Nainen mitä saat yhden yön kännipanosta?

ei pysty käsittää

Asia mitä en ole ikinä ymmärtänyt. Raahataan umpihumalassa joku torvelo kämpille ja harrastetaan huonoa seksiä. Aamulla sitten mietitään kuinka siitä pääsis eroon. Ja tiedättehän varmaan mtä se mies teistä ajattelee jos aamulla vähin äänin poistuu luotanne eikä varmasti soittele perään? Epäilen että miehetkään ei noista paljo mitään saa, mut voi olla niille enemmän joku egojuttu..

Rehellisiä vastauksia kiitos.

44

4343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 41 v

      Minun kaikki yhden yön suhteeni ovat olleet hyviä, eli mies ei ole ollut humalassa ja on huomioinut minut, esim. antanut suuseksiä 2 h putkeen... Ja useimmat olen lähettänyt kotimatkalle jo silloin yöllä, ennen kuin olen mennyt itse nukkumaan. Olen siis saanut hyvää seksiä komeilta miehiltä, joiltain jopa toistamiseen, vaikka en ole itse ollut kiinnostunut mistään seurustelusta tai vakavammast asuhteesta. Yhden yön seksi voi olla jopa parempaa kuin vakiseksi, koska silloin tunnen itseni vapautuneemmaksi ja estottomammaksi, kun ei ole tunteita sekottamassa pakkaa. Pidän siis enemmän seksistä ilman tunteita.

      • ei pysty käsittää

        Okei mutta kysymys koski kännipanoja..


      • Nainen 43v.

        Veit sanat suustani. Juuri noin se menee. Monet miehet on epäitsekkäitä ensi kertaa seksiä harrastettaessa (tehdessään vaikutusta?). Suuseksiä saa paljon ja naisen orgasmin eteen tehdään melkein mitä vaan.

        Minäkin haluan herätä yksin, mutta jos joku on jäänyt yöksi hotellihuoneeseeni (kotiin en vie ketään, se on privaattialue), niin aamuinen seksisessiokin on kiihottava. Mutta sen jälkeen: - Kiitos ja näkemiin!

        Kaikkein ärsyttävämpiä ovat miehet, jotka jälkikäteen toivovat uutta tapaamista tai suhdetta tai sitten hehkuttavat miten hienoa on ollut. Kyllä nainen viestittää jos on kiinnostunut enemmästä, muutoin -please, älkää tehkö itsestänne epätoivoisia ripustautujia. Ja kyllä, naisetkin nauttii ihan vaan seksistä eikä se tarkoita jokaisen kanssa ajatusta sen enemmästä.


      • T3000 XXX

        >Pidän siis enemmän seksistä ilman tunteita.

        Mekaanista menoa, oletko insinööri koulutukselta?


      • nainen 41 v
        ei pysty käsittää kirjoitti:

        Okei mutta kysymys koski kännipanoja..

        Olen ollut kännissä, ja varmaan ne pelkkää suuseksiä antaneet miehet myös, eikös miehiltä mene "kyky" kännissä.


    • 1+1=2

      Olipa naisen suusta erikoinen kommentti, sanoi pitävänsä seksistä ilman tunteita. Olen ymmärtänyt asian olevan juuri päinvastoin, että naiset nimenomaan kaipaavat tunnetta mukaan. Miehenä nautin huomattavasti enemmän seksistä mikäli koen naisen viehättäväksi, kauniiksi, haluttavaksi. Kun muistelen menneitä kumppaneita heissä jokaisessa ollut ensi katseesta alkaen sitä jotain sielujen sympatiaa. Mikäli juttu jäänyt lyhyeksi niin aina ollaan kohdatesa moikattu kerrottu kuulumiset.

      • kaksin ja yksin

        Tottakai seksi on nautittavaa komean, puoleensavetävän miehen kanssa, ei kai sitä kukaan epämiellyttävän partnerin kanssa vietä edes yhtä yötä. Aamulla erotaan hyvällä fiiliksellä ja moikataan toivottavasti, jos jossain tavataan. Ei siihen sen kummempaa tunnetta tarvita.


      • vain yksi yö

        Naisen tunteet eivät eroa mitenkään miesten tunteista. Yhden yön seksisuhde miellyttävän miehen kanssa on OK. Tavatessa voin tietenkin moikata ja vaihtaa kuulumisia, mutta kaikki miehet eivät ole sitä halunneet. He ovat odottaneet suhteelta enemmän kuin minä ja eivät pysty ystävyyteen. Valitettavaa, vaikka en ole luvannutkaan mitään muuta. Yleensä kuitenkin erotaan hyvillä fiiliksillä:)


      • En välitä
        vain yksi yö kirjoitti:

        Naisen tunteet eivät eroa mitenkään miesten tunteista. Yhden yön seksisuhde miellyttävän miehen kanssa on OK. Tavatessa voin tietenkin moikata ja vaihtaa kuulumisia, mutta kaikki miehet eivät ole sitä halunneet. He ovat odottaneet suhteelta enemmän kuin minä ja eivät pysty ystävyyteen. Valitettavaa, vaikka en ole luvannutkaan mitään muuta. Yleensä kuitenkin erotaan hyvillä fiiliksillä:)

        Miks joku yhdenyön pano pitäisi huomata kadulla?


      • phyh,sanon minä!
        vain yksi yö kirjoitti:

        Naisen tunteet eivät eroa mitenkään miesten tunteista. Yhden yön seksisuhde miellyttävän miehen kanssa on OK. Tavatessa voin tietenkin moikata ja vaihtaa kuulumisia, mutta kaikki miehet eivät ole sitä halunneet. He ovat odottaneet suhteelta enemmän kuin minä ja eivät pysty ystävyyteen. Valitettavaa, vaikka en ole luvannutkaan mitään muuta. Yleensä kuitenkin erotaan hyvillä fiiliksillä:)

        hän on niin olevinaan.....


    • TheMiesxx

      Asiaa voidaan ajatella myös miehen näkökulmasta, mitä flakseja saa kun nai kännistä örveltävää muijaa? Okei, saat panon ja laukeatkin tod.näk mutta ei muuta.

      Pyrin yhden yön suhteisiin etsimään ns. kiltempiä neitoja. Nautin suunnattomasti kun huomaan naisen kokemattomuuden paremman seksin suhteen ja kuinka hän lämpenee esileikissä yhä kiimaisemmaksi. Toukokuussa tapasin tällöisen neidon viimeksi. Yhden lapsen yh-äiti työmatkalla, n. 30-vee. Oikein miellyttävän näköinen ja oloinen, ja jatkoille mentiin hotellihuoneeseen hotellin aulabaarista. Näytin neidolle mitä hyvä seksi on, pari varvia otettiin yöllä ja aamulla kun olin jo omassa huoneessani, tuli pikakomento suihkuun neidon huoneeseen.

      • ...joka kerta...

        Ei nyt sentään känniörveltäjää. Pari viiniä voi ottaa. Tuon kiltin ja kokemattoman miehet uskoo aina, kun sen vilpittömästi silmiin katsoen kertoo. Miehet uskoo mitä vaan, ne on niin oman itsensä lumoissa. Jos joku haluaa päteä ja opettaa, mikäs siinä, yksi yö menee, jos mies on OK. Täydestä menee...


    • eewa

      Seksiä vain selvinpäin.En kestä känniörveltäjiä.

    • Yksiyövain

      Ei niistä mitään saa. Mutta seksi ja säpinä on kivaa....Sitä "oikeeta odotellessa" Joskus sitten matkaan tarttuu se jonka kanssa voi olla enemmän. Tosin tavat on kyllä huonontuneet. Jutustelu ja muu asiallinen huomioiminen ja käytös olis hyväksi pikaisenkin iloittelun jälkeen. Antaa arvokkaamman ja fiksun vaikutelman ihmisestä. Mukava hymyillä kun vastaan kävelee.
      Mitä siitä nyt tulisi jos kaikki olisi korrekteja ja fiksuja...?

      • ihana aamu

        Just näin:D


    • simmonen oli Timo

      Herpeksen ja mies ei edes lauennut vaan jyysti ja lopuksi sammui päälleni. Paskan varattu äijä

    • Ei mysterie

      Eikös nainen saa ihan saman kuin mies: tyydytyksen himoille ja ikävän jälkimaun suuhun.

      • hunajainen

        Ei koskaan ikävää jälkimakua:)


    • kiksit

      Hirveet

      • potkut

        Plus


    • Ämmääs

      Olen itse syyllistynyt kännipanoon ja ei kuule tunnu hyvältä jälkeenpäin. Tuntematon ihminen...voi että harmittaa oma torveluus !!!! Uskokaa te miehet, että ei ole kovin hehkeä olo itseä kohtaan ja hävettää todella ! Itsekunnioitus on jonkinaikaa tiessään. Ihan sama tunne varmaan jokaisella joka ei tekisi selvinpäin moista kun ei tunne ja ole ihastunut saatika rakastunut.

      • omasyyomavika...

        Sulle ei alkoholi sovi, kun et pysty kontrolloimaan itseäsi. Lopeta alkoholinkäyttö. Sitten sinulla ei kyllä seuraavan kerran jälkeen ole mitään tekosyytä.


    • Yhdenillanpano1234

      No eikös kännissä tule tehtyä paljon muutakin tyhmää?
      Melkein kuin kysyisi "Miksi ihmiset ei voi kävellä suoraan kännissä?", no koska känni, that's why.

      Ja onhan himoja niillä naisillakin...varsinkin siinä humalassa.

      Ja yhden illan panot voivatkin muuttua joksikin muuksi, omat parisuhteet kaikki alkaneet siitä, että vienyt miehen kotiin baari-illan jälkeen. Tälläkin hetkellä onnellisessa parisuhteessa tällaisen miehen kanssa.

      • Luxory

        Kännipano kesäkelillä helpottaa omaa turhautunutta oloa.Olen nainen ja haluan miehen ilman tunteita.En etsi suhdetta koska elän niin kiireistä elämänvaihetta ettei mies siihen mahtuisi.Olen kahden lapsen yksinhuoltaja omasta vapaasta tahdosta ja nautin vapaudestani.Jakari en ole-tadovaatimus yhden yön äijään on korkea.Kännit hommaan kuoharilla.


      • uggiikänen42v
        Luxory kirjoitti:

        Kännipano kesäkelillä helpottaa omaa turhautunutta oloa.Olen nainen ja haluan miehen ilman tunteita.En etsi suhdetta koska elän niin kiireistä elämänvaihetta ettei mies siihen mahtuisi.Olen kahden lapsen yksinhuoltaja omasta vapaasta tahdosta ja nautin vapaudestani.Jakari en ole-tadovaatimus yhden yön äijään on korkea.Kännit hommaan kuoharilla.

        Kännipano on huippu, jos nyt sattuu seisomaan


      • onnellinen parisuhde
        Luxory kirjoitti:

        Kännipano kesäkelillä helpottaa omaa turhautunutta oloa.Olen nainen ja haluan miehen ilman tunteita.En etsi suhdetta koska elän niin kiireistä elämänvaihetta ettei mies siihen mahtuisi.Olen kahden lapsen yksinhuoltaja omasta vapaasta tahdosta ja nautin vapaudestani.Jakari en ole-tadovaatimus yhden yön äijään on korkea.Kännit hommaan kuoharilla.

        Ymmärrän hyvin turhautumisesi. Kamalaa luettavaa.


    • yksivastaus

      Itsetunto kaipaa kohennusta ja ei ole valmis uuteen suhteeseen. Tilanne on molemmille ok, joten miksipä ei??

    • liveagain

      Voivoivoi..mulla on eron jälkeen ollut vain mukavia yhden illan juttuja. Seksi on ollut hyvää ja aamusta on otettu vielä uusiksi. Aamulla on saanut kelliä toisen kainalossa ja sulassa sovussa on erottu. Joidenkin kanssa kirjoiteltu sen jälkeen,yleisesti jääneet unohduksiin. Tällä hetkellä en halua seurustelusuhdetta mutta silloin tällöin kaipaan niin seksiä kuin läheisyyttäkin ja ne on nämä miehet täyttäneet. Myös moni heistä on selvästi kaivannut silittelyä ja hellyyttä. Win-win tilanne ainakin toistaiseksi :)

    • Onko pakko antaa sille torvelolle yöllä muuta kuin pikaisen suihinoton. Sitten aamusella voi naida sen kundin kanssa, monestikin sillä kundilla on pienessä krabbiksessa tajuton aamuseisokki ja silloin on paljon hauskempaa tarjota hänelle pimpsaa tai vaikka koko hoito, jos kundi sitä haluaa. Ja saada siinä sivussa itsekin.
      Jos mies taas häippäsee aamuyöllä, niin se on hänen ongelmansa, jos hänelle ei seksi kelpaa. Sellainen kundi ei saa sitten muulloinkaan, vaikka jotkut on jonain toisena kertaa sitä pyydelleet. Eikä hän muutenkaan varmaan soittele, sillä mä en jaa mun puhelinnumeroa kenelle tahansa. Joku kiva pano taas on tervetullut uudestaankin. ;)

      • aloittaja1

        Otat siis hetki sitten tapaamasi miehen likaisen mulkun suuhun?


      • aloittaja1 kirjoitti:

        Otat siis hetki sitten tapaamasi miehen likaisen mulkun suuhun?

        Miksi sen kullin pitäisi olla aina likainen? Ja jos sellaista epäilee, niin ainahan voi pyytää miestä pesaisemassa sen välineensä ja vaikka auttaa häntä siinä, niin se käy vielä hyvänä esileikkinä. Ja samalla voi huuhtaista oman alapäänsäkin.


      • aloittaja1
        dizzyy kirjoitti:

        Miksi sen kullin pitäisi olla aina likainen? Ja jos sellaista epäilee, niin ainahan voi pyytää miestä pesaisemassa sen välineensä ja vaikka auttaa häntä siinä, niin se käy vielä hyvänä esileikkinä. Ja samalla voi huuhtaista oman alapäänsäkin.

        Öö no koska se nyt tuppaa olemaan likainen jos sitä ei pese.


      • aloittaja1 kirjoitti:

        Öö no koska se nyt tuppaa olemaan likainen jos sitä ei pese.

        Miksi sä et sitten pese sitä?


      • ap.
        dizzyy kirjoitti:

        Miksi sä et sitten pese sitä?

        Kyllä meillä mies ihan ite ymmärtää pestä vehkeensä. Ja jutun pointti oli vähän eri...


      • ap. kirjoitti:

        Kyllä meillä mies ihan ite ymmärtää pestä vehkeensä. Ja jutun pointti oli vähän eri...

        Ai minkä jutun? Kuten huomaat, juttu "kumpuilee", niinkuin sen pitääkin tehdä. Jos sä olisit halunnut vain yhdenlaisia vastauksia, niin olisit vain laittanut sun teesit pöytään tyylillä; sun mielestä asia on näin. Mutta onneksi on useita muita, jotka ei ole aina samaa mieltä. :)


      • ap.
        dizzyy kirjoitti:

        Ai minkä jutun? Kuten huomaat, juttu "kumpuilee", niinkuin sen pitääkin tehdä. Jos sä olisit halunnut vain yhdenlaisia vastauksia, niin olisit vain laittanut sun teesit pöytään tyylillä; sun mielestä asia on näin. Mutta onneksi on useita muita, jotka ei ole aina samaa mieltä. :)

        Jutun pointti oli Se että musta sulla ei ole kirjoittamasi perusteella Oikeen itse kunnioitusta. Toi kuvaamasi pikainen suihinotto kuulostaa joltain minkä teet vaan velvollisuuden tunteesta, sori nyt vaan. Jokainen voi tietysti toimia niin kuin itse haluaa..


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Jutun pointti oli Se että musta sulla ei ole kirjoittamasi perusteella Oikeen itse kunnioitusta. Toi kuvaamasi pikainen suihinotto kuulostaa joltain minkä teet vaan velvollisuuden tunteesta, sori nyt vaan. Jokainen voi tietysti toimia niin kuin itse haluaa..

        Tämä viesti olisi pitänyt kohdistaa ehkä pikemminkin johku90:lle, mutta joka tapauksessa.


      • ap. kirjoitti:

        Jutun pointti oli Se että musta sulla ei ole kirjoittamasi perusteella Oikeen itse kunnioitusta. Toi kuvaamasi pikainen suihinotto kuulostaa joltain minkä teet vaan velvollisuuden tunteesta, sori nyt vaan. Jokainen voi tietysti toimia niin kuin itse haluaa..

        Vaikken mä ole johku-90 niin mun mielestä suihinottaminen on ihan kivaa. Sitä pääsee hieman lähemmäksi kundia ja käy kivana esileikkinä. Olen antanut kundille samalla hieman lisää katsottavaa, kun mä olen riisunut mun vaatteeni pois samalla kun mulla on ollut sen kundin kulli mun suussa. Ja päästänyt sitten kundin hiplaa mun rintoja ja alapäätä. :)


      • seppotepponen
        dizzyy kirjoitti:

        Vaikken mä ole johku-90 niin mun mielestä suihinottaminen on ihan kivaa. Sitä pääsee hieman lähemmäksi kundia ja käy kivana esileikkinä. Olen antanut kundille samalla hieman lisää katsottavaa, kun mä olen riisunut mun vaatteeni pois samalla kun mulla on ollut sen kundin kulli mun suussa. Ja päästänyt sitten kundin hiplaa mun rintoja ja alapäätä. :)

        Hyi vittu! Kuinkas monen kundin mulkkua sä olet suussasi oikein imeskellyt? Entä monelleko sä olet jakanut sun vittuasi? Annatko sä myös persettäkin? Varmaan sä annat sitten kundien panna sua paljaalla ja laueta sun sisään?


    • vanha neitonen

      Miksi yhden yön juttuja pitäisi harrastaa umpikännissä? Minä en vedä kännejä ikinä (joskus teininä sentään kerran pari), mutta seksiä voi silti harrastaa. Esimerkiksi lavatanssipiireissä ollaan liikkeellä omalla autolla ja selvinpäin.

      En asu baarien vieressä, joten hankalan matkan vuoksi on helpointa käydä baarissa ihan selvinpäin autolla, niin pääsee kotiinkin kätevästi milloin haluaa. Mukavakin mies ei pääse mukaan, jos hän on liian kännissä. Sen sijaan pienessä maistissa saa olla, mutta jos on liikaa ottanut, niin sellainen vain sammuu kesken ja oksentelee aamulla.

      En ole kovin kaunis nainen, joten en saa parisuhteeseen sellaista miestä kuin haluaisin. Joskus tekee kuitenkin mieli seksiä. Muutaman kerran vuodessa käyn tanssimassa, risteilyllä tai laskettelureissulla ja silloin samalla saatan katsoa, että millaista tarjontaa on.

      Etukäteen ei tiedä seksin tasoa. Joskus vaatimattomammankin näköinen mies on ollut tosi taitava sängyssä. Oikeastaan miehen seksitaidot arvostelen pitkälti suuseksitaitojen mukaan, koska suurin osa miehistä laukeaa parissa minuutissa. Tarvitsen siis suuseksiä, jotta saan oman orgasmini. Muutaman kerran joku mies on saanut puhelinnumeronikin ja ollaan tavattu muutama kerta seksin merkeissä.

      Kondomia käytän aina. Tietenkin!

      • Oikea mies

        Oletpa sinä valveutunut nainen, kun sinä käytät naisten kondomia.


    • siipirikko 38v

      mulle on käynyt yleensä niin että minut raahataan miehen kämpälle!! jouduin vallan muuttamaan pois aikoinaan kun minun heikkouteni tuli ilmi kohteille ja he käyttivät heikkouttani hyväkseen vaikkakin en eläissäni halua samaa kokea olise niin hirvittävän ihanaa!!! en tiedä itse koin sen sekä kännis että selvin päin mutta meni sen verta överikssi ne kohtaamiset että päätin paeta olisin varmaan muutoin joutunut hourulaa!! nyt elän tappavan tylsää arkea kaukana heikkoudestani heihin!! ja muistelen lämmöllä ja unelmoin öisin että saisin kokea sen saman uudelleen!!

    • mieluummin ilman

      En mitään. Siksi en harrasta niitä.

      • Tämä selvä

        Et harrasta kortsuja - siis sä annat paljaalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe