työkkärin vittumaisimmat työntekijät

työtön

Kertokaapa työkkärin paskamaisimpien työntekijöiden nimet niin osataan välttää, ettei tarvitse olla näiden elämäänsä ja työhön kyllästyneiden tyyppien kanssa tekemisissä

18

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäaikaistyötön
    • hulameininkiä Mli
    • Oma-aloitteisuus

      Työpaikan voi hankia omatoimisesti ilman työvoimatoimistoa.

    • Sielu rauhaton
    • pitkäaikaistyötön

      työkkäristä ei töitä saa

      saa sieltä 9 e päivä juttuja mutta ne ei paljon rikastuta kun ruokiin ja työmatkoihin jo menee enemmän rahaa

      • puhelua odotetaan

        työvoimatoimisto neuvoo, että kaupunki ottaa töihin pitkäaikaistyöttömiä.
        Hoiva-alalla on pulaa työntekijöistä kaupungillakin, mutta näkyy heidän pomo
        olevankin jo dementikko virassaan, joten arvaahan sen miten töitäkin tehdään -D.

        Mikkelin kaupungilla on varaa maksaa ja pitää töissä yli eläkeikäisiä täydellä palkalla vaikka tarjolla olisi halvempi työntekijä (kauhea sana) piiitkäaikaistyöötön.

        Jossain nyt mättää todella pahasti - Näin on nähty.

        Kursille tai koulutukseen voisi mennä ja aikoo on, mutta sinne ei pääse.
        Ehkäpä pakolaisia kannattaisi ottaa Mikkeliin lisää jos työvoimapulaa
        on hoiva-alalla tai siivousalalla. Mädännytään me terveet tuolla kortistossa.
        (Laitetaan eläkepaperit hakuun hyvin,hyvin aikaisin jos vaikka tärppäisi .)
        Viksataan taas netin kautta muutama oikee työpaikkahaku lauantain kunniaksi.
        Lotto on myös tehty -D. Tsemppiä muillekin :)


    • Hyi hiton hitto

      Työkkärit on sitä varten että poliittiset hyvät veljet ja siskot saa töitä. Olisivat muuten ite työttöminä kaikkine hienoine sosiaalialan opintoineen.

      Asiasta vois tehdä ihan tutkimuksen Pahinta laatua elättejä!!!

    • v-mäiset

      Vittumaisimmat ehkä löytyy sieltä vanhemmasta päästä, ne jotka on olleet siellä iät ajat.

    • Tämäontottta

      Meiksillä on niin loukkaavia ja vitttumaisia kokemuksia näistä neideitä yms että ei viiti ees kertoa.
      Takavuosina siellä oli niin taukkeja virkailijoita, että keskikoulukin oli käyty varmasti lahjuksilla läpi. Ei sujunut matikka eikä kielet eikä mikään!!!

    • Ällöttävää

      Tuo Tero-viestin kirjoittaja ilmeisesti on keksinyt tuon jutun ja pitää jutustaan kun se täytyy monille sivuille kopioida.
      Kyllä todella omituisia kirjoittelijoita näiltä sivuilta löytyy, ja etenkin ne lausahdukset joita kirjoitellaan jatkuvasti, ota lääkkees, mene hoitoon, maksa velkas, sanontoja joilla ei yleensä ole asian kanssa mitään tekemistä ja ovat aivottomien kirjoitteluja.
      Ilmeisesti omaavat pakkomielteen osallistua joka keskusteluun tavalla tai toisella.

    • Reitti

      Lahjakas kirjoitus. Tuli Jani mieleen. :)

    • Documented

      Oma teoria: Kirjoittaja on itse Tero tai haaveilee olevansa. Fantasioi alistumisleikeistä joissa itse on alistuvana osapuolena. Tero on perverssi!

    • kyykkyyn vaan

      Työkkäri, reitti, vaaksa. Kaikki keksitty köyhien kyykyttämiseksi.

      • Hieno koru

        ja kyykyssä on ja pysyy


    • A..siakas

      Taidat olla työkkärin paskamaisin asiakas, ikuisuustyötön, joka ei tee itse asioidensa eteen mitään ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe