Mua harmittaa, ja oikeestaa itkettää eräs asia, jos kertoisin kukaan ei tajuaisi mutta tein paljon työtä sen eteen ja nyt kaikki on mennyt pieleen asiaa ei itsessään voi korjata ja mikä auttaisi mielialaan koska siitä ei voi kenellekkään puhua (ihan oikeasti, kun toinen ei tajuaisi)
Harmittaa kovasti
Mikänyt
1
67
Vastaukset
- yrittänyttä ei lait
Voisitko kirjoittaa tänne vaikka anonyymina. Ei sinua kukaan tunnista.
Elämässä tapahtuu välistä näin - tekee työtä ihan sairaasti jonkin eteen ja sitten saa vain vesiperän. Kyllähän se alussa harmittaa ja turhauttaa, mutta onpahan ainakin yrittänyt. Sitten voi ajan kanssa huomata, että jospa olikin näin parempi.
Asia voi olla toisella mitätön, mutta sinulle pettymys on ollut kova juttu ja ehkä henkilökohtainen. Kirjoita mielipaha itsellesi ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839