i30 hengenvaarallinen

ei mitään uutta

13

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ongelma

kyllä pappojen kädet on vielä hitaammat ja pellolle mennään joka tapauksessa.

• asaa.
    • Kake...

Kerro rehellisesti automerkistä missä ei ole vikoja ?

• kerron

Ei noin hengenvaarallisia vikoja juuri missään muissa merkeissä ole.

• mitähän seuraavaksi

Tuleekohan takaisinkutsu vai jättääkö valmistaja autojen omistajat/haltijat herran haltuun?

• ajokieltoon
        mitähän seuraavaksi kirjoitti:

Tuleekohan takaisinkutsu vai jättääkö valmistaja autojen omistajat/haltijat herran haltuun?

ja sitten suoraan paaliin.

• AutoPelle

Minkä valmistajan ohjaustehostin siinä mahtaa olla?
      Huyndai ei itse taida tehdä ohjaustehostimia vai onko sinulla jotain tarkempaa tietoa asiasta?

• Blöötä

Saihan Swedu-petterit aikoinaan Mersujakin kaadettua oikein urakalla testeissä.Ei muuta kuin vaihtavat sen Falu korvin HK:n siniseen niin riittää haba kääntää rattia!

• korea 5

Hyundai i30 vuosimallia 08 ajettu vain 61000 ja huollot tehty merkkiliikkeessä. Nyt ilmastoinnin lauhtudimessa reikä,maahatuojalta kysytty korjaako takuuna. Vastaus EI kun takuuloppui vajaa vuosi sitten.Onko muilla ollut samoja ongelmia.Va onko Hyundai tehty kiian hylkäämistä osista.

• H%K.

Minkäs teet, kun auto valmistetaan Euroopassa niin ymmärtäähän sen. Ihme on, että näille eurooppalaisille annetaan yhtä pitkä takuu kuin aidoille korealaisille.
        Et kai muuten oleta, että johonkin saman hintaluokan autoon saisit uuden lauhduttimen tai ylipäätään mitään varaosaa yli kuusi vuotta oston jälkeen?
        Kyllä jokin roti siinä pitää olla.

• maanpakolainen
        H%K. kirjoitti:

Minkäs teet, kun auto valmistetaan Euroopassa niin ymmärtäähän sen. Ihme on, että näille eurooppalaisille annetaan yhtä pitkä takuu kuin aidoille korealaisille.
        Et kai muuten oleta, että johonkin saman hintaluokan autoon saisit uuden lauhduttimen tai ylipäätään mitään varaosaa yli kuusi vuotta oston jälkeen?
        Kyllä jokin roti siinä pitää olla.

Nykyiset Hyundait ovat Slovakian kolhooseista työttömiksi jääneitten kommarimaajussien tekemiä. Skodat ovat 10x parempia, sillä ne valmistetaan teollisuusmaassa nimeltä Tsekki, joka oli kuuluisa laatutuotteistaan ennen sotia ja kommareita. Laatutietoisuus on säilynyt kansassa. Siksi Skodasta on tullut Euroopan laadukkain automerkki, mikä ohittaa emoyhtiöittensä Volkswagenin ja Audin tuotteet laadussa, sillä ne on Mersun tapaan mamu-musulmaanien kasaamia, joilla tekijöillä ei ole mitään käsitystä laadusta.
        Koreassa kasatut Hyundait olivat huippulaatua ja voittivat jopa Saksan katsastustilastoissa 1-sijan. Osat olivat osittain Mitsubitsin perua.

• Hynykkämies
        maanpakolainen kirjoitti:

Nykyiset Hyundait ovat Slovakian kolhooseista työttömiksi jääneitten kommarimaajussien tekemiä. Skodat ovat 10x parempia, sillä ne valmistetaan teollisuusmaassa nimeltä Tsekki, joka oli kuuluisa laatutuotteistaan ennen sotia ja kommareita. Laatutietoisuus on säilynyt kansassa. Siksi Skodasta on tullut Euroopan laadukkain automerkki, mikä ohittaa emoyhtiöittensä Volkswagenin ja Audin tuotteet laadussa, sillä ne on Mersun tapaan mamu-musulmaanien kasaamia, joilla tekijöillä ei ole mitään käsitystä laadusta.
        Koreassa kasatut Hyundait olivat huippulaatua ja voittivat jopa Saksan katsastustilastoissa 1-sijan. Osat olivat osittain Mitsubitsin perua.

hyundait valmistuu Tsekissä ja Kiat Slovakiassa.Näin on

• xwww

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe