Minulla murtui nilkka viime syksyn lopussa 2013, joka parantui talven aikana. Nyt täräytin tapaturmassa saman nilkan samalla lailla maahan kuin viime kerralla, kun nilkan luu murtui. Olen toiminut kolmen koon ohjeiden mukaan, ja tapahtumasta on kulunut noin kaksi tuntia. Voiko siis nilkka murtua uudestaan samasta kohdasta?
Voiko nilkka murtua uudestaan?
3
536
Vastaukset
- Ihan mahdollista
Kyllä voi! Jos entinen murtuma on parantunut vasta talvella, se voi olla vielä heikompi ja murtua helpommin samasta kohdasta. Lääkäriin vaan jos näyttää turpoavan tänään.
- 3+3
Terve luu luutuu parissa viikossa ja pysyy vahvana.
Tosin 14% murtumapotilaista on ainoastaan normaali luun terveys.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm- Järkeä mainostukseen
Ohhoh! Olipas kova väite. Nyt jokainen rapsii kipsin pois parin viikon jälkeen kun luulee että murtuma on luutunut ja on jo vahva.
Väitätkö siis että kaikilla useamman kuukaudenkin kipsattuna olevilla on heikot luut. Kyllä lääkärit tietävät minkälaisen parantumisajan mikäkin murtuma tarvitsee jotta se kestää normaalia kuormitusta. Aloittaja on ilmeisesti ollut uudelleen tapaturmassa eikä siihen vaikuta jonkin aktiivimainostajan tekemä kalkkitablettien myynti-ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774