Juuh eli seuraa yöllinen pika-avautuminen tästä verkkokaupasta.
Sain sähköpostissa 10€ alekoodin, jolle ei ollut viestissä muita rajoituksia, kuin että 29.6. asti on voimassa ja 60€ minimitilaus. Check ja check. Kuitenkin kassalla käy ilmi, että koodi on oikein, mutta se ei päde mihinkään tuotteeseen, mitä korissani on.
Lisäksi tämä suuresti sivulla mainostettu ilmainen toimituskulu yli 50 € tilauksille rajoittuu yllättäen r-kioskeihin. Joka sekin selvisi vasta kassalla.
Nämä, yhdistettynä google translator-tasoiseen kieleen, ei herätä luottamusta. Jos ei asiat suju ennen tilausta, niin hankala uskoa, että ne sujuu sen jälkeenkään.
bangerhead.fi
2
808
Vastaukset
- Satu K L
Kiitos risuistasi!
Olen erittäin pahoillani siitä, että kampanjaehtomme jäivät puutteellisiksi. 10€ alekampanja ei valitettavasti tässä tapauksessa koske tarjouksessa olevia tuotteitamme. Epähuomiossa tämä tieto on jäänyt pois.
Postin hinnoittelun vuoksi, postin toimitukset eivät ole Bangerheadilla maksuttomia. Pyrimme kuitenkin piakkoin neuvottelemaan hinnoista, jotta asiakkaamme saisivat maksutta myös tämän vaihtoehdon
Pyrimme parantamaan sivujemme kielitasoa jatkuvasti.
Vielä kerran halun kiittää risuista, sillä näistä opimme!
Ystävällisin terveisin
Satu - Bangerhead - outoa
Tein juuri tilauksen, jonka loppusummaksi tuli 52,60. Verkkopankin maksutilanteessa summa oli kuitenkin mystisesti noussut 53 euroon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2342012- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 121830
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa97784- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23691