nudistiranttoi?

Unx

löytääkö vierailija Kotkasta asiallista nudistirantoja?
jos niin mistä?

17

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234235252

      Pahalampi räskissä, varaudu siihen että teinit ovat ilkosilleen siellä. Tosin jos olet mies etkä mikki hiiri niin viihdyt varmasti.

      • Pahalampi

        Pahalampi ei ole Räskissä eikä siellä ole yleistä nakurantaa eikä muutakaan yleistä uimarantaa. Koko alue on yksityisaluetta eli parasta pysytellä poissa. Mansikkalahteen voit mennä pyllistelemään.


      • persvilkku
        Pahalampi kirjoitti:

        Pahalampi ei ole Räskissä eikä siellä ole yleistä nakurantaa eikä muutakaan yleistä uimarantaa. Koko alue on yksityisaluetta eli parasta pysytellä poissa. Mansikkalahteen voit mennä pyllistelemään.

        Ihan sama onko yleistä rantaa vai ei. Uida siellä saa. Jos pankki menee ja myy iänikuisen uimarannan maat yksityiselle ja yksityinen rakentaa sinne talon niin yksityinen talonomistaja voi varautua uimareihin jatkossakin.


      • Cyanobacteria
        persvilkku kirjoitti:

        Ihan sama onko yleistä rantaa vai ei. Uida siellä saa. Jos pankki menee ja myy iänikuisen uimarannan maat yksityiselle ja yksityinen rakentaa sinne talon niin yksityinen talonomistaja voi varautua uimareihin jatkossakin.

        Mistä löytyy vedenlaatututkimusraportit? Ei ainakaan samasta paikasta kuin muiden yleisten uimarantojen.
        Onko hyvä tie perille asti ja parkkipaikka ettei autoon tule vaurioita? Entä onko uimarannan lisäksi muita palveluita kuten vessaa ja grillipaikkaa?


      • lupa piipussa
        persvilkku kirjoitti:

        Ihan sama onko yleistä rantaa vai ei. Uida siellä saa. Jos pankki menee ja myy iänikuisen uimarannan maat yksityiselle ja yksityinen rakentaa sinne talon niin yksityinen talonomistaja voi varautua uimareihin jatkossakin.

        Tai sitten voi ampua asiattomat!


    • tuu-hu

      ei löyry!
      Pienen piirin hommaa koko touhu.
      Paikalliset mennöö naapurikuntiin ja naapurikunnistako sitten Kotkaan?
      Jos nii normaalii ja luonnollista niin miksi merta edemmä kalaan?

    • 55555555555555

      Kotkan ruusu on varsin siellä. Yrittää täytyy vaikka sieltä?

    • tippuvaaaa

      Semmoisia ne "irto naiset" ovat heh

    • uimari unto

      Pahalampi Räskin lähellä tuntuu olevan nuorten naisten suosima nudistiranta. Iltaöisin muutaman kerran kun olen ollut uimassa on paikalle tullut neljän nuoren naisen porukka uimaan nudena. Eivät välittäneet minusta eivätkä ujostelleet! Mahtava paikka ja puhdas vesi, suosittelen!

      • Nähty on

        Käy siellä päiväsaikaankin nudisteja!


      • Lenkkeilijä 44
        Nähty on kirjoitti:

        Käy siellä päiväsaikaankin nudisteja!

        En ole lammella nähnyt koskaan täysin alastonta uimaria.
        Yläosattomissakin vain pari kertaa.


      • Huhhuijjaa
        Lenkkeilijä 44 kirjoitti:

        En ole lammella nähnyt koskaan täysin alastonta uimaria.
        Yläosattomissakin vain pari kertaa.

        En minäkään kuin vasta viime vuosina. Ilmeisesti nouseva trendi.


      • Uimari kissat

        Joo tässä pari uimapuvutonta uimarityttöä lähettää terkkuja sille runkuttajapapalle joka kyttäili meitä pahalammen rannalla m0lkkuaan vatkaten muka salaa!! Kun huomautettiin ällöttävästä toiminnasta niin pappa suuttui ja alkoi huutaa alueen olevan yksityisaluetta!! Toivotettiin silloin ja toivotetaan nyt vanhat runkuttajapapat huitsin v1ttuun!! :-D


    • 13+21

      Minäpä asun Nunnapolulla ja meinasin l'ähteä sinne? Saa sitten nähdä millaisia ja kokoisia miehiä löytyy heh

    • mulla värkki

      Voi eeeeiii. Oliko se runkuttajapappa siellä? Olisi ollut ihanaa nähdä!!

      • huhhe

        Mitä katsottavaa on mulukun vatkaajissa? sit ne on meleko varmasti just niit yli viiskympisii ällöjä.
        Ilmotus poliisille jos kokee ahdisteluna nuo papparaiset, oon sitä mieltä.


      • Wänkkeri
        huhhe kirjoitti:

        Mitä katsottavaa on mulukun vatkaajissa? sit ne on meleko varmasti just niit yli viiskympisii ällöjä.
        Ilmotus poliisille jos kokee ahdisteluna nuo papparaiset, oon sitä mieltä.

        Tais olla paikallisia tontiomistajia jos tollasia huuteli. Kuka tunnistaa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe