kadokki kirppareilla

hukassa.

Paljonko teiltä on hävinnyt tavaraa? Onko eroa kirppareilla tuossa asiassa?

6

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomattu on

      Toivonkin että myyjät pitäisivät listaa kirpparille vietävistä tavaroista, niin voisivat seurata mikä tuote on hukassa. Kannattaa sanoa kirpparinpitäjälle tuotteen hukkaantumisesta, vai onko myyjä välinpitämätön ja mistähän se johtuu? Ei ole kivaa jos varkaat vievät myyjien tavarat, koska silittämiseen ja tavaroiden hinnoitteluun saa tehdä kuitenkin oman työnsä ja rahaakin tarvis.

      • kiertooon

        listaa pidetään ja aina hävikkiä on, ja ikävää että osa kirppari asiakkaista harrastaa tavaroiden kuljettelua toisiin pöytiin ja hintalappujen irrottamista silkkaa kiusan tekoa o_o ja sotkemisesta puhumattakaan -.-


      • Tilasto
        kiertooon kirjoitti:

        listaa pidetään ja aina hävikkiä on, ja ikävää että osa kirppari asiakkaista harrastaa tavaroiden kuljettelua toisiin pöytiin ja hintalappujen irrottamista silkkaa kiusan tekoa o_o ja sotkemisesta puhumattakaan -.-

        Minäkin haluaisin tietää onko kirppareissa eroa hävikin suhteen ja minkä suuruinen on hävikki?


      • Harjoittaja.

        "Kannattaa sanoa kirpparinpitäjälle tuotteen hukkaantumisesta, vai onko myyjä välinpitämätön ja mistähän se johtuu?"
        Kyllä katoaminen johtuu kirpputorin asiakkaista. Ei siihen paikkojen vuokraaja voi juurikaan vaikuttaa, ellei järjestä lasivitreenejä, joissa tavarat säilytetään. Sitten on myyjän itsensä esiteltävä tavaroitaan yhtä kerrallaan. Parasta olisi, jos saisi koko perheen mukaan myymään tavaroita. Silloin valvonta olisi tehokkainta ja pystyttäisiin esittelemään useaa tavaraa samanaikaisesti. Tavaroita ei kannata antaa asiakkaan käteen, ennen kuin tavara on maksettu.


      • H GGG
        Harjoittaja. kirjoitti:

        "Kannattaa sanoa kirpparinpitäjälle tuotteen hukkaantumisesta, vai onko myyjä välinpitämätön ja mistähän se johtuu?"
        Kyllä katoaminen johtuu kirpputorin asiakkaista. Ei siihen paikkojen vuokraaja voi juurikaan vaikuttaa, ellei järjestä lasivitreenejä, joissa tavarat säilytetään. Sitten on myyjän itsensä esiteltävä tavaroitaan yhtä kerrallaan. Parasta olisi, jos saisi koko perheen mukaan myymään tavaroita. Silloin valvonta olisi tehokkainta ja pystyttäisiin esittelemään useaa tavaraa samanaikaisesti. Tavaroita ei kannata antaa asiakkaan käteen, ennen kuin tavara on maksettu.

        Minulta ei kyllä koskaan ole viety mitään kun itse olen ollut myymässä, vaikka tavarat on levällään.
        Mutta kun on ollut vuokrapöytä, niin kyllä on hävinnyt tavaraa.
        Eikö tuolle mitään pysty tekemään?
        Viedäänkö tavallisistakin kaupoista yhtä paljon?


      • koruja meni
        H GGG kirjoitti:

        Minulta ei kyllä koskaan ole viety mitään kun itse olen ollut myymässä, vaikka tavarat on levällään.
        Mutta kun on ollut vuokrapöytä, niin kyllä on hävinnyt tavaraa.
        Eikö tuolle mitään pysty tekemään?
        Viedäänkö tavallisistakin kaupoista yhtä paljon?

        Varkaus nakertaa ihmistä loppuelämän.
        Ihmetyttää kuinka pienistä asioista joku ihminen ottaa tällaisen elinikäisen taakan kantaakseen, esim rihkamakoruista, joiden rahallinen arvo on vähäinen ja käyttö lyhytaikaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe