Paljonko käytätte seksiin aikaa viikossa?

vosu 28

Hosumalla ei tule orgasmia.

19

391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7 + 20

      Arviolta noin 10 tuntia. Vaimon ajankäytöstä minulla ei ole tietoa, joten voin puhua vain omasta puolestani.

    • vosu 44

      Aluksi meni enemmän aikaa, jopa kaksi tuntia putkeen. Nykyään ollaan niin nopeita ja tehokkaita, että menee ehkä puoli tuntia per kerta, kerrottuna seitsemällä sitten. Harjoitus tekee mestarin.

    • srthdrth

      Hmm... No seksin tiheys vaihtelee, samoin seksikerran pituus. Usein meillä kuluu n. 10 minuuttia per kerta, 3 ketaa viikossa. Eli puoli tuntia. Ja kummallakaan ei ole ongelmaa orgasmin saannissa. Minulla (naisena) tämä nykyinen suhde on tuonut todellisuudeksi sen, että miehen kanssa saa yhtä helposti kuin yksinkin.;)

      Mutta toki joskus toisinaan nautiskellaan oikein rauhassa, vaikkapa reilu puoli tuntia kerralla. Sellaisia monta tuntia häärääjiä meistä ei koskaan tule... Mitä iloa siitä olisi? Me nautimme näin, sopii meille.:)

    • 10+8

      Ei välttämättä yhtään minuuttia. Kuukaudessa 10-20 minuuttia.

    • ei seksiä

      Ei yhtään. Muija alkoi pihtaamaan heti kun muutettiin yhteen. Vuoden olen ollut ilman.

      • ei ongelmaa

        Vanha karppi takas järveen kasvamaan ja uutta fisua tilalle, ei se muuten tilanne siitä parane. Ilmanhan voit olla omassa rauhassasi ilman nalkutusta ja muuta vaivaa, eikö niin?


      • 0000s
        ei ongelmaa kirjoitti:

        Vanha karppi takas järveen kasvamaan ja uutta fisua tilalle, ei se muuten tilanne siitä parane. Ilmanhan voit olla omassa rauhassasi ilman nalkutusta ja muuta vaivaa, eikö niin?

        0 sekunttia vuodessa paitsi jos lasketaan seksi itsensä kanssa(onk se seksiä).Omalla tavallaan se kai on.Miehen kanssa ei enää mitään fyysistä ollut oikeestaan koskaan,joskus kauan sitten ollut jotain mutten enää muista.Miestä ei innosta mikään,olenkohan vastenmielinen,en tiedä.


    • lawq

      Vuosi sitten joku 10h/viikko.. nyt 30min/kk, eikä nainen enään ehdottele eikä ole yhtään aktiivinen.

    • Ilmainen huushollari

      11v naimisissa. Alkuun seksiä aloitteestani pari kertaa kuukaudessa. Sitten pari kertaa vuodessa ja nyt ei puoleentoista vuoteen kertaakaan. Ihan loppu koko seksi.Miestä ei kiinnosta. Aion hakea eroa. Avioehtoa ei ole, joten myyköön talonsa ja tonttinsa, että saan puolet omaisuudesta. Sillä pääsen uuteen alkuun.

    • vnunvuy

      Britit käyttävät tutkimuksen mukaan 30 min viikko keskimäärin. Suomalaisista en tiedä keskivertolukua.

    • nainenjuu

      Meillä, esileikkistä loppuun, noin 1h-1,5h per kerta ja kertoja on 4-9 viikossa.
      Orgasmeja minä nainen saan n2-4 per kerta ja miesrukka sen yhden.

      Joskus minä houkuttelen miehen pikaseksiin jolloin aikaa menee noin 20min, mutta noi on sellasia alkoi tehdä mieli ja ollaan lähdössä johonkin ihan kohta.

      Ja kyllä seksimme on oikein hyvää ja tyydyttävää

    • kyllästynyt

      ei enään yhtään. Mieheni meni lakkoon koska en suostunut ottamaan poskeen.

      • Papukaijamerkki

        Olet aivan oikeassa, kun määrittelet seksin rajat. Miehesikin on aivan oikeassa, kun hän määrittelee seksin rajat.


    • parasta ennen -päivä

      Ei ole jokaviikkoista. Pari kertaa kuukaudessa, minun aloitteestani ja hieman häpeillen sitä että käytän toista hyväkseni vaikka tavoite on samanaikainen laukeaminen.

      Toisaalta seksi on nyt suorittamista josta ei voi nauttia, ja normaali siemensyöksy on jotakin mikä aikaansaadaan vessassa. Se kuuluu samaan sarjaan kuin parranajo, hampaiden harjaaminen ja pissalla käynti. Tosin oven pitää olla lukossa.

      On helpottavaa lukea että ei muillakaan pariskunnilla ole seksiä, muutama vuosi sitten koin itseni totaaliepäonnistuneeksi vaikka parhaani yritin. Sormuksessa oleva päivämäärä oli "parasta ennen".

    • surunaama )-:

      Yhdessä ollaan oltu reilut 15-vuotta. Seksiä oli alussa joka päivä, nykyisin joka toinen päivä. Lomilla saattaa olla vielä joka päivä.

      Seksiin menee aikaa itse yhdynnässä 0-2 minuuttia, esileikissä miehen innostumisesta riippuen 0 - 10 minuuttia. Enää ei oikein huvita mua tämä touhu. Lähinnä olen tyytyväinen, että juttu on äkkiä ohi ja pääsen pesulle. Joskus kyllä tympii koko touhu ja kateellisena luen näitä orgasmijuttuja.

      Orgasmia en ole kokenut yhdynnässä koskaan. Omin käsin sen saan pari kertaa viikossa suihkussa.

      • 7 + 4

        "Orgasmia en ole kokenut yhdynnässä koskaan. Omin käsin sen saan pari kertaa viikossa suihkussa."

        Oikea vastaus on ottaa orgasmi omin käsin yhdynnän aikana.


      • parasta ennen kysyy

        Entä oletko kokeillut nainen päällä? Silloin saa kutitella juuri niitä alueita joita tarvis, eli G-piste löytyy parhaiten kun itse tietää missä se on. Pelkkä kova rodeorynkytys voi laukaista miehen ennenaikaisesti, mutta kun nainen "saa" niin sen ajan emätin imaisee täysin eri tavalla kuin vain makuulla ollessa.


    • Turhautunut ukko

      Sama laulu myös tääl. Ennen kaikki hyvin mutta lasten jälkeen ei ei ei ei.
      Turhauttaa, uskon että rakkaus on säilynyt molemmilla mutta joku mättää.
      En ole varma kauan tätä jatkuu/jaksaa. Puhuttu on ja kotityöt jaetaan. Välillä tuntuu ettei olis koskaan pitäny näitä siivous hommia aloittaakaan ku nyt ei saa ku siivota...perkele!!!

    • nainen20v.........

      Ihme uhoojia täällä. "10h vkossa" Joopa joo ja tietty oli vähimmäismäärä, taitaa ainaki olla eri kumppanit joka tunnille :DDD Yleensähä ne pettäjät on viel läskejä ja rumia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe