Tiedän että tulen elämään pitkään!

m40v..

Terveiset 40v ihmiset, tulin tähän ikäryhmään :)

Toki jos jotain sairauksia ei tule, syöpää tai en jää auton alle, pala talossa yms. Jotenkin vain tiedän sen soluistani asti että tulen elämään hiton pitkään tällä pallolla, ehkä se on tuomioni?

Jos veikkaan ihan hatusta, voisin arvata 100-120 ikävuoden välille, ja eihän sitä tiedä ehkä enemmänkin (nykytekniikalla)?

Olen nyt 40v, täytin huhtikuussa, koen itseni täysin nuoreksi, minulla ei ole sairauksia, heppi seisoo ilman viagaraa, en käytä lääkkeitä, minulla ei ole verenpaineta, puoli maratonin juoksen aikaan 1h 45min. 25 ikä vuodesta lähtien tosin lihoin kuin sika, mutta pari vuotta sitten tein elämäntaparemontin ja olen saanut laihdutettua 45 kiloa, en usko että lihon enään, olen nyt jo yli vuoden pysynyt tässä normaalissa painossa. Harrastan säännöllistä lenkkeilyä, koska olen oppinut tykkäämän siitä, se on elämäntapani, nautinto, ei tuskaa.

Ainut ehkä mikä voi heivata minut hautaan aiemmin on tämä iki-sinkkuus, olen rakastunut totaalisesti 3 kertaa elämäni aikana, ensimmäinen oli Marika 1994 Oulussa, toinen oli Rutsalainen kassatyttö 2004 Torniossa, viimeisin on työkaveri Emma. Mutten koskaan ole seurustellut. Olen ujohko mies ja tein ensimmäisen aloitteen vasta 1,5 vuotta sitten nykyiselle ihastukselle, tämä nainen on vain niin vahva "sielunkumppanilta" tuntuva ihana nainen, hänen katseensa ja kaikki, en vain voinut vastustaa, hänen katseensa sai voittamaan ujouteni ja tein elämäni ensimmäiseni aloitteen hänelle, jo 2 kertaa, mutta.. hän on varattu.... plhaaa! Katseista huolimatta en voi ketään pakolla iskeä :(

Äitini teki itsemurhan 56 ikäisenä vuonna 2009, teki pillereillä myrkkynestettä ja joi sen, hän halusi pois täältä, se tuli minulle silti yllätyksenä, vaikka jo lapsena ollessani hän yritti sitä itsaria monta kertaa, nyt viimein hän onnistui lähtemään pois. Mutta mitä äitini sanoi ennen pois lähtöään, viimeisenä kesänä 2009, hän sanoi minulle: Sinä elät varmasti tosi pitkään?

Ehkä se oli jäähyväisviesti, en tiedä? Äitini oli silti tosi rohkea, minusta ei olisi itsarin tekiäksi, ei koskaan, eii koskaan!

Mutta tässäpä minä, 40v heppu, nykyisin, kuva alle kk vanha.
http://tinyurl.com/lyofrag

2

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöukko minäkin

      joopaajoo, en katso kuvaa ties vaikka olis viiruksia. mitä järkeä on yleensäkään laittaa kuvaa mukaan? Jos haluut mainostaa itseäsi niin rekkaa nimimerkki ja laita kuvasi sinne profiiliin.
      Luultavasti ylläpito ja/ tai Korvenkukka poistaa viestisi....joka muuten vois herättää kyllä jonkinlaista vastareaktioo tai -juttua.

    • Jorina jontte 50v

      Kauhea rasite yhteiskunnalle liian pitkään elävät. Sitten voidaan vielä kitkuttaa viimeiset kymmen vuotta vuodepotilaana jolle tarvitaan kolme hoitajaa vuorokaudessa.

      Itsensä ja kaikkien kannalta on parhain jos ajoissa pääsee pois. Kamalaa maata kipulääketokkurassa loppuajat.

      Mistä eläkkeen maksajia liian pitkään eläville riittää tulevaisuudessa. Juoppoja hoidetaan hyvin kun tiedetään etteivät ne jää tänne ikuisiksi ajaksi kulueriksi ja riesoiksi.

      Sairauksista ei koskaan tiedä etukäteen. Voi 40v ja 50v :kin vielä olla terve olo mutta mutta, se vointi voikin yllättäen muuttua.

      Mikkonen hyvä esimerkki, terveelliset elämäntavat ja nuorekas mies mutta mitenkäs kävikään. Kukaan ei tiedä mikä aikapommi muhii elimistössä odottaen vaan sopivaa hetkeä räjähtääkseen.

      Kukaan ei tiedä kenenkään elämänpituudesta mutta voihan sitä aina toivoa ettei ihan heti tarvitsisi täältä lähteä muttei liian kauankaan elämisessä ole mitään järkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe