Suoli tyhjäksi halvalla

ei kun Turkkiin

17

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä ihteään.

      Niinpä..

      Laittakaa lapsi paskalle uima-altaalle suomessa ja uikaa samassa altaassa, ja odottakaa seurauksia.

      Ei, suomessa ei ole mahatautiepidemioita, vai mitä??

      • Alanyafani

        Jipii !
        Ei tarvitse matkustaa Turkkiin asti vain saadakseen pazkataudin.
        Viruksia löytyy Tohlopinjärvestä ja muutamasta muusta lammesta.
        Kyllä meitä Alanyafaneja nyt lykästi !


    • He-hee!

      Halvemmalla saat kun pysyt Suomessa, mene vaikka Tampereen seudulle tai Ouluun.

    • Kauhiaa rylläämistä!

      Valtoimenaan suomen järvissä muhii pa-s-katauti. Sairastuneita on pilvin pimein. Jonot tiputukseen kasvavat.

      • toivot

        Ovat sitten tuoneet Alanyassa käyneet p-taudin Suomeenkin, voi teitä mitä olette tehneet.


      • paskakaupunki

        Alanyassa paskatauti vaanii jokaisesa hotellissa ja uima-altaassa. Suomalaisessa hotellissa harvemmin ripulia saa.


      • Jippii jippii
        paskakaupunki kirjoitti:

        Alanyassa paskatauti vaanii jokaisesa hotellissa ja uima-altaassa. Suomalaisessa hotellissa harvemmin ripulia saa.

        Vaan minäpä olen saanut ihan suomalaisesta hotellista. Alanyasta en koskaan ja käyntikertoja riittää. Tamparellehan en uskalla ajatellakaan meneväni nyt enkä moneen muuhunkaan Suomen kaupunkiin. Täytyypä lähteä taas Alanyaan, että uskaltaa mennä uimaan ja syömään.


      • paskakaupunki
        Jippii jippii kirjoitti:

        Vaan minäpä olen saanut ihan suomalaisesta hotellista. Alanyasta en koskaan ja käyntikertoja riittää. Tamparellehan en uskalla ajatellakaan meneväni nyt enkä moneen muuhunkaan Suomen kaupunkiin. Täytyypä lähteä taas Alanyaan, että uskaltaa mennä uimaan ja syömään.

        Suomalaisessa hotellissa ruokamyrkytykset ja muu hotellin puolesta aiheutettu ongelma korvataan, Alanyassa ei.
        Mene vaan sinne Dim -joen alajuoksulle uimaan, sinne pakastealtaiden, autonromujen ja muun paskan sekaan jollet halua sitten uida Kleopatrarannan aurinkorasva/urea -altaassa.
        Oikea osoite sun probleemiin lienee Tamperepalsta?


      • Jippii jippii
        paskakaupunki kirjoitti:

        Suomalaisessa hotellissa ruokamyrkytykset ja muu hotellin puolesta aiheutettu ongelma korvataan, Alanyassa ei.
        Mene vaan sinne Dim -joen alajuoksulle uimaan, sinne pakastealtaiden, autonromujen ja muun paskan sekaan jollet halua sitten uida Kleopatrarannan aurinkorasva/urea -altaassa.
        Oikea osoite sun probleemiin lienee Tamperepalsta?

        En kyllä, eivätkä muutkaan, saanut kuin pahoittelut suomalaishotellilta.


    • Vaarallinen maa

      Uutiskynnys ylitetty: yksi suomalainen sairastunut.

      • ei suomi hotelleissa

        Näytä minulle se suomalainen hotelli , niin minä näytän sinulle
        valehtelevan suomalaisen.


      • Jippii jippii
        ei suomi hotelleissa kirjoitti:

        Näytä minulle se suomalainen hotelli , niin minä näytän sinulle
        valehtelevan suomalaisen.

        No enpä viitsi nimeltä mainita, mutta Helsingin liepeillä se oli. Mutta vastahan tässä oli yhden julkkiskokin ravintolassa mahatautiepidemia. Iltapäivälehdet laajalti kirjoitteli. Nimeltä en mainitse julkkiskokkiakaan enkä ravintolaansa. Että se siitä valehtelemisesta ja suomelaisesta pettämättömästä hygieniasta.


      • Ahaa ahaa
        Jippii jippii kirjoitti:

        No enpä viitsi nimeltä mainita, mutta Helsingin liepeillä se oli. Mutta vastahan tässä oli yhden julkkiskokin ravintolassa mahatautiepidemia. Iltapäivälehdet laajalti kirjoitteli. Nimeltä en mainitse julkkiskokkiakaan enkä ravintolaansa. Että se siitä valehtelemisesta ja suomelaisesta pettämättömästä hygieniasta.

        Tultiin siis siihen johtopäätökseen jälleen kerran , että nämä
        jatkuvat ripuli epidemiat Turkissa johtuvatkin suomalaisista.
        Suomalaiset ovat itse ne sinne vieneet , koska eihän
        Alanyan hygienia tasossa voi olla mitään vikaa.


      • lilla kiisu
        Ahaa ahaa kirjoitti:

        Tultiin siis siihen johtopäätökseen jälleen kerran , että nämä
        jatkuvat ripuli epidemiat Turkissa johtuvatkin suomalaisista.
        Suomalaiset ovat itse ne sinne vieneet , koska eihän
        Alanyan hygienia tasossa voi olla mitään vikaa.

        aina viimesenä aamuna altaaseen eikö se ole tapa.


      • ------
        lilla kiisu kirjoitti:

        aina viimesenä aamuna altaaseen eikö se ole tapa.

        Ei se ole tapana ollut , mutta kylläpä tuo liukas luikku on siitä huolimatta
        jossain vaiheesa lomaa tahtonut pyrähtää Turkkilaiseen WC:n pönttöön.
        Ei me sitä altaaseen tehdä.


      • Jippii jippii
        Ahaa ahaa kirjoitti:

        Tultiin siis siihen johtopäätökseen jälleen kerran , että nämä
        jatkuvat ripuli epidemiat Turkissa johtuvatkin suomalaisista.
        Suomalaiset ovat itse ne sinne vieneet , koska eihän
        Alanyan hygienia tasossa voi olla mitään vikaa.

        Ei olekaan sen enempää/vähempää kuin suomalaisessakaan. Pitää ottaa huomioon, että täällä on kesällä AINA helle. Suomessa kun kerran on, niin heti sielläkin paska lentää. Useimmiten täälläkin turistit itse aiheuttavat nämä epidemiat. Mennään paskoineen, ilman suihkua, altaisiin, penskat vaipoissa ja rävitään paskakäsillä seisovista pöydistä. Jos jokainen huolehtisi hygieniastaan, niin vähemmän näitä epidemioita olisi.


    • Büyük popo

      Huhu kertoo, että Tampereella oli nähty Keykubat Kebabin ukot yöllä rannalla torttua vääntämässä, törkeitä jätkiä. Nyt ovat kuulemma palanneet takaisin Ylänyaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe