Ziisus

ihan hulluja sekoja

Tätä se avohoito teettää..

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om2222

      Jos ei sulla ole mitään keskusteltavaa tällä foorumilla voit vapaasti siirtyä toiselle foorumille. Mitähän jos joku aloittaisi sinulle tarkoitetun viestin sanoilla: Hei, pipipää...... Et tykkäisi hyvää.

      Danielin kirjan 8. luvun mukaan on läntisellä pallonpuliskolla jatkunut eläinten eli jumalattomien valta 2300 vuotta. Mutta sille on tullut nyt loppu. Temppeli, totuus yms. puhdistetaan ja asetetaan jälleen voimaan.

      Elukat ovat syyttäneet ihmistä milloin mistäkin maailmanloppuun viittaavasta. Milloin ihminen on syypää ympäristötuhoon tai sotiin yms. Ihmistä on kirottu ja vainottu 2300 vuotta vaikka hän on Jumalan kuva.

      Tosiasia on, että ei ihmistä kirottu vaan maa kirottiin, joka tuotti jumalattomat kedon eläimet. HERRA JUMALA SANOI: KIROTTU OLKOON MAA.........

      Tuo kirottu maa tuotti jumalattomia eläimiä jälleensyntymään ihmiskehoon. Tästä ovat olleet seurauksena luonnon turmeltuminen ja maailmanlopun sodat. Ihminen luotiin hallitsemaan maapalloa, mutta jumalattomat ovat vallankumouksin anastaneet tuon vallan itselleen. Ihminen ei ole syypää mihinkään luonnon turmelemiseen. Vaan elukat itse. Aamen.

      (On ottanut pannuun kun on saanut lukea lehdistä, että ihmiskunta on syypää milloin mihinkin tuhoon; tässä tuli hieman tarkkennusta siihen kuka todella on syypää...).

      • Kulutuksen

        Toi on väkevää sanaa Herrassa, aamen!


    • Liimanäppi

      --Tätä se avohoito teettää..

      Avohoitoa huomattavasti merkittävämpi tekijä maailmanlopun odottelulle on Raamattu. Kun yhdellä vippaa, sitä kutsutaan mielenterveysongelmaksi, kun isolla joukolla vippaa, sitä kutsutaan uskonnoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe