Emmerdale kesätauolle

20.6

20.6 tulee viimeinen jakso ennen kesätaukoa. Olisi voinut kerrankin Maikkari tehdä poikkeuksen ja jättää tauon väliin.

32

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitikö avata uusi?
    • mies..

      Käy Anttilasta ostamassa vanhoja Emmerdaleja kesän ajaksi, näkyi olevan Emmerdale 3:nenkin jo ilmestyneen. Nyt kun olen 7 jaksoa katsonut näitä vanhoja, on nämä vaan parempia kuin nykyiset jaksot, vaikee sano miten ne on parempia, ehkä nämä vanhat jaksot on jotenkin "syvällisempiä", ei semmoista hirveetä sohomista ja vekslaamista ja naida kuin kanit ympäriinä siellä tuppukylässä, no ainakaan vielä?

      Jännä nähdä että Jack Sudgen on oikeestaan aika hauska hahmo näissä vanhoissa jaksoissa, mikä mielikuva siitä jäi sen viimeisistä jaksoista? :)

      Mukavaa seurattavaa nämä vanhat emput, kun tuli itse niin satunnaisesti vain seurattua silloin 1997-1999 aikana tätä sarjaa, ihan kuin uusia itselleni.

      Toivottavasti tulee vain lisää näitä vanhoja dvd:lle, näitä voisi katsoa ainakin sinne vuosituhannen vaiheeteen, enkun aikaa. Etenkin kiva nähdä kun Dinglet tulee kylään, myös Marlon ja Paddy.

    • E kylä tutustuminen

      Kesätaukoa on paikallaan , tulee hieman uusia ohjelmia ja ennenkaikkea on kesä , jolloin ulkoilu, matkustaminen, mökkeily kasvimaa, ja muu mukavat touhut on tärkeämpiä kuin töllön tuijottaminen.
      Syksyllä on kiva sitten kerrata , mihin jäätiinkään.

      • parempaa tilalle

        En ole katsonut Emmerdalea enää moneen vuoteen. Mutta kanavia vaihdellessa se hyppää silmille. Olen ihmetellytkin, etteikö jää ollenkaan kesätauolle. Ennen jäi ihan alkukesästä kun koulut loppuivat.
        Kauniit ja rohkeat jätin katseluvalikoimastani pois jo monta vuotta ennen Emmerdalea. Alkuun molemmat olivat ihan mukavia, mutta sitten tuli liikaa ihmisiä ja liikaa kieroja juonia.


      • ruumislaulaja....
        parempaa tilalle kirjoitti:

        En ole katsonut Emmerdalea enää moneen vuoteen. Mutta kanavia vaihdellessa se hyppää silmille. Olen ihmetellytkin, etteikö jää ollenkaan kesätauolle. Ennen jäi ihan alkukesästä kun koulut loppuivat.
        Kauniit ja rohkeat jätin katseluvalikoimastani pois jo monta vuotta ennen Emmerdalea. Alkuun molemmat olivat ihan mukavia, mutta sitten tuli liikaa ihmisiä ja liikaa kieroja juonia.

        Itse katselen netistä emmeä kesällä?


    • 10+14

      Itse kun katselen Emmerdalet yöaikaan, ei olisi sekoittanut omaa arkea lainkaan vaikka olisi jatkunut koko kesänkin. Ainoa ulkomaalainen sarja jota olen seurannut sen alusta saakka.

    • tomppa5

      Ihan hyvä vaan että tulee tauko. Olis saanu jäädä jo aiemmin, kuten joskus aikoinaan. Nyt pääsee sentään kesän viettoon, eikä tartte jumittuu telkun ääreen.

      • MaikkiD

        Miten voi yksi tunti päivässä, viisi viikossa jumittaa telkan ääreen?
        Taitaa olla pahasti elämänhallinta sekaisin, kun ei tuommoisten asioiden kanssa pärjää.

        Mä en haluais kesätaukoa, mutta mä elän muuta elämää myös syksyllä, talvella ja keväälläkin. Kesällä on pisimmät lomat, silloin voisi kattoa telkkua vaikka 10 tuntia viikossa.


      • Itv k
        MaikkiD kirjoitti:

        Miten voi yksi tunti päivässä, viisi viikossa jumittaa telkan ääreen?
        Taitaa olla pahasti elämänhallinta sekaisin, kun ei tuommoisten asioiden kanssa pärjää.

        Mä en haluais kesätaukoa, mutta mä elän muuta elämää myös syksyllä, talvella ja keväälläkin. Kesällä on pisimmät lomat, silloin voisi kattoa telkkua vaikka 10 tuntia viikossa.

        Kyllä minuakin jo alkaa puuduttaa emme , jos pitäisi ympäri vuoden seurata.
        Nytkin on ollut jo tekemistä , että saa katsottua tallenteena ne muutamat ohjelmat mitä katson tv stä.
        Kevät töitä on riittänyt , joten tv jää paitsioon.

        Hyvä juttu , että jää tauolle. Halutessaan voi katsoa muita kautta emmerdalen .


      • 15+18
        MaikkiD kirjoitti:

        Miten voi yksi tunti päivässä, viisi viikossa jumittaa telkan ääreen?
        Taitaa olla pahasti elämänhallinta sekaisin, kun ei tuommoisten asioiden kanssa pärjää.

        Mä en haluais kesätaukoa, mutta mä elän muuta elämää myös syksyllä, talvella ja keväälläkin. Kesällä on pisimmät lomat, silloin voisi kattoa telkkua vaikka 10 tuntia viikossa.

        Joo ei tajuu myöskään :D Katsomostakin näkyy kuukauden päivät eli aikaa katella pois vaikka sadepäivinä. Kesätauot on täysin turhia, ja turhia myös kenenkään valittaa että ei voi katsoa kun ei ole telkun äärellä. Nykyään kun 90% ohjelmista löytyy neitstä katsottavaksi ja ihan itselle parhaaseen aikaan.


      • stht
        15+18 kirjoitti:

        Joo ei tajuu myöskään :D Katsomostakin näkyy kuukauden päivät eli aikaa katella pois vaikka sadepäivinä. Kesätauot on täysin turhia, ja turhia myös kenenkään valittaa että ei voi katsoa kun ei ole telkun äärellä. Nykyään kun 90% ohjelmista löytyy neitstä katsottavaksi ja ihan itselle parhaaseen aikaan.

        harmi tuo kesätauko


    • paras sarja kanaval

      Mutta milloin palaa tauolta?Toivotttavasti jo elokuun puolivälissä. Ainakin ma1.9 alkaa. Viime syksystä lähtien olen katsonut sarjan joka jakson. Muuttui kiinnostavammaksi. Välillä on ollut ei niin kiinnostavaa ja ole unohtanut tapahtumia esim. Oliko Carl Kingillä osuutta kartanon katolta tippuneeseen miehen kuolemaan jonka nimeä en muista?Carl oli silloin aika hajalla.Isäjutun ja rikosetsivä naisen kuoleman muistan.

    • Mökkiläinen

      Vaikka vuorokaudessa ei tunnit muutu oli kesä tai talvi,
      en viihdy / ei ole aikaa, tv ohjelmille samallalailla kuin talvella.
      Muutamia ohjelmia laita tallennukseen ja katson pikapikaa kun ehdin.

    • kysyn vaan
      • Kunnon KuVa

        Itse inhoan katsoa iPadilla tai läppäriltä. Haluan ehdottomasti katsoa kunnon tv ruudulta ( ja tietokone tvetä minulla ei vielä ole ).


      • Tv tv

        Laitan tallennukseen koska minulla sellainen laite on, totta Mooses hyödynnämme sen.
        Haluan myös katsoa ohjelmani oikeasta töllöstä.


      • mies..
        Tv tv kirjoitti:

        Laitan tallennukseen koska minulla sellainen laite on, totta Mooses hyödynnämme sen.
        Haluan myös katsoa ohjelmani oikeasta töllöstä.

        Kyllä aito oikea tallentava digiboksi on ihan paras, kaikki muut netissä toimivat hökötykset ei ole varmoja, sieltä tallennukset häviää, välttämättä ei saa yhteyttä, taistelua taistelua. Maikkarin katsomo on täysin silverlightin varassa, eli et katsele kuin Windowsilla ja macillä. Kaikkee tämmöistä sontaa.


    • dinglebell

      En halua asentaa Silverlightia kannettavaan vaan katson tarvittaessa Android tablet Katsomo sovelluksella kaikkia Mtv3 ohjelmia. Emmen nykyhetkeä ei kyllä kannata/isi seurata kun välissä on 2 vuoden tapahtumat.

    • järkevämpää käyttöä

      Sohvalla maaten hyvällä 10" tabletilta on parempi katsoa videoita tai joskus suoria lähetyksiä kuin istua turvallisen langallisen pöytäkannettavan ääressä jolla hoitaa tärkeimmät asiat. Eikä sitä silveriä käytä kuin Mtv3. Tabletin saa kätevästi suojakansilla /asentoon kuten kannettavan ja liikkua asunnossa.

      • Wireless W. Lan

        "langallisen pöytäkannettavan"
        On keksitty myös langaton verkko, jolloin läppärin ei tarvitse olla verkossa piuhalla.


      • Fifi Wireless
        Wireless W. Lan kirjoitti:

        "langallisen pöytäkannettavan"
        On keksitty myös langaton verkko, jolloin läppärin ei tarvitse olla verkossa piuhalla.

        Langaton verkko mahdollistaa laitteen käyttämisen joka paikassa (sohvalla, pöydän ääressä, terassilla, parvekkeella ym.), kunhan on kuuluvuusalueella. Yhdeksän vuoden kokemus langattomasta verkosta eikä voi valittaa. Nytkin on neljä tietskaria langattomassa verkossa (tornikonekin) ja tabletti kotona ollessaan.


    • minulla sopiva tapa

      Katson tietysti tv stä suorana Emmeä. Langallinen verkko on turvallisempi,vakaa ja toimii aina. Tabletin wifi yhteys hidastuu toimintakyvyttömäksi.

    • Huomioita sohvalta

      Katsomossa näkyy kaikki hämärässä kuvatut huonosti, kuin negatiivina.Näkyy vain jotakin silmänvalkuaisia ja hampaita ja valkoisia täpliä ja kuuluu vain äänet.
      Siksi en mielellään katso katsomosta.
      Kesätauko on paikallaan.On sitten mitä odottaa telkkarista, kun kesä on mennyt ja saapuu syys.Mukava sitten käpertyä pimentyneinä iltoina sohvalle fleecehuopaan ja katsella mitä kylässä taas tapahtuu.
      Mukavaa ja lämpöisempää kesää kaikille emmerdalen katsojille.

      • mies..

        Olisiko tietokoneen näytössä jotain vikaa tai sitten näyttö on joku halpa tn-paneeli joka pienessä kulmassa näyttää värit väärin?


      • Lisätiedot eduksi

        Katsotko tornikoneella, läppärillä vai tabletilla?
        Onko aina näkynyt huonosti vai vasta alkanut?
        Katsotko suoraan vai sivusta, näyttöön nähden?

        Kesätauko on tosiaan tarpeen, kun on kaikenlaista tekemistä ulkona...


      • Huomioita sohvalta
        mies.. kirjoitti:

        Olisiko tietokoneen näytössä jotain vikaa tai sitten näyttö on joku halpa tn-paneeli joka pienessä kulmassa näyttää värit väärin?

        http://img.tomshardware.com/us/2005/01/10/can_19/benq_fp937s_1.jpg
        Tälläiseltä katselen katsomoa joskus.Eikä ole vanhakaan, eikä viallinen.
        Silti ei näy hämärässä kuvatut kunnolla.


    • Olisi kiva kesä sarj

      Kesätaukoa ei haittaa, mutta mtv 3 ei esitä mitään uutta kesällä .
      Selailin tv ohjelmistoa ja lähes kaikki on uusintaa tai kierrätysohjelmaa.
      Selvityjät ja uutiset taitaa olla ainoat ohjelmat , jota ei jossain muodossa olisi jo nähty.

      Olisi kiva kesä.sarja paikallaan , vaikkapa uusintanakin pienitalo preerialla, tai mitä niitä olikaan 80- luvulla nuoriso- perhe sarjoja.

      ( emmen tilalla on joku salattu elä.. , en katso , enkä halua katsoa tai tutustua ).

    • hp slate10

      MTV3 Katsomo näkyy hyvin Android tabletin ilmaisella sovelluksella ja jos ei halua asentaa MTV3 Silverlightia kannettavaan/pöytäkoneelle niin tablet 10" on kätevä tapa katsoa Avankin remppaohjelmia jos ja kun ei pysty tv-stä suorana katsomaan. Värit ja kuvan laatu ihan hyvä.

    • aaron fan

      Nyt kun emmerdale jäi ikävä kyllä kesä tauolle ja on pitkä aika ennen kun sarja palaa näkyviin, niin minkä vuoden emmerdale jaksoja briteissä näytetään?
      Joita pystyisi katsomaan youtubesta, tietäisi miten jakso etenee..

      • No vuoden 2014 jaksoja tietenki:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe