530 XD vm. 2013 ja vikaa paljon

Pettynyt Baijeristi

Ostin uutena viime syksynä otsikon mukaisen nelikko ja automaattiaskisen Bemun. Autossa on nyt mittarissa 45 tkm. Vikaa jos jotain on riittänyt. Nelivetojärjestelmästä hajosi joku kytkin plus muuta sälää. Sitten seuraavana murheena suuttimet ja ruiskupumppu menivät vaihtoon (hinurilla pajalle ja hinausautonkuljettaja kertoi, että näitä Bemareita viedään nykyään tosi paljon)..Sitten ajelin onnellisesti takuukorjauksien jälkeen noin 10 tkm ja sitten levisi automaattilaatikko, alkoi herjaamaan huoltonäyttöön kaikkia ilmoituksia. Eikä enää mikään pykälä mennyt päälle. Takuuseen ovat kaikki menneet, mutta harmittaa silti.

Tätäkö on tämä ns. saksalainen laatu nykyään?


Ps. Bmw menee vaihtoon pian!

47

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan siunausta

      Otan osaa. Ei kyllä noilla kilometreillä pitäisi tuommoisia vikoja olla. Ne on niitten yli 300000 km ajettujen, toistakymmentä vuotta vanhojen ropposten asiaa.
      Ehkä BMW on loppuunkaluttu jo vuoden vanhana. Uutta BMW:tä pitäis saada perusfillarin hinnalla, kun kerran laatu on tota.
      BMW - vuoden auto, joskus jopa kahden. Voi morjens, ei voi muuta kuin äimistellä.

      • BMW *****

        Niin kaikki mitä tänne joku elämäntapa välittäjä kirjoittaa on täyttä totta, vai olisiko sittenkin väritettyjä tarinoita hieman muutettua totuutta.


      • entinen bemaristi

        Se on vaa nii että ei noita uusia autoja tehdä kestämään niinku joskus 80-90 luvulla. Vaikuttaa varmaa nää nykyajan surkeat materiaalikki. Esim vanhas volvo amazonis on kunnon jykevät ja paksut pellit ja taas uusis on aikasta ohutta paskaa peltiä. autovalmistajat säästää nykyään joka mahdollises ja mahdottomas paikas ni se näkyy sit huonona laatuna.


      • turhia muistelet
        entinen bemaristi kirjoitti:

        Se on vaa nii että ei noita uusia autoja tehdä kestämään niinku joskus 80-90 luvulla. Vaikuttaa varmaa nää nykyajan surkeat materiaalikki. Esim vanhas volvo amazonis on kunnon jykevät ja paksut pellit ja taas uusis on aikasta ohutta paskaa peltiä. autovalmistajat säästää nykyään joka mahdollises ja mahdottomas paikas ni se näkyy sit huonona laatuna.

        "paksut pellit", juu ja saatanan ruostuvat. Moottorit paukku alta 100tkm ja mikään ei oikein kestänyt ilman remppaa, niin se aika kultaa muistot.
        Jos sut laitettaisiin ajelemaan tuon aikaisilla vikapesillä ja peruskinnereillä, niin kyllä mielesi muuttuisi ja nopeasti.


      • entinen bemaristi
        turhia muistelet kirjoitti:

        "paksut pellit", juu ja saatanan ruostuvat. Moottorit paukku alta 100tkm ja mikään ei oikein kestänyt ilman remppaa, niin se aika kultaa muistot.
        Jos sut laitettaisiin ajelemaan tuon aikaisilla vikapesillä ja peruskinnereillä, niin kyllä mielesi muuttuisi ja nopeasti.

        joo no katotaa sitte 40 vuoden päästä että onko nykyisten uusien autojen peleistä mitää jäljellä. ja aika heikosti nää uudet romut sitä 100 000 kestää.


    • Pekka-

      Jotenkin tuntuu, että alottaja ei ole nähnyt BMW:tä kuin kuvissa.

      Ei bemari mikään viaton ole, mutta oman kokemukseni mukaan aika vähävikainen.

      • Pettynyt Baijeristi

        No kaikki pitänee kyllä paikkansa! Lähdin ihan sillä kertomaan tätä asiaa tästä murheenkryynistä, että saadaan kasaan mahdolliset muut Bmw:n omistajat, jotka ovat kokeneet vastaavaa. Kaikki ovat menneet siis takuuseen, mutta silti. Kyllä autolla pitäisi voida ajaa pajalla seisottamisen sijasta.


        Ps. Tarkoitus ei ole provoilla, mutta ilmeisesti tämä provosoi heti näitä lippispäisiä Bemaristeja, joilla on alla se 90-luvun tuunattu Bemari.


      • Pekka-
        Pettynyt Baijeristi kirjoitti:

        No kaikki pitänee kyllä paikkansa! Lähdin ihan sillä kertomaan tätä asiaa tästä murheenkryynistä, että saadaan kasaan mahdolliset muut Bmw:n omistajat, jotka ovat kokeneet vastaavaa. Kaikki ovat menneet siis takuuseen, mutta silti. Kyllä autolla pitäisi voida ajaa pajalla seisottamisen sijasta.


        Ps. Tarkoitus ei ole provoilla, mutta ilmeisesti tämä provosoi heti näitä lippispäisiä Bemaristeja, joilla on alla se 90-luvun tuunattu Bemari.

        On minulla ollut alla se 90-luvun bemarikin, samaten 80-luvun. Kysiesillä vuosikymmenillä.

        Kertaakaan en ole kirjoittamasi kaltaista juttua nähnyt elävänä, en omasta kokemuskesta enkä kenenkään jonka tunnen.

        En väitä etteikö noinn voisi tapahtua, mekaanisia vehkeitähän nuo ovat, noin montaa vikaa en kyllä helposti usko samassa autossa noilla kilometeillä olevan, yksikin noista on jo yllätys.

        Ajan yleensä bemarilla ~150-200tkm ennen vaihtoa, yhden turbon rikkoontuminen ollut suurin remppa, muutama vesipumppu seuraavaksi isompina. Vaihteisto ei ole yhdessäkään temppuillut, ei manuaali eikä automaatti,


      • baska mutteri wärkki

        Saksalainen "laatuhan" on aina ollut pelkkää laatua ;D


        Jos saksalaises "laatu" automerkissä on paljon vikoja niin sitä kierrellään ja kaarrellaan ja vähätellään että se on sentään ns. premium luokkaa ja se silloon kuittaa kaikki viat koska onhan se sentään saksan laatua.

        Laatuautomerkkiä ei ole koskaan keksittykään, kaikissa on vikoja mutta voi sitä paskamyrskyn määrää jos jossain muun maalaisessa automerkissä on vikoja...


    • Edelleen Bemarilla

      70 tuhatta olen nyt ajanut 520 dieselillä, jonka uutena ostin 2011. Ei kertaakaan mitään vikaa.
      Aikaisemmin on ollut 520 D, 330 D, 320 kuutoskoneella, 335 Coupé , kaikki ostettu uutena, eikä niissäkään koskaan ainuttakaan vikaa. Kilometrejä on tullut satoja tuhansia, niin maantiellä kuin kaupungissa.
      Koskaan eivät ole ruostuneet tai tiivisteet repsottaneet, kuten tuttavien Mersuissa.
      Suomi 24 palstalle voi kirjoitella nimimerkillä kuka tahansa täyttä Jaskaa.
      Kyllä BMW on Saksalainen laatuauto ollut jo pitkään.

      • Pettynyt Baijeristi

        Ole onnellinen, jos sinun Baijerilaiset ovat toimineet ihan ok! Olet sitten sattunut saamaan pakasta hyvän yksilön...


    • eri mieltä
      • BMW on merkkini

        Voihan sitä aina merkkiä vaihtaa, ellei ole tyytyväinen, ihmeen paljon tuota Bemaria kuitenkin vastaan tulee ympäri maailman teitä.
        Nykyisestä 500 sarjasta ei kyllä auto paljon parane ja ne viat ovat aika vähissä. Kaikissa autoissa voi jokin vika tietysti esiintyä, mutta noin miljoonan kilometrin kokemuksella kyllä BMW on yksi kestävimmistä autoista nykyään.
        Koiran luiden vaihdoilla olen selvinnyt viimeiset 15 vuotta Bemareilla. Mutta niitähän kuluu Suomen kuoppaisilla teillä, leveillä renkailla joa autossa niitä on.
        Ruostunutta BMW:tä näkee korkeintaan 20 vuotta vanhana, Mersut kukkii helposti jo uusina.
        Nykyisin alla 520 D M sport paketilla, neloskone riittää hyvin, tietysti hinta ja bisnes paketinkin saatavuus vaikutti. Pienellä menee, kulkee ja viattomasti.
        Huollon suhtautuminen tietysti on tärkeää ja aina on niitä ajureita kun saavat rikki Toyota Land Cruiserinkin. Siis kuskillakin on merkitystä kestävyyden asioissa.
        Vaihda ihmeessä merkkiä, jos tulet tyytyväisemmäksi, voi kuitenkin olla vaikeaa kun on tottunut BMW:n tasoiseen autoon.
        Sen verran kallis versio sinulla, ettei rahasta ainakaan pitäisi olla pulaa. Seuraava omistaja saattaa hyvinkin ajaa autollasi seuraavat 5 vuotta moitteetta ja sitä seuraava vielä 5 vuotta.
        Italialaisten nyt kannattaisi hakata vaan ne Maserattinsa ja Ferrarinsa, jotka ovat ilmeisesti tosi paskoja.


      • Pettynyt Baijeristi
        BMW on merkkini kirjoitti:

        Voihan sitä aina merkkiä vaihtaa, ellei ole tyytyväinen, ihmeen paljon tuota Bemaria kuitenkin vastaan tulee ympäri maailman teitä.
        Nykyisestä 500 sarjasta ei kyllä auto paljon parane ja ne viat ovat aika vähissä. Kaikissa autoissa voi jokin vika tietysti esiintyä, mutta noin miljoonan kilometrin kokemuksella kyllä BMW on yksi kestävimmistä autoista nykyään.
        Koiran luiden vaihdoilla olen selvinnyt viimeiset 15 vuotta Bemareilla. Mutta niitähän kuluu Suomen kuoppaisilla teillä, leveillä renkailla joa autossa niitä on.
        Ruostunutta BMW:tä näkee korkeintaan 20 vuotta vanhana, Mersut kukkii helposti jo uusina.
        Nykyisin alla 520 D M sport paketilla, neloskone riittää hyvin, tietysti hinta ja bisnes paketinkin saatavuus vaikutti. Pienellä menee, kulkee ja viattomasti.
        Huollon suhtautuminen tietysti on tärkeää ja aina on niitä ajureita kun saavat rikki Toyota Land Cruiserinkin. Siis kuskillakin on merkitystä kestävyyden asioissa.
        Vaihda ihmeessä merkkiä, jos tulet tyytyväisemmäksi, voi kuitenkin olla vaikeaa kun on tottunut BMW:n tasoiseen autoon.
        Sen verran kallis versio sinulla, ettei rahasta ainakaan pitäisi olla pulaa. Seuraava omistaja saattaa hyvinkin ajaa autollasi seuraavat 5 vuotta moitteetta ja sitä seuraava vielä 5 vuotta.
        Italialaisten nyt kannattaisi hakata vaan ne Maserattinsa ja Ferrarinsa, jotka ovat ilmeisesti tosi paskoja.

        Minulla on ollut ennen Bemaria Volvoja, jotka ovat kaikki olleet tosi vähävikaisia autoja. Kaikissa Volvoissani olen selvinnyt juurikin mainitsemillasi koiranluiden vaihdoilla. Edellisessä S80 D5 Executicessani suurin remppa oli, kun RTI-navigaattori lakkasi toimimasta ja vastaamasta käskyihin (meni takuun piikkiin). Lisäksi on Audeista kokemusta ja hyviä autoja nekin oli, mutta asiakaspalvelu Audin merkkiliikkeessä ei vakuuttanut mua. Ehkä niissäkin on paikkakunta kohtaisia eroja hyvinkin.


        Kuvittelin ostavani kestävän auton, mutta toisin kävi. Onhan tämä mun 5-sarjalainen nätinnäköinen, mutta kun tarkoituksena oli ostaa se ajoon, eikä seisomaan pajalle.


        Ps. Kenenkään lippispäisen teinin ei tarvitse tulla avautuun, toivon asiallista keskustelua. Välillä vain tällä palastalla asioineena tuntuu, että tämä on juurikin näiden juuri kortin saaneiden janttereiden pyhittämä paikka. Siis en ole kiinnostunut kuulemaan asiantuntijakommentteja keneltäkään tuuninkipojulta, jolla on alla esim. vm. 93 3-sarjalainen, jossa vanteet ja mankka maksaa enemmän, kuin itse auto.


    • Varautukaapahimpaan

      Vaikka itse ajan bemarilla, myönnän, vastaavia juttuja olen kuullut. Uudehko kallis auto ja aivan hirveitä vikoja, joita en tähän jaksa luetella. Jonakin kauniina päivänä takuuajan loputtua joku ostaa laatuautona pidetyn käytetyn BMW:n josta hajoaa vaihteisto ja tuhansien eurojen lasku odottaa...

    • Ja lehmät lentää

      Noille vänkyttäjille, niin onhan se tietysti vaikeaa ymmärtää ja uskoa, että jollekin on ihan todella käynyt jotain sellaista mitä ei ole itselle tapahtunut.
      Pitäis varmaan näyttää heille se vikapommi, kaikkine korjaamokuitteineen päivineen - todisteiksi, että tämmänen yksilö on tosissaan olemassa. Siltikin ne vänkyttäisivät vastaan, että ei ole totta, bemari on paras ja toi on ihan pelkkää provoiluu.

      • huoleton1

        on ollut audii, volvoo,skodaa ja bmw 520d kaikki uutena ostetui. Audit vei öljyä 20 litraa öljynvaihtovälillä....normaalia sanoi huolto. Volvo jätti kolmesti tielle ja oli 10 kertaa korjaamolla ennenkuin vaihdoin sen puolen vuoden jälkeen pois. Skoda sub 4-veto= huoleton. Nykyinen bemari ollut huoleton ja varma peli. Nyt ajettu 70000 ja ainut murhe nopeasti kuluneet jarrupalat. On kuulemma normaalia,että menee 60000:ssä palat vaihtoon.


    • foxisti

      Älkää puhuko roskaa, ei teillä ole mitään Volvoja, Audeja tai Bemareita ollut. BMW:ssä ei ole koskaan mitään vikaan...

      • pölkkypäitten auto

        Mulkunjatkeessahan on aina jotain vikaa ;DDDDDDD

        Tyhmiä ootte jos ette sitä tiennyt..


      • sad0ka

        Mulla nissan jarrupalat hyvät vain levyt vaihdettu 155000 km


    • "Satusetä tarinoi"

      No ei ketjun aloittajalta ainakaan mielikuvitusta puutu ! Joku höynäytettävä voisi vaikka uskoa todeksi nämä huuhaa jutut !

      Oletko jo päättänyt mikä on "seuraava automerkki" missä taas sitten löytyy luultavasti eri vikoja kuin Bemarissa?

      Ja kaikki menee tietenkin takuuseen ! Todennäköisesti aloittaja ei ole ikinä omistanut 8-10 vuotta nuorempaa autoa !

      • näitähän on

        Tuo hinuri ja lavetti sanaa käyttävä se provoilee monella palstalla, sillä itsellä taisi olla joku 20 vuotta vanha Tojo 4Runner.


      • hoh...
        näitähän on kirjoitti:

        Tuo hinuri ja lavetti sanaa käyttävä se provoilee monella palstalla, sillä itsellä taisi olla joku 20 vuotta vanha Tojo 4Runner.

        Taidat itse olla se hinuri jonka uusi bemari vietiin tojota 4runnerin vetämällä lavetilla pajalle.
        V*tuttaako noin paljon?


    • adad4

      Muistaakseni Tuommosta mallia kuin 530 XD myytiin joskus 90- luvulla

      • gs birotor

        Harvassa on ne jotka edes tietävät tai jaksavat kirjoittaa tuollaisen bemun koko mallinimen.
        530d TwinPower Turbo A xDrive Business Automatic

        Pakko sanoa, että on siinä jollain markkinointihenkilöllä varmaan ollut hauskaa nimeä tehdessään.


      • Pettynyt Baijeristi
        gs birotor kirjoitti:

        Harvassa on ne jotka edes tietävät tai jaksavat kirjoittaa tuollaisen bemun koko mallinimen.
        530d TwinPower Turbo A xDrive Business Automatic

        Pakko sanoa, että on siinä jollain markkinointihenkilöllä varmaan ollut hauskaa nimeä tehdessään.

        Aivan oikeassa olet. Tuollainen on mun auton täydellinen mallinimi.

        Eikös se niin ole, että antaa koirien haukkua ja karavaanin kulkea? Tämä noille palstan kateellisille ihmisille, joiden kanssa on vaikeaa keskustella mistään asiallisesti. Ja onhan nyt koululaisten kesäloma, joten kaikki äidin pikkukullat saavat päivystää Suomi24:ssa yötäpäivää provoilemassa...


    • Beeeeemweeeee

      Kovin huono yksilö sulle on sattunut, jos sulla tosiaan on x drive 530..itsellä on vastaava auto huhtikuussa 13 käyttöönotettu, kilsoja 49000. Mitään vikaa ei autossa ole ollut, käyttö on ollut kovaa, ajettu myös Saksassa reissu kovilla nopeuksilla.
      Lisäksi omistin samallaisen vuotta vanhemman, eikä siinäkään ollut mitään vikaa, vaihdoin, kun halusin farmarista sedaniin.
      Laita tuo kirjoituksesi bmw forumille, niin saavat ihmetellä, jos sulla tosiaan moiset harmit on auton kanssa olleet!
      Itse kyllä epäilen onko tuo kaikki kirjoittamasi totta vai tarua?

      • Pettynyt Baijeristi

        Sanotaanko näin aivan aluksi, että huomaa ketkä täällä Suomi24:n palstoilla oikein kirjoittelee. Kuten olen joissain viesteissäni todennut, että haluan keskustella todellisten omistajien kanssa, joilla on vastaavia autoja, en teinituuninkikansan kanssa, joiden 90-luvun Bemareilla ei ole mitään tekemistä mun nelikkobemarini kanssa.

        Ja jos joku ei usko mun juttuja todeksi, niin olkoon uskomatta, se ei tee mulle kesää eikä talvea. Osoittaa vaan ihmisten tyhmyyden sen suurimmassa mittakaavassa. Bmw on auto siinä missä mikä tahansa muukin automerkki. Ja olen omistanut muitakin vastaavia ns. premiummerkkejä, kuten Audia ja Volvoa. Eikä noissa merkeissä ole sattunut näin murheenkryyniä yksilöä vastaan...


        Sitten kertaan teille tuuninkipojille vielä sen asian, että on turha verrata niitä teidän 80-90 luvun 3-sarjalaisia minun autooni. Aika vähän on yhteystä, ainoastaan merkki nokalla...Eli siis kaikki vastaavan auton omistajat ovat tervetulleita juttelemaan asiallisesti.


      • BMW 520 2011
        Pettynyt Baijeristi kirjoitti:

        Sanotaanko näin aivan aluksi, että huomaa ketkä täällä Suomi24:n palstoilla oikein kirjoittelee. Kuten olen joissain viesteissäni todennut, että haluan keskustella todellisten omistajien kanssa, joilla on vastaavia autoja, en teinituuninkikansan kanssa, joiden 90-luvun Bemareilla ei ole mitään tekemistä mun nelikkobemarini kanssa.

        Ja jos joku ei usko mun juttuja todeksi, niin olkoon uskomatta, se ei tee mulle kesää eikä talvea. Osoittaa vaan ihmisten tyhmyyden sen suurimmassa mittakaavassa. Bmw on auto siinä missä mikä tahansa muukin automerkki. Ja olen omistanut muitakin vastaavia ns. premiummerkkejä, kuten Audia ja Volvoa. Eikä noissa merkeissä ole sattunut näin murheenkryyniä yksilöä vastaan...


        Sitten kertaan teille tuuninkipojille vielä sen asian, että on turha verrata niitä teidän 80-90 luvun 3-sarjalaisia minun autooni. Aika vähän on yhteystä, ainoastaan merkki nokalla...Eli siis kaikki vastaavan auton omistajat ovat tervetulleita juttelemaan asiallisesti.

        Muut juttusi voisi jotenkin uskoa, mutts ZF laatikon hajoaminen on Jo liikaa. ZF 8 vaihteinen on yksi maailman parhaista automaattilaatikoista, joita on varsin monissa autoissa.
        Suuttimien hajoaminen on satua, ilmeisimmin ei kovinkaan uskottavaa 45 ajetussa autossa.
        Volvon ja Bemarin alustoissa on palon Eroa koiranluiden osalta, ajo-ominaisuuksissa sen huomaa, traktori on aina traktori.


      • Pettynyt Baijeristi
        BMW 520 2011 kirjoitti:

        Muut juttusi voisi jotenkin uskoa, mutts ZF laatikon hajoaminen on Jo liikaa. ZF 8 vaihteinen on yksi maailman parhaista automaattilaatikoista, joita on varsin monissa autoissa.
        Suuttimien hajoaminen on satua, ilmeisimmin ei kovinkaan uskottavaa 45 ajetussa autossa.
        Volvon ja Bemarin alustoissa on palon Eroa koiranluiden osalta, ajo-ominaisuuksissa sen huomaa, traktori on aina traktori.

        Ikävä kyllä, mutta kaikki jutut on täyttä totta! Kuten tuolla mainitsinkin, että se ei tee minulle kesää eikä talvea, jos joku köyhä lippispäinen teinituuninkikansalainen ei voi uskoa, että Bemarissakin on tuollaisia vikoja.

        Mitä Volvon ajettavuuteen tulee, niin ihan yhtä hyviä ovat Bemarin kanssa. Ainut ero vain, että Volvo on etuvetoinen, mutta Volvon hyvät ajo-ominaisuudet antaa sen anteeksi... Taidat todellisuudessa ajaa jollain vm. 91 Bemarilla joka kuvittelee että se on maailman paras auto. Onhan sulla siinä sentäs kalliimmat aluvanteet ja mankka, mitä itse auto maksaa. Tänne pitäisi perustaa sun kaltaisia varten aivan oma palstansa ja sen nimi voisi olla "Teini Bemaristit" tms.


      • baska mutteri wärkki
        Pettynyt Baijeristi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, mutta kaikki jutut on täyttä totta! Kuten tuolla mainitsinkin, että se ei tee minulle kesää eikä talvea, jos joku köyhä lippispäinen teinituuninkikansalainen ei voi uskoa, että Bemarissakin on tuollaisia vikoja.

        Mitä Volvon ajettavuuteen tulee, niin ihan yhtä hyviä ovat Bemarin kanssa. Ainut ero vain, että Volvo on etuvetoinen, mutta Volvon hyvät ajo-ominaisuudet antaa sen anteeksi... Taidat todellisuudessa ajaa jollain vm. 91 Bemarilla joka kuvittelee että se on maailman paras auto. Onhan sulla siinä sentäs kalliimmat aluvanteet ja mankka, mitä itse auto maksaa. Tänne pitäisi perustaa sun kaltaisia varten aivan oma palstansa ja sen nimi voisi olla "Teini Bemaristit" tms.

        Ei olisi eka kerta eikä varsinkaan viimeinen kun 90-93 vuosimallin bemarin omistaja teinikikuli kuvittelee romustansa liikoja ;DD

        Saisivat todellakin perustaa oman palstansa missä voivat kehuskella niin että korvat heiluu :DD


      • annas tulla
        Pettynyt Baijeristi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, mutta kaikki jutut on täyttä totta! Kuten tuolla mainitsinkin, että se ei tee minulle kesää eikä talvea, jos joku köyhä lippispäinen teinituuninkikansalainen ei voi uskoa, että Bemarissakin on tuollaisia vikoja.

        Mitä Volvon ajettavuuteen tulee, niin ihan yhtä hyviä ovat Bemarin kanssa. Ainut ero vain, että Volvo on etuvetoinen, mutta Volvon hyvät ajo-ominaisuudet antaa sen anteeksi... Taidat todellisuudessa ajaa jollain vm. 91 Bemarilla joka kuvittelee että se on maailman paras auto. Onhan sulla siinä sentäs kalliimmat aluvanteet ja mankka, mitä itse auto maksaa. Tänne pitäisi perustaa sun kaltaisia varten aivan oma palstansa ja sen nimi voisi olla "Teini Bemaristit" tms.

        Autosi VIN-koodin 10 ensimmäistä merkkiä.


      • baska mutteri wärkki
        annas tulla kirjoitti:

        Autosi VIN-koodin 10 ensimmäistä merkkiä.

        Tässä näin: PAINU VITHU kun kerran piti olla 10 ensimmäistä merkkiä mutta kai tuo käy kun ei aivan mahtunu koko koodi ;DD

        Ottaako nuppiin tai jotain ?


      • BMW 520 2011
        Pettynyt Baijeristi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, mutta kaikki jutut on täyttä totta! Kuten tuolla mainitsinkin, että se ei tee minulle kesää eikä talvea, jos joku köyhä lippispäinen teinituuninkikansalainen ei voi uskoa, että Bemarissakin on tuollaisia vikoja.

        Mitä Volvon ajettavuuteen tulee, niin ihan yhtä hyviä ovat Bemarin kanssa. Ainut ero vain, että Volvo on etuvetoinen, mutta Volvon hyvät ajo-ominaisuudet antaa sen anteeksi... Taidat todellisuudessa ajaa jollain vm. 91 Bemarilla joka kuvittelee että se on maailman paras auto. Onhan sulla siinä sentäs kalliimmat aluvanteet ja mankka, mitä itse auto maksaa. Tänne pitäisi perustaa sun kaltaisia varten aivan oma palstansa ja sen nimi voisi olla "Teini Bemaristit" tms.

        Kirjoittelet kyllä täyttä jaskaa, kun vielä väität Volvon olevan yhtä hyvä ajaa kuin BMW. Et kyllä tiedä autoista kovinkaan paljon. Katsoppa autosi alle jos sinulla tosiaan on BMW 500, siellä on kyllä tukitankoa vähän toiseen malliin, kuin Volvossa. Ei niitä tukitankoja ja alumiini osia sinne alustaan ole aivan huvikseen taiottu.
        Ajettavuus lähtee muutenkin takavedosta, etuvetoinen ei muuta kuin repii ohjaukseen kiihdytettäessä ja puskee suoraan kurvissa.
        Volvo on tosiaankin traktori Bemariin verrattaessa, hyviä puolia on ollut yleensä penkit istua.
        Jos kerran mielestäsi Kiinan Volvo on yhtä hyvä, vaihda äkkiä merkkiä ja luovu Bemaristasi !


      • Pettynyt Baijeristi
        BMW 520 2011 kirjoitti:

        Kirjoittelet kyllä täyttä jaskaa, kun vielä väität Volvon olevan yhtä hyvä ajaa kuin BMW. Et kyllä tiedä autoista kovinkaan paljon. Katsoppa autosi alle jos sinulla tosiaan on BMW 500, siellä on kyllä tukitankoa vähän toiseen malliin, kuin Volvossa. Ei niitä tukitankoja ja alumiini osia sinne alustaan ole aivan huvikseen taiottu.
        Ajettavuus lähtee muutenkin takavedosta, etuvetoinen ei muuta kuin repii ohjaukseen kiihdytettäessä ja puskee suoraan kurvissa.
        Volvo on tosiaankin traktori Bemariin verrattaessa, hyviä puolia on ollut yleensä penkit istua.
        Jos kerran mielestäsi Kiinan Volvo on yhtä hyvä, vaihda äkkiä merkkiä ja luovu Bemaristasi !

        Kiitos avatumisestasi. Onko mukavaa olla pitkällä kesälomalla sieltä ammattikoulusta? Nyt sulla on lapsukainen aikaa viettää täällä Suomi24:n palstoilla provoillen. Olisit vain hakenut niitä kesätöitä, niin tekisit sinäkin jannu jotain hyödyllistä. Tosin kuka työnantaja tuollaista palkkaisi edes.

        Itse näytät sitten tietävän autoista kaikkea. Onhan toki se sun 90-luvun kolmossarjalainen sulle se rakkain kapistus tässä maailmassa. Olen ketjussa jo maininnut monta kertaa, että haluan keskustella oikeiden omistajien kanssa. En minkään teinikerholaisten. Oletko kenties ahdasmielinen? Autoilu perustuu pitkälti jokaisen omiin mieltymyksiin ja mielipiteisiin.


      • Aina BMW
        Pettynyt Baijeristi kirjoitti:

        Kiitos avatumisestasi. Onko mukavaa olla pitkällä kesälomalla sieltä ammattikoulusta? Nyt sulla on lapsukainen aikaa viettää täällä Suomi24:n palstoilla provoillen. Olisit vain hakenut niitä kesätöitä, niin tekisit sinäkin jannu jotain hyödyllistä. Tosin kuka työnantaja tuollaista palkkaisi edes.

        Itse näytät sitten tietävän autoista kaikkea. Onhan toki se sun 90-luvun kolmossarjalainen sulle se rakkain kapistus tässä maailmassa. Olen ketjussa jo maininnut monta kertaa, että haluan keskustella oikeiden omistajien kanssa. En minkään teinikerholaisten. Oletko kenties ahdasmielinen? Autoilu perustuu pitkälti jokaisen omiin mieltymyksiin ja mielipiteisiin.

        Viimeisin lauseesi on osittain totta, juuri siksi Bemaria tulee vastaan tiellä ja kaduilla kiihtyvään tahtiin.
        Jos haluat autosi sekoitettavan Taksiin, niin osta Mersu tai Volvo. Samoin jos ajettavuus ei ratkaise ostopäätöstäsi ja voit sallia tunnottoman ohjauksen ja keskialueen klapin, niin siitä vaan.
        Vaihtohetken koittaessa kelpaa vielä mustalaisille moneksi vuodeksi, heille ei ruostuneet Mersun oven reunat merkkaa mitään.
        Baijerin autot ovat vain jostain kumman syystä maailman halutuimpia joka puolella maailmaa. Arvaappas millä autolla ajaa Vladimir Putin tai Annika Merkel ?


    • Saksan mosse

      Ei bemaria turhaan mosseksi sanota näköjään...

    • eikä hajoa

      Jos puhutaan maailman upeimmasta automaatista toyota priuksen looda vaihtaa upeesti eipä huomaa et se olisi olemassa mikä automaatti tasainen meno ilman mitään kommelluksia

    • 2 romua nähty

      Tuollahan sitä näkyy erään autoliikkeen pihassa seisovan kaksi hopeanväristä BMW:tä.
      Siellä sitä ootellaan, milloin joku pöhkö tulee ja ostaa pois. Voin sanoa, että murheilta ei tule välttymään.
      Mä vihaan niitä bemareita, ja edes sen vertaa mulla ei riitä mielenkiinto niitä roskia kohtaan, että viitsisin ohimennen vilasta, mitä niissä on hintapyynnit.
      Ei niitä ostavat mieti asioita loppuunasti.

      • bmw:llä ei saa.

        Mitähän sillekkin bemarille oli käynyt kun on nyt seissyt tos arton auton korjaamopuolen edessä jo varmaan ainaki se pari viikkoa..


    • Takuulla kuntoon

      Kaikki on mahdollista jopa BMW: rikkoutuminen.

      Nykyään siirretään osien valmistus kilpailutuksella halpa maihin, laatua luvataan kyllä. Esim. suuttimet otetaan mistä halvalla saadaan ja vaihdellaan sitten hiljaisuudessa takuuseen uusia. Saksalaiset merkit kokenut laadun heikkenemisen juurikin tästä syystä. Takuu hoidetaan ja ollaan hiljaa ettei sana laadun menetyksestä kiiri kansan korviin. Toki sama koskee nykyään kaikkia merkkejä, osia otetaan mistä halvalla saadaan ja kokeillaan miten käy.
      Toiset hoitaa takuut sitten toisia paremmin.

      Tämä on valitettava tosiasia autoteollisuuden painiessa kovassa kilpailutilanteessa, eikä markkinoiden pitkään jatkunut alamäki auta asiassa vuosiin.

    • Kävin itse ajamassa muutama viikko sitten 530 farkku X. Siistin näköinen auto. Penkkiä en oikein saanut hyvälle tuntumalle, piti olla parhaimmat istuimet. Aikaisemmin koeajoon X3, siinä oli sport istuimet ja ne olivat parhaimmat mitä olen kokenut.

      Hyvä auto ajaa. Motarilla oli levoton ohjaamisen tunne, koko ajan sai ohjailla ja urille herkähkö. Myyjä tosin kertoi että syynä olisivat Runflat -renkaat. Olen aina ajanut MB:llä, ja ajattelin vaihtaa ja kokeilla bemaria.

      Olen kuullut bemareiden vioista, joitakin vuosia sitten imuläpät luiskahtivat koneeseen, se kai lienee korjattu. Mutta nuo viat ovat isoja, joista aloittaja kertoo. Eli pitääpi tosin miettiä hankkiako bemaria.

      BMWforumille tosiaan kannattaa kertoa, ehkä joku saattaa tietää.

    • sitten uskon

      No en takuulla usko aloittajan väittämiin vikoihin tuon verran ajetussa autossa! Sentään hyvä merkki ja itse kolmella Bemulla ajettuani n.200 000 km olen joutunut uusimaan kahdet koiranluut ja yhden etutukivarren. Kaikki 500 sarjaa -98.-02.-06, joka edellen käytössä. Aloittaja voi laittaa tositteita forumille eikä täällä höpöttää joutavia!

      • qazqazqazqazqazqa

        En mene takuuseen on se sentään bemari, siksi siinä voikin olla tuollaisia vikoja tuon verran ajettuna...


    • Voi morjens

      Ku Minun, ku Minulla, Minä Minä.

    • kakara on mustis :)

      Suuttimet meni vaihtoon heh heh heh...... kuulepas ei nuo Bosch suuttimet tietää istuuko ne bemarissa, skodassa tai vaikka volvossa....

    • Anonyymi

      Pitääkö kilometrilukema paikkansa ? BMW autojen laatu on pudonnut alaspäin. Mutta tämä koskee autoja yleensäkin. Laatu on heikentynyt. Mitään premium autoja ei ole olemassakaan. Mitä kalliimpi ja hienompi sitä vikaherkempi näin karkeasti ottaen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe