Turkulaisten miitti

PaffiPää

Mä ajattelin luoda uuden aiheen tätä varten, alko mennä juttu sivuraiteille edellisessä. Alotetaan puhtaalta pöydältä. Eli, onko yhä kiinnostusta miitata? Voitais vaikka täs heinäkuun lopussa kokoontua. :)

33

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maiju35

      Mietin että olisin kiinnostunut. Voin kyllä tulla jos mieheni on paikalla katsomassa lastamme

      • herramunjee

        Jos sulla on mies niin miks haluut lesbomiittiin?


      • Maiju35
        herramunjee kirjoitti:

        Jos sulla on mies niin miks haluut lesbomiittiin?

        Meillä on sellainen sopimus mieheni kanssa, että saan harrastaa seksiä muiden naisten kanssa eikä se haittaa miestäni. Tuolla voisin tutustua kivoihin naisiin mahdollisesti


      • fdfgdfgdg
        Maiju35 kirjoitti:

        Meillä on sellainen sopimus mieheni kanssa, että saan harrastaa seksiä muiden naisten kanssa eikä se haittaa miestäni. Tuolla voisin tutustua kivoihin naisiin mahdollisesti

        LESBOmiitti. Et ole lesbo, vaan bi.


      • salla turust
        Maiju35 kirjoitti:

        Meillä on sellainen sopimus mieheni kanssa, että saan harrastaa seksiä muiden naisten kanssa eikä se haittaa miestäni. Tuolla voisin tutustua kivoihin naisiin mahdollisesti

        Minäkin tulen saan varmaan mieheni suostuteltua siihen että katsoo lasten perään sillä aikaa kun olen miitissä.


      • 45456456
        salla turust kirjoitti:

        Minäkin tulen saan varmaan mieheni suostuteltua siihen että katsoo lasten perään sillä aikaa kun olen miitissä.

        ÄLKÄÄ TULKO. Perustakaa oma miitti.


      • Maiju35
        45456456 kirjoitti:

        ÄLKÄÄ TULKO. Perustakaa oma miitti.

        Miksei tultais? Voin ottaa mieheni mukaan jos muuten ei onnistu.


      • 456456465
        Maiju35 kirjoitti:

        Miksei tultais? Voin ottaa mieheni mukaan jos muuten ei onnistu.

        Käytä niitä käsiäsi mieluummin sen miehesi runkkaamiseen kuin palstoille kirjoittamiseen, jooko? Ps. tiedän, että olet provo.


      • hitto vie
        Maiju35 kirjoitti:

        Miksei tultais? Voin ottaa mieheni mukaan jos muuten ei onnistu.

        Mulla on yks pyyntö: Älä ikinä vie miestäs lesbomiittiin. On aika varma tunnelman tappaja kun nainen tulee miehesä kanssa lesbojen sekaan.


    • dadonk

      Joo, kiinnostais kyllä :)

    • jauha jauha

      Voi jumal.. ettekö te tosiaan saa mitään muuta aikaiseksi kun tätä paskanjauhantaa. Hei menkää nyt jo elämään sitä elämää.

      • mietinmpähän vaan

        Etkö itse saa aikaiseksi muuta kuin negatiivista kommentointia viestiketjuu, joka ei kuulu sinun omaan elämääsi yhtään mitenkään?


    • paffipää

      Voisiko keskusteluun osallistua VAIN miitistä kiinnostuneet? Naputajat painukaa muualle.

      Asiaan. Heinäkuu uhkaa loppua kesken, joten Turkulaiset, kertokaa millon miitti sopis elokuussa? 15.-17. päivä?

    • miettiiii

      ehkä

    • upupup

      up

    • kylläehkä

      mikä ikäluokka miitissä on? olisi ehkä kiinnostusta, jos on myös nuorempia paikalla :D

      • PaffiPää

        Viime miitissä nuorin oli 18 vuotta, itse olen 23 vuotias.


      • xillia
        PaffiPää kirjoitti:

        Viime miitissä nuorin oli 18 vuotta, itse olen 23 vuotias.

        Mäkin olen 23 vuotta. Voisin tulla, mikä päivä tämä nyt sitten olisi?


      • PaffiPää
        xillia kirjoitti:

        Mäkin olen 23 vuotta. Voisin tulla, mikä päivä tämä nyt sitten olisi?

        Miltä kuulostaisi 30.-31. päivä?


      • xillia
        PaffiPää kirjoitti:

        Miltä kuulostaisi 30.-31. päivä?

        Pe tai la voisi sopia, vieläkö siellä hirvipatsaalla vai jossain lähempänä keskustaa?


      • PaffiPää
        xillia kirjoitti:

        Pe tai la voisi sopia, vieläkö siellä hirvipatsaalla vai jossain lähempänä keskustaa?

        No huomenna perjantaina olisi kiva, jos tavataan klo 18 tuomiokirkon portailla?


      • <@^@>
        PaffiPää kirjoitti:

        No huomenna perjantaina olisi kiva, jos tavataan klo 18 tuomiokirkon portailla?

        Mulle kävis. Koko kesä meni aika pitkälti Helsingissä, joten päässyt aikaisempiin miitteihin.


      • <@^@>
        <@^@> kirjoitti:

        Mulle kävis. Koko kesä meni aika pitkälti Helsingissä, joten päässyt aikaisempiin miitteihin.

        Ite oon paikalla klo 18 Tuomiokirkolla. Saas nähdä olenko yksin. Oon 184cm pitkä, että huomaa helposti.


      • paffipää
        <@^@> kirjoitti:

        Ite oon paikalla klo 18 Tuomiokirkolla. Saas nähdä olenko yksin. Oon 184cm pitkä, että huomaa helposti.

        Itselleni tuli pienoisia esteitä, joten en paikalle pääsekkään.


      • xillia
        <@^@> kirjoitti:

        Ite oon paikalla klo 18 Tuomiokirkolla. Saas nähdä olenko yksin. Oon 184cm pitkä, että huomaa helposti.

        minä tuun! :) Oon itekin suht pitkä


    • pridelisious

      Turku Pride on syyskuussa! Sinne kaikki! :)

      • PaffiPää

        On myös Suxesin synttärit nyt tällä viikolla! Itse ainakin oon menossa (sinnekkin!). Jos joku kaipaa seuralaista, niin tääl siis ois vapaa mimmi.


    • Yyheee

      Ootko siis PaffiPää yksin liikkeellä? Entä mihin sijoitut butch/femme-asteikolla?

      • PaffiPää

        Joo olen. Oon varmaa lähempänä butchia kuin femmeä, vaikea antaa tarkkaa määrettä kun mielipiteitä butchiudesta on niin monia.


      • hömhöm
        PaffiPää kirjoitti:

        Joo olen. Oon varmaa lähempänä butchia kuin femmeä, vaikea antaa tarkkaa määrettä kun mielipiteitä butchiudesta on niin monia.

        Onks sul tyttöystävää vai sinkkuko oot?


      • PaffiPää
        hömhöm kirjoitti:

        Onks sul tyttöystävää vai sinkkuko oot?

        Sinkku oon. :D


    • 56757

      No oliko siellä miitissä ketään?

    • <@^@>

      Oli meitä 2 eli kaikki, jotka lupas tulla paikalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe