Avastia ei saa poistettua!

apuva!

Milläs helkkarin konstilla Avastin saa suljettua ja sitten poistettua? PItäis päivittää uudempaan versioon mutta nykyinen versio ei jostain syystä onnistu päivittämään, sitä ei saa edes suljettua että vois poistaa uudemman version tieltä. Kokeilin jopa CTRL ALT DEL jolla saa ruudun jossa voi "tappaa" ohjelmia mutta sekään ei onnistu.

On se varsinainen maanvaiva tuo Avast. Pitäisiköhän hankkia jokin muu virustorjunta kun menee noin vaikeeks!

13

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avast on ilmaiseksi hyvä

      Ohjauspaneeli--->ohjelmat ja toiminnot---->poista ohjelmia (tjtnsp)----> avast --->poista, kone vaan alkaa herjaamaan että mitään tietoturvaohjelmistoa ei ole

      • apuva!

        Kyllä minä tuotakin Ohjauspaneeli->Lisää ja poista ohjelmia, kokeilin mutta siinäpä se on, Avastia ei saa sammutettua millään jolloin se ei anna poistaa itseään!

        Siis kaikki järjellä ajateltavat keinot on kokeiltu, mikään niistä ei toimi. Onko seuraava vaihe Windowsin uudelleenasennus? Jos se on ainoa keino niin pakko harkita jotain muuta kuin Avastia jota ei pysty päivittämään eikä poistamaan millään.


    • Entä vikasietotilassa jonne pääsee F8 painiketta painamalla bios ikkunan jälkeen?

      • apuva!

        Ei auta vikasietotilakaan, ilmoittaa saman kuin normaalitilassakin että "Avast Fatal error!" "Error reading data from "", Setup cannot continue", eli poisto ei onnistu vikasietotilassakaan! :(


    • 9+9

      En lainkaan tunne Avastia, mutta tuntuisi hyvin omituiselta, jos sen asetuksista ei jostakin löytyisi kohtaa, josta sen saa kytkettyä väliaikaisesti pois toiminnasta. Itselläni on ilmainen AVG, ja sen kohdassa "advanced settings" on kohta "disable temporarily". Olen joskus joutunut kytkemään AVG:n pois päältä hetkeksi esimerkiksi palauttaessani Windowsin aikaisempaan tilaan. Se ei onnistu, jos AVG on toiminnassa.

    • PC Jontte

      Jos sulla on jotain henkilökohtasia sähköposti- tai tiedostosuojia päällä ni ne pitää laittaa pois ennen poistoa tai jos sulla on jotain krääsää karanteenissa (quarantine) ni ne kandee poistaa ekas.
      Jos ei toikaan toimi ni mene vaa lataamaan Malwarebytes ja unohda koko
      Avast. Ilmainen Malwarebytes käy ylivoimaisena virustorjuntana ja Avast Internet/Sähköpostisuojana.

      • emppuriina

        paraskin neuvoja!


    • MB ei ilmaisversiona ole virustorjunta vaan virustarkistys ohjelma.

      • PC Jontte

        Hups, no niimpä on.
        No, kuitenkin AVAST sitten virustorjuntana ja MB tarkistusta varten.


    • PPAP2

      ettei vaan ole itsesuojaus päällä?

    • Minulla on Windows 10 pro ja sinne pääsi Avast vahingossa CCleanerin latauksen yhteydessä ja en saanut poistettua sitä sillä Avastin omalla uninstallerilla enkä millään muullakaan mutta siten tuli mieleen sellainen ohjelma kuin UNLOCKER ja sillä lähti.
      Kun sen asentaa niin sitä ei näy muualla kun hiiren kakkosella olevassa valikossa.
      Tein hakusanalla Avast omassa tietokoneessa(asema c) ja löytyi niitä avastin tiedostoja,kun niitä yrittää poistaa niin ei riitä ? käyttöoikeidet .Nyt kun on se unlocker niin klikkaa sitä avastin tiedostoa hiiren kakkosella ja valikosta UNLOCKER ja siitä poista,niin minulla ilmestyi niitä tiedostoja roskakoriin 88 kpl vaikka haku löysi 3 eri kohtaa mutta oli niitä alikansioita niin paljon.
      Huom ! roskakorissa vie kohdistimen tiedostojen päälle ja tarkistaa että niissä tiedoissa mainitaan kaikissa avast ja siinä se tyhjentää sitte roskakorin.Rekisterin voi tarkistella jälkeenpäin CCleanerilla.
      Alla linkki lataukseen. Lue kaikki mitä ohjelmasta mainitaan tai ohjeet.
      https://www.download.fi/jarjestelma/sekalaiset_jarjestelmatyokalut/unlocker.cfm

    • vihjeks

      Minulla on tapana aina tehdä palautuspisteen turvallisuuden takaamiseksi ennen kuin asennan uuden ohjelman. Tähän asti se keino on onnistunut hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe