iso ongelma.. :(

raiskatunpoikaystävä

tää on ehkä väärä palsta tälle.. mutta ihan sama. Olen 18 vuotias poika ja tyttöystäväni vuotta nuorempi raiskattiin nyt viikonloppuna kun oli sammunut... itse en ollut paikalla ja viha raiskaajaa jonka tyttöystäväni tietää (en itse tunne) kohtaan on todella suuri. Oon aivan sekasin enkä tiedä mitä teen ja pelottaa että suhteemme ei koskaan tule ennalleen.. Rakastan tyttöystävääni enemmän kuin mitään, mutta tuntuu että itse en olisi enään valmis jatkamaan.. vika ei ole tyttöystäväni, vaikka joikin itsensä kuntoon josta hänen oli mahdotonta pistää enään raiskaajaa vastaan. Kuultuani tästä että tyttöystäväni raiskattiin (itse kuitenkin kertoi) sai mut kiehumaan ja viha tekijää kohtaan on sietämätön, haluaisin hakata tämän henkilön vitun tohjoksi. Asiasta tehdään rikosilmoitus, mutta voiko se mennä läpi kun ei oo mitää konkreettista näytettä tapahtuneesta? Mutta eniten olen huolissani parisuhteestamme.. miten saan voimia jatkaa? :( en haluaisi menettää niin ihanaa ja tärkeää ihmistä.. :( oon tosi rikki..

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raiskattu

      Pala nousi kurkkuun kun luin tämän. Minut raiskattiin kun olin 15 vuotias. Poikakaverini tiesi tästä tunsi samoin vihaa tekijää kohtaan ei minua kohtaan, jatkoimme seurustelua kun olin 18v. menimme naimisiin ja meille syntyi kolme ihanaa lasta................elämä jatkui kaikesta huolimatta. Tukekaa toisianne ja anna kaikki rakkautesi tyttöystävällesi siitä saat voimaa jatkaa eteenpäin. Kaikkea hyvää teille!

    • voimija

      Toivottavasti teolla on ollut todistajia paikalla jos ei ole älynnyt mennä suoraan lääkäriin raiskauksen jälkeen... Ei mitään tietoa miten laki katsoo jos mtn näyttöä ei ole muuta kuin sana sanaa vastaan plus sinun ja kavereidensa lausunnot hänen voinnistaan... saattaa saada jonkin lievän sakkorangaistuksen. Pahinta olisi jos nyt hänet jättäisit yksin! Alkoholin käytöstä kannattaisi sopia, lopettaa mieluiten kokonaan kun ei kerran osaa viisaasti käyttää.

      Ja sukupuolitautitesteissä varmasn on jo käynyt?

    • Kommentti Keijo

      Sulla on tosi iso rooli nyt. Näytät sillä olevasi kovin mies, kun tuet tyttöystävääsi, et sillä että uhittele hakkaavasi sen raiskaajan. Tiedän että helppo on näin sanoa, mutta se uhittelu ei auta varmasti nyt tyttöystäväsi oloa.

      Jos naisesi ei pysty soittamaan raiskauksen kriisitukikeskukseen niin soita sinä. Sä saat ohjeita sieltä miten toimia nyt.

      Katso nämä sivut: https://www.tukinainen.fi/

      Kysyt poliisilta myös neuvoja noista todisteista.

      Nyt ei ole sen aika ketä syyttää alkoholimääristä sun muuta vaan tärkeintä, että tyttöystäväsi pysyy tolkuissa. Se että sinä olet nyt sen vierellä tukemassa sitä. Voi olla että hän ei päästä sua tai ketään lähellensä ja se teidän pitää ymmärtää. Mutta tuolta tukinainen.fi:stä saat apua.

    • aloittajaaaa

      sukupuolitesteissä ei ole käyty vielä ja soitan varmasti jonnekkin. Ensimmäisenä tein sen että kerroin venhemmilleni jotka pistivät tiedon tyttöystäväni vanhemmille, joille tyttöystäväni ei uskaltanut kertoa asiasta.. haluaisin todella jatkaa suhdetta ja rakkaus henkilöä kohtaan on suuri, mutta en tiedä pystynkö siihen.. En nyt aijo jättää häntä, mutta tää kaikki ei enää tunnu hyvältä ton jälkeen.. tyttöystävää pelottaa nyt koko ajan ja mua pelottaa etten osaa reagoida oikealla tavalla kun näemme taas.. :( ja ilmeisesti nyt kävi niin, että yttöystäväni vanhemmat ovatkin nytten sitä mieltä että rikosilmoitusta ei ilmeisesti tehä ja tekijä on tyttöystäväni sukulainen.. itsehän en voi rikosilmoitusta ilmeisesti tehä, vai?.. :(

      • tottatosiaan

        Totta kai voit - tee ihmeessä! Puolusta edes sinä tuon tyttöparan oikeuksia, jos kerran tytön vanhemmat haluavat ennemmin suojella raiskaajaa kuin oman lapsensa oikeuksia.


    • aloittajaaaa

      kai sitten teen.. oon totaalisen maassa.. :(

      • tottatosiaan

        Ymmärrettävää, rakas ihminen on kokenut hirveitä, joten on totta kai ymmärrettävää, että kaikki tuntuu sinusta nyt painajaismaiselta. Rikosuhripäivystykseen voivat ottaa yhteyttä myös uhrien omaiset ja varmasti myös raiskatun tytön poikaystävä. He osaavat siellä neuvoa sinua paremmin kuin me täällä Suomi24-palstalla. https://www.rikunet.fi/fi/rikunet/

        Toivon sinulle ja tyttöystävällesi voimia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe