijaitsivat Varkkila? Täällä ollaan odoteltu, mutta mitään ei kuulu? Hopi, hopi!


    • Löytäjä
      • Varkkila1

        Varkaudessa myynnissä myös muutamalla kymppitonnilla taloja. Eikö niitä siis arvosteta oikealla tavalla, vai puuttuuko niitä ostajia?


      • Faktaa.
        Varkkila1 kirjoitti:

        Varkaudessa myynnissä myös muutamalla kymppitonnilla taloja. Eikö niitä siis arvosteta oikealla tavalla, vai puuttuuko niitä ostajia?

        Osta sinä ja muuta pois vuokra-asunnostasi!


      • en suosittele

      • Varkkila1
        Faktaa. kirjoitti:

        Osta sinä ja muuta pois vuokra-asunnostasi!

        Eli väität minun asuvan Varkaudessa vuokra-asunnossa...Todista väitteesi, tai kyyki. Näin se vaan menee :) Loyeri väitti minun olevan työtön, mutta ei pysty todistamaan väitettään. Miljoona euroa noinkin rikkaalla hepulla ei olisi mitään, vai kuinka? Lyödäänkö veto. Miljoona euroa vetoa, että minulla on Varkaudessa omistusasunto. Asianajaja tutkii vedon ja sinulla pitää olla rahat pelin jälkeen maksuun käteiseillä. Kelpaako ehdot? :)


    • Faktaa.

      Lyödään vetoa, että minulla on toistakymmentä velatonta asuntoa, jotka eivät ole edes kerrostaloissa, eli yhtensä lähes 1000 m2 asuntokantaa? Summa on muutoin vapaa, mutta vähintään 200 000 euroa. Myyt sen "asuntosi" jos häviät. Toki voit esittää myös tiliotteen, josta näkyy, että tililläsi on 200 000 euroa. Myös minä teen samoin.

      Älä enää änkytä, vaan ryhdytään toimeen. Esitämme kumpikin näytön, että 200 000 € löytyy vetoon ja talletetaan sen jälkeen vetorahat varmaan paikkaan jokin paikallisen asianajotoimiston asiakastilille. Minä tuo asuntojeni osakekirjat todisteeksi, jonka jälkeen sinun 200 000 euroasi siirtyy minun tililleni. Helppoa kuin heinänteko minulle.

      Miljoonan euron vetohöpinäsi huvittaa, sillä sinulla ei edes ole miljoonaa. Olet lisäksi niin tollo, ettet tajua edes sitä, että yksiövittuiluni on tarkoitettu vain ärsyttämään sinua ja onnistuikin siinä nappiin, koska aloit höpistä miljoonavedosta.

      Nyt sinulla on todellinen mahdollisuus näyttää, oletko mies vain Mikki-Hiiri. Jos 200 000 veto ei kiinnosta, niin kai sinä tajuat, että itkemisaikasi täällä on ohi, sillä olen nolannut sinut pahoin.

      • Hihittelijä.

        Nyt Varkkila 1 on lirissä:-)))) Faktaa ärsytti aikansa ja saikin Varkkilan naurunalaiseksi. En usko, että hemmo uskaltaa ryhtyä 200 000 donan vetoon.


      • Huoh...

        Joo, vaikutatkin tosi fiksulta kaverilta ja oikein kyykyttäjien kuninkaalta. :D


      • Varkkila1

        Summa on se miljoona käteistä sinun väitteestäsi, että minulla ei ole omistusasuntoa Varkaudessa. Olet jo hävinnyt ja tiedät sen ja yrität keksiä minun suuhun jotain tekstiä, jota en ole edes kirjoittanut tänne. Sinä olit se, joka väitti minun asuvan Varkaudessa vuokralla. Siitä on kyse, ei sinusta ja sinun tilinauhastasi ...Buahahhaaaaa! Sinne kyykähti Faktaa, että heilahti.
        Nyt sinulla on mahdollisuus reilusti hävitä miljoona. Asianajajani hoitaa kyllä rahansiirron mielellään tililleni. Buahahahahaaaa!
        Ja BTW, eikös se olisi parempi, että tulet tekemään tuon vedon ihan rekattuna, esim. Loyerina, niin se olisi jotenkin hauskempaa. Samalta koneeltahan te muutenkin kirjoitatte :)


      • Faktaa.
        Varkkila1 kirjoitti:

        Summa on se miljoona käteistä sinun väitteestäsi, että minulla ei ole omistusasuntoa Varkaudessa. Olet jo hävinnyt ja tiedät sen ja yrität keksiä minun suuhun jotain tekstiä, jota en ole edes kirjoittanut tänne. Sinä olit se, joka väitti minun asuvan Varkaudessa vuokralla. Siitä on kyse, ei sinusta ja sinun tilinauhastasi ...Buahahhaaaaa! Sinne kyykähti Faktaa, että heilahti.
        Nyt sinulla on mahdollisuus reilusti hävitä miljoona. Asianajajani hoitaa kyllä rahansiirron mielellään tililleni. Buahahahahaaaa!
        Ja BTW, eikös se olisi parempi, että tulet tekemään tuon vedon ihan rekattuna, esim. Loyerina, niin se olisi jotenkin hauskempaa. Samalta koneeltahan te muutenkin kirjoitatte :)

        Mikki- Hiiri hoi! Nyt selvisi, ettei sinulla ole edes 200 000 euroa, eli samalla uskot mitä sanoin. Muutenhan sinä olisit ottanut vedon vastaan. Hauskaa tämä kyykytys:-))))

        Miljoonahöpinöillesi nauretaan täällä vääränä.. Johan minä sanoin, että vain ärsytin sinua vuokrayksiöpuheillani sinua ja onnistuinkin siinä nappiin. Vaikka omistaisitkin vain yhden asunnon, sinulla voi olla siitä sen arvon verran velkaa. Sinähän olet myös sanonut, että asunnot Varkaudessa ovat halpoja, eli olet vain halvan asunnon omistaja, eli köyhä ja lisäksi todistettavasti myös tyhmä.

        Pysy siis vaan siellä syväkyykyssä, jossa olet koko ajan ollut. Jos satut voittamaan Lotossa päävoiton, niin kai edes silloin saan nylkeä sinut 200 000 €:n vedossa?


      • Nyt lapset pihalle!
        Faktaa. kirjoitti:

        Mikki- Hiiri hoi! Nyt selvisi, ettei sinulla ole edes 200 000 euroa, eli samalla uskot mitä sanoin. Muutenhan sinä olisit ottanut vedon vastaan. Hauskaa tämä kyykytys:-))))

        Miljoonahöpinöillesi nauretaan täällä vääränä.. Johan minä sanoin, että vain ärsytin sinua vuokrayksiöpuheillani sinua ja onnistuinkin siinä nappiin. Vaikka omistaisitkin vain yhden asunnon, sinulla voi olla siitä sen arvon verran velkaa. Sinähän olet myös sanonut, että asunnot Varkaudessa ovat halpoja, eli olet vain halvan asunnon omistaja, eli köyhä ja lisäksi todistettavasti myös tyhmä.

        Pysy siis vaan siellä syväkyykyssä, jossa olet koko ajan ollut. Jos satut voittamaan Lotossa päävoiton, niin kai edes silloin saan nylkeä sinut 200 000 €:n vedossa?

        ...noloa.


      • Varkkila1
        Faktaa. kirjoitti:

        Mikki- Hiiri hoi! Nyt selvisi, ettei sinulla ole edes 200 000 euroa, eli samalla uskot mitä sanoin. Muutenhan sinä olisit ottanut vedon vastaan. Hauskaa tämä kyykytys:-))))

        Miljoonahöpinöillesi nauretaan täällä vääränä.. Johan minä sanoin, että vain ärsytin sinua vuokrayksiöpuheillani sinua ja onnistuinkin siinä nappiin. Vaikka omistaisitkin vain yhden asunnon, sinulla voi olla siitä sen arvon verran velkaa. Sinähän olet myös sanonut, että asunnot Varkaudessa ovat halpoja, eli olet vain halvan asunnon omistaja, eli köyhä ja lisäksi todistettavasti myös tyhmä.

        Pysy siis vaan siellä syväkyykyssä, jossa olet koko ajan ollut. Jos satut voittamaan Lotossa päävoiton, niin kai edes silloin saan nylkeä sinut 200 000 €:n vedossa?

        Kuules Faktaa. Yritäpä sisäistää sellainen tieto, että en välitä mitä sinulla on tai ei ole. En edes välitä kuka sinä olet ja mitä teet. Kirpaiseeko se jotenkin, koska kovasti multinikkisi ovat yrittäneet suoltaa tekstiä, jossa minun henkilöllisyys pitäisi tuoda esiin. Mitä väliä sillä asilla on ja tulee olemaan?
        Sinun tietämyksesi taso Varkaudesta on surkealla tolalla ja selityksesi jostain asukasluvun vääristelystä huvin vuoksi on aivan liian surkea, että sitä kukaan uskoisi. Sen verran sinusta täällä jo tiedetään. Et tiennyt yritysten ja kuntien pitkäaikaissuunnitelmista mitään, vaan mielestäsi yritykset eivät toimi niin jne....
        Eli vielä kerran. Jos sinulla on rahaa tilillä 200 000, niin hyvä sulle. Minä en moista ole koskaan väittänyt. Se on päivänselvää. Sinä teit väitteitä ja minä vastasin niihin, sen pituinen se :)
        Minua on sanottu työttömäksi mm. multinikkisi Loyerin muodossa. Se on helppo todistaa ja se maksaa sen miljoonan. Siinä kyykähti hyvin tuntemasi Loyeri. Nyt kyykähdit sinä, joka väitit ettei minulla ole Varkaudessa omistusasuntoa...Sen lisäksi, että väität asuntoa velkaiseksi ja yrität selvittää tuolla keinoin millaisia ja montako niitä on jää sinulle aiheuttamaan unettomia öitä, koska nekin asiat on helposti todistettavissa. Mieti nyt, mitä sieltä multinikkiesi sanavarastoista olet tänne palstalle joskus säveltänyt, ettet jää joka kerta jalkoihin.
        Sinun sanomisia ei tarvitse edes todistaa näköjään oikeaksi, koska joka kerta jäätyäsi valheista ja virheellisen tiedon levittämisestä kiinni, et olekkaan ollut itse asialla, vaan se on joku muu tai sitten olet pilaillut...Hoh hoijaa. Eli sanomistesi painoarvo ja uskottavuutesi on omien sanojesikin mukaisesti nolla :) Ottaako sinua päähän tulla tänne pikkupaikan palstalle ja kyykähtää joka kerta noin mallikkaasti?


      • Hiilivoimala

        Ei sulla mitään ole. Kunhan multinikkeilet täällä maksettuna kirjoittajana. Kyllä tää jo tiedetään ihan hyvin.


      • Hihittelijä.
        Nyt lapset pihalle! kirjoitti:

        ...noloa.

        Minullakin on yli kymmenen taloa ja mopo.


    • jeppe jytää

      huuda heti dresman loueri esiin.

      buhahahaabuhahahaa

      • Varkkila1

        Kohta se tulee, ei mene pitkään. Tuo faktaa-multihahmo saa näissä väittelyissä niin usein turpiinsa, että mestari tuodaan kohta kehiin. Samat tarinat sijoittamisesta ja kerrostalojen ostamisista...Sitten vähän vedonlyöntiä ja se lepää multinikki rapaojassa :)


      • Faktaa.
        Varkkila1 kirjoitti:

        Kohta se tulee, ei mene pitkään. Tuo faktaa-multihahmo saa näissä väittelyissä niin usein turpiinsa, että mestari tuodaan kohta kehiin. Samat tarinat sijoittamisesta ja kerrostalojen ostamisista...Sitten vähän vedonlyöntiä ja se lepää multinikki rapaojassa :)

        Tyhmyys on ikävä asia ja köyhyys johtuu yleensä tyhmyydestä. Yhden asunnon omistaja Varkaudesta on auttamattomattomasti tyhmä. Onkin upeaa huomata, että olen viisaampi ja rikkaampi ja myös ylivoimainen kyykyttäjä.

        Onkin hauskaa, kun konttaat jaloisani ja häviät kaikki väittelyt. Varkaudella menee sinun mukaasi muka huonoisti, eikä tänne muka sijoiteta. 110 miljoonan sijoitus sai sinut konttamaan ja todisti ettet sinä mitään bisneksestä tiedä. Outoa on, että asut Varkaudessa, vaikka se niin surkea paikka onkin. Luulisi, että nostat kytkintä, sillä eihän Varkaudessa itkemällä pärjää ja ennustamalla päin seiniä.

        Minä olen ollut koko ajan sitä mieltä, että ei kannata ennustella kuten sinä. Kerroit aiemmin omistavasi mopon, joten rahaa sinulla ei ole edes autoon ja taitaa se "asuntokin" olla samaa mopoluokkaa.

        Höpinät multinikeistä ovat 100% todiste tyhmyydestäsi, sillä ethän sinä voi todistaa mitenkään höpinöitäsi ja olet naurunlalainen mm. siitä syystä.

        Minä en ole niin tyhmä, että väittäisin sinulla olevan useita nikkejä, vaikka täällä on niin väitetty muiden taholta.
        Buuaaah mölinänäsi osoittavat, että sanavarastosi on heikko, kuten vähälahjaisilla yleensä.

        Oli mukava todeta, ettei sinulla ole edes 200 000 € tililläsi, vaikka olet muka myynyt useita sijoitusasuntoja. Hoh, hoijjaa, noin helppo nakki olet, kun puhut tyhmyyttäsi noinkin pahoin ristiin.


      • Hihittelijä.
        Faktaa. kirjoitti:

        Tyhmyys on ikävä asia ja köyhyys johtuu yleensä tyhmyydestä. Yhden asunnon omistaja Varkaudesta on auttamattomattomasti tyhmä. Onkin upeaa huomata, että olen viisaampi ja rikkaampi ja myös ylivoimainen kyykyttäjä.

        Onkin hauskaa, kun konttaat jaloisani ja häviät kaikki väittelyt. Varkaudella menee sinun mukaasi muka huonoisti, eikä tänne muka sijoiteta. 110 miljoonan sijoitus sai sinut konttamaan ja todisti ettet sinä mitään bisneksestä tiedä. Outoa on, että asut Varkaudessa, vaikka se niin surkea paikka onkin. Luulisi, että nostat kytkintä, sillä eihän Varkaudessa itkemällä pärjää ja ennustamalla päin seiniä.

        Minä olen ollut koko ajan sitä mieltä, että ei kannata ennustella kuten sinä. Kerroit aiemmin omistavasi mopon, joten rahaa sinulla ei ole edes autoon ja taitaa se "asuntokin" olla samaa mopoluokkaa.

        Höpinät multinikeistä ovat 100% todiste tyhmyydestäsi, sillä ethän sinä voi todistaa mitenkään höpinöitäsi ja olet naurunlalainen mm. siitä syystä.

        Minä en ole niin tyhmä, että väittäisin sinulla olevan useita nikkejä, vaikka täällä on niin väitetty muiden taholta.
        Buuaaah mölinänäsi osoittavat, että sanavarastosi on heikko, kuten vähälahjaisilla yleensä.

        Oli mukava todeta, ettei sinulla ole edes 200 000 € tililläsi, vaikka olet muka myynyt useita sijoitusasuntoja. Hoh, hoijjaa, noin helppo nakki olet, kun puhut tyhmyyttäsi noinkin pahoin ristiin.

        Älä kiusaa enää Varkkilaa, sillä hän saattaa romahtaa henkisesti. Ei ole mukavaa näin sivustakaan seurata, kun pahoin alakynnessä ollutta ja hieman yksinkertaista ja köyhää miestä viedään täällä kuin pässiä narussa. Anna hänen edes kerran voittaa joku väittely. Jookos?


      • Varkkila1
        Hihittelijä. kirjoitti:

        Älä kiusaa enää Varkkilaa, sillä hän saattaa romahtaa henkisesti. Ei ole mukavaa näin sivustakaan seurata, kun pahoin alakynnessä ollutta ja hieman yksinkertaista ja köyhää miestä viedään täällä kuin pässiä narussa. Anna hänen edes kerran voittaa joku väittely. Jookos?

        Pitääkö sinun jo vastailla itsellesi, kun kukaan muu ei tunnu enää teitä komppaavan :) Laita päällikkö asialle, kun teidänlaiset apunikit jää aina jalkoihin. Faktaa on jäänyt valheistaan niin monta kertaa kiinni, että kyllä hävettäisi jo kuin pientä oravaa.


      • Varkkila1
        Faktaa. kirjoitti:

        Tyhmyys on ikävä asia ja köyhyys johtuu yleensä tyhmyydestä. Yhden asunnon omistaja Varkaudesta on auttamattomattomasti tyhmä. Onkin upeaa huomata, että olen viisaampi ja rikkaampi ja myös ylivoimainen kyykyttäjä.

        Onkin hauskaa, kun konttaat jaloisani ja häviät kaikki väittelyt. Varkaudella menee sinun mukaasi muka huonoisti, eikä tänne muka sijoiteta. 110 miljoonan sijoitus sai sinut konttamaan ja todisti ettet sinä mitään bisneksestä tiedä. Outoa on, että asut Varkaudessa, vaikka se niin surkea paikka onkin. Luulisi, että nostat kytkintä, sillä eihän Varkaudessa itkemällä pärjää ja ennustamalla päin seiniä.

        Minä olen ollut koko ajan sitä mieltä, että ei kannata ennustella kuten sinä. Kerroit aiemmin omistavasi mopon, joten rahaa sinulla ei ole edes autoon ja taitaa se "asuntokin" olla samaa mopoluokkaa.

        Höpinät multinikeistä ovat 100% todiste tyhmyydestäsi, sillä ethän sinä voi todistaa mitenkään höpinöitäsi ja olet naurunlalainen mm. siitä syystä.

        Minä en ole niin tyhmä, että väittäisin sinulla olevan useita nikkejä, vaikka täällä on niin väitetty muiden taholta.
        Buuaaah mölinänäsi osoittavat, että sanavarastosi on heikko, kuten vähälahjaisilla yleensä.

        Oli mukava todeta, ettei sinulla ole edes 200 000 € tililläsi, vaikka olet muka myynyt useita sijoitusasuntoja. Hoh, hoijjaa, noin helppo nakki olet, kun puhut tyhmyyttäsi noinkin pahoin ristiin.

        Sinun valheesi palstalla ovat todiste sinun tyhmyydestäsi ja paikkoheittosi jostain onnettomasta pilailusta ovat vain onneton lisäkyykky kaikkien muiden mokailujesi saldossa. Sinua ottaa päähän se, että et tunnu tietävän isojen yritysten ja kuntien toimintakulttuurista yhtään mitään ja tavallinen kaupunkilainen tälläkin palstalla kyykyttää sinunlaiset säätäjät 6-0 mennentullen. MOT
        Muista 295 asukasta lisää...Yritykset eivät suunnittele tulevaisuuttaan vuosia eteenpäin....jne.. jne... :)


    • Faktaa.

      Mitä valheita Mikki- Hiiri? Miltä tuntuu olla tyhmempi ja varsinkin köyhempi? Sinun kyvyilläsi ei kyykytetä ketään täällä, eikä muuallakaan. Miksei sinua enää enää kukaan komppaa? Siksi, ettei kukaan halua olla syväkyykkijän kanssa samaa mieltä. Kannattaa jo mennä hoitoon noitten apunikkiharhojesi kanssa. Mikä se moposi merkki olikaan? Miksei sinulta löydy edes 200 000 euroa? Miksi olet ollut niin avuton, ettet ole edes sitä saanut kokoon. Älä sentään masennu. Voithan sinäkin jollekin muulle pärjätä, mutta minulle et koskaan. Tyhmyys ja köyhyys ovat veljet keskenään, painahan se tyhmään kaaliisi.

    • Hihittelijä

      Älä jatka enää. Varkkila alkaa taas itkeä, mutta tällä kertaa omaa köyhyyttään , kun sinuun verrataan.

    • gffkhilli

      Loueri heti esiin kaikkine dresmanin kuosineen. Nyt on
      ja kyllä kaupungilla avustuksia piisaa yhtä Loueria pyörittää.

      • livhlosv

        Louerilla on vuokrat maksamatta ja bisnekset eivät mene tällähetkellä ihan niin hyvin.
        Palailee kai kun on saanut perintänsä maksettua.


      • KOJKSDIUF
        livhlosv kirjoitti:

        Louerilla on vuokrat maksamatta ja bisnekset eivät mene tällähetkellä ihan niin hyvin.
        Palailee kai kun on saanut perintänsä maksettua.

        Minä taas kuulin, että se on päivittänyt uuden pukumallikuvan siihen meidän kaikkien iloksi. Kyllä jännittää, mistä kuvastosta se löysi itsensä tällä kertaa.


      • imago tärkein
        KOJKSDIUF kirjoitti:

        Minä taas kuulin, että se on päivittänyt uuden pukumallikuvan siihen meidän kaikkien iloksi. Kyllä jännittää, mistä kuvastosta se löysi itsensä tällä kertaa.

        Ei sillä Louermanilla itsellään ole tällä hetkellä varaa edes Dressmanin vaatetukseen.Auton osamaksutkin painavat päälle.
        Hyvin puettu avatar saa riittää.


    • tarjouskauppa

      Varkaudessa hinnat nousee vain asunnonvälittäjien märissä unissa.

    • Ajatusten Osmajoki
    • Ajatusten Osmajoki
      • Varkkila1

        Ei koske Varkautta ja tuo Faktaa-hihittelijä-naurajasi-multinikki onkin ollut viikon verran aika hiljaa edellisen tappionsa jälkeen. Hauska on huomata, että tuollainen maksullinen selittelijä jää tällaisella pikkukylän palstalla asukkaiden jalkoihin mennen tullen :)
        Muista Osmis, että myyntiä on, mutta hintojen nousu on pysähtynyt......


      • näin se vaa o
        Varkkila1 kirjoitti:

        Ei koske Varkautta ja tuo Faktaa-hihittelijä-naurajasi-multinikki onkin ollut viikon verran aika hiljaa edellisen tappionsa jälkeen. Hauska on huomata, että tuollainen maksullinen selittelijä jää tällaisella pikkukylän palstalla asukkaiden jalkoihin mennen tullen :)
        Muista Osmis, että myyntiä on, mutta hintojen nousu on pysähtynyt......

        Demarien kannatussyöksy pisti tehaspaska-Faktaa.ukon hiljaseks...

        Buaha ha ahah hah aah aha hah


      • Faktaa.
        Varkkila1 kirjoitti:

        Ei koske Varkautta ja tuo Faktaa-hihittelijä-naurajasi-multinikki onkin ollut viikon verran aika hiljaa edellisen tappionsa jälkeen. Hauska on huomata, että tuollainen maksullinen selittelijä jää tällaisella pikkukylän palstalla asukkaiden jalkoihin mennen tullen :)
        Muista Osmis, että myyntiä on, mutta hintojen nousu on pysähtynyt......

        Tappiot ovat sinun meriittejäsi täällä, eivät minun. Olen syväkyykyttänyt sinua mennen tullen ja olet aivan liian tyhmä ja köyhä pärjämään minulle. 200 000 € pikku vetoehdotukseni sai sinut kontalleen ja sai minut huomaamaan miten helppo nakki olet.


      • Varkkila1
        Faktaa. kirjoitti:

        Tappiot ovat sinun meriittejäsi täällä, eivät minun. Olen syväkyykyttänyt sinua mennen tullen ja olet aivan liian tyhmä ja köyhä pärjämään minulle. 200 000 € pikku vetoehdotukseni sai sinut kontalleen ja sai minut huomaamaan miten helppo nakki olet.

        Joo, just joo. Miljoonasta oli puhe ja siitähän sulla jäi hommat kiinni, kun et pysty väitteitäsi todistamaan :) Sua on siis helppo kyykyttää...Milloin tulee uusi profiilikuva "kaverillesi"?


    • Ajatusten Osmajoki
    • Ajatusten Osmajoki
      • hinnat kohdillaan

        Olet oikeassa,nyt kannattaa tinkiä.Mitä sitten mielestäsi kannattaa tinkiä?Keskikuntoista asuntoa,jonka taloyhtiössä on tehokas isännöinti.Remonteista pitää olla suunnitelma ja talotekniikka suurinpiirtein kunnossa?


    • Ajatusten Osmajoki
      • Paluumuutto

        Säästyy bensaa , niin sitten voi käydä Kuopiossa töissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe