galaxy s5 vai s4?

kertokaaihmeessä

Mitä olette mieltä? Olen päivittämässä puhelintani uuteen ja en osaa päättää, ostaisinko vanhemman s4 vai satsaisinko pari sataa kalliimpaan s5:een. Päivitystä eikai ole mahdottoman paljon tehty s5 ja s4 välillä, mutta tietty uutuus houkuttelisi enkä viitsisi ostaa "valmiiksi vanhaa". Kannattaisiko ostaa kalliimpi ja uudempi s5 vai tyytyä vanhaan s4?

20

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kertokaaihmeessä

        Mutta onko mielestäsi hintansa arvoinen?


      • kertokaaihmeessä
        kertokaaihmeessä kirjoitti:

        Mutta onko mielestäsi hintansa arvoinen?

        s5 siis tarkoitan.


      • scandinavian style
        kertokaaihmeessä kirjoitti:

        s5 siis tarkoitan.

        Yksi merkittävä ero s4:n ja s5:n välillä on se että s5 on vesi ja pölysuojattu. S4:sta vain active mallissa on nuo suojaukset.
        Sitä en tosin tiedä onko tuolla sinulle merkitystä.
        S5:ssa on huippukamera verrattuna mihin tahansa, esim. kehuttu lumia 1520:n kamera jää taakse.
        Riippuu paljon siitä mitä ominaisuuksia pitää tärkeinä.


    • Niin ja näin. Kun vertaa sitä tuohon One plus malliin niin aika hintava on verrattuna siihen että One voittaa sen monessa ominaisuudessa mutta toki häviää muutamassa.

      Muuten hyvä puhelin. On pärjännyt hyvin monissa testeissä ja sitä on kehuttukin. Itsekin harkitsin sitä aikoinaan mutta nyt olen tullut eri ajatuksiin tuon Onen vuoksi. En enää kehtaa maksaa 600 euroa jos melkein samat ominaisuudet saa yli puolta halvemmalla.

    • 4g+

      Suosittelen harkitsemaan s4 4g . S4:seen verrattuna tehokkaampi prosessori (snapdragon 800) ja nopeampi nettiyhteys. Gigantissa naurettavat 15€ kalliimpi kuin s4.

    • yguhbjsenk

      Itse ostin suoraan S5:n enkä ole katunut päätöstä. Satun olemaan muutenkin aina vain uutuuksien perään.. :D

      • spurdospärdö

        Kyllä, rahamiehen puhetta. Antaa bersaugisten mussuttaa!


      • hullusejokamaksaa
        spurdospärdö kirjoitti:

        Kyllä, rahamiehen puhetta. Antaa bersaugisten mussuttaa!

        Vapusta keljuttaa kun maksoi yli 600 s3:sta. Ymmärtäähän sen. Lumia 520 pesee s3:n tosta vaan eikä maksa satastakaan.


      • hullusejokamaksaa kirjoitti:

        Vapusta keljuttaa kun maksoi yli 600 s3:sta. Ymmärtäähän sen. Lumia 520 pesee s3:n tosta vaan eikä maksa satastakaan.

        Ei itseasiassa yhtään. Kyseinen luuri on erittäin hyvä. Nykyään tosin en ostaisi noin kallista mallia.


    • Galaxy S5

      Kannattaa ostaa S5 , se on parempi .

      • 200e kalliimpi

        Ei ole niin paljon parempi.


    • kuoripoika

      Itelläni löytyy toi S4 ja oon ollut kyllä todella tyytyväinen. Tilasin vielä siihen Designskinsin suojakuoren (http://www.designskins.fi) ja homma pelittää.

    • S4 on parempi

      Itse asiassa, omistan sekä s5 ja s4 4g ja s4 päihittää s5:iiden helposti.. nopeammat yhteydet,tehokkaampi prossu ja parempi kamera. Joten te s5 omistajat kannattaisi vähentää tuon pupun tuloa suusta!

      • numerot sekaisin,

      • Turha tauhka vie voitin noilta malleilta verrattuna Nexus 5.


      • turha tauhka?
        vapunen kirjoitti:

        Turha tauhka vie voitin noilta malleilta verrattuna Nexus 5.

        Ei ne Sampan omat ohjelmat hyydytä puhelinta käytännössä yhtään.

        Itse en niitä edes päivitä, vaikka esiasennettuina niitä näyttää olevan.

        Nexus 5 on jo menneen talven lumia.


    • S4 on parempi

      Numerotsekaisin , minä puhuin s4 4g puhelimesta,en normi s4 puhelimesta

      • numerot sekaisin?

        Itse asiassa s5:ssä on nopeampi prossu ja parempi kamera kuin s4 4g :ssa.


      • ja linkit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe