Mua harmittaa, ja oikeestaa itkettää eräs asia, jos kertoisin kukaan ei tajuaisi mutta tein paljon työtä sen eteen ja nyt kaikki on mennyt pieleen asiaa ei itsessään voi korjata ja mikä auttaisi mielialaan koska siitä ei voi kenellekkään puhua (ihan oikeasti, kun toinen ei tajuaisi)
Harmittaa kovasti
Mikänyt
1
63
Vastaukset
- yrittänyttä ei lait
Voisitko kirjoittaa tänne vaikka anonyymina. Ei sinua kukaan tunnista.
Elämässä tapahtuu välistä näin - tekee työtä ihan sairaasti jonkin eteen ja sitten saa vain vesiperän. Kyllähän se alussa harmittaa ja turhauttaa, mutta onpahan ainakin yrittänyt. Sitten voi ajan kanssa huomata, että jospa olikin näin parempi.
Asia voi olla toisella mitätön, mutta sinulle pettymys on ollut kova juttu ja ehkä henkilökohtainen. Kirjoita mielipaha itsellesi ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784