ja voittaa taas...
Kohta tulee kotko...
34
265
Vastaukset
Kuinka moni teistä pitää Kotkoa esikuvanaan? Monta kertaa se voittaa päivässä?
Miten Kotko voittaa teidät? Mitä se tekee?
Pilasimmeko Kotko rituaalinne? Jäivätkö alkuasukkaat sanattomiksi?
kurpizza kirjoitti:
Kotko rituuali on pilattu jan meidät saatetaann nyt syödä elävältä...
Miksi aloittajan nimimerkki viittaa nauramiseen? Onko Kotkolle häviäminen kivaa?
(Älä pelkää, minä suojelen sinua natiiveilta!)israelin-tukija kirjoitti:
Miksi aloittajan nimimerkki viittaa nauramiseen? Onko Kotkolle häviäminen kivaa?
(Älä pelkää, minä suojelen sinua natiiveilta!)Jospa se on Kotkon kanssa salaliitossa.
(Kaveria ei jätetä! Kyllä minäkin osaan... jotain!)kurpizza kirjoitti:
Jospa se on Kotkon kanssa salaliitossa.
(Kaveria ei jätetä! Kyllä minäkin osaan... jotain!)Mahdollisesti.
Kotko vaikuttaa aika mulkulta... Ajattele; se pieksee päivittäin pyörätuolissa kulkevan Vajakki-Torson.israelin-tukija kirjoitti:
Mahdollisesti.
Kotko vaikuttaa aika mulkulta... Ajattele; se pieksee päivittäin pyörätuolissa kulkevan Vajakki-Torson.Kuka on Vajakki-Torso??
- viddu oot tyhmä!!!
israelin-tukija kirjoitti:
Mahdollisesti.
Kotko vaikuttaa aika mulkulta... Ajattele; se pieksee päivittäin pyörätuolissa kulkevan Vajakki-Torson.Taisit lipsauttaa olevasi huuhaan puskatorso :D
Kotko pieksee sut sanallisesti joka päivä. Ei sua fyysisesti kannatakaan pieksiä, saatika lopettaa. Toivottavasti elät mahdollisimman kauan siinä pyörätuolissasi ja kärsi jalattomuudesta nuija! ;D viddu oot tyhmä!!! kirjoitti:
Taisit lipsauttaa olevasi huuhaan puskatorso :D
Kotko pieksee sut sanallisesti joka päivä. Ei sua fyysisesti kannatakaan pieksiä, saatika lopettaa. Toivottavasti elät mahdollisimman kauan siinä pyörätuolissasi ja kärsi jalattomuudesta nuija! ;DEn ole Torso; en tunne alkuasukkaiden palvomista jumalolennoista muita kuin Kotkon...
kurpizza kirjoitti:
Kuka on Vajakki-Torso??
Joku huuhaalaisten vihaama tyyppi jonka Kotko voittaa kuulemma.
- Vajakkitorsoa ei ole
kurpizza kirjoitti:
Kuka on Vajakki-Torso??
Vajakki-torso on kotkon päässä naputtava houre.
Jos vähänkin seuraatte palstaa niin huomaatte kuka tekee noi hölmöt avaukset.
Aloittaja on kotko itse. Muulla tavalla se ei saa huomiota.
Horisee yksinään, neiti ihminen vaikka on mies, olevinaan. - Menikö nysä vinoon?
viddu oot tyhmä!!! kirjoitti:
Taisit lipsauttaa olevasi huuhaan puskatorso :D
Kotko pieksee sut sanallisesti joka päivä. Ei sua fyysisesti kannatakaan pieksiä, saatika lopettaa. Toivottavasti elät mahdollisimman kauan siinä pyörätuolissasi ja kärsi jalattomuudesta nuija! ;DHe he kotko raivostui :DDDDD
israelin-tukija kirjoitti:
En ole Torso; en tunne alkuasukkaiden palvomista jumalolennoista muita kuin Kotkon...
Ne pitävät sinua ilmeisesti jonain pahisjumalana...?
kurpizza kirjoitti:
Ne pitävät sinua ilmeisesti jonain pahisjumalana...?
Olisi kiva tietää kuinka monta kotko-fania täällä on...
israelin-tukija kirjoitti:
Olisi kiva tietää kuinka monta kotko-fania täällä on...
Yksi; Kotko itse..?
israelin-tukija kirjoitti:
Olisi kiva tietää kuinka monta kotko-fania täällä on...
Yhden keskustelun mukaan Kotko on kuulemma eläimiinkin sekaantuja... Olisiko Kotko sama henkilö Netspökin kanssa?
kurpizza kirjoitti:
Yhden keskustelun mukaan Kotko on kuulemma eläimiinkin sekaantuja... Olisiko Kotko sama henkilö Netspökin kanssa?
Myö ollaan vajakkitorsoja kaikki,
kun oikein silmiin katsotaan.
Myö ollaan vajukkeja elämän
ihan jokainen.
Pulinoissa puhutaan runkkaamisesta...- Se on out.
icepicked kirjoitti:
Myö ollaan vajakkitorsoja kaikki,
kun oikein silmiin katsotaan.
Myö ollaan vajukkeja elämän
ihan jokainen.
Pulinoissa puhutaan runkkaamisesta...Oikein.
Kotkofaneja täällä ei ole ensimmäistäkään. Mitä nyt kotko itte tuijottelee kämä kämppänsä huurtuneeseen peiliin. - puska on tyhmä
viddu oot tyhmä!!! kirjoitti:
Taisit lipsauttaa olevasi huuhaan puskatorso :D
Kotko pieksee sut sanallisesti joka päivä. Ei sua fyysisesti kannatakaan pieksiä, saatika lopettaa. Toivottavasti elät mahdollisimman kauan siinä pyörätuolissasi ja kärsi jalattomuudesta nuija! ;Dosuit asian ytimeen.
Niin niin, kultsu, Kotko voittaa aina. Nyt lääkkeet naamaan ja unille.
Hyvä tajusit saapua paikalle! Annetaan Kotkon palvojille hirttosilmukka kaulaan ja lääkkeet naamaan!
israelin-tukija kirjoitti:
Hyvä tajusit saapua paikalle! Annetaan Kotkon palvojille hirttosilmukka kaulaan ja lääkkeet naamaan!
Miksi tuhlata köyttä ja lääkkeitä?
israelin-tukija kirjoitti:
Hyvä tajusit saapua paikalle! Annetaan Kotkon palvojille hirttosilmukka kaulaan ja lääkkeet naamaan!
Annetaan heille jyrkänne, jolta hypätä!
icepicked kirjoitti:
Annetaan heille jyrkänne, jolta hypätä!
Heitetään Kotkon edellä, niin nämä loikkii perässä...
kurpizza kirjoitti:
Heitetään Kotkon edellä, niin nämä loikkii perässä...
Nuorimies! Jos Kotko hyppää kaivoon, hyppäätkö sinäkin?
-Kyllä, toveri äiti!icepicked kirjoitti:
Nuorimies! Jos Kotko hyppää kaivoon, hyppäätkö sinäkin?
-Kyllä, toveri äiti!Kotko taitaa olla tämän palstan tirehtööri (nostalgiaa kyllä, Korppi puuttuu edelleen... Outoa. Hän oli ennen minua ja ehdin tottua jo hyypiöön)
icepicked kirjoitti:
Nuorimies! Jos Kotko hyppää kaivoon, hyppäätkö sinäkin?
-Kyllä, toveri äiti!Ei ne pystyisi elämään jos Kotko olisi pyörätuolissa...
israelin-tukija kirjoitti:
Ei ne pystyisi elämään jos Kotko olisi pyörätuolissa...
Sittenhän häi saisi Ikituoli-istujasta kaverin...
icepicked kirjoitti:
Sittenhän häi saisi Ikituoli-istujasta kaverin...
Jos sinulla olisi mahdollisuus tuhota kumpi tahansa ilmiö; KiK-paska tai Kotko, kumman hävittäisit?
israelin-tukija kirjoitti:
Jos sinulla olisi mahdollisuus tuhota kumpi tahansa ilmiö; KiK-paska tai Kotko, kumman hävittäisit?
Kikit, olettaen, ettei nuoriso rantautuisi pilaamaan Suolistoa.
- Oi kotkoseni !
Nyt ei jaksa, mutta katotaan joskus toiste.
Kotko teki lämpimiä voileipiä ja kaakaota, näillä eväillä on hyvä mennä nukkumaan.- Leipiä...:DDDDDDDDDD
Älä houraile skitsofreenikko kotko nauratat meidän kuoliaiksi :DDDDD
- Kylmät kädet
Kotko vs. Seppo?
http://www.youtube.com/watch?v=BbizTBYs-rQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473