Ulvova vajakkitorso.
Palstalla uusi törppö
9
101
Vastaukset
- tietäjä
Pari uutta rekattua yrittää ängetä sotkemaan kotko-torso juttuja. Äkkiä ne on ulos savustettu
- No nyt
Jihuu tietäjä tuli, mun feivorit
- ukko-punkka!
Ukko-Punkka!
Jooo! Trotski sun paras idis tönä vuonna. Ja arvaa mitä mä keksein? Pistetään raippari riehumaan tänne :-D!!!!!!
Huuhaatarinoiden henkilöt: Vajakkitorso, Kotko (koppava kotka,) Ikituoli-istuja, Kylmät kädet ja Ukko-punkka! Tästä tulee hauskaa!
icepicked kirjoitti:
Huuhaatarinoiden henkilöt: Vajakkitorso, Kotko (koppava kotka,) Ikituoli-istuja, Kylmät kädet ja Ukko-punkka! Tästä tulee hauskaa!
Tee sie trotski yks huuhaastoori niin minä teen yhden!
emptyoficiale._ kirjoitti:
Tee sie trotski yks huuhaastoori niin minä teen yhden!
Okei, aloitan nyt! Valmista tulee alle puolen tunnin!
- HeKeKee'd
icepicked kirjoitti:
Okei, aloitan nyt! Valmista tulee alle puolen tunnin!
Olemme tulleet jäädäksemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018114- 565002
- 244647
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274560Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364370Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594240- 623833
- 423495
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402774- 452489