taivalkoski perseestä

Henri kyrpämaa

Tyhmä paikka. Tyhmiä juntteja koko paikka täynnä. Kalle päätalo sitä kalle päätalo yätä. Mennään Pyhitykselle. Joku muija söl makkaran paloja baarissa.

12

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukusti Pillunpelto

      Näinhän se on. Kalle Päätalo on ainoa positiivinen juttu. Ja sillä sitten rahastetaan ja rankasti vuodesta toiseen. Ja herra itse pyörii varmaan haudassaan nykymenoa katsoessaan. Mutta ei yhden ihmisen kirjoitukset jaksa ikuisuuksiin suurta yleisöä kiinnostaa..

      • ylpeätapiskalainen

        En vaivaudu edes valittamaan teille kunnolla. Itse asun Taivalkoskella ja pidän tästä paikasta. Vaikka asunkin vähän syrjässä, kyllä täällä on rauhallista ja mukavaa. Hyviä tapahtumiakin mm. Koskipala joka on joka vuosi syksyllä.


      • Tamperelaisia

        Kalle Päätalo ja Väinö Linna olivat tamperelaisia kirjailijoita, eivät taivalkoskisia. Tämä kannattaa pitää mielessä.


    • nimensä..

      ...veroinen...henri.

    • taivalkosketar

      Ei mitään valittamista paikassa. Täällä keskenkasvuiset maailmaa näkemättömät tynnyrissä kasvaneet räkänokat kirjoittelee vitsin vuoksi negatiivisia asioita ja haukkuu kaiken ja kaikki. Saatteko hyvätkin kiksit?

      • Voi voi

        No minä tunnen tappikoskelaisia aika monta ja ykskää ei oo normaali. Rosvoja, juoppoja,Narkkateita,lestalaisia, hulluja, yms. Onkait siellä vissiin normaaliaki porukkaa, mutta tämmöstä sakkia sieltä on valunu alaspäin.


      • tietsikka
        Voi voi kirjoitti:

        No minä tunnen tappikoskelaisia aika monta ja ykskää ei oo normaali. Rosvoja, juoppoja,Narkkateita,lestalaisia, hulluja, yms. Onkait siellä vissiin normaaliaki porukkaa, mutta tämmöstä sakkia sieltä on valunu alaspäin.

        narkkarit valtaa koko kylän, rosvoavat mitä ehtii, jopa sukulaisiltaan. Poseen joutais eliniäksi tai karkotus suolle


      • Paraspaikka asua

        Olen kanssasi samaa mieltä kiva täällä on asua
        Ainahan näitä surkimuksia on joille ei kelpaa mikään en ymmärrä moista


    • taivalkosketar

      Olen varmaan asunut täällä paljon kauemmin kuin monikaan muu tälle sivustolle paskaa kirjoittava. Kyllä täällä asuu ihan normaaleja tavallisia ihmisiä. Ei me kaikki olla näitä juoppoja narkkareita sun muita, joita täällä kuulostaa teidän mukaanne vain asuvan.

    • pappa2

      taivalkoski on hieno paikka ihanat maisemat luonto ja ihimiset.. sinne tullaan asumaan heti kun se on mahollista

    • pappa8000

      Juuri näin, parempaa seutua saa hakea.

    • bäätalo

      Niin varmaan juu. Papat taas vauhdissa. Muuttotappiollinen kunta Tapiska on. Jos siellä on niin hienoa niin miksi ihmeessä jengi muuttaisi sielltä pois ja miksi asukkaat eivät voi hyvin siellä? Tapiskalle muutetaan/jäädään kuolemaan joko vanhuuteen tai itse aiheutettuihin ongelmiin. Kyllä kaikki täysjärkiset työkykyiset sieltä ennemmin tai myöhemmin pois muuttavat. Niin tein aikoinaan itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe