Hierojista kokemuksia

Paikat jumissa

Kävin hierojalla ja kokemus oli aika kamala, käsittely oli voimakasta ruhjomista ja en kehdannut sanoa mitään. Haluaisin kuulla kokemuksia paikkakunnan hierojista, kuka on hyvä ja kenelle kannattaa mennä.

Asiallisia vastauksia, ei mitään kaksimielisiä. Kiitos!

11

2484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautetta vaan

      Hyvä hieroja nimenomaan kysyy asiakkaaltaan voimakkuutta, eikä saa ottaa itseensä jos asiakas huomauttaa liian voimakkaasta tai kevyestä hieronnasta.

      Asiallisen ja rakentavan palautteen antaminen on asiakaspalvelussa tärkeää.

    • pitää uskaltaa...

      Jos vielä menet hierojalle. Kannattaa opetella sanoon hierooko liian kovaa ,vai hiljaa! Ei hierojat ole selvin näkijöitä. Hierottavia on varmaan monenlaisia. Itse ainakin sanon jos sattuu tai liian kevyesti hierotaan.
      Ehkä syy olikin siinä, jos et sanonut mitään, hieroja sitten luuli hierovansa juuri sopivasti.

    • sum felix

      Ammatitaitoa on osata lukea asiakkaan reaktiosta ja lihasten/kudosten vaikutuksista hoidon aikana, onko käsittely sopivaa voimakkuudeltaan. Toki suullinen palaute myös helpottaa hierojan voimankäytön arviointia. Kuitenkin, on olemassa hierojia, jotka eivät muuta käsittelytyyliään vaikka asiakas antaisi mitä palautetta. Silloin kannattaa kokeilla jotain toista asiakaspalveluhenkisempää hierojaa. Itse en suostu kenenkään ruhjottavaksi, enkä myöskään tekisi niin asiakkaalleni.

      • Lihakset jumissa

        Ketjun alottaja on tainnu käydä hierottavana samalla naisella ku minäkin. Oli melko tuskallinen kokemus ja pahasti jäi selkä mustelmille sen käsittelyn jälkeen. Hieromisesta ei ollut mitään apua kun jännitin kivun takia lihaksia entistä kovemmin. Kokeilin Kirkkokadulla Mesimarjaa ja sielä hieronta oli sopivan kovaa. Hänen hierontatyylinsä ei ollut runnoa sormilla vaan hieroi käyttäen koko kämmentä ja se ei tunnu jumiutuneessa kipeässä lihaksessa tuskalliselta vaan rentouttaa hyvin. Oli ihan myönteinen kokemus, uskallan mennä sinne uudelleenkin.


    • UITYUY

      kELLÄ?

    • "äijä"

      On varminta mennä naiselle hierottamaan eivät varmaan runtele lääkärin vastaanotolle menoon !

      • selkä kuntoon

        Nimenomaan Kirkkokadun nainen runteli niin kovaa että selkä oli viikon arkana ja mustelmilla. En tarkota Mesimarjaa, siä on otteet sellaset että selkä tulee kuntoon ilman kovaa tuskaa.


      • ei tuu kuntoon
        selkä kuntoon kirjoitti:

        Nimenomaan Kirkkokadun nainen runteli niin kovaa että selkä oli viikon arkana ja mustelmilla. En tarkota Mesimarjaa, siä on otteet sellaset että selkä tulee kuntoon ilman kovaa tuskaa.

        Sun selkäsi on viallinen jos hieroja saa sen mustelmille? Itse olen käynyt pehmosilla ja todella kovilla, mutta ikinä ei ole mustelmia tullut. Ja olen vakavasti selkäsairas ihminen.

        Parhaan kyydin olen saanut reipasotteisilta ammattilaisilta. Itselläni on kudokset sen verran jäykkää sorttia että en pysty liikkumaan ilman päivittäistä venyttelytuokiota.


      • tulipas kuntoon
        ei tuu kuntoon kirjoitti:

        Sun selkäsi on viallinen jos hieroja saa sen mustelmille? Itse olen käynyt pehmosilla ja todella kovilla, mutta ikinä ei ole mustelmia tullut. Ja olen vakavasti selkäsairas ihminen.

        Parhaan kyydin olen saanut reipasotteisilta ammattilaisilta. Itselläni on kudokset sen verran jäykkää sorttia että en pysty liikkumaan ilman päivittäistä venyttelytuokiota.

        Ei mun selkää kukaa muu hieroja oo mustelmille saanutkaa, ainoastaan tämä yksi. Oon hyvin vaalee joten mustelmaa tulee jopa hieromisesta etenki ku ruhjotaan kovin ottein. Muut hierojat on saanu aikaan vaan punotusta ihoon ku lihas ja iho lämpee hieromisesta.


      • pohjan akka
        tulipas kuntoon kirjoitti:

        Ei mun selkää kukaa muu hieroja oo mustelmille saanutkaa, ainoastaan tämä yksi. Oon hyvin vaalee joten mustelmaa tulee jopa hieromisesta etenki ku ruhjotaan kovin ottein. Muut hierojat on saanu aikaan vaan punotusta ihoon ku lihas ja iho lämpee hieromisesta.

        Jos aikuinen ihminen ei saa suutaan auki, kun sattuu, niin ei voi syyttää kuin itseään. Aika raukkamaista moittia hierojaa näin jälkeenpäin.


      • pohjan tyttö
        pohjan akka kirjoitti:

        Jos aikuinen ihminen ei saa suutaan auki, kun sattuu, niin ei voi syyttää kuin itseään. Aika raukkamaista moittia hierojaa näin jälkeenpäin.

        Kävin sillon elämäni ekan kerran hierojalla ja luulin että se aina sattuu näin helvetisti. Kuulin vasta jälkeenpäin että hieronnan ei todellakaan välttämättä kuulu olla yhtä tuskaa. ja sitäpaitsi en ollut sillon aikunen ihminen vaan ihan nuori likka.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe