"Riskialtteimmat kuskit näyttävät suosivan BMW:tä"

Cortina 1.6 gt

17

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapitänleutenant

      Länsirintamalta ei mitään uutta.....

    • Ei vaan osata ajaa

      http://auto.fi.msn.com/liikenne/selvitys-bemari-kuski-törmäilee-kymmenen-kertaa-useammin-kuin-toyota-kuski
      Aivopesty vajakki luottaa ylivertaiseen auttonsa ja asennevammansa vuoksi halveksii sääntöjä, eikä ota huomioon muita tiellä liikkujia.
      Miten tuon muuten voisi selittää?

      • Nissani

        Riskikuski voi painaa sen Toyotan kaasupolkimen pohjaan ja mitään ei tapahdu.
        Kun sama ääliö tekee saman tempun Bemarissa saa kuvansa lehteen.

        Vika on aina kuljettajassa.


    • sosiaal demokratiaa

      On ne tumpeloita bemari kuskit, kyllä pitää saada merkki kohtainen vakuutus maksuluokka, jottei toyo kuskit maksa kermaperseitten toilailuja!

      • 200cdi

        Kyllä vakuutusyhtiöt tilastonsa tekevät ja ovat tämän huomioineet. Ne merkit ja mallit, joilla nuoret riskikuskit kolaroivat eniten, ovat myös kalliimpia vakuuttaa.


      • safety first
        200cdi kirjoitti:

        Kyllä vakuutusyhtiöt tilastonsa tekevät ja ovat tämän huomioineet. Ne merkit ja mallit, joilla nuoret riskikuskit kolaroivat eniten, ovat myös kalliimpia vakuuttaa.

        Volvo on turvallisin ja sitten muut ruåttalaiset, sakuautot on kylkikllareissa huonompia,ne kun on tehty motarin ketjukllarikn, japsit ja pirkkanissanit kannattaa katsoa mallikohtaisesti, pari hyvää loput surkuja.


      • safety first
        200cdi kirjoitti:

        Kyllä vakuutusyhtiöt tilastonsa tekevät ja ovat tämän huomioineet. Ne merkit ja mallit, joilla nuoret riskikuskit kolaroivat eniten, ovat myös kalliimpia vakuuttaa.

        Volvo on turvallisin ja sitten muut ruåttalaiset, sakuautot on kylkikllareissa huonompia,ne kun on tehty motarin ketjukllarikn, japsit ja pirkkanissanit kannattaa katsoa mallikohtaisesti, pari hyvää loput surkuja.


      • 330d ja hajis

        Haista perse typerä kirjoitus !


      • Onneton viesti
        safety first kirjoitti:

        Volvo on turvallisin ja sitten muut ruåttalaiset, sakuautot on kylkikllareissa huonompia,ne kun on tehty motarin ketjukllarikn, japsit ja pirkkanissanit kannattaa katsoa mallikohtaisesti, pari hyvää loput surkuja.

        "safety first" huomasitko olevasi BMW:sivulla? Mikä on sanomasi, tulitko mainostamaan Volvoa? Perusteesi auton hankintaan? Yleensä BMW:n hankinneet ovat tutustuneet useampiin automerkkeihin eikä pelkkä hinta ole valintaperusteena. BMW:n turvallisuus on sitä luokkaa, että ajaja on suurin riskitekijä ylittäessää fysikaan lait.


      • Vitossarja
        safety first kirjoitti:

        Volvo on turvallisin ja sitten muut ruåttalaiset, sakuautot on kylkikllareissa huonompia,ne kun on tehty motarin ketjukllarikn, japsit ja pirkkanissanit kannattaa katsoa mallikohtaisesti, pari hyvää loput surkuja.

        Ei auto ole vaarallinen tai turvallinen, vaan kuski. Vai väitätkö, että Volvo törmää jalankulkijaan jotenkin "turvallisemmin" kuin BMW?

        Jos Volvon tai Bemarin rattiin istuu aivoton idiootti, niin jälki on yhtä rumaa.


    • Like a boss

      Vahva arkikokemus kyllä kertoo riskialtteimpien ajavan tänä päivänä Skodalla. On saatu ensimmäinen, alitehoinen työsuhdeauto alle ja aluemyyntipäällikön tittelin aikaansaamaa alemmuuskompleksia yritetään paikata vetämällä urku auki tilanteessa kuin tilanteessa.

    • 525 xd
    • 999
    • milloin ne oppisi
      • Ei koskaan

        Kun jostain syystä bmw merkkinen auto sekoittaa pään... Voimia uhrien omaisille :´(


    • Luonnonvalinta

      Toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe