apua eksän kanssa

tyttö20

Kaipaisin apua, sillä olen nyt niin sekava omien tunteideni kanssa etten ymmärrä.

Poikaystävä jätti minut tosiaan helmikuussa, ero tuli täysin puun takaa. Olin pahemmin rikki kuin koskaan, olimmehan yhdessä yli 2,5vuotta. Samaa aikaa oli myös miehellä intti kesken ja suhteessa oli ollut pientä riiteyä hetken aikaa juuri vähän näkemisen ja raskaan arjen takia. Eron syynä kuulemman ahdistus, eikä kyennyt enään olemaan suhteessa. Kaipasi kai vapautta. Sovimme olevamme ystäviä.

Ystävyys oli sekavaa, näimme n. kerran viikossa kun mies tuli lomille. Ystävyydestä muodostui seksisuhde. Välillä myös riitelimme ja ja lopetimme seksinkin. Aina kuitenkin sovittiin ja taas nähtiin ja näin. Koko aikana mies on myös jatkuvasti viestitellyt kauheasti ja olemme voineet jutella lähes kaikesta.

Nyt pari viikkoa sitten vietimme ihanan viikonlopun yhteisen harrastuksen parissa kaveriporukalla. Aikaisemmin mies ei julkisesti halunnut kanssani olla liian läheinen, mutta tuolloin hakeutui seuraani, juttei paljon kanssani ja halusi nukkua vieressäni. Siitäkös vasta viestittely alkoikin. Saatoimme viestitellä aamusta iltaan ihan kaikesta mitä teimme ja kunhan höpöttelimme. Olin onnellinen, ensimmäisen kerran tuntui kuin olisimme olleet samalla aaltopituudella ja kumpikin ollut tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen. Olimme sopineet jo aikaisemmin että näemme kun mies pääsee intistä vihdoin vuoden jälkeen kokonaan pois. Molemmille oli myös selvää että haluaa seksiä. Kaiken piti olla hyvin,

Eilen kun vihdoin näin miehen oli aikaa vain reilu tunti. Seksi oli perus hyvää ja oli hauska jutella yhdessä. Mies lähti siitä jatkamaan kavereillensa juhlimaan intin päättymistä. Sovimme että haen miehen ja vien yöllä kotiin. Vihjailimme että voitaisiin vielä yöllä harrastaa villiä autoseksiä, kun mies sanoi olevansa aika villillä tuulella. Yöllä kuitenkin tuli viesti 2 aikaa ettei tarvitsekkaan kyytiä. Kyselin ja ihmettelin mutta vastausta en saanut ennen aamua. Mies ilmoitti löytäneensä yöseuraa eikä ymmärrettävästi halunnut eksää kuskaamaan heitä miehen luo. Tämä oli miehen ensimmäinen pano ikinä kenenkään muun kuin minun kanssa. Kolahti jonkin verran.

Tänään juttelin aisasta viestein miehen kanssa. Olo muuttui paskemmaksi. Kysyin miten kaikki vaikuttaa väleihimme. Mies ilmoitti meidän olleen vain ystäviä, mutta voisimme kuulemman jatkaa seksiä. Loukkaannuin koska mies ei suostu ikinä jäämään kanssani yöksi ja seksin jälkeen on aina kauhea kiire kotiin tai saada mut pois. Huomautin miehelle etten aio jäädä miksikään toiseksi naiseksi jota voi panna jos parempaa ei löydy. Se iski miehen sanattomaksi, kai se itekkin tajus että epäreilua kohdella yhden yön juttuja paremmin kun mua. Myönsi ottavansa mielummin vieraan kuin mut jos saa valita panoseuransa jne.

Olenko kohtuuton kun loukkaannun tästä. Mies on kuitenkin vaikuttanut niin innostuneelta minusta jatkuvalla viestittelyllä ja ollaan puhuttu kuinka kiva kun on tulossa paljon yhteistä tekemistä jne. En olettanutkaan tämän mihinkään seurusteuun johtavan takaisin mutta jos mun kanssa säätää mutta käyttytyykin sitten noin ei se tunnu reilulta. Mitä teen jatkossa, olen ihan hukassa?? Auttakaa!

9

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ain't it fun..?

      Itselläni oli samantyylinen tilanne vielä joku aika sitten ku sulla. Exäni pyöritti mua samaan aikaan ku metsästi uutta naista. No uusi tyttö on nyt löytynyt ja ystävyytemme jatkosta en tiedä. Tunteeni häntä kohtaan ovat hiipuneet ja olen viime aikoina voinut jo hyvin.

      Mies on sielun kumppanini ja minä hänen mutta suhteemme oli niin myrskyinen ja vaikea, että sen tulevaisuus on tuhoutunut.

      neuvoni kokemuksen syvällä rintaäänellä:
      Katkaise välit joksikin aikaa. Käy ero rauhassa läpi ja parantele itsesi kunnolla. Ja älä palaa enää mihinkään säätämiseen äijän kanssa. Sen temppu oli todella törkeä ja ansaitset parempaa kohtelua. Ja pidä kiinni päätöksestä. Vaikeaa se on mutta ajan myötä helpottaa ja huomaat että sen äijän temput ei enää särje sydäntä.

      Toivon sulle voimia ja jaksamista. Oon varma et löydät uuden ja paljo reilumman jätkän joka ei tollalailla pikkupoikien tapaan pelleile! :)

      • ain't it fun..?

        Ja lisään viä: itsellä juuri äsken jouduin fb:stä näkemään tämän uuden suhteen hehkutusta pitkästä aikaa ja vähän se vielä pääsi tunteisiin mutta sulle vastaaminen autto! :D olen siis itsekki 20v ja meidän best friends with benefits säätö loppu vain 3vko sitten siihen ku huomasin että sillä oli muija kylässä. (Ei puhuttu asiasta sanallakaa mut tajuttii tilanne) Mut elämä alkaa hymyileen pikku hiljaa! :) täytyy vaa päästää irti. Tää ihminen oli samaan aikaan paras ja pahin ihminen mun elämäs ja nyt; joku joka ei oo enää aktiivisesti mun elämässä. Mut voin luottaa siihe et ollaa ystävii silti..


    • tyttö20

      Ihanaa huomata että täällä on kohtalontovereita! Tiedän että pitäisi lopettaa pelleily miehen kanssa, mutta kun en vain osaa. Silloin kun välimme ovat lämpimät ja läheiset ja viestittelemme usein tuntuu elämä niin helpolta. Silloin ero ei enään paina, eikä ole huolta tulevasta. Kaikki tuntuu sillä hetkellä menevän omalla painollaan juuri oikein, enkä tule silloin edes surulliseksi ajatuksesta etten voi saada enempää. Nyt taas kun emme ole tänään viestitelleet ja en tiedä millä fiiliksellä eksä minua kohtaan on, on ahdistus ollut suuri. Jokainen hetki tuntuu piinaavalta. Pahinta on kun olen koko Juhannuksen yksin kotona, eikä muita kaupungissa lukuunottamatta kaveripariskuntia joilla on omat koti-iltansa.

      Pari kertaa eron aikana eksä on myös miettinyt olisiko sittenkin pitänyt jatkaa kanssani kun yhdessäolo on niin mukavaa. Aina nämä mietteet ovat kaatuneet johonkin tyhmään riitaan ja siihen kun emme intin takia ole ehtineet kunnolla nähdä. Nyt kuitenkin intin loputtua haluaisin antaa meille vielä yhden mahdollisuude.

      Pahinta kaikessa on etten voi vaan poistaa eksää elämästäni, sillä asumme samalla paikkakunnalla, meillä on sama harrastus ja koko kaveripiiri on yhteinen. Jotenkin täytyy siis joka tapauksessa pysyä väleissä. Muuten olisinkin varmaan heti erottua katkaissut kaiken yhteyden.

      Ps. jos haluat "ain't it fun..?" lueskella enemmän fiiliksiäni tai suhdesotkuani käyppä vilkaisemassa blogiani. Olen sitä lähinnä vain itseäni varten kirjoittanut ja sen takia tekstit yms. voivat olla hyvin sekavia. Eiköhän sieltä kuitenkin jotain irtoa:)

      • tyttö20

      • ain't it fun..?

        Tiedän tunteen.. exäni on ollut paras kaverini ja yhteisiä kavereita on paljon. Voin kuitenkin sanoa että tommosella pitkittämisellä ei tule kuin hankaluuksia ja mielipahaa. Itse huomasin suuren helpotuksen kun pistin yhteydenpidon minimiin. Hirveäähän se aluksi oli mutta kyllä olotila helpotti huomattavasti kun ei enää tarvinnut odottaa toisen viestiä.

        Ja se mitä tilee yhteenpalaamiseen niin oma mielipiteeni näin vähän tilanteesta tietävän ulkopiolisen silmin on että teidän kannatraisi nyt omissa oloissanne miettiä asioita ja katsella vaikka parin kuukauden päästä uudestaan millä mielellä olette silloin. Kunnon tauko toisesta selvittää ajatuksia ja silloin on parempi puhua siitä yritättekö uudestaan vai ette. Kun haavat on vielä tuoreita niin päätökset voi olla huonoja ja olosuhteet suhteelle ei ole parhaat mahdolliset. Mutta kun molemmat ovat hetken rauhassa ja ottavat etäisyyttä niin silloin on paremmat olosuhteet miettiä jatkoa kun vanhat asiat eivät ole niin tuoreessa muistissa. :)

        Käyn kattomassa ton blogin vaikka huomenna!


      • Vielä on Kesää Jäljellä
        ain't it fun..? kirjoitti:

        Tiedän tunteen.. exäni on ollut paras kaverini ja yhteisiä kavereita on paljon. Voin kuitenkin sanoa että tommosella pitkittämisellä ei tule kuin hankaluuksia ja mielipahaa. Itse huomasin suuren helpotuksen kun pistin yhteydenpidon minimiin. Hirveäähän se aluksi oli mutta kyllä olotila helpotti huomattavasti kun ei enää tarvinnut odottaa toisen viestiä.

        Ja se mitä tilee yhteenpalaamiseen niin oma mielipiteeni näin vähän tilanteesta tietävän ulkopiolisen silmin on että teidän kannatraisi nyt omissa oloissanne miettiä asioita ja katsella vaikka parin kuukauden päästä uudestaan millä mielellä olette silloin. Kunnon tauko toisesta selvittää ajatuksia ja silloin on parempi puhua siitä yritättekö uudestaan vai ette. Kun haavat on vielä tuoreita niin päätökset voi olla huonoja ja olosuhteet suhteelle ei ole parhaat mahdolliset. Mutta kun molemmat ovat hetken rauhassa ja ottavat etäisyyttä niin silloin on paremmat olosuhteet miettiä jatkoa kun vanhat asiat eivät ole niin tuoreessa muistissa. :)

        Käyn kattomassa ton blogin vaikka huomenna!

        Hei ja ihan ensin, voimia ja jaksamista! Jätä tuo säätäminen ex kanssa. Satutat vain lisää itseäsi!!! Et ole hänen arvoisensa ja käyttää sinua vain hyväkseen! Ei ole todellakaan reilua peliä, hitto mikä kus...pääää!
        Nyt vain nokka kohti uutta elämää ja unohda sekä annat ajan kulua, aika parantaa haavat. Usko vain, siitä on kokemusta ja myöhemmin huomaat, että oli paras vaihtoehto!
        Löydät varmasti arvoisesi kumppanini, voimia se vaatii, mutta mieti kaikkia niitä asioita mitä sinulla on hyvin!!
        Olet terve, sinulla on varmaan ihania läheisiä ja ystäviä jne.

        Nyt kerrasta poikki, satut muuten vain lisää itseäsi. Todennäköisesti exläsi tulee kohta oleen uusi muija, vaikuttaa touhu ihan siltä!
        UNOHDA UNOHDA, vaikka tiedän, jotta se ei helppoa

        Voimia! Pidä Huolta Itsestäsi! Ja kiinni omista unelmistasi! Niiden et ainakaan anna valua yhden ku..pää takia!! Hei Haloo!!


      • Vielä On Kesää Jäljellä
        Vielä on Kesää Jäljellä kirjoitti:

        Hei ja ihan ensin, voimia ja jaksamista! Jätä tuo säätäminen ex kanssa. Satutat vain lisää itseäsi!!! Et ole hänen arvoisensa ja käyttää sinua vain hyväkseen! Ei ole todellakaan reilua peliä, hitto mikä kus...pääää!
        Nyt vain nokka kohti uutta elämää ja unohda sekä annat ajan kulua, aika parantaa haavat. Usko vain, siitä on kokemusta ja myöhemmin huomaat, että oli paras vaihtoehto!
        Löydät varmasti arvoisesi kumppanini, voimia se vaatii, mutta mieti kaikkia niitä asioita mitä sinulla on hyvin!!
        Olet terve, sinulla on varmaan ihania läheisiä ja ystäviä jne.

        Nyt kerrasta poikki, satut muuten vain lisää itseäsi. Todennäköisesti exläsi tulee kohta oleen uusi muija, vaikuttaa touhu ihan siltä!
        UNOHDA UNOHDA, vaikka tiedän, jotta se ei helppoa

        Voimia! Pidä Huolta Itsestäsi! Ja kiinni omista unelmistasi! Niiden et ainakaan anna valua yhden ku..pää takia!! Hei Haloo!!

        Niin ja vielä, ei ole todellakaan maailman ainoa mies!! Ja älä ainakaan sen takia ala mitään sekoilujuttuja, kun niinkin joillekin käy! Järkipäässä ja jne.


      • tyttö20
        Vielä On Kesää Jäljellä kirjoitti:

        Niin ja vielä, ei ole todellakaan maailman ainoa mies!! Ja älä ainakaan sen takia ala mitään sekoilujuttuja, kun niinkin joillekin käy! Järkipäässä ja jne.

        Luuletko etten nää että oot käyny täällä kirjottamassa jotain omia stoorejas, en kaipaa sua puuttumaan mun ratkasuihin ja valintoihin kun kaikkea et edes tiedä. Pidä näppis erossa mun asioista kiitos!


      • outoa
        tyttö20 kirjoitti:

        Luuletko etten nää että oot käyny täällä kirjottamassa jotain omia stoorejas, en kaipaa sua puuttumaan mun ratkasuihin ja valintoihin kun kaikkea et edes tiedä. Pidä näppis erossa mun asioista kiitos!

        Ihme skitsoilua, ensin pyytää mielipiteitä muilta ja sit kun niitä tulee niin ei kelpaakkaan? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe