Minkälaista kiskontaa lainakoroissa olette kohdanneet?!
Oletko ottanut lainaa virolaisesta Bigbankista?
4
277
Vastaukset
- 1+4
Itse huomasin että tuli halvemmaksi päästää kyseinen velka ulosottoon, sen verran paljon ne korkoa repivät. Säästin siinä n.2000€ korko kuluja.
- PekkaKuuppa
Otin ja en. Ensin otin oliko 4000e sain heti kun lähetin tiliotteet ja sitten maksoin takaisin 6kk aikana eli mitä siitä nyt tuli kerran kuussa 700-800e. Varmaan 500-600e korkoja. Sitten pari kolme kuukautta tästä hain 3000-4000e ja tuli jotain että "emme voi myöntää". Vuositulot edelleen samat 60-70 tuhatta. Ja tällä ei myönneta kolmea neljää tonnia lainaa LOL. Päätin että pitäkööt tunkkinsa.
- possupankki
Noilla vuosituloilla on koko pakka pahasti sekaisin jos pitää edes hakea tollasesta huijaripaikasta lainaa ! Oma pankki ei enää anna vai ? Miksei ?
- buik
Ottavatko siis enemmän mitä sopimuksesss lukee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990