Minkälaista kiskontaa lainakoroissa olette kohdanneet?!
Oletko ottanut lainaa virolaisesta Bigbankista?
4
267
Vastaukset
- 1+4
Itse huomasin että tuli halvemmaksi päästää kyseinen velka ulosottoon, sen verran paljon ne korkoa repivät. Säästin siinä n.2000€ korko kuluja.
- PekkaKuuppa
Otin ja en. Ensin otin oliko 4000e sain heti kun lähetin tiliotteet ja sitten maksoin takaisin 6kk aikana eli mitä siitä nyt tuli kerran kuussa 700-800e. Varmaan 500-600e korkoja. Sitten pari kolme kuukautta tästä hain 3000-4000e ja tuli jotain että "emme voi myöntää". Vuositulot edelleen samat 60-70 tuhatta. Ja tällä ei myönneta kolmea neljää tonnia lainaa LOL. Päätin että pitäkööt tunkkinsa.
- possupankki
Noilla vuosituloilla on koko pakka pahasti sekaisin jos pitää edes hakea tollasesta huijaripaikasta lainaa ! Oma pankki ei enää anna vai ? Miksei ?
- buik
Ottavatko siis enemmän mitä sopimuksesss lukee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784