Oltermann 17%

Ei enää kiitos

Maistuu Edamille, mutta kalliimpaa. Mielummin ostan tuohon hintaan mitä tahansa juustoa, mutta ei tuota. Perus Oltermann on hyvää, mutta hintaansa ja makuunsa nähden tuo kevyempi maistuu ihan jollekkin muulle niin suosikaan muita merkkejä. Aura homejuusto sama. Ihan kamalaa kuraa tämä kevyt versio. Kun kerran homejuustoa ostatte ja syötte ( tuskin sentäs joka päivä ja viikko) suosikaa niitä kunnon juustoja. Valio ei ole muuten edes ainoa maukkaiden juustojen valmistaja.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirveetä

      Oltermanin koostumus on muutettu, se on kait enemmän kovettettua maitoa kuin juustoa, kamalaa lämpimien voileipien päällä.

    • 4+2

      En osta mitään juustoa, jossa rasva% alle 28. Ne on niitä kevytversioita ja makukin sen mukainen. Valio ei ole ainoa, on niitä Arlallakin ja Lidlillä.
      Mitä vähemmän rasvaa sen huonommin säilyy ja maku kärsii, esim. virolaisperäinen pirkka-edam homehtuu jo alle viikossa.
      Mutta kai niille kevytjuustoille on ostajansa, koska niitä tehdään. Vai onko se sitten jotain terveysintoilua, vähemmän rasvaa jne. humpuukia.

    • aitoa_olla_pitää

      Jos mä juustoa ostan, haluan täyttä tavaraa, enkä mitään selluloosajohdannaisilla sakeutettua, pahimmillaan kasvisrasvoilla doupattua mössöä. Kaikki alle ton 28 pronsentin rasvapitoisuudet on kuin varoitusmerkki siitä, että kaikki ei ole kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3610
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2860
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2112
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1807
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      174
      1786
    Aihe