Minkä ikäisiä sims -pelaajia olette`?

simss

Kuinkas vanhoja muut simssiä pelaavat on?ite olen 20 ja kaveri sanoi mulle että olen lapsellinen kun pelaan lasten pelejä.käsittääkseni sims on kaiken ikäisten peli.

28

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssssssss

      28 enkä koe itseäni mitenkään lapselliseksi. Itse koen sen ennemminkin helpoksi tavaksi kanavoida luovuuttani.

      • Oho! (Samanikäinen)

        Tutustuin sukulaisen The Sims 1:stä, kun olin jotain 16-17-vuotias ja siitä lähtien olen ollut The Sims-fani. =)


    • jffr43

      21v oon. pelasin simsiä viimeks 11-14vuotiaana, nyt hommasin pelin takas tekemisenpuutteessa...

    • VanireJenni

      Olen 19, olet oikeassa siinä että Sims on kaikenikäisten peli, ja ikärajakin siinä on se 11 joten ei se ihan pikkulasten peli ole :D Mielestäni Simssiä voi pelata vaikka 80v pappa tai mummo, kunhan se on pelaajan mielestä hauskaa :)

      On se kyllä kumma että jotkut mieltää simssin lastenpeliksi, mä tiiän monia Simblrejä joiden pitäjä on yli 20. :D

    • Ainolydia

      Oon ite 12 :D Mut oon pelannu Simssiä jostai 7 vuotiaasta asti. Mutta ei enää hirveesti huvita ku lakkaa koko aja toimimasta :((

    • Simss

      Oon nyt 13 ja pelannu simssii 7 vuotiaasta :D ja menee yhä

    • .Pikkis.

      Tänä syksynä tulee 32 ikävuotta täyteen... Pelaamisen aloitin heti kun Sims 1 ilmestyi. :)

    • Aloitin pelaamisen n. kahdeksan vanhana ja olen nyt 17, joten kyllä sitä nyt muutama vuosi on tullut pelailtua silloin tällöin :D Eka Sims:ni oli muistaakseni The Sims 2 Yliopisto, jollen väärin muista.

    • kakkahelmipöllö

      21

    • Sims konkari

      Itsellä tulee 30v pian täyteen.

    • Bitta

      Kun Sim1 ostin pojalleni, aloitin pelaamisen. Reippaasti ylitän muiden iät tähän asti kirjoittaneista... Tulen näillä näppylöin pelaamaan varmasti niinkauan kuin henki pihisee. :-)

      • kåkpå

        Laita vaan se ikäsi näkyviin niin vertaillaan kumpi ylittää muiden iät. Minulla on ikää 53 vuotta.


      • Bitta
        kåkpå kirjoitti:

        Laita vaan se ikäsi näkyviin niin vertaillaan kumpi ylittää muiden iät. Minulla on ikää 53 vuotta.

        hehee, myönnän.... pistit paremmaksi, 53 tulee lokauussa täyteen :-D. Ihana kun en ole yksin miedän 'ikäloppujen ' joukossa!


    • nnn22

      Itse olen 22-vuotias.. Sims1:stä aloitettu ja Sims 3:lla mennään. Nyt nelosta odotellessa!

    • ENKERRONIMEÄNI >:D

      Olen 9 vuotias. :>

    • Eräjorma

      Sehän on ihan sama kun joku aukuinen mies pelaa pleikkapelejä, ei siinä mitää häpeemistä ole. Jatka samaan malliin :)

    • .1.2.3.

      20v. Aloitin pelaamisen sims 1:stä, sit jatkanu kakkoseen, nyt kolmosta(kakkonen tähän mennessä paras, äsken koitin sitä pelata, mut ei toimi kunnolla windows 8:ssa :'( ) Ja nelosta odotellessa.

      Kakkosessa oli parasta se kuva-albumi, kirjotin siihen aina hirveen pitkää tarinaa, harmi ku kolmosessa ei sitä oo.

    • SnowxChan

      Ollaan lapsellisia yhdessä sitten. Ite täytän 18 kohta ja vieläkin pelaan Simssiä kuin 11-v pentu. :D

      Mullekki on sanottu että pitäis simssistä luopua, mutta tiukkana ollu. Niin koukuttava peli vieläkin, en ehkä ikinä lopeta kokonaan pelaamista.

      Inspiraatioki herää siinä taloja rakennellessa ja simejä luodessa. Se on vaan niin ihana peli että kuolen mieluummin kun luovun.

    • raccoonator

      Itehän 15v :D

      • hölkötin kölkötin

        17v. Pelaan sekasin 1,2 ja 3 :D sims 4 vedän rajan sen verran rahaa on noihi uponnu..


    • Simsilla

      Olen 31 ja pelannut Simsiä ykkösen ilmestymisestä lähtien. En aio lopettaa.

      Asentelin ihan äskettäin yhdelle vanhalle läppärille nostalgisista syistä Sims ykkösen kaikkine lisäosineen, nyt on pelattavana 1, 2, 3 ja Medieval. Sims-pelit ovat parhaita, ei siitä vaan mihinkään pääse.

    • Quasimodo

      13 vuatias muttapelannu jtn 3 vuotta.:D Se ei todellakaan ole lapsellista vaikka pelaisi haudassa.

    • minavain2

      Minä olen 20-vuotias ja olen pelannut noin 10-vuotiaasta saakka? En muista tarkalleen, mutta ykkösestä siis aloitettiin. Nyt latasin koneelleni tuon ilmaisen sims2 ultimate collectionin mutten jostain syystä saa siinä lisäosia toimimaan. Kamasetit näkyy, mutta peli väittää ettei lisäosia ole asennettu. Missä vika?

      • .Pikkis.

        Muistithan asentaa jokaiseen naapurustoon erikseen esim. Siniperän, jonkun lomakohteen? Itse en tätä ihan heti huomannut ja ihmettelin miksi naapuruston osat näkyi ns. harmaalla. Pieni tovi siinä kyllä vierähti, että saatiin kaikki niin kuin pitikin...


    • falle

      Olen 12, ja täytän melko pian 13. Peliä olen pelannut jostain 8-9v asti.

    • Teenpä jotain YLLÄTTÄVÄÄ ja vastaan tähän ketjuun...

      Tosiaan 23 vuotta ja Sims 2 Ultimate Collection tuli kanssa ladattua...
      Pelannut kakkososaa eniten, kolmattakin kokeilin mutta ei... Se ei kelpaa...
      Ykköstä katsonut kaverien pelailua...

      Rentouttava peli tolleen ohessa...

    • asd4

      Amazing ! I just got Working Riot Point Generator for totally FREE ! Come and download this RP Generator too


      >> http://rp-generator.com

    • cupermiez

      12 ja alotin pelaa 4v :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe