Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksei terveyskartoitus.fi enää toimi?

Migreeniäkö?

Käytin kyseisellä sivustolla päänsärkypäiväkirjaa, ja olin juuri ehtinyt kerätä riittävästi aineistoa mennäkseni "todistamaan" lääkärille, kuinka paljon päänsäryt minua vaivaavat. Varasin jo lääkäriajankin, ja samana päivänä koko sivusto lopetti avautumasta. Onkohan päiväkirjat siirretty toiselle sivustolle, onko sivusto remontissa, vai ovatko kaikki merkintäni kadonneet iäksi? En haluaisi peruuttaa lääkäriaikaakaan sen vuoksi,että joudun taas useamman kuukauden ajan pitämään uutta päänsärkypäiväkirjaa uudella sivustolla, koska vanhat tiedot katosivat.

11

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Migreenikko

      Samaa ihmettelen minäkin. Harmittaa, jos nyt meni kuukausien merkinnät hukkaan. Mun ei tarvitse todistella mitään, mutta kun haetaan toimivaa estolääkitystä niin tuosta on ollut paljon apua.
      Suosittelen vaihtamaan lääkäriä. Ei sinun tarvitse kärsiä kuukausien päänsäryistä vain siksi ettei lääkäri usko niitä olevan. Jos kipu menee pahaksi niin menet päivystykseen. Ei mitään kuukausien kärvistelyä.

      • kaikki hukassa

        Sama täällä! Harmittaa kun olin tottunut ja tykästynyt tuohon ja nyt sinne ei pääse enää lainkaan. Olisi edes joku ennakko varoitus ollut niin nyt on kaikki mennettä.

        Pitänee kai etsiä joku uusi...


    • Paras_itseseuranta

      Tietääkö kukaan nyt siis sivuston kohtaloa? Tuleeko vielä takaisin, vai siirtynyt vai lopetettu kokonaan?

    • Höh

      Ei sitä sivua ollut päivitettykään enää vuosiin. Eiköhän domaini vaan mennyt umpeen. Sääli.

    • Juha20

      Hei,
      alkaa taas toimia minä hetkenä hyvänsä (huoltotyö).

    • kaikki hukassa

      Pääsin juuri kirjautumaan, joten onnea teillekin. Toivottavasti toimii taas!

    • Vuosientiedothukkaan

      Taaskin lakannut toimimasta..

    • Haluanomattiedot

      Joo niin on, toivottavasti tulee jälleen kuntoon eikä katoa!!

    • 1f3kl

      Sivustoa ylläpitänyt yritys on mennyt konkurssiin, valitettavasti.

    • Toimiitaas

      Ilokseni huomasin taas toimivan!

    • Anonyymi

      Taas huomasin ettei toimi, toivottavsti herää henkiin. Muuten katoaa usean vuoden merkinnät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe