Karua tarinaa, mutta totta

mulle riitti

Ollut muutaman vuioden uudehko C5 ja merkki osoittautunut tavattomaksi vikapesäksi. Tässä tähän mennessä esintyneet viat ja harmit koottu osa puolleen.

-Renkaat kului pilalle, aurauskulmat pielessä
- Sähkövikoja yhtenään
- Tiivisteet vuotaa öljyä
- Kuluneet ohjausnivelet, uusittu
- Lasinpyyhkimen moottori uusittu
- Käsijarru tehoton, remontoitu
- Jarruremontti tehty, tehot heikot. Ei menny katsastuksesta läpi
- Jarrut kirskuu
Muutakin pientä yhtenään. Aikansa kutakin, mutta taatusti viimeinen Ranskalainen.

12

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tee samaa

      virhettä uudestaan. Shitikan osto on iso virhe, sillä shitikka on nimensä mukaisesti shittiä. Täyttä pazkaa koko ranskalainen murheenkryyni.

    • pena vaan

      Minulla on myös uudehko C5. Ajoominaisuudet ovat aivan mahtavat. Ja pelittää muutenkin hyvin. Ihmettelen silti, että kaikki pyörän laakerit on jo jouduttu vaihtamaan, ja konepelti on myös irronnut, ja C5 myös savuttaa oudosti.

      Mutta muuten se on aivan loistava auio.

      • kklfflflfl

        Minä taas olen C5:een todella tyytyväinen. Juhlava kyyti, eikä pelkoa veret seisauttavista jakopää tai kaksoiskytkentävaihteiston vioista. Suosittelen lämpimästi.


    • Pilote 22

      Minä olen taas erittäin tyytyväinen muutaman vuoden ikäiseen C5:een.
      KAIKKI on pelannut moitteettomasti, ei mitään muuta vikaa kuin 1kpl peruutustutkan anturi ja merkiltään Bosch.
      Erinomaisen hyvä auto.

    • vaihtoon menee

      Minulla on jo vähän vanhempi C5, automaatilla. Jarrulevyt paloineen on kertaalleen vaihdettu. Samoin yksi laakeri ja koiranluut. Normihuollot tehty tietenkin. Renkaitakin tuo on syönyt tavalliseen tahtiin. Nyt kun mittarissa on melkein 240.000 km, on aika vaihtaa se uudempaan. Uusi C5 on korkealla uusien vaihtoehtojen listalla.

    • Tyytyväisyystakuu 0

      Minun vuoden 2009 C5 on pelannut yllättävän hyvin kun ottaa huomioon minkälaisia surkeita rakkineita patonginpaistajat suoltavat pajastaan maailmalle.

      Tähän mennessä ei ole tarvinnut uusia muuta kuin ainoastaan moottori,vaihdelaatikko ja joitakin pienempiä osia kuten starttimoottori,laturi,jarrusatulat ja ABS ohjausyksikkö !

      Kilometrejäkin on mittariin kertynyt jo 85000 joten eihän se mikään ihme ole !

    • Rene5

      ...ja höpö höpö.

    • Joopa joo

      Yksi ja sama hemmo satuilee sarjatulella. Tavanomaista puuhastelua näillä anonyymeillä palstoilla.

    • ranskanrapeet

      Ranskalaisissa autoissa riittäis, kun matkamittari näyttäisi vain 4 numeroa. Kun tulee se 9999. km täyteen, on aika paalata patonki.

      • ,,,sss,,,o

        Suuri elämäntehtävä haukkua ranskalaisia autoja, kuis monta sinulla ollut niitä?


      • Citroen 1997

        Mulla oli Berlingo ja tsekkasin taannoin korjauskustannukset: 254000 km ajoja, korjaamolaskujen yhteissumma 10800 euroa lähes 12 vuoden käytön jälkeen kattaen kaikki kustannukset lukuunottamatta uusia renkaita (3 nelikkoa). Määräaikahuollot, öljynvaihdot. Keskim 900 euroa vuodessa. Onko paljon vai vähän jääkööt jokaisen arvuuteltavaksi. Väitän ettei kukaan määräaikahuollot ja katsastustarkastukset suorittava pääse kovinkaan paljon halvemmalla oli merkki mikä tahansa. Useimmat eivät vain uskalla tallettaa noita korjaamolaskuja. Syyllistyvät tyypilliseen itsepetokseen uskottelemalla päässeensä vähällä.


    • yksi liikaa

      On ollut tasan yksi Renu Clio 2006 Pelkää vikaa ajovalot syttyi itsestään Kaksi kertaa akku tyhjäksi Aina paloi puolat Tuulilasin pyyhkijät teki mitä tahtoi Vaihdoin Hondaan loppui myös ainaiset remontit Vaihto arvo olematon jos meinaat vaihtaa kunnon Autoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe