läski kyylät yössä

hate filthy fat

Kaikenlaisia hikisiä läski kyyliä sitä tuolla yöelämässä pyörii kun ei omassa elämässä ole mitään niin täytyy vahdata muiden tekemisiä ja vääristellä asioita eteenpäin. Te hikiset saastat - Get a life! :D

3

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • High Life

      Niin, juuri. Vähän tietysti säälittävää jos sulla ei ole muuta tekemistä kuin vahdata muitten elämää.

      Onko sulla paha anoreksia- tai akneongelma vai mikä, jos ei kukaan ole just sinusta kiinnostunut?

      Tiedätkö, että se anorektikon iho haisee tosi pahalle verrattuna vaikka läskiin?

      Iho-ongelmiin auttaa puhtaus ja kunnon hygienia.Ja kunnon ravinto tietysti. Niilä avuin voit päästä jo askeleen eteenpäin parisuhdeongelmissasi.

      Kysy lisää, jos edelleen ahistaa.

    • Näin on näppylät

      Onhan tehokas vieroitushoito jos netti koukuttaa liikaa ja on näppäimistön kanssa naimisissa.
      No pidä kuitenkin joskus yhteyttä tänne, että nähdään miten kurssi edistyy.
      Kurssi on niin samperin tehokas, että kun näkee näppäimistön, rupeaa puistattamaan.

    • non-fat-muscle

      Se koija älähtää joho kalikka kälähtää :D Kalvat kiinni ja menovettä jeikään :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe