narkkatit linnasm

linnanpellolta kuulu

Velipekka on Kuopion naurettavin spurdospörde. Vedä enemmän huumeita. Polisille on ilmoitettu jo.

17

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevättä

      Opettele kirjoittamaan

    • Kansalaispoliisi

      Jokaisesta huumekaupasta mistä tietää on ilmoitettava virkavallalle. Ei pidä sallia rikolista toimintaa.

    • alas roskaväki

      Ja mistäs sinä tuollaisen retkun tunnet? Taidat olla itsekin ihan kamoissa.

      • Kansalaispoliisi

        Yök


    • Se on räppii jou!

      Kova poika uhoamaan, silti saa aina turpaan, kylillä kun tallaa, kaikki jäbää mollaa.

      • Mc-vellu

        Mitä v""tuu, mä oon vellu, aina jään kelluu, vien teidän munat, hässin akkanne, vaikka ovatkin vtn rumat! Lopuks pistän sua pleksiin, potkasen kiveksiin, ni ei mee sunkaan jutut enää paskanjauhamiseksi!

        Mc Vellu


      • Runoilija
        Mc-vellu kirjoitti:

        Mitä v""tuu, mä oon vellu, aina jään kelluu, vien teidän munat, hässin akkanne, vaikka ovatkin vtn rumat! Lopuks pistän sua pleksiin, potkasen kiveksiin, ni ei mee sunkaan jutut enää paskanjauhamiseksi!

        Mc Vellu

        =D mikäs riimittelijä se siellä...


      • voitin sut.
        Mc-vellu kirjoitti:

        Mitä v""tuu, mä oon vellu, aina jään kelluu, vien teidän munat, hässin akkanne, vaikka ovatkin vtn rumat! Lopuks pistän sua pleksiin, potkasen kiveksiin, ni ei mee sunkaan jutut enää paskanjauhamiseksi!

        Mc Vellu

        Vai jäät kelluu, sun nimi pitäs olla Hellu, ku sul ei oo munii, nyt jätkä näät unii. Ja viet meidän akat? Epäilen, ku lahkeestas valuu löysät kakat. Et osaa riimitellä, lyriikat kusee ja sun pitäs muka olla joku vitun ämsee? Olen muija ja kovempi äijä ku sä, ota mallia, oisit niinku mä.


      • hahhahhsaseh
        voitin sut. kirjoitti:

        Vai jäät kelluu, sun nimi pitäs olla Hellu, ku sul ei oo munii, nyt jätkä näät unii. Ja viet meidän akat? Epäilen, ku lahkeestas valuu löysät kakat. Et osaa riimitellä, lyriikat kusee ja sun pitäs muka olla joku vitun ämsee? Olen muija ja kovempi äijä ku sä, ota mallia, oisit niinku mä.

        =D


      • McNotVellu
        voitin sut. kirjoitti:

        Vai jäät kelluu, sun nimi pitäs olla Hellu, ku sul ei oo munii, nyt jätkä näät unii. Ja viet meidän akat? Epäilen, ku lahkeestas valuu löysät kakat. Et osaa riimitellä, lyriikat kusee ja sun pitäs muka olla joku vitun ämsee? Olen muija ja kovempi äijä ku sä, ota mallia, oisit niinku mä.

        Sä, tollanen äpärä, susta mallia, työkses lutkutat pallia! Puhuit jo ittes pussiin, tää tyttö ammatikseen n"ssii, ja vai oot olevinaan jätkä, no se uskon, kasvaaha sun leuast parran pätkä, joten opettele edes riimityksen alkeet, ettei het loppus palkeet. Oho tähän tuli suma, no anyway sut on hoidettu, sä olit helppo ja ruma.


    • Narrrrrrkariiiiiii

      Sukunimiä esiin, että saadaan jätkä yhdessä lynkattua.

      • mikä lie

        Kuka lie...


    • aktivisti seuraaja

      Oon käräyttäny kaks huumehörhöö, käyttivät ja myivät. Toisen varastosta poliisit vei kalliita maastopyöriä, mopoja, ja muutakin, kolme koppiautollista tavaraa. Linnaan jokainen narkkari joutaa, tuhoovat nuorilta elämän.

    • juu66

      Eikös nämä Linnanpellon puutalot ole purussa aivan kohta..ainakin ensimmäiset talot..nämä ressukat ei tee pahaa kellekkään kun siinä pihalla keskenään tappelevat..ja muutenkin osa porukkaa tallaa rollaattorien kanssa, et ei niistä kai mitään vastusta oo :D...

    • Nistinarkkarihuume

      Viina ei haittaa mitään, kyllä ne on kannabis ja muut laittomat aineet

    • voitin sut.

      Ämseee vellu on pelle, olevinaan joku julkkis..nostakoot punttii, ei kasva hauis, koska vetää liikaa dullaa ja giguli muistuttaa raakaa pullaa..

      • McHaamu

        Ei vttu mitkä myötähäpeet iski, oot paskempi kun naapurin piski! Sun riimit kusee, oot wannabe, sua koiratkin häpee! Oma tussus on kuin velhon hihat, pommin räjähtänyt pllu, olemattomat nännipihat! Okei, voidaan ehk käydä n"ssii, kuha löydetään sun päähän sopiva pussi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe