Kehtaanko lähestyä miestä viikon päästä ? (myöhäistäkö)

auttakaaolenavuton

Noin viikko sitten tapasin miehen, juteltiin yhen illan ajan, itellä oli silloin hirveenä muuta ajateltavaa, etten hirveenä pystynyt keskittymään, tyyppi yritti kyllä pitää keskustelua koko ajan yllä, ja näin jälkikäteen hirveenä alkanu harmittaan etten pystyny keskittyyn enempää:/. Vaihdettiin numeroita ja illan jälkeen tekstailtiin vielä, ja tyyppi sanoi vielä että ollaan yhteydessä, vaikutti vaan sen verran ujolta että en yhtään ihmettele miksei oo ite aikasemmin laittanut mtn, sillä selvästi tällä kuitenkin kiinnosti.

Mietin, että kehtaisko laittaa vaan huomenna tyyliin viestiä, ''heippa, miten menee?''. Facebookissa en viitsi jutella, kun ei oo ikinä online.

Olen avuton, koska en tiedä ajatteleeko miehet aikakäsityksen samallalailla kuin naiset. :I

6

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no ei ole myöhästä.ei kun vaan viestiä kehiin.anna mennä vaan :)

    • asdfasfafaa

      Voihan se ollakin myöhäistä. Riippuu varmaan tyypistä. Et saa koskaan tietää jos olet liian avuton.

    • yks jätkä

      Ei oo mmyöhäistä laita viestii vaan:)
      Koskaan ei ole myöhäistä tää jätkä jokakaan olit niin varmaa luulee et sie oot tyttö joka ei puhu "noloille" soita! Hänelle

    • mitä muuta ajateltav

      vuosiko vittusi verta vai mikä oli päällimäisenä mielessä ?

    • Ihmeellisiänuonaiset

      Kyllä se kohta alkaa olla myöhäistä minun mielestäni. Jos menee viikkoja ja toinen laittaa vasta sitten viestiä, tulee minulla ensimmäiseksi mieleen:
      1. Nainen on saalistanut koko tämän ajan parempaa, mutta tyytyy sitten laittamaan minulle viestiä eli olen hänen varasuunnitelmansa
      2. Naista ei itseä ole kiinnostanut, mutta hänen kaverinsa on pakottanut hänet laittamaan viestiä, koska muitakaan miehiä ei tällä hetkellä ole näkyvissä

    • rennosti vaa

      Todellinen kiinnostus ei aikaa ajattele. hengaatte yhdessä rennosti vaikka ihan vaan kävelyllä etkä arvostele jätkää vaan hyväksyt pienen epävamuuden ja aikaa myöten se siitä lähtee. Kummankaan ei tarvitse esittää mitään roolia. Ajattelette toisianne ihmisinä ettekä minkään ennakkolulojen kautta. Molemmat pääsevät epävarmuudesta eroon pikkuhiljaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe